Stran 1 od 2

Katero med tremi za 205/55/16 oz. so razlike res velike?

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 7:19 pm
Napisal/-a -Tomaz-
Kupujem letne pnevmatike, bral sem teste in forum. Prišel do sledečih zaključkov:

Lanskoletna najboljša pnevmatika po testih Michelin Primacy HP:
udobna vožnja majhna obraba in poraba goriva

Letošnja najboljša Pirelli Cinturato P7:
Zelo malo našel... po testih podobno kot Michelin.

Med forumaši pogosto omenjana Bridgestone Potenza RE050 A
Zaradi trdih robov super za dirkat, po testih velika obraba in poraba goriva

Ker zelo rad berem tabele, koliko so sploh primerljive tiste številke v tabelah za lego, obrabo itd? Po tabeli naj bi bila michelin rahlo slabša od potenze, po obrabi in porabi pa precej boljša.

Kaj priporočate, imam bolj dinamično vožnjo (gume kdaj tudi cvilijo), na leto naredim cca. 12.000 km.

lp

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 7:32 pm
Napisal/-a Matey_
Saj si vse sam napisal in si s tem že odgovoril :)

Bridgestone ...

LP
Matej

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 7:35 pm
Napisal/-a maniaxxx
pirelli.

Re: Katero med tremi za 205/55/16 oz. so razlike res velike?

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 7:43 pm
Napisal/-a King1
-Tomaz- je napisal/-a:Kupujem letne pnevmatike, bral sem teste in forum. Prišel do sledečih zaključkov

Kaj priporočate, imam bolj dinamično vožnjo (gume kdaj tudi cvilijo), na leto naredim cca. 12.000 km.

lp


Lep pozdrav. Glede na to bi jast pogledal še za vredestein ultrac cento. Jih ima moj dober znanec ( prijatelj ) in je tudi zelo dinamičen voznik pa pravi, da je super zadovoljen v suhem in v dežju. Nima pripomb, čez njih pa vsako leto zamenja gume. ( kupi nove). Toliko o dinamičnosti.

Podano kot predlog in mogoče je vredno pogledati tudi v to smer.

Uspešen nakup.

lp

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 8:03 pm
Napisal/-a pskoda
Če imaš dinamično vožnjo sigurno Potenzo, obraba pa tudi ni tako huda. Na novem mercedezu (novo mesto - adria) v salonu sem videl tole Pirelli Cinturato P7 in mi čisto nič športna oz je sigurno konkurenca B Turanzi

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 8:11 pm
Napisal/-a maniaxxx
pskoda je napisal/-a:Če imaš dinamično vožnjo sigurno Potenzo, obraba pa tudi ni tako huda. Na novem mercedezu (novo mesto - adria) v salonu sem videl tole Pirelli Cinturato P7 in mi čisto nič športna oz je sigurno konkurenca B Turanzi


In ti si to ocenu na pogled? :roll:

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 8:25 pm
Napisal/-a Jerch_
v zadnjem času vozim pirelli še star model p7, oče ima continental prej sem vozil dunlop.
opazil sem, da pirelli počasneje pobira kot dunlop sport. poleg tega, ko je bil dunlop na pol življenjske dobe se je po mokrem guma zelo zelo poslabšala. continental pa so po mokrem in razmočenem še boljše kot pirelli. po suhem, pa težje določim mejo zdrsa, ki je pri pirelliju enakomerna in ni nenadnega odstopa. testirano na passatu, octavia

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 10:03 pm
Napisal/-a KiNOS
Rajs 10-20e vec pa bridgestone..sicer pa med temi tremi ne neke cenovne razlike..

