Stran 1 od 2

Falken FK452 ali Fulda carat exelero

Objavljeno: So mar 07, 2009 11:31 pm
Napisal/-a splash
vem da je blo že prežvečenega nekaj o tem, samo o exelero pa nisem zasledil.

zanima me katera je bljaš po vašem mnenju?

dimenzija je pa 205 40 17

Objavljeno: Ne mar 08, 2009 9:48 pm
Napisal/-a splash
noben ne ve?

Objavljeno: Po mar 09, 2009 7:30 am
Napisal/-a en3rgie
Fk452 vem da je dobra guma za uno pa pojma nimam .. mal pobrskaj

Objavljeno: Po mar 09, 2009 7:32 am
Napisal/-a DaDek
jas mam fuldo gor sicer v 19" vendar sem zelo zadovoljen.. profil ne žere nikamor, tudi z odzivnostjo nimam slabih izkušenj..

Objavljeno: Po mar 09, 2009 9:26 am
Napisal/-a Cash
Ok, ker je že ravno Falken fk-452 omenjen, me zanima, kaka je razlika med FK-452 RF in FK-452 XL :roll:

Objavljeno: Po mar 09, 2009 3:41 pm
Napisal/-a stench
Jaz nebom vsega še enkrat pisal. O FK-452 je dosti napisanega (iskanje), za moje pojme z njo ne moreš zgrešit.

Objavljeno: Po mar 09, 2009 5:01 pm
Napisal/-a Cash
stench je napisal/-a:Jaz nebom vsega še enkrat pisal. O FK-452 je dosti napisanega (iskanje), za moje pojme z njo ne moreš zgrešit.


Verjemi, da na moje vprašanje ni odgovorjeno. Sem že prebral temo na A.com o Falken. Če pa veš odgovor, bi te prosil, da mi čist na kratko odgovoriš, morda ti bom pa jaz kdaj pomagal na kako tvoje vprašanje, ko ti ne boš vedel odgovora, kaj veš? ;)

Sej jaz jo bom kupil, vendar sem zasledil na A3m-ovi strani, da imajo 2 vrsti Falken FK-452 in sicer s končnico RF in XL. Na uradni strani od Falken pa nisem nič našel.

Objavljeno: Po mar 09, 2009 5:37 pm
Napisal/-a stench
@cash nisem tebi pisal, sem pisal avtorju teme, sory če si mislil da pišem z negativnim tonom. Tvojega posta sploh nisem prebral.
RF bi znal bit runflat. XL pa še dodatno ojačan rob. Ne me pa vzet za ziher.

@splash: Evo kaj sem jaz že pisal enemu uporabniku

Jaz sem vozil na falkencah 2 sezoni, pa še za eno sezono so dobre. Obraba gume je pri meni lepo enakomerna.
Ko se guma ogreje na suhi cesti dobesedno lima, sploh ni glasna za gumo z smrekico in tudi bočna opora je trdna in guma ne plava.
Na mokri cesti se pravtako mora guma ogret in potem je podobna kot na suhi cesti (seveda, če je cestna mastna gre vseeno avto po svoje). Jaz se ne upam tako vozit kot guma dopušča sploh po mokrem. Edina slabost sem zdaj proti koncu druge sezone ugotovil, da je na mokrem dosti gripa zgubila in na suhi cesti tudi nekaj. Tako da bom jaz za naslednjo sezono menjal gume.

Za ta denar je guma odlična, kolko sem bral neke bolj resne teste na suhem ne zaostaja dosti za potenzo, na mokrem je nekoliko slabša. Je pa 40% cenejša.

Objavljeno: Po mar 09, 2009 6:08 pm
Napisal/-a Cash
Aha, sem mislil, da si meni odpisal. Se ti pa zahvaljujem za tvoj odgovor, ker verjetno drži, kot si napisal. Hvala ;)

Objavljeno: Po mar 09, 2009 6:18 pm
Napisal/-a xandrej
Vsaki dan 15 ludi odppre temo o letnih gumah... Pa fantje malo pobrskajte po testih pa boste videli kaj iščete ali sorazmerje med ceno in gumo ali pa najboljšo gumo ali pa najslabšo.... Ali pa se naj odpre ena tema:

LETNE GUME 2009.. Pa gassa.

