Stran 1 od 1

Težave z gumo

Objavljeno: To okt 14, 2008 4:15 pm
Napisal/-a Ray_mond
Nevem ki sem se te vezo ampak sem povozo šravf. Zanima me pa če ve kdo kolko ride da mi zaflika gumo z inekcijo pa vse ostalo kaj bi še mogo naredit. Okvirno to, predvidevam da so različne cene :) .

Tnx

Objavljeno: To okt 14, 2008 4:24 pm
Napisal/-a abbe
okol 10 eur

Objavljeno: To okt 14, 2008 5:20 pm
Napisal/-a ANJCI
Glej, da ti bo mojster izvedel pravilno popravilo te poškodbe. Uporabiti mora gobico in ne navadno injekcijo ;)

Navadna injekcija, katera se namesti v poškodovan predel pnevmatike je le " začasno " popravilo in ni varno !!!
Slika

Pravilno popravilo pnevmatike v primeru, da je poškodovana z žebljem, vijakom itd je, da se pnevmatika demontira s platišča, uporabi gobico oz. notranjo injekcijo, se premaže butil oz. notranji tesnilni sloj, zmontira in ponovno uravnoteži.
Slika

Lp, A

Objavljeno: To okt 14, 2008 5:49 pm
Napisal/-a kaWsk
anjci, je to kakšen nov evropski standard? ker na prvi način so mi nekaj časa nazaj zaflikali na AMZS-ju in ni bilo nobenega problema....

Objavljeno: To okt 14, 2008 6:17 pm
Napisal/-a Doche
S takim orodjem, ki ga je prikazala Anjci so mi že dvakrat "flikali". Najprej potegne žebelj, šrauf ven, razširi (zvrta) luknjo, z notranje strani pošmirgla gumo, potem pa namaže po gumi, potegne injekcijo, ko se posuši jo odreže kar je odveč. Scentrira gumo na novo in to je to. Ponavadi dam med 15-25 eur za celotno delo.

Objavljeno: To okt 14, 2008 7:06 pm
Napisal/-a nebivedu
Za 30 evrov dobiš cel komplet takega orodja in si sam zaflikaš gumo. Sam imam tak komplet stalno v avtu.

Objavljeno: To okt 14, 2008 8:07 pm
Napisal/-a ANJCI
kaWsk je napisal/-a:anjci, je to kakšen nov evropski standard? ker na prvi način so mi nekaj časa nazaj zaflikali na AMZS-ju in ni bilo nobenega problema....


Ne nikakor ni nov Eu standard.
Na kratko ..V primeru hitre začasne injekcije ne demontiraš pnevmatike s platišča, da preveriš morebitne notranje poškodbe pnevmatike , katere niso vidne z zunanje strani.
Pnevmatike katere so izgubile večino ali ves polnilni tlak s katerimi je bilo peljano le kratko razdaljo so ponavadi znotraj tako poškodovane , da popravilo ni več možno.
Očitno pa se tega pri nas ne zaveda večina vulkanizerjev, AMZS itd..
Če ogledate fima vidite obe vrsti popravila pri katerih pa je razlika v ceni za cca 10 Eur ;)
Pravilno popravilo :
http://www.youtube.com/watch?v=Ul8P7-ky-lg

Nepravilno :
http://www.youtube.com/watch?v=WLoLe5qe ... re=related

Lp, A