esem je napisal/-a:Načeloma imaš v vsem prav, a vse številke "nadtlaka" znižaj za dvakrat. Če ne verjameš, da bogato pretiravaš, pa odgovori, zakaj bi tovarne predpisovale nižji tlak - v svojo škodo (varnost, obraba, poraba itd -edino udobje zna bit večje). Po normalni vožnji po navadnih cestah (in precej km) se tlak zviša za 0,1-0,2 bara, po avtocestah ali divjanju za 0,2 do zelo redko 0,4. 0,2 bara več je optimum!
BBoss je napisal/-a:Sicer pa obstaja malo morje povezav na internetu, kjer razlagajo vse mogoče okoli polnjenja gum in tlakov za različne načine uporabe. Se splača prebrat, ker je kar nekaj zanimivih ugotovitev in nasvetov.
esem je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:0,2-0,3 pa sem mislil samo za razliko mrzle/ogrete - če pa upoštevamo še manj udobja, naloženost, avtocestne hitrosti itd, pa lahko napumpamo tudi dodatni 2 desetinki bara več - za ogrete gume.
sašo5 je napisal/-a:esem je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:0,2-0,3 pa sem mislil samo za razliko mrzle/ogrete - če pa upoštevamo še manj udobja, naloženost, avtocestne hitrosti itd, pa lahko napumpamo tudi dodatni 2 desetinki bara več - za ogrete gume.
...mrzle/ogrete (po avtocesti) 0.6 in več - če je zrak............če je plin(in ta mora bit)potem 0.1......
renegejd je napisal/-a:Jaz polnim ponavadi 0.1-0.2 bara več kot piše na vratih
Energetik81 je napisal/-a:Jaz polnim glede na tovarniško določene številke, zapisane na avtu. Pri prejšnjem avtu (precej lahek) mi je malo bolj pobiralo sredino profila, pa sem imel mogoče samo za 0,1bar več napumpane od priporočil. Je pa vsekakor manjša poraba in večja nosilnost pri bolj napumpanih gumah.
Glede oprijema je pa verjetno vsaka kombinacija avto-guma primer zase. Ne vem, jaz zaupam, da so inženirji v tovarni že prav določili tlake.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov