Stran 1 od 1
w ali v
Objavljeno: So avg 11, 2007 11:44 am
Napisal/-a maccek_21
Mi lahko samo nekdo pove ali je važno pri homologaciji pnevmatik ta hitrostni razred. V TUV-ju nisem zasledil kakih opomb za takšne ali drugačne hitrostne razrede pnevmatik.
Zanima me predvsem zato ker je nekaj razlike v ceni.
LP
Objavljeno: So avg 11, 2007 11:47 am
Napisal/-a bass
W>V, zato je tudi cena W>V, vsaj po navadi, če ni kakšne akcije, dumpinga itd.
Objavljeno: So avg 11, 2007 11:50 am
Napisal/-a MacTron
kakorkoli nekje v homologacijskih kartonckih pise posebej hitrostni razred
oz. za to vozilo predvideno... V-240km/h W-270km/h razlika 30km/h
kar pomeni v statistiki...
npr:
205/65 R 15 94 V
Maksimalna hitrost je določena na 240 km/h. Maksimalna nosilnost pnevmatike
94 = 670 kg velja za hitrost 210 km/h. Za vsakih naslednjih 10 km/h povečana hitrost
pomeni za 3 % manjšo nosilnost.
205/65 R 15 94 W
Maksimalna hitrost je določena na 270 km/h. Maksimalna nosilnost pnevmatike
94 = 670 kg velja za hitrost 240 km/h. Za vsakih naslednjih 10 km/h povečana hitrost
pomeni za 5 % manjšo nosilnost, pri tem je tlak v pnevmatiki določen na podlagi dogovora
med proizvajalcem pnevmatike in vozila.
Objavljeno: So avg 11, 2007 12:47 pm
Napisal/-a maccek_21
ja v homologacijskem vem da piše kateri hitrostni razred, ampak na TUV certifikatu ga pa ne najdem.
Gre se pa za dimenzijo 205/40/17 za opel corso c. Ker 1.2 mlinček komej do 130km/h prleti, mi je vseeno ali je v ali w hitrostni razred.
Samo ne bi rad kupil V hitrostni razred na LPP-ju me bodo pa zavrnil??
če kdo ve kje mogoče to piše v TUV-ju se pa priporočam
Objavljeno: So avg 11, 2007 1:19 pm
Napisal/-a mimax
V dimenziji 205/40 R 17 imajo večinoma vsi modeli hitrostni razred W, in kar je najpogostejše je ponavadi tudi najcenejše.
Katerega proizvajalca pa gledaš, da je taka razlika? Samo najcenejši kitajski proizvajalci imajo V hitrostne razrede v tej velikosti.
Načeloma hitrostni razred ne bi smel biti problem. V tej velikosti so vsi višji od predpisanih T (190km/h) ali H (210km/h), tako da je tako V kot W primeren.
Pomembnejša je nosilnost. Glede na to, da ima Corsa v standardni velikosti 175/65 R 14 nosilnost 82, 205/40 R 17 pa je zgolj 80, je potrebno vzeti ojačano (XL) različico z nosilnostjo 84 (izjemoma ne če ti v TUV piše da je lahko 80).
Objavljeno: So avg 11, 2007 1:49 pm
Napisal/-a maccek_21
mimax je napisal/-a:V dimenziji 205/40 R 17 imajo večinoma vsi modeli hitrostni razred W, in kar je najpogostejše je ponavadi tudi najcenejše.
Katerega proizvajalca pa gledaš, da je taka razlika? Samo najcenejši kitajski proizvajalci imajo V hitrostne razrede v tej velikosti.
Načeloma hitrostni razred ne bi smel biti problem. V tej velikosti so vsi višji od predpisanih T (190km/h) ali H (210km/h), tako da je tako V kot W primeren.
Pomembnejša je nosilnost. Glede na to, da ima Corsa v standardni velikosti 175/65 R 14 nosilnost 82, 205/40 R 17 pa je zgolj 80, je potrebno vzeti ojačano (XL) različico z nosilnostjo 84 (izjemoma ne če ti v TUV piše da je lahko 80).
gledam federal gume 205/40ZR17 - 80W - SS-595. Kje v TUV-ju pa piše glede nosilnosti?
