Stran 1 od 2
Objavljeno: Ne avg 09, 2009 3:27 pm
Napisal/-a romanll
vsekakor priporočam da se kupijo zimske posebej in letne,ker le tako se boš peljal pozimi varno.
večinoma vsaka jeep guma ima m+s oznako vendar je daleč od tega da bi bila zimska guma
Objavljeno: Ne avg 09, 2009 3:29 pm
Napisal/-a nevermind
Hja nevem, pri nas jih večina odsvetuje celoletne (all season) gume.
Recimo po ZDA in Kanadi se večina ''fura'' z celoletnimi.
Objavljeno: Ne avg 09, 2009 3:34 pm
Napisal/-a romanll
lenivec je napisal/-a:@romanll priporočaš na lastnih izkušnjah. al ker je v motoreviji tak pisalo.
poglej vulkanizer sem že 12 leto tako da marsikaj vem in sem marsikaj že sprobal
če pa te še kaj zanima(kar mogoče še nisi prebral)pa vprašaj
Objavljeno: Ne avg 09, 2009 3:59 pm
Napisal/-a romanll
vsa mnenja o gumah so lahko varljiva ker se vsi nagibamo k svojih znamkah jaz naprimer sem pristaš bridgestona in michelina
no vsaj jaz sem imel same dobre izkušnje z njimi
vsaka zimska guma je pa glasna ker je lamelna guma in te lamele povzročajo"šumenje"
aja teste pa jaz nikoli ne spremljam ker je ponavadi tako da so tiste najboljše kateri je naročnik testa
Objavljeno: Ne avg 09, 2009 4:14 pm
Napisal/-a maniaxxx
V tvojem primeru bi kupil celoletne le, če ne rabis nujno nekih hudih zmogljivosti po snegu. folk se itak celo leto fura s kr enimi zimskimi ali zlizanimi gumami pa so še živi, dirkal se s Tusconom verjetno ne bi, poglej pa za kakimi vredesteinkami, so zelo dobre.
Objavljeno: Ne avg 09, 2009 4:57 pm
Napisal/-a King1
mi smo jih imel pred leti na opel fronteri pa se je fotr kr velik vozu.
ble so michelin ( vsaj mislim) pa kot pravim je bil fotr zelo zadovoljen na terenu (offroad), makadam, sneg in vročina. res pa je da je vozil normalno in ni nekih akrobacij z njimi počenjal.
jest mislim, da so za normalno vožnjo čisto ok tele celosezonske gume in da z njimi ne boš prov veliko kiksnu.
lp
Objavljeno: Ne avg 09, 2009 5:34 pm
Napisal/-a BBoss
All season gume niso ne tič ne miš... slabe poleti in še slabše pozimi, če jih primerjamo z ustreznimi namenskimi gumami priznanih proizvajalcev.
SUV-i že tako niso rekorderji v zaviranju potem mu pa daš še podpovprečne gume gor pa se to združi v porazno kombinacijo še posebej na mokrem.
Glej nočem ti pamet solita ampak, če ste zbral tolk denarja za tak avto, ki bo delal samo 5kkm na leto

potem dejte še za dva kompleta kvalitetnih gum vsakega na svojih feltnah.
Objavljeno: Ne avg 09, 2009 5:35 pm
Napisal/-a ggorenc
kupi celoletne in mir. Poglej, delam v omenjeni industriji ampak na razvoju, sicer tovorne pnevmatike in, ce pogledas kaksne so zahteve tam, je 90% reklame okoli pnevmatik za osebna vozila ena velik bullshit. Se posebej, ker si dejal, da je vecina km v mestu in okolici sicer pa AC. Tudi ena najboljsih zimskih gum ima drugo sezono ze velike tezave zagotavljati ustrezno kakovost. Ker zivim bolj v rovtah si zrihtam vsako leto nove debica ali nekaj podobnega s knofi in sva zadovoljna oba z avtomobilom.
Objavljeno: Ne avg 09, 2009 5:39 pm
Napisal/-a romanll
ggorenc je napisal/-a: podobnega s knofi
kaj pa so to knofi če lahko razložiš?
