Stran 1 od 1

Audi A3+Replica R532+Bridgestone Turanza=tresenje avta

Objavljeno: Če avg 23, 2007 7:19 pm
Napisal/-a Zenith
Pred kratkim sem si nabavil nove feltne in gume za Audija A3 l.99. Feltne so Replica R532 7JX16, gume pa Bridgestone Turanza 205/55 R16. Ko sem kupil avto sem istočasno opravil preventivno optiko. Težava je sedaj v tem, da mi pri hitrosti 100km/h začne tresti zadnji konec avtomobila. Trese isto tudi volan, nekje pri isti hitrosti kot zadnji konec. Ko sem še imel stare gume na 15" feltnah tega problema nisem opazil. Zadnjič sem šel reklamirat zadevo in so mi centrirali gume (premikanje gume za 90 stopinj pri nekaterih, potrebno centriranje pri treh gumah). Prvih 100 km se je zatem avto peljal skoraj brezhibno, sedaj se je tresenje spet pojavilo. Zadnje gume imajo na bokih rdečo, rumeno in modro piko. Kaj to pomeni? Imam grd občutek, da se bo problem ponavljal po vsaki reklamaciji. Kakšna ideja kaj bi bilo narobe?

Hvala.

Objavljeno: Če avg 23, 2007 7:46 pm
Napisal/-a COBRA
Jah, če si kupil feltne v trgovini, jih nesi nazaj.Če pa ne, te je pa en nategnil....Lahko pa da so feltne krive

Objavljeno: Če avg 23, 2007 7:53 pm
Napisal/-a Nejko87
preveri vijake

Objavljeno: Pe avg 24, 2007 9:33 am
Napisal/-a AgitatoR
Ste probal na centrirki zavrtet samo feltne ? Če ste, kakšne so ? Ravne ali opletajo ?

Objavljeno: Pe avg 24, 2007 10:46 am
Napisal/-a db
Jaz sem mel podoben primer, ko sem menjal feltne in gume. Preveri če ti feltne sedejo na sredini na tisto "kroglico", namreč moje feltne so mele malo zraka okrog tako da so dejansko bile samo na vijakih, potem smo dali distančnike, tako da je tam zdaj feltna scentrirana in zdaj je OK. Mi je isto treslo tam od 95-110 km/h.

Objavljeno: Pe avg 24, 2007 10:51 am
Napisal/-a nebivedu
Zamenjaj vulkanizerja, ker očitno nima dovolj znanja. Imaš več možnosti napake
- feltne krive
- zanič gume
- sredinska luknja prevelika na feltnah
- pretežka noga!!!

Objavljeno: Pe avg 24, 2007 6:29 pm
Napisal/-a Zenith
Hvala za odgovore.

Vulkanizer je Špan, noga ni pretežka, prej obratno. Sem mu rekel za sredinsko luknjo, pa je rekel, da NAJ bi bilo v redu saj so feltne za Audija. Ok, tukaj se mi je zdelo blesavo, da ni vsaj preveril. Čez vikend bom sam preveril kako zadeva sede na sredinsko luknjo.

OK, nagradno pitanje: Če je feltna nova in jo daš na centrirko, ali mora biti rezultat OK-OK se pravi zblansirana? Najbrž da?!

Objavljeno: Pe avg 24, 2007 7:04 pm
Napisal/-a mimax
Razlika, ki jo je potrebno z centriranjem odpraviti je odvisna tako od platišča kot od pnevmatike. Vsaka od njiju ima svojo ekscentrično točko in njun spoj / kombinacija / položaj da tisto razliko, ki jo občutiš kot tresenje. Na nekaterih platiščih je ekscentrična točka označena s kakim detajlom, ki je reliefno izbočen ven, na pnevmatikah pa pogosto z raznobarvnimi pikami.
Z dinamičnim in statičnim balansiranjem se na izračunana mesta dodaja protiutež, ki to razliko nevtralizira.
Slabo centriranje se najbolj čuti kot tresenje pri cca. 120 km/h in potem proti 140 km/h zlagoma poneha, saj je frekvenca vrtenja prevelika. Isto velja v nasprotni smeri - z zmanjšanjem hitrosti tresenje ravno tako upada.
Napaka pri gumi oz. platišču pa se čuti pri manjših hitrostih. Zelo velike napake (bule na tekalni površini, zvito platišče) pri cca 60-80 km/h, manjše (žagasta, mestoma valovita tekalna površina ali kolo, ki ni v centru) pa 80-100 km/h.

