Stran 1 od 2

GOODYEAR 205-55-R16

Objavljeno: Pe apr 04, 2008 5:17 pm
Napisal/-a Kumby
Odloču sm se da si kupim Goodyearove gume, zaj pa me zanima kake mate kej izkušnje z njimi.Pa kere mi kej priporočate, da bi se najbolš odnesle. Pa zanimajo me kaka mnenja ostalih ko že mate Goodyerke gor.

Hvala

Re: GOODYEAR 205-55-R16

Objavljeno: Pe apr 04, 2008 5:22 pm
Napisal/-a sašo5
Kumby je napisal/-a:Odloču sm se da si kupim Goodyearove gume, zaj pa me zanima kake mate kej izkušnje z njimi.Pa kere mi kej priporočate, da bi se najbolš odnesle. Pa zanimajo me kaka mnenja ostalih ko že mate Goodyerke gor.

Hvala

..od GY kar velja, je edino F1 (lahko vzameš še staro (smreka, uničil sem jih za en "vagon") - če izvzemeš glasnost= ocena 9.5,drži tako mokro, kot suho......ali pa se odločiš, za novo asimetrično, ki je prišla ven lani; je lahko edno še boljša kot predhodnica, se pravi čista 10(domnevam, kajti kupil jo bom maja....)

P.S razne excellence in vektor (hydra grip) odmisli - šrot

Objavljeno: Pe apr 04, 2008 5:26 pm
Napisal/-a Volvo-s60
Do sedaj samo pozitivne izkušnje:) trenutno na avtomobilu GY eagle F1 asymmetric in vse pohvale, vendar žal jih ne delajo v tvojih merah tako da ali poseži po GY eagle f1, drugače sem pa tudi imel GY excellence in moram reči da tudi ni slaba guma, dober odvod vode dobro se drži le mogoče malo premehka je in se hitro radira, je pa vse odvisno od načina vožnje tako da...

Objavljeno: Pe apr 04, 2008 5:30 pm
Napisal/-a Kumby
Kero F1 misliš to, a eagle f1 gsd3 al kero drugo si mislu ko si smreko omeno?

Objavljeno: Pe apr 04, 2008 5:47 pm
Napisal/-a sebaveh
Kako pa kaj NCT5 ? Imam jih sicer še zdaj gor (še original), pa da vidim če so še katere boljše/slabše?

Objavljeno: Pe apr 04, 2008 5:51 pm
Napisal/-a sašo5
Kumby je napisal/-a:Kero F1 misliš to, a eagle f1 gsd3 al kero drugo si mislu ko si smreko omeno?

...to, to ja...(smreka profil) / zraven je nova(asimet.)
SlikaSlika

Objavljeno: Pe apr 04, 2008 7:17 pm
Napisal/-a Cobra1
smrekca profil je GSD3. Jih je mel brat na avdiju pa so zlo dore, razn kokr so mejčken glasne. to je malenkost. Jst sn mel na Astri GY excellence pa sn biv zadovoljen z njimi. Pomanjkljivost je bil malo hitra obraba (sn bol agresivn voznik!) zdej mam pa na Vectri GY Eagle F1 Asy in so zaenkrat bomba. Na suhi in na mokri cesti se avto drži asfalta ko cug tračnc.

Objavljeno: So apr 05, 2008 6:10 pm
Napisal/-a Kumby
Ja se sm študiro o toti smreki ja.Sam sm na forumu neki zaslediu da kao nek profil požira po straneh velik pa da ni za velik kilometrov.Js sicer ne bom neke dirkalne vožnje furo s karavanom sam usejen kolk km nej bi tota guma kej zdržala tak u normalnih pogojih?

Objavljeno: Pe jun 06, 2008 9:00 am
Napisal/-a Karneki
Da ne odpiram nove teme zanimam se za gume Goodyear 215/45R17 - 91Y - F1-GSD3 XL ; prosim za komentarje

Objavljeno: Pe jun 06, 2008 9:49 am
Napisal/-a Cobra1
Z F1 GSD3 je vse vredu ampak teh gum ne delajo več!! Prodajajo se guma ki so bile izdelane leta 2006. To pa je že tako rekoč stara guma in to ni več to, kar bi moral bit!

Objavljeno: Pe jun 06, 2008 10:54 am
Napisal/-a Karneki
kake primerljive tem ali pa kaka druga firma v tej dimenziji kaj priporočate,
oprijem na mokrem cestišču pomemben.

Objavljeno: Ne jun 08, 2008 10:56 am
Napisal/-a zoddimmortal
sam imam gsd3 195/45/17 gume so odlicne problem je obraba .) nekako sem naredil 7000km z njimi in so pogonske ze fejst pobrane, res pa je da vozim kr precej agresivno

Objavljeno: Ne jun 08, 2008 12:26 pm
Napisal/-a Zenith
Meni se zdi dobra alternativa Vredestein Sportrac 3. Podoben profil kot F1 in v mokrem drži kot pribita. Po suhem tudi ni slaba, ni pa isto kot po dežju.

Objavljeno: Ne jun 08, 2008 2:51 pm
Napisal/-a BBoss
GY F1 GSD pobira po robovih, če je premal napumpana. Jaz sem jo imel nafilano na 3.0 bara in se je obrabljala popolnoma enakomerno pa še občutek v vožnji je bil še mnogo boljši. To je športna guma in ne touring guma in temu primerno jo je treba filat.