Objavljeno: Ne avg 09, 2009 6:16 pm
Napisal/-a ggorenc
vecino oprijema gume na makedamu, blatu, snegu in podobnem, prevzema profil gume. Najbolj popularen profil pri nas za osebne avtomobile je recimo Goodyear Ultragrip 7+ je smrekica, ki je zgolj lepotne narave. Sicer je dokazano, da zelo dobro "deluje" v dezju ampak to je pa tudi vse. V snegu, speljevanju v snegu, plezanju je popolnoma neuporaben. V tehnicne karakteristike se ne bi spuscal. Tole je recimo profil na katerega v snegu prisegajo vsi kamionarji, vse ostalo vrti kolesa v prazno. Po domace. Je pa treba paziti v dezju, predvsem v visjih hitrostih kar pa pri tezki konjenici ni taksen problem. Je pa v osebnih avtomobilih za kar je treba sklepati kompromise in tako, je se tehtnica pri osebnih avtomobilih prevesi v smer kjer prevladuje stabilnost pri visokih hitrostih. Ampak to so zgolj neumnosti EU. Vcasih je bilo pac zapovedano, da se z zimskimi gumami ne vozi preko 110kmh in smo s knofi vsi vozili cez prelaze brez ketn brez problemov.

Objavljeno: Po avg 10, 2009 11:44 am
Napisal/-a simply
ecino oprijema gume na makedamu, blatu, snegu in podobnem, prevzema profil gume. Najbolj popularen profil pri nas za osebne avtomobile je recimo Goodyear Ultragrip 7+ je smrekica, ki je zgolj lepotne narave. Sicer je dokazano, da zelo dobro "deluje" v dezju ampak to je pa tudi vse. V snegu, speljevanju v snegu, plezanju je popolnoma neuporaben. V tehnicne karakteristike se ne bi spuscal. Tole je recimo profil na katerega v snegu prisegajo vsi kamionarji, vse ostalo vrti kolesa v prazno. Po domace. Je pa treba paziti v dezju, predvsem v visjih hitrostih kar pa pri tezki konjenici ni taksen problem. Je pa v osebnih avtomobilih za kar je treba sklepati kompromise in tako, je se tehtnica pri osebnih avtomobilih prevesi v smer kjer prevladuje stabilnost pri visokih hitrostih. Ampak to so zgolj neumnosti EU. Vcasih je bilo pac zapovedano, da se z zimskimi gumami ne vozi preko 110kmh in smo s knofi vsi vozili cez prelaze brez ketn brez problemov.
No sam se ne strinjam s teboj. To kar si napisal je veljalo 15 let nazaj. Namreč osnova novejših gum so lamele in ne profil. Menim, da lamela + silika ( in še en kup drugih sestavin ) omogoča da se guma oprime v snegu, oziroma ostane mehkejša tudi v pri nizkih temp.
Pri tovornjakih je malček drugače in sicer predvsem zaradi širine in teže samega tovornjaka! Pri njih drugih možnosti skoraj ni.
Imaš pa prav, da v globokem in suhem snegu bolje prime guma, ki ima profil kot si ga ti opisal! Ampak, pri tem je važna tudi višina samega avtomobila in dejansko stanje snega ( suh. moker, poledenel... ).
UG7 je dejansko zelo primerna zimska guma - za običajnega uporabnika - dobra v snegu, na mokrem in po suhi cesti.
V suhem in globokem snegu se pa res ne obnese najbolje - boljša je celo Sava Eskimo S3 in druge ( Gislaved... ).
Objavljeno: Po avg 10, 2009 12:32 pm
Napisal/-a GiGi1985
Odvisno kje živiš in za kaj rabiš avto. Če nisi v rovtah doma, kadar nameče veliko snega, ti ni potrebno iti na cesto, potem bi vzel celoletne brez dvoma.
Da pa "teraš" avto dost po snegu, blatu in podobno, bi pa se verjetno odločil za ločeno.
LP
Objavljeno: Po avg 10, 2009 1:55 pm
Napisal/-a Technologic
Tu nebo rabo extra super duper gum
Jaz skoraj nikol ne kupim letnih gum na mondeotu, je pa res da so vozne lastnosti v ovinkih veliko slabše, sploh pa po mokrem, ampak če nisi extrem neboš pogrešal letnih.
Tako kot je že nekdo rekel niso dobre pozimi, niso dobre poleti nekje vmes so-pač kompromis za ceno in uporabo.
Objavljeno: Po avg 10, 2009 5:09 pm
Napisal/-a Technologic
Ja drugač sm se jaz vozo z letnimi na roglo 3mm profila pa sem prišo v najhujši zimi, samo ko pa sm dal gor zimske sicer bolj poceni (sava s3) pa je bla pesem čisto druga, prideš pa itak kam hočeš če "znaš" vozit kolko tolko.
edit:
ps.: lep je tuscon, sicer se mi tista 2 v sosednji ulici črna bolj dopadeta zarad barve samo ni mi jasno da so ljudje taki šip*** da jih puščajo ob cesti.