Bridgestone +1

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 10:38 pm
Napisal/-a pskoda
speedfreak je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če imaš dinamično vožnjo sigurno Potenzo, obraba pa tudi ni tako huda. Na novem mercedezu (novo mesto - adria) v salonu sem videl tole Pirelli Cinturato P7 in mi čisto nič športna oz je sigurno konkurenca B Turanzi


In ti si to ocenu na pogled? :roll:


In kaj je to kaj takega?
Gumo lahko že v osnovi oceniš na pogled, ne rečem o voznih lastnostih, ampak se že na pogled vidi, da guma ni za terabje po ovinkih. Če ne verjameš poglej potenzo in P7.
Sploh se pa že vidi, da ti sploh ne uporabljaš gume tega ranga, ker se športne gume že vizualno razlikujejo od ostalih

Objavljeno: Če apr 15, 2010 6:19 am
Napisal/-a -Tomaz-
Skoraj sem že odločen za Bridgestone, vendar kljub vsemu - kakšna je razlika v porabi? Po številkah v tabelah je velika razlika, kako se to pokaže v praksi?

Objavljeno: Če apr 15, 2010 7:58 am
Napisal/-a Dj Big
-Tomaz- je napisal/-a:Skoraj sem že odločen za Bridgestone, vendar kljub vsemu - kakšna je razlika v porabi? Po številkah v tabelah je velika razlika, kako se to pokaže v praksi?


Ful velka razlika ni ;) jst nism šou računat kok mam razlike, kar se pa tiče po občutku pa ni neki ful razlike da bi moru neki extra več tankat. Drgač pa če že kupuješ BP pol zihr neboš gledu na un deci porabe več :-P če pa že pol raj kupi sava pa boš zadovoljn :tomidelej:

Objavljeno: Če apr 15, 2010 9:56 am
Napisal/-a noj
No, jaz imam 14 dni na avtomobilu pirelli p7 cinturato. Za neko res dobro oceno je še mogoče prezgodaj, vendar sem jo že malo stestiral po suhem in mokrem. Pnevmatika se obnese odlično, drži se presenetljivo dobro tudi, ko se pretirava. Bi pa rad povedal, da če želiš res dobro vodljivost in odlično gumo, nadeni gor večja platišča, saj je ta dimenzija daleč od športnosti ne glede na pnevmatiko...

Objavljeno: Če apr 15, 2010 11:03 am
Napisal/-a ~toMmy~
noj je napisal/-a:No, jaz imam 14 dni na avtomobilu pirelli p7 cinturato. Za neko res dobro oceno je še mogoče prezgodaj, vendar sem jo že malo stestiral po suhem in mokrem. Pnevmatika se obnese odlično, drži se presenetljivo dobro tudi, ko se pretirava. Bi pa rad povedal, da če želiš res dobro vodljivost in odlično gumo, nadeni gor večja platišča, saj je ta dimenzija daleč od športnosti ne glede na pnevmatiko...


A sploh veš kako velik in težek avto vozi, s kakšnim podvozjem? Že pri karavanu in HB-ju je precej razlika v obnašanju, potem je tu še vzmetenje, ET, ipd.

Objavljeno: Če apr 15, 2010 2:49 pm
Napisal/-a maniaxxx
pskoda je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če imaš dinamično vožnjo sigurno Potenzo, obraba pa tudi ni tako huda. Na novem mercedezu (novo mesto - adria) v salonu sem videl tole Pirelli Cinturato P7 in mi čisto nič športna oz je sigurno konkurenca B Turanzi


In ti si to ocenu na pogled? :roll:


In kaj je to kaj takega?
Gumo lahko že v osnovi oceniš na pogled, ne rečem o voznih lastnostih, ampak se že na pogled vidi, da guma ni za terabje po ovinkih. Če ne verjameš poglej potenzo in P7.
Sploh se pa že vidi, da ti sploh ne uporabljaš gume tega ranga, ker se športne gume že vizualno razlikujejo od ostalih


Pol mi pa ti velepametni mulc razloži kakšne gume imam jaz na avtu in kako se športna guma razlikuje od ostalih.?