Objavljeno: Ne jun 08, 2008 3:04 pm
Napisal/-a FBR
BBoss je napisal/-a:GY F1 GSD pobira po robovih, če je premal napumpana. Jaz sem jo imel nafilano na 3.0 bara in se je obrabljala popolnoma enakomerno pa še občutek v vožnji je bil še mnogo boljši. To je športna guma in ne touring guma in temu primerno jo je treba filat.


Pa ti zdrži tko dve sezone?

Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:39 am
Napisal/-a BBoss
Zdrži nekje do 35.000-40.000km - pri meni je to žal samo ena sezona, ker pač delam tolk kilometrov.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:47 am
Napisal/-a FBR
Pomoje če bi mal manj pumpal bi tud dlje zdžalo...

... nevem... 3.0 je mal velik :roll:

Men vulkanizer vedno reče sprednje nekje 2.4 in zadnje 2.2. Zimske 2.2 in 2.0.
Tko da ne vem kaj vi to tko pumpate...

Objavljeno: Ne jun 15, 2008 1:11 am
Napisal/-a BBoss
Ravno zato, ker jo tolk pumpam mi sploh zdrži tolk kilometrov. Poglej malo po raznih forumih kako se ljudje pritožujejo, da jim pobere robove in da z F1 ne prevozijo več kot 20.000km.

Se pa sprašujem kakšnega vulkanizerja imaš, da ti svetuje tolk nizke tlake razen, da imaš precej lahek avto, kar dvomim.

Moj avto je težak cca 1.500kg in tudi pri meni je vulkanizer pametno ugotovil, ko mi je pobiralo robove (na obeh straneh gume, tako da ni bil vzrok optika al pa geometrija), da je to značilno za to gumo in da je pač tako, da jo bom moral menjati pri 15.000-20.000km.

Ker se pač nisem strinjal z njegovimi ugotovitvami sem pač naredil domačo nalogo in predelal kar precej raznoraznih člankov in forumov. Edini, ki niso nergali nad obrabo so bili tisti, ki so polnili okrog 3.0 bara (44PSI).

Toliko sem tudi jaz nato polnil te gume in doživel naslednje pozitivne učinke:
- enakomerna in bistveno manjša obraba
- boljši občutek v ovinkih - zelo stabilna lega, nobenega valjanja gum
- izredno lepo obnašanje pri zaviranju, nič cukanja volano levo in desno kar se je dogajalo prej
- manjši učinek aquaplaninga in boljše lastnosti v dežju
- poraba se je zmanjšala za cca 0,3 litra/100km

edini minus je bil ta, da so bile gume zdaj bolj trde in s tem manj udobne in ker to niso glih touring gume ampak bolj športne sem pač to vzel v zakup že takrat, ko sem jih kupil.

Drugače pa poglej na bok in boš videl, da je maksimalno polnjenje teh gum kar pri 61PSI (4,2bara), kar ti da nekako tudi slutiti, da so namenjen za večje tlake polnjenja kot nekatere druge gume.

Pa še en nasvet: vulkanizerjem nikar ne zaupaj preveč pri nasvetih, ker oni živijo od prodaje gum in vulkanizerskih storitev zato so bolj zadovoljni, da gumo "prej" pobere. Tudi zgodbica o boljšem obnašanju zimskih gum glede na letne pri nizkih temperaturah je zrasla na njihovem zelniku navkljub temu, da vsi primerjalni testi kažejo ravno nasprotno ;)

V glavnem vzemi si čas in pobrskaj po internetu - tu je neskončna zakladnica znanja in če znaš pravilno ločiti zrnja od plev boš tudi znal videti kaj je res in kaj ni. :D

Objavljeno: Po jun 16, 2008 7:48 am
Napisal/-a sašo5
....res je, mora bit "bolj "pumpana" okoli 2.8 sem imel vedno vse štiri, potrebno jih je tud "vrtet" (spredaj/zadaj) in zdržijo tolk, kot je BBoss napisal(do zadnjega je tudi oprijem zadovoljiv)
BBoss je napisal/-a:Drugače pa poglej na bok in boš videl, da je maksimalno polnjenje teh gum kar pri 61PSI (4,2bara), kar ti da nekako tudi slutiti, da so namenjen za večje tlake polnjenja kot nekatere druge gume.

....BBoss, kar se tiče oznake 4,2 bara pa pomeni (na vsaki gumi je oznaka max. tlaka) ampak ne pomeni, da bi napumpal na ta tlak in vozil, temveč je to t.i. "montirni tlak" pomeni pa, da vulkanizer, ko montira gumo na ta tlak momentalno napolni zrak, da se vse skupaj "usede" in potem spusti na predpisani oz. željeni tlak(pri meni potem vedno napolni s plinom, že vrsto let, tako v zimske kot letne)

Objavljeno: Po jun 16, 2008 8:08 am
Napisal/-a gizmo
Jaz sm tud razmišljal o GY in sem se potem odločil za Uniroyal Rainsport 2 (profil smrekca). Nova guma in se super drži, še posebej v mokrem.