Stran 1 od 1

Mnenja za letne gume kot so Firestone

Objavljeno: So jan 23, 2010 5:45 pm
Napisal/-a jaggy
Lep pozdrav zanima me za sledeče gume kako se kaj obnesejo šle bojo pa na audi A6 limuzino dimenzije 205/55/16
(zanimajo me tudi mnenja uporabnikov teh gum kako se obnesejo na mokrem cestišču oz če so gume kaj za kaj glede na ceno in primerjavo bolj znanih znamk..)
Kajti prej sem imel na Ibizi Nankang S2 gume in bom tak rekel mal dnarja še daš zraven pa maš vsej gume ker po mokrem je zelo neprimerna guma)
Gume nameravam kupiti preko gume-direkt.com

Firestone TZ 300 a 205/55 R16 91V 76€
Firestone Firehawk SZ 90 205/55 R16 91V 76€
Falken 205/55 R16 91V TH, Zascita platisca 63€
Ali pa še mogoče kakšna duga priporočila za takšen denar ali če se splača dat tudi več...

Objavljeno: So jan 23, 2010 6:45 pm
Napisal/-a fare
Falken je presenetljivo dobra guma o kateri folk ne ve dosti!
Jaz osebno tudi ne, imam pa kolege ki jih vozijo zimske in letne in ne menjajo za nič drugega.
lp.

Objavljeno: So jan 23, 2010 7:05 pm
Napisal/-a simply
Tudi sam sem zadovoljen - Falken je relativno dobra guma.

Drugače pa sem imel Firestone - edinole hitro jih je pobralo - drugače nič posebnega.
Radi jih imajo predvsem Ameri.

Objavljeno: So jan 23, 2010 7:06 pm
Napisal/-a NejcZ
Fotr ma Firestone letne.. nevem točno kateri model, pravi pa da so zanič :) Verjetno nekaj podobnega kot ti iščeš, vsaj dimenzije so enake.

Objavljeno: So jan 23, 2010 7:16 pm
Napisal/-a jaggy
Sej sem že tudi drugo opcijo gledu za 78 € goodyear optigrip pa na testih se je guma predvsem po mokrem presenetljivo dober izkazala...
Sicer bom pa še dle kaka 2 tedna mal po forumih čekiru pa vse opcije pregledu dokler ne kupim kej pametnga...:)

Objavljeno: Ne jan 24, 2010 2:20 pm
Napisal/-a X-Hair
Zradiral Firehawh SZ90"micro". Iz dna srca ti svetujem, da začneš gledat po drugem proizvajalcu, ne samo po drugem modelu gume. SZ90 od začetka resnično drži v božjo mater. V mokrem je enostavno fenomenalna. Ampak samo prvih nekaj mm gume. Pride dan, ko je blo nekaj gladko. OK si rečem, verjetno bolj gladka cesta, ni še dovolj sprana, je bilo premalo dežja,....tudi klic kolega, ki se je ob zaviranju ustavil sredi križišča me je sprijaznil da je očitno gladko. Naslednji dež isto, pa spet, .... WTF?!?! Grem gledat gumo in še 3-4mm profila. :? Če pogledamo z vidika, da guma pri 4mm zgubi dobro lastnost splavanja, potem so mislili v pravo smer. Ampak mi nismo na dirkališču in bi rad gumo, ki bo kolikortoliko delala konstantno od nove do 1mm. Sem se pogovarjal z bolj izkušenim voznikom in je rekel, da sem malo zajebal nakup, sicer bom pa že vide kako bo. Mogoče so se po xy letih kaj spremenili. Je tudi sam imel 1x eno Firehawk, ki mu je na polovici samo spustila. Jaz se nisem moral upreti, da je nisem kupil. Po demonstraciji kolega enostavno preveč navdušen in potem pri 3-4mm tudi zeeeeelo razočaran. On bo letos videl kaj se mu bo zgodilo in srčno upa, da sem jaz imel škart robo. :D

Dimenzija 195/50/15.

Kljub temu, da se je po 10km Hrušce že poznalo "micro" posledice se je, dokler je držala, rabila presenetljivo malo. Že skoraj prepričani, da smo končno dobili spet eno gumo, ki se ji lahko reče guma v rangu Potenze S-03.
Slika

Boki trdni, športni.
Slika

Ampak vse te dobre lastnosti, spodbije oprijem. Za v smeti v glavnem. :D

Objavljeno: Ne jan 24, 2010 4:46 pm
Napisal/-a simply
ki se ji lahko reče guma v rangu Potenze S-03.