Drugače imam orignal dimenzjo 185/55/15
Objavljeno: So avg 11, 2007 2:04 pm
Napisal/-a mimax
V velikosti 185/55 R 15 ima Corsa kot prvo vgradnjo Continental PremiumContact z indeksi 82H, če se ne motim.
V TUV bi moralo pisat nekaj takega :
Verkaufsbezeichnung: CORSA-C
Fahrzeugtyp - CORSA-C
Betriebserlaubnis - e1*98/14*0148*..
kW - 43 - 92
Reifen - 205/40R17 80 ali 205/40R17 84
Auflagen zu Reifen -11A; 21B; 22B; 24D; 24J; 54A
Auflagen -2-türig; 4-türig; 10B; 11B; 11G; 11H;
Objavljeno: So avg 11, 2007 2:24 pm
Napisal/-a maccek_21
mimax je napisal/-a:V velikosti 185/55 R 15 ima Corsa kot prvo vgradnjo Continental PremiumContact z indeksi 82H, če se ne motim.
V TUV bi moralo pisat nekaj takega :
Verkaufsbezeichnung: CORSA-C
Fahrzeugtyp - CORSA-C
Betriebserlaubnis - e1*98/14*0148*..
kW - 43 - 92
Reifen - 205/40R17 80 ali 205/40R17 84
Auflagen zu Reifen -11A; 21B; 22B; 24D; 24J; 54A
Auflagen -2-türig; 4-türig; 10B; 11B; 11G; 11H;
Žal pri meni ni teh podatkov o nosilnosti. Je pa originalen TUV od Špan-a za oz feltne.
Piše pa takole:
Opel corsa
Corsa-C
e1*98/14*0148*...
kw 43-92
reifen: 205/40R17 oziroma 215/35R17
Reifenbezogene Auflagen und Hinweise: G03 K41 K42 K49 K50 K56 za 205/40R17
Auflagen und Hinweise: A02 A04 A05 A06 A08 A09 A12 A15 A18 K44 S01
ne razumem nemško kaj preveč ampak mislim da tu ni podan podatek o nosilnosti? ali pač?
Objavljeno: So avg 11, 2007 2:59 pm
Napisal/-a mimax
Res je, tam ni podatka o nosilnosti. V TUV-u za AEZ platišča npr. piše, da je dovoljena nosilnost 80. Ker pa v tvojem primeru nosilnosti ni razvidne, moraš verjetno imeti enako ali večjo od tovarniške, ki je 82. To se pravi, izbirati med pnevmatikami XL z nosilnostjo 84.
V praksi pa mislim da le redko preverjajo še nosilnost, če že vidijo da je velikost pnevmatike na avtu enaka kot na TUV certifikatu.
Objavljeno: So avg 11, 2007 3:15 pm
Napisal/-a maccek_21
mimax je napisal/-a:Res je, tam ni podatka o nosilnosti. V TUV-u za AEZ platišča npr. piše, da je dovoljena nosilnost 80. Ker pa v tvojem primeru nosilnosti ni razvidne, moraš verjetno imeti enako ali večjo od tovarniške, ki je 82. To se pravi, izbirati med pnevmatikami XL z nosilnostjo 84.
V praksi pa mislim da le redko preverjajo še nosilnost, če že vidijo da je velikost pnevmatike na avtu enaka kot na TUV certifikatu.
Kakšne so pa posledice če bi npr vzel gumo brez ojačanega roba in nosilnostjo 80??
Objavljeno: So avg 11, 2007 3:30 pm
Napisal/-a mimax
Nosilnost je 25kg manjša po kolesu, se pravi 100kg na cel avto. Res je sicer, da se nazivna nosilnost s hitrostjo zmanjšuje, toda to te pri 1.2 motorju ne zanima.
Praviloma se ne sme dajati na vozilo pnevmatike z manjšo nosilnostjo od predpisane, saj je pnevmatika obremenjena bolj kot je predvideno in prej nastopijo deformacije (kar že tako ni zanemarljivo pri najcenejših proizvajalcih).
V tujini (Nemčija) to upoštevajo zavarovalnice kot določen faktor lastnikove krivde v primeru prometnih nesreč.
Gotovo je precej proizvajalcev v Federal cenovnem rangu, ki nudijo tudi XL modele za podobno ceno.
Sicer pa mislim (glede na to, da je v AEZ TUV-u) da tudi 80 nosilnost ni tako zelo napačna.