Pri neoriginalnih platiščih je največkrat problem v neustreznem premeru sredinske luknje, saj je eno platišče narejeno za več tipov avtomobilov in se za točno določen tip avtomobila mora njen premer nujno regulirati z distančnim obročkom / distančnikom.
Če je sredinska luknja prevelika in ne nalega povsem tesno na pesto, je kolo iz centra, saj je nemogoče vse štiri vijake pritegniti hkrati oz. tako, da ne bi pri vijačenju kolo potegnilo rahlo v eno ali drugo smer.
To rezultira v vibracijah pri cca 90-100 km/h. Poleg tega je tudi nevarno, saj težo avtomobila nosijo samo vijaki, materijal pa se utrudi in lahko popusti.
Poleg distančnega obročka so pomembni tudi pravi vijaki. Poleg prave dolžine morajo imeti tudi pravi konus, ki se točno prilega sedežu v platišču, tako da se pri privijanju kolo enakomerno usede na pesto.

Objavljeno: Pe avg 24, 2007 7:05 pm
Napisal/-a ANJCI
Zenith je napisal/-a:OK, nagradno pitanje: Če je feltna nova in jo daš na centrirko, ali mora biti rezultat OK-OK se pravi zblansirana? Najbrž da?!


Nope ;)

Vsa platišča tako Aluminijasta kot jeklena imajo odstopanja pri uravnovešenju - balansiranju. Skoraj ni platišča, katera bi bila popolnoma uravnotežena oz. scentrirana brez dodajanja uteži.
Isto je z pnevmatiko ..... zato pa pri montaži le teh dveh iščeš idealno pozicijo in lego platišča in pnevmatike da zmanjšaš gramažo ;)

Pa še glede barv pik.
Rumena - Na tem mestu naj bi bila guma lažja in se to mesto namesti pri montaži na ventil
Rdeča - Na tem mestu je pnevmatika težja
Modra, bela, zelena itd ... - Kontrolna pika

Lp, A

Objavljeno: Pe avg 24, 2007 7:32 pm
Napisal/-a Zenith
Kje dobit te distančnike? Glede na to, da ima vsak avto specifične mere. Se nekako nagibam (čisto ugibanje), da zadeva res ni v centru, glede na to kaj je mimax napisal. Če je kak majstr pripravljen pomagat kar se distančnikov, potem kar prosim na pm kako obvestilo pa se zmenimo. Meni se ne gre, da morim Španovim mojstrom in bodo vedno le centrirali gume, da bi pa kdo blagovolil pogledat pesto pa ne. Se mi gre konec koncev za varnost in ne da bi težil na servisih non-stop.

Objavljeno: Pe avg 24, 2007 8:37 pm
Napisal/-a mimax
Ves potreben set za montažo, ki lahko vključuje druge vijake in distančnike, mora priskrbeti prodajalec platišča glede na specifikacije vozila.

Za Audi A3 8L (09.96-04.03) je verjetno to kar imaš replika RS4 platišča;
mere : 7.00 x 16
vijaki : 5x100
sredinska luknja: 57.1 in ET33
tip: RS4 Paestum R532 Ruotecompany Replica R532

Če gre za to platišče, se načeloma sklada z podatki za avtomobil, ki so 5×100, sredinska 57.

Objavljeno: Pe avg 24, 2007 8:46 pm
Napisal/-a Zenith
Ja, hvala za obrazložitev. To platišče (na sliki) imam montirano na A3ju.

TUV certifikat

Očitno platišče ustreza avtomobilu.

Objavljeno: To avg 28, 2007 1:52 pm
Napisal/-a Zenith
Problem rešen, med luknjo platišča in pesto je bil slab milimeter lufta, kar ni dalo možnosti platišču, da se lepo usede. Problem rešen pri Španu, kje so naredili obročke za platišče. Na koncu vsi zadovoljni.

Hvala vsem za pomoč.

Objavljeno: To avg 28, 2007 7:33 pm
Napisal/-a Golden eye
o lejga lejga kdo se je prjavu na forum. DRgač pa lepo da si porihtal...kako so ti mogli dat brez obročkov gor, so pa tud eni kekci :shock:

Objavljeno: To avg 28, 2007 9:09 pm
Napisal/-a Zenith
O, sostanovalec :P

Očitno ni nihče mislil, da je tam luft, dokler nismo prišli do problema. Zdaj dela muy bueno.

Objavljeno: Po feb 15, 2010 8:45 am
Napisal/-a Sasqa
Da si malo temo sposodim...

Mene pa zanima, v čem je dejanska razlika med Replico in original platiščem, razen v ceni. Gledam namreč sledče platišče za mojega Audija: http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=3452639

Je že kdo kupoval platišča pri zgoraj navedenem prodajalcu, in kako je s kakovostjo platišč?

Prav tako me zanima na kaj moram biti še pozoren pri nakupu, gre pa za avto Audi A4 Avant 2.0TDI, 2006, Quattro?

Lp
Saša