Takih ne delajo več. Škoda. :cry:

Objavljeno: Ne jan 24, 2010 5:32 pm
Napisal/-a maniaxxx
X-Hair je napisal/-a:Zradiral Firehawh SZ90"micro". Iz dna srca ti svetujem, da začneš gledat po drugem proizvajalcu, ne samo po drugem modelu gume. SZ90 od začetka resnično drži v božjo mater. V mokrem je enostavno fenomenalna. Ampak samo prvih nekaj mm gume. Pride dan, ko je blo nekaj gladko. OK si rečem, verjetno bolj gladka cesta, ni še dovolj sprana, je bilo premalo dežja,....tudi klic kolega, ki se je ob zaviranju ustavil sredi križišča me je sprijaznil da je očitno gladko. Naslednji dež isto, pa spet, .... WTF?!?! Grem gledat gumo in še 3-4mm profila. :? Če pogledamo z vidika, da guma pri 4mm zgubi dobro lastnost splavanja, potem so mislili v pravo smer. Ampak mi nismo na dirkališču in bi rad gumo, ki bo kolikortoliko delala konstantno od nove do 1mm. Sem se pogovarjal z bolj izkušenim voznikom in je rekel, da sem malo zajebal nakup, sicer bom pa že vide kako bo. Mogoče so se po xy letih kaj spremenili. Je tudi sam imel 1x eno Firehawk, ki mu je na polovici samo spustila. Jaz se nisem moral upreti, da je nisem kupil. Po demonstraciji kolega enostavno preveč navdušen in potem pri 3-4mm tudi zeeeeelo razočaran. On bo letos videl kaj se mu bo zgodilo in srčno upa, da sem jaz imel škart robo. :D

Dimenzija 195/50/15.

Kljub temu, da se je po 10km Hrušce že poznalo "micro" posledice se je, dokler je držala, rabila presenetljivo malo. Že skoraj prepričani, da smo končno dobili spet eno gumo, ki se ji lahko reče guma v rangu Potenze S-03.
http://s2.mojalbum.com/starcek-foto_770 ... 558365.jpg

Boki trdni, športni.
http://s2.mojalbum.com/starcek-foto_770 ... 558368.jpg

Ampak vse te dobre lastnosti, spodbije oprijem. Za v smeti v glavnem. :D


Kaj pa če jih kupim pa jih mam samo do kler imajo nekje 4 mm profila? So za kupit?, sploh ker praviš da imajo fenomenalen oprijem.

Objavljeno: Po jan 25, 2010 11:28 am
Napisal/-a X-Hair
Vsekakor. Sicer ne vem katere gume voziš sedaj, ampak najbrž boš moral od začetka dodajat veliko volana v ovinek. Mene je to zelo motilo, dokler nisem probal v malo bolj ekstremnih pogojih, kjer dodaš ravno toliko volana. Na cesi srečaš razne flikce na asfaltu, sploh pridejo do izraza v mokrem, ma s to gumo jih ni bilo. Sam akcija :shock:

Dam še eno primerjavo na resnično gladkem asfaltu. Spredaj SZ90, zadaj Limchelin Pilot Exalto PS2. Je šla rit brez pomoči zavore. Dam spredaj Rainsport2 je šel nos naprej, zadaj se Limchelin lepo upira. Se voziva s kolegom po mokrem nekje na krasu. Lepa dinamika in postane mehek volan. Takra sem imel spredaj in zadaj Limchelin. OK ni panike itak je rahli, rahli ovinek desno in se ga baazni dalje. Zadaj kolega blenda in jaz si mislim, ja ja vem, gladko je. Najbrž je bil to vzrok blendanja. Se ustaviva in ja, njemu je šla rit. Spredaj SZ90 zadaj Exalto PS2. Bolj je gladek asfalt, bolj pride v ospredje SZ90. Naslednjič na isti cesti na krasu, Houston we have a problem. Limchelin zadaj, spredaj SZ90. Ista dinamika kot takrat, spredaj občutek resnično fenomenalen. Guma faking ne trzne. :shock: To res drži in sekundo za tem, sem lovil rit. :?

Objavljeno: To jan 26, 2010 9:21 pm
Napisal/-a maniaxxx
X-Hair je napisal/-a:Vsekakor. Sicer ne vem katere gume voziš sedaj, ampak najbrž boš moral od začetka dodajat veliko volana v ovinek. Mene je to zelo motilo, dokler nisem probal v malo bolj ekstremnih pogojih, kjer dodaš ravno toliko volana. Na cesi srečaš razne flikce na asfaltu, sploh pridejo do izraza v mokrem, ma s to gumo jih ni bilo. Sam akcija :shock:

Dam še eno primerjavo na resnično gladkem asfaltu. Spredaj SZ90, zadaj Limchelin Pilot Exalto PS2. Je šla rit brez pomoči zavore. Dam spredaj Rainsport2 je šel nos naprej, zadaj se Limchelin lepo upira. Se voziva s kolegom po mokrem nekje na krasu. Lepa dinamika in postane mehek volan. Takra sem imel spredaj in zadaj Limchelin. OK ni panike itak je rahli, rahli ovinek desno in se ga baazni dalje. Zadaj kolega blenda in jaz si mislim, ja ja vem, gladko je. Najbrž je bil to vzrok blendanja. Se ustaviva in ja, njemu je šla rit. Spredaj SZ90 zadaj Exalto PS2. Bolj je gladek asfalt, bolj pride v ospredje SZ90. Naslednjič na isti cesti na krasu, Houston we have a problem. Limchelin zadaj, spredaj SZ90. Ista dinamika kot takrat, spredaj občutek resnično fenomenalen. Guma faking ne trzne. :shock: To res drži in sekundo za tem, sem lovil rit. :?


Zdej mam zimske gume, tk da bom raje tih o obcutkih na volanu. oops . Drugače pa sem dobil na tem avtu eno sranje od goodyear nct5 gum, ki grejo dol spomladi, zato gledam za novimi radirkami...

p.s. tudi na testih so omenili da ima probleme z podkrmarjenjem ta guma...