Stran 1 od 2

Nove gume neuporabne po 10.000 prevoženih km. Razlog?

Objavljeno: Po jun 15, 2009 8:12 am
Napisal/-a jimbo123
Predlani sem kupil gume japonskega proizvajalca Toyo Proxes tr1.
Te gume naj bi bile zelo kvalitetne po vseh testih katere sem uspel najti.
Po 10.000 prevoženih kilometrih pa so tako zlizane, da niso več uporabne.
Kaj bi lahko bil razlog tako velike obrabe gum?
Če to kaj spremeni celo strvar bi povedal še da sem takrat ko sem si kupil gume tudi zamenjal navadne fedre z športnimi (APEX). Tudi platišča sem menjal iz 14 na 15 colska. Šel sem seveda tudi na optiko. A so mi mogoče na optiki kaj narobe nastavili?
Močna obraba je bila na samo sprednjih gumah.

Objavljeno: Po jun 15, 2009 8:24 am
Napisal/-a volan
Ali so enakomerno obrabljene? Na sredini? Na robovih? Tlak si imel primeren?

Verjetno imaš prednji pogon... Če si pretiran "dinamik" in preveč sunkovito speljuješ in bremzaš, potem tako mehko gumo hitro obrabiš.

Objavljeno: Po jun 15, 2009 8:40 am
Napisal/-a jimbo123
volan je napisal/-a:Ali so enakomerno obrabljene? Na sredini? Na robovih? Tlak si imel primeren?

Verjetno imaš prednji pogon... Če si pretiran "dinamik" in preveč sunkovito speljuješ in bremzaš, potem tako mehko gumo hitro obrabiš.


Enakomerno obrabljene na robovih. Tlak 1,8
Čisto normalno vozim.

Objavljeno: Po jun 15, 2009 8:51 am
Napisal/-a sašo5
jimbo123 je napisal/-a:
volan je napisal/-a:Ali so enakomerno obrabljene? Na sredini? Na robovih? Tlak si imel primeren?

Verjetno imaš prednji pogon... Če si pretiran "dinamik" in preveč sunkovito speljuješ in bremzaš, potem tako mehko gumo hitro obrabiš.


Enakomerno obrabljene na robovih. Tlak 1,8
Čisto normalno vozim.

2.3 bi bilo pravilno.....

Objavljeno: Po jun 15, 2009 9:08 am
Napisal/-a jimbo123
sašo5 je napisal/-a:
jimbo123 je napisal/-a:
volan je napisal/-a:Ali so enakomerno obrabljene? Na sredini? Na robovih? Tlak si imel primeren?

Verjetno imaš prednji pogon... Če si pretiran "dinamik" in preveč sunkovito speljuješ in bremzaš, potem tako mehko gumo hitro obrabiš.


Enakomerno obrabljene na robovih. Tlak 1,8
Čisto normalno vozim.

2.3 bi bilo pravilno.....


Nisem nek expert koliko tlaka more bit v gumah ampak verjetno so možna določena odstopanja. Pa tudi od avta je verjetno odvisno.
Imam prav ali mora bit zmeraj tlak 2,3. Torej ali bi lahko teh 0,5 tlaka razlike bil razlog za tako ekstremno obrabo gum. Povdarjam da gume več niso vozne po prevoženih 10.000 km. Gre pa tukaj za kvalitetne gume.

Objavljeno: Po jun 15, 2009 9:14 am
Napisal/-a graal
jimbo123 je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
jimbo123 je napisal/-a:
volan je napisal/-a:Ali so enakomerno obrabljene? Na sredini? Na robovih? Tlak si imel primeren?

Verjetno imaš prednji pogon... Če si pretiran "dinamik" in preveč sunkovito speljuješ in bremzaš, potem tako mehko gumo hitro obrabiš.


Enakomerno obrabljene na robovih. Tlak 1,8
Čisto normalno vozim.

2.3 bi bilo pravilno.....


Nisem nek expert koliko tlaka more bit v gumah ampak verjetno so možna določena odstopanja. Pa tudi od avta je verjetno odvisno.
Imam prav ali mora bit zmeraj tlak 2,3. Torej ali bi lahko teh 0,5 tlaka razlike bil razlog za tako ekstremno obrabo gum. Povdarjam da gume več niso vozne po prevoženih 10.000 km. Gre pa tukaj za kvalitetne gume.



Tlak 1.8 je primeren le za 175/75/13 ali kaj podobnega. Jaz sem pri športni vožnji gumo dimnzije 205/55/16 pumpal med 2.6 in 2.8 bara pa jih je sorazmerno hitro lizalo. Tako da lahko večji del hitr obrabe pripišeš zelo prenizkemu tlaku, drugi dela pa (le špekuliram, upam da ne predvidevam hitro) športni vožnji.

tolaži se temu, da so več komu gume potrošni material.


lp, Aleš.

Objavljeno: Po jun 15, 2009 9:16 am
Napisal/-a sašo5
jimbo123 je napisal/-a:
Gre pa tukaj za kvalitetne gume.

je, res je, ampak tudi poznane po extremni obrabi....

kolikokrat na mesec kontrliraš tlak? kot praviš pumpaš 1.8 in če te dva meseca ni "blizu"(da bi prekontrliral) imaš kr hitro v gumi samo 1.6(predvidevam, da nisi toliko osveščen, da bi s plinom polnil) in ko "pade" na 1.6 je to za tako gumo skoraj 50% premalo, posledice so vidne....

Objavljeno: Po jun 15, 2009 9:47 am
Napisal/-a jimbo123
sašo5 je napisal/-a:
jimbo123 je napisal/-a:
Gre pa tukaj za kvalitetne gume.

je, res je, ampak tudi poznane po extremni obrabi....

kolikokrat na mesec kontrliraš tlak? kot praviš pumpaš 1.8 in če te dva meseca ni "blizu"(da bi prekontrliral) imaš kr hitro v gumi samo 1.6(predvidevam, da nisi toliko osveščen, da bi s plinom polnil) in ko "pade" na 1.6 je to za tako gumo skoraj 50% premalo, posledice so vidne....


Tlak je sedaj 1,8. Torej je moral bit prej več. Koliko več pa ne bi znal povedat. Vožene so bile 2 sezoni.
Ne vem če so te gume ravno poznane po ekstremni obrabi. To bi lahko rekel prej za kakšne druge. Lahko pa mi daš kak link da si to pogledam če ga imaš.

Objavljeno: Po jun 15, 2009 9:52 am
Napisal/-a bk206
Toyo je res mehkejša guma in se hitrej obrabi je pa tud res da 10000km nekam malo da bi bila guma že zanič !! zgleda je bil res kašen tlak v gumah kriv ali pa kakšen drugi faktor !! pač takšno je moje mnenje 8)

Objavljeno: Po jun 15, 2009 10:11 am
Napisal/-a Prokarjon
Če si normalno vozil je 10.000 km najmanj 2,5X premalo.


Kaj to pomeni enakomerno obrabljene po robovih... torej ti je samo robove pobralo center je pa cel ostal???

Objavljeno: Po jun 15, 2009 10:18 am
Napisal/-a jimbo123
Prokarjon je napisal/-a:Če si normalno vozil je 10.000 km najmanj 2,5X premalo.


Kaj to pomeni enakomerno obrabljene po robovih... torej ti je samo robove pobralo center je pa cel ostal???


Točno tako. Samo robove je pobralo, center pa je ostal cel.
Tule imaš sliko da vidiš ti in ostali kako zgleda guma toyo proxes.

http://www.mimovrste.com/artikel/264039 ... 50-r15-82v

A nobeden ne misli da bi lahko bilo kaj narobe z optiko? Je možno da se optika spremeni če zapelješ v kakšno luknjo? Jaz se sicer ne spomnim da bi kako nabasal s prednjimi gumami. Z zadnjimi gumami pa se mi je to že zgodilo.

Objavljeno: Po jun 15, 2009 10:24 am
Napisal/-a Kritik
Če ti je pobralo samo robove, enakomerno na obeh straneh pnevmatike, pomeni da si imel prenizek tlak v pnevmatiki, če bi ti jo pobralo samo po sredini bi bil tlak prevelik.

Gume se kontrolira vsaj 1x na mesec, tlak, obrabo, tujki v profilu.... 1.8 bara je res kar prenizek tlak.

Lp

Objavljeno: Po jun 15, 2009 10:26 am
Napisal/-a jimbo123
Kritik je napisal/-a:Če ti je pobralo samo robove, enakomerno na obeh straneh pnevmatike, pomeni da si imel prenizek tlak v pnevmatiki, če bi ti jo pobralo samo po sredini bi bil tlak prevelik.

Gume se kontrolira vsaj 1x na mesec, tlak, obrabo, tujki v profilu.... 1.8 bara je res kar prenizek tlak.

Lp


Kaj pa če mi enakomerno pobere samo zunanje robove, notranjih pa ne? Kaj bi pa potem lahko bil razlog? Zopet tlak?

Objavljeno: Po jun 15, 2009 10:31 am
Napisal/-a Kritik
jimbo123 je napisal/-a:
Kritik je napisal/-a:Če ti je pobralo samo robove, enakomerno na obeh straneh pnevmatike, pomeni da si imel prenizek tlak v pnevmatiki, če bi ti jo pobralo samo po sredini bi bil tlak prevelik.

Gume se kontrolira vsaj 1x na mesec, tlak, obrabo, tujki v profilu.... 1.8 bara je res kar prenizek tlak.

Lp


Kaj pa če mi pobere samo zunanji rob , notranjega pa ne? Kaj bi pa potem lahko bil razlog? Zopet tlak?


Ne tlak je razlog za tako obrabo, kot sem jo napisal zgoraj... Če pnevmatiko pobira samo po enem robu je razlog lahko optika vozila. Glede orazličnih obrab in možnih vzrokov ti predlagam da obiščeš spletne strani proizvajalca SAVA, tam so lepo razloženi primeri.

Objavljeno: Po jun 15, 2009 10:34 am
Napisal/-a Energetik81
Ja saj glih to ti vsi pravimo, če so robovi znucani je bil tlak prenizek. Še Yugo je imel spredaj predpisano 1,9 bar pri 155 gumah in 800kg...to maš ornk premalo napumpane.
Če imaš pa samo zunanje znucane, pomeni pa da divjaš po ovinkih oz. voziš "dinamično", kot bi nekateri rekli..
Napumpaj na tovarniško predpisan tlak in bolj zmerno vozi pa jih boš imel dolgo. No, verjetno naslednji komplet gum..

Objavljeno: Po jun 15, 2009 10:40 am
Napisal/-a Prokarjon
Verjetno res premali tlak.

Tako kot so rekli... če so vsi robovi pobrani je bilo premalo pritiska. Če je pobrana le sredina je preveč napumpano...



So pa te Toyo res znane da lepo držijo ampak se temu primerno tudi lepo obrabljajo... največji problemi takih pnevmatik pa so ponavadi ravno robovi.

Objavljeno: Po jun 15, 2009 10:49 am
Napisal/-a DaDek
kolega jih je tut v eni sezoni znucal.. samo on nezna vozit pomoje ker ima ibico 1.8t :D

Objavljeno: Po jun 15, 2009 11:11 am
Napisal/-a a_sist
Ali si edini uporabnik avtomobila?

Poznam primer, ko se je foter piz*** pri vulkanizerju, da je za audija kupu najdražje gume in da so po par mesecih že brez profila.. Njegov sin je pa burnoute delal sredi križišča..

Objavljeno: Po jun 15, 2009 11:30 am
Napisal/-a jimbo123
Glede na to da ste vsi istega mnenja potem bo tlak verjetno razlog.
Tole vprašanje sem napisal že prej pa nihče ni komentiral zato bom še enkrat.
Ali je možno da se spremeni optika če zapelješ v kakšno luknjo oz. je sploh možno da se optika spremeni?
Ne vem če bi moral še za vsak slučaj iti k optiku ali ne.
Če imate v glavi še kakšno gumo srednjega cenovnega razreda potem jo kar napišite, da ne bom sam preveč iskal.

Hvala za vaše odgovore.

Lep pozdrav

Objavljeno: Po jun 15, 2009 11:56 am
Napisal/-a Prokarjon
Je možno. Samo kakšna je varianta da se ti je na obeh prednjih kolesih enako optika premaknila... pa ne.. v bistvu sploh ne, ker kot ti je že nekdo rekel, optika pobera po enem robu ne pa po obeh...


Pumpaj vsaj tam 2.2bara