Prvo kot prvo potenza ni nič bolj športna od p7, drugo kot drugo se je na testih odrezala celjo bolje, zato ker pa ima bridgestone trše bočnice ne pomeni da je športnejša od pirellija ?

Pa naslednjič predn se greš smešit s takimi izjavami se malo pozanimaj katere gume ima kdo na avtu in koliko leti izpita ima, ne pa da misliš da si požrl vso znanje tega sveta z očkovo corso s continentalkami, ki po tvoje itak niso športne gume ali so? ne vem kako se to vidi? :lol: :lol: navadn napihnjeni b****r si dragi moj in nič drugega.

pričakujem odgovore kako se loči športna guma od ostalih in katere gume sem jaz uporabljal oziroma jih uporabljam.

p.s..nankang je če gledamo po videzu itak ful športna guma...ali je res?

Objavljeno: Če apr 15, 2010 4:13 pm
Napisal/-a pskoda
speedfreak je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če imaš dinamično vožnjo sigurno Potenzo, obraba pa tudi ni tako huda. Na novem mercedezu (novo mesto - adria) v salonu sem videl tole Pirelli Cinturato P7 in mi čisto nič športna oz je sigurno konkurenca B Turanzi


In ti si to ocenu na pogled? :roll:


In kaj je to kaj takega?
Gumo lahko že v osnovi oceniš na pogled, ne rečem o voznih lastnostih, ampak se že na pogled vidi, da guma ni za terabje po ovinkih. Če ne verjameš poglej potenzo in P7.
Sploh se pa že vidi, da ti sploh ne uporabljaš gume tega ranga, ker se športne gume že vizualno razlikujejo od ostalih


Pol mi pa ti velepametni mulc razloži kakšne gume imam jaz na avtu in kako se športna guma razlikuje od ostalih.?

Prvo kot prvo potenza ni nič bolj športna od p7, drugo kot drugo se je na testih odrezala celjo bolje, zato ker pa ima bridgestone trše bočnice ne pomeni da je športnejša od pirellija ?

Pa naslednjič predn se greš smešit s takimi izjavami se malo pozanimaj katere gume ima kdo na avtu in koliko leti izpita ima, ne pa da misliš da si požrl vso znanje tega sveta z očkovo corso s continentalkami, ki po tvoje itak niso športne gume ali so? ne vem kako se to vidi? :lol: :lol: navadn napihnjeni b****r si dragi moj in nič drugega.

pričakujem odgovore kako se loči športna guma od ostalih in katere gume sem jaz uporabljal oziroma jih uporabljam.

p.s..nankang je če gledamo po videzu itak ful športna guma...ali je res?


Zelo se razloči, pa kaj čem ti razlagat, ker vidim da si pameten da je kar hudo. Če si pa mal zgornje poste prebral si lahko opazil, da imam kar prav da ni za preganjanje po ovinkih. Če te že zanima, sem do zadnjega centa plačal svojo corso in to brez kakršne koli pomoči ali pufa in seveda tvoje pomoči (se že vidi foušarija :roll: ).
Ti dobesedno drkaš (se lepo vidi po kartončkih ali se tudi to ne vidi :roll:) in nočeš razumet kaj sem hotel povedati, zakaj je potenza športna bolj kot p7. Najbolje se vidi po bolj zaobljenih robovih in seveda trših bošnih robovih, po tradeware (če sploh veš kaj te številke pomenijo oz če sploh obstaja in kaj pomeni to), itd

Zdaj pa nehajva, ker nočem imet tako lepo okrancanega avatarja kot ti

Objavljeno: Če apr 15, 2010 6:16 pm
Napisal/-a maniaxxx
pskoda je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če imaš dinamično vožnjo sigurno Potenzo, obraba pa tudi ni tako huda. Na novem mercedezu (novo mesto - adria) v salonu sem videl tole Pirelli Cinturato P7 in mi čisto nič športna oz je sigurno konkurenca B Turanzi


In ti si to ocenu na pogled? :roll:


In kaj je to kaj takega?
Gumo lahko že v osnovi oceniš na pogled, ne rečem o voznih lastnostih, ampak se že na pogled vidi, da guma ni za terabje po ovinkih. Če ne verjameš poglej potenzo in P7.
Sploh se pa že vidi, da ti sploh ne uporabljaš gume tega ranga, ker se športne gume že vizualno razlikujejo od ostalih


Pol mi pa ti velepametni mulc razloži kakšne gume imam jaz na avtu in kako se športna guma razlikuje od ostalih.?