Objavljeno: Po mar 09, 2009 11:43 pm
Napisal/-a Cash
Evo, sem malo poguglal in sem ugotovil sledeče. Če je samo XL pomeni, da pnevmatika zdrži več tlaka in je material pnevmatike bolj vzdržljiv oz.( XL: eXtra Load; tire for vehicles of heavier standard weights) če pa je še RF, pa pomeni, da je bočnica zelo ojačana, kar pomeni, da se lahko furaš po prazni gumi do 80km/h
-->oz. prepisano iz oglasa iz Bolhe -->
RF pnevmatike z patentirano zgradbo bočnice preprečujejo večjo deformacijo in zmanjšujejo možnost da bi noga avtoplašča odstopila od avtoplašča. Tudi popolnoma izpraznjena pnevmatika v normalnih razmerah dovoljuje neprekinjeno vožnjo do razdalje 80 km pri največji hitrosti 80 km/h

Objavljeno: To mar 10, 2009 9:13 am
Napisal/-a mimax
Majčkeno napačno.

Oznake so :

RF oznaka = Reinforced (večja nosilnost) - 6 platen
C oznaka = dostavna pnevmatika - 8 ali 10 platen

XL - večji indeks nosilnosti pa je označen XL (extra load), EL (extra load) - primer - pri 195/65R15 namesto standardnega indeksa nosilnosti 91 je 95

RFT (run flat tire) oz. DSST (pri Dunlopu), ROF (run on flat - Goodyear), EMT (extended mobility - Goodyear), ZP (zero pressure - Michelin), EXT (extended - Bridgestone), SSR (Continental)

MFS (zaščitni rob za platišče - Dunlop), FR (Continental)

Objavljeno: To mar 10, 2009 9:43 am
Napisal/-a Cash
Hvala mimax za popravek, me je MacTron tudi v sosednji temi popravil ;)

Kaj pa pomeni RFD?

Objavljeno: To mar 10, 2009 1:51 pm
Napisal/-a mimax
RFD bi po tem ključu tudi pomenila REINFORCED

čeprav če gre za Falken FK452 (ki je športna in ne dostavna guma) bi moralo pravzaprav biti samo večji indeks nosilnosti (kot XL)

Objavljeno: To mar 10, 2009 4:14 pm
Napisal/-a Cash
Ja, za Falken fk-452 se gre, ker ne morem ugotovit, al gre za le eno gumo, ali sta dve različni FK-452, ker se ne bi rad zaj...

Objavljeno: To mar 10, 2009 7:43 pm
Napisal/-a kaWsk
je kaj narobe, če namestim XL pnevmatike na vozilo, ki je spada med lažje (1100kg) ? ...ker ne vem, kaj točno naj bi pomenil index nosilnosti?

Objavljeno: Sr mar 11, 2009 4:54 pm
Napisal/-a splash
primer

fulda carat exelero 205/40ZR17 84W XL TL

kaj pomeni 84W

kaj pomeni TL

XL menda pomeni povečana nosilnost? a je to vseeno ok za avto ki vaga 1100kg?

Objavljeno: Sr mar 11, 2009 5:17 pm
Napisal/-a Kukec
84 pomeni nosilnost 500kg po pnevmatiki, W pa mislim da je razred do 270 km/h

Objavljeno: Sr mar 11, 2009 6:18 pm
Napisal/-a kljukec
kaj pa KUMHO KU31XL- a so ekvivalent toyo-tu pa falknu al ne??
lp

Objavljeno: Sr mar 11, 2009 11:05 pm
Napisal/-a splash
kolkr sem gledal teste ter ocene, zgledajo bolj švoh...

kaj pa michelin pilot exalto pe2? a to je dobra guma?