Prvo kot prvo potenza ni nič bolj športna od p7, drugo kot drugo se je na testih odrezala celjo bolje, zato ker pa ima bridgestone trše bočnice ne pomeni da je športnejša od pirellija ?

Pa naslednjič predn se greš smešit s takimi izjavami se malo pozanimaj katere gume ima kdo na avtu in koliko leti izpita ima, ne pa da misliš da si požrl vso znanje tega sveta z očkovo corso s continentalkami, ki po tvoje itak niso športne gume ali so? ne vem kako se to vidi? :lol: :lol: navadn napihnjeni b****r si dragi moj in nič drugega.

pričakujem odgovore kako se loči športna guma od ostalih in katere gume sem jaz uporabljal oziroma jih uporabljam.

p.s..nankang je če gledamo po videzu itak ful športna guma...ali je res?


Zelo se razloči, pa kaj čem ti razlagat, ker vidim da si pameten da je kar hudo. Če si pa mal zgornje poste prebral si lahko opazil, da imam kar prav da ni za preganjanje po ovinkih. Če te že zanima, sem do zadnjega centa plačal svojo corso in to brez kakršne koli pomoči ali pufa in seveda tvoje pomoči (se že vidi foušarija :roll: ).
Ti dobesedno drkaš (se lepo vidi po kartončkih ali se tudi to ne vidi :roll:) in nočeš razumet kaj sem hotel povedati, zakaj je potenza športna bolj kot p7. Najbolje se vidi po bolj zaobljenih robovih in seveda trših bošnih robovih, po tradeware (če sploh veš kaj te številke pomenijo oz če sploh obstaja in kaj pomeni to), itd

Zdaj pa nehajva, ker nočem imet tako lepo okrancanega avatarja kot ti


ja fouš sm ti :lol: :lol: .

Ne ne vem kaj je tradeware :lol: , kolk pa more bit da je guma športna? oziroma kaka oznaka?...če si se že v moje kartončke upiknu sm jih dobu glih zaradi takih brihtnežev kot si ti.

Še vedno pa ne vem kake gume mam js ko nisem tak strokovnjak da kr na oko ocenim katera guma je športna :roll: . Sploh me pa zanima definicija športne gume zate... :?:

Objavljeno: Če apr 15, 2010 9:54 pm
Napisal/-a -Tomaz-
Danes sem še malo premišljeval in se povsem drugače odločil. "Dirkam", če temu sploh lako tako rečem, mogoče 5% vse vožnje, tako da sem se odločil za šparovno varianto Michelinke...

In prvi vtisi - glede na to, da sem imel zimske Sava s3, bom naredil primerjavo kar med njima :D

Precej bolj "ravna" vožnja, volan mi ne vleče več levo in desno po luknjah, bolj glasno v kabini, vse ostalo popolnoma isto. Lahko rečem, da sem bil na prejšnjem avtu z BFgoodrich precej bolj zadovoljen.

Ker pa se tema razvija v dirkaško debato, bom še vprašal:
Trše bočnice - a to mislite stranski del gume? Pred časom sem malo bral o tem, baje da še najbolj koristi, če je feltna nekoliko širša in se s stem znebiš "balon" efekta... Če to ni to, se opravičujem ker sem brcnil v temo.
Izgled gume - če guma gleda čez feltno sigurno ni dirkaška... :D

Objavljeno: Če apr 15, 2010 11:07 pm
Napisal/-a BBS
-Tomaz- je napisal/-a:Danes sem še malo premišljeval in se povsem drugače odločil. "Dirkam", če temu sploh lako tako rečem, mogoče 5% vse vožnje, tako da sem se odločil za šparovno varianto Michelinke...

In prvi vtisi - glede na to, da sem imel zimske Sava s3, bom naredil primerjavo kar med njima :D

Precej bolj "ravna" vožnja, volan mi ne vleče več levo in desno po luknjah, bolj glasno v kabini, vse ostalo popolnoma isto. Lahko rečem, da sem bil na prejšnjem avtu z BFgoodrich precej bolj zadovoljen.

Ker pa se tema razvija v dirkaško debato, bom še vprašal:
Trše bočnice - a to mislite stranski del gume? Pred časom sem malo bral o tem, baje da še najbolj koristi, če je feltna nekoliko širša in se s stem znebiš "balon" efekta... Če to ni to, se opravičujem ker sem brcnil v temo.
Izgled gume - če guma gleda čez feltno sigurno ni dirkaška... :D


To imaš prav, ker je guma nižja in je posledično manj zvijanja v ovinkih. Torej logično, da se bo višina 55 bolj zvijala od 40.

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 5:00 am
Napisal/-a svetilnik
-Tomaz- je napisal/-a:Danes sem še malo premišljeval in se povsem drugače odločil. "Dirkam", če temu sploh lako tako rečem, mogoče 5% vse vožnje, tako da sem se odločil za šparovno varianto Michelinke...

In prvi vtisi - glede na to, da sem imel zimske Sava s3, bom naredil primerjavo kar med njima :D

Precej bolj "ravna" vožnja, volan mi ne vleče več levo in desno po luknjah, bolj glasno v kabini, vse ostalo popolnoma isto. Lahko rečem, da sem bil na prejšnjem avtu z BFgoodrich precej bolj zadovoljen.

Ker pa se tema razvija v dirkaško debato, bom še vprašal:
Trše bočnice - a to mislite stranski del gume? Pred časom sem malo bral o tem, baje da še najbolj koristi, če je feltna nekoliko širša in se s stem znebiš "balon" efekta... Če to ni to, se opravičujem ker sem brcnil v temo.
Izgled gume - če guma gleda čez feltno sigurno ni dirkaška... :D



Kaj pa si vzel, Michelin Primacy HP? Imam jih isto dimenzijo kot ti na Focusu Sport in če nebi bile nove, oziroma če bi mi jih kdo odkupil rabljene, bi jih takoj zamenjal. Nezadovoljstvo pa je, ker gumo čutim zelo plastično v ovinkih, ne pa gumjasto. Je pa res, da bo dalj zdržala od ostalih.
Primerjava med zimsko Savo in temi letnimi Primacy HP ti pa je totalno mimo.

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 9:47 am
Napisal/-a -Tomaz-
Kaj pa si vzel, Michelin Primacy HP?

Ja, z s3 sem jih pa primerjal zato, ker po menjavi praktično ni bilo razlike, zato sem bil tudi malo razočaran ali pa sem imel prevelika pričakovanja. V bistvu bolj za hec.

Danes se ne sekiram več, lej sej če ne tekmuješ in hitreje voziš po ovinkih zaradi lastnih želja, je praktično vseeno kakšne gume imaš (slabše so sigurno bolj adrenalinske :D ). Jaz sem se predvsem odločil iz stališča, da jih ne bo veliko pobiralo, tudi če bo kaj drselo. No, vsaj upam. Za mehke bočnice je pa tako, da bi moral vzeti gumo pod 55 in montirati na širšo feltno. Sploh pri mojem Hyundai je znano, da so original feltne malo preozke za 205. 195 je precej lepše sedla gor.

Za eno resno oceno bom pa še povedal, ko jih malo zvozim.

EDIT:
Še to - ali se morajo nove gume uležati, ali jih lako takoj "šponaš"?