Stran 1 od 1
Zanimiva reportaža pnevmatik
Objavljeno: Če apr 15, 2010 6:59 pm
Napisal/-a lancia hf
Objavljeno: Če apr 15, 2010 7:15 pm
Napisal/-a soso
Z enakimi avtomobili?

haha, novinarka
Eno je A6, eno A4. Na enem so letne gume, na drugem zimske. In potem primerjajo . Zelo zanimivo ja
Lp
Objavljeno: Če apr 15, 2010 7:29 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Ta je pa dobra ja!

Objavljeno: Če apr 15, 2010 7:32 pm
Napisal/-a BBS
Neki profesionalni inštruktorji varne vožnje pa to delajo...
Objavljeno: Če apr 15, 2010 7:38 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Pomoje je bil bolj problem v novinarjih, napačno interpretirane pametne izjave lahko izpadejo zelo neumne...
Objavljeno: Če apr 15, 2010 7:43 pm
Napisal/-a /miha\
Men je pa najbol všeč primerjava policista...tisto o čevljih

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 10:29 am
Napisal/-a recept
soso je napisal/-a:Z enakimi avtomobili?

haha, novinarka

Eno je A6, eno A4. Na enem so letne gume, na drugem zimske. In potem primerjajo . Zelo zanimivo ja

Lp
Čeprav vozilo lahko ima vpliv, pa IMHO ni tako pomembno.
Primer: 1 leto star Lexus (oprema nema što nema) z zlizanimi gumami in več kot 8 let star Polo (še brez ABS) z relativno novimi.
Kaj meniš, s katerim se je na poligonu bolje izogibalo oviram?
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 11:15 am
Napisal/-a en3rgie
Pa nemorjo take primerjave delat ?! Dobra primerjava bi bila dva enaka avta .. edn z novimi letnimi gumami .. drugi pa z slabimi .. to je pravicen test ..
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 6:18 pm
Napisal/-a lancia hf
en3rgie je napisal/-a:Pa nemorjo take primerjave delat ?! Dobra primerjava bi bila dva enaka avta .. edn z novimi letnimi gumami .. drugi pa z slabimi .. to je pravicen test ..
In potem misliš, da bi odkril kašno vodo ?
Res pa, da bi bilo mogoče 10% odstopanja, kar je pa še vedno katastrofa. Predvsem se mi dopade, za kaj vse imajo nekateri "denar" Za gume pa zmanka
Jaz sem vse skupaj bolj na tak način razumel to objavo. In še zelo lepo je razloženo kje je poanta ABS-a
Objavljeno: So apr 17, 2010 8:19 am
Napisal/-a tiguan
Na pnevmatike marsikaj vpliva (starost, enakomirna-neenakomirna obraba, tlak, prevoženi kilometri s pnevmatikami, znamka gume, majhne razpoke med profili, kolk profila ima guma....itd).
Objavljeno: Po apr 19, 2010 11:43 am
Napisal/-a X-Hair
Sej če bi avtu z dobrimi gumami tako spodnesli zadek kot avtu z slabimi, ga tudi nebi ulovil. Ma dobro, so hoteli povedat bistvo, kar je prav. In vse pohvale, ko so končno omenili tudi starost pnevmatik in ne samo globino. Res presenečen. In kako je policaj na posnetku lepo na sredini meril profil. Zakaj imam občutek, ko ne bo kamer zraven, da bo rinil s tistim indikatorjem proti robu gume

Ah jaa....
Objavljeno: Po apr 19, 2010 1:18 pm
Napisal/-a xsAMOR
No vsaj slabse pnevmatike so dali na lazji avto v tem primeru A4, da ga ne bi ob zdrzsu nosilo se bolj kot bi A6 s slabimi pnevmatikami -> Dobrim pnevmatikam pa otezili delo s tezjim vozilom (A6). Mislim da test ni tolko ne-fer.
LP
Objavljeno: Po apr 19, 2010 1:23 pm
Napisal/-a pskoda
X-Hair je napisal/-a:Sej če bi avtu z dobrimi gumami tako spodnesli zadek kot avtu z slabimi, ga tudi nebi ulovil. Ma dobro, so hoteli povedat bistvo, kar je prav. In vse pohvale, ko so končno omenili tudi starost pnevmatik in ne samo globino. Res presenečen. In kako je policaj na posnetku lepo na sredini meril profil.
Zakaj imam občutek, ko ne bo kamer zraven, da bo rinil s tistim indikatorjem proti robu gume 
Ah jaa....
x2
Objavljeno: Po apr 19, 2010 4:01 pm
Napisal/-a combe
Mene pa zanima, kaj se vam zdi, ali je policaj ustavljal na pravilnem mestu ker je moral voznik zapeljati čez polno črto?
lp
Objavljeno: Po apr 19, 2010 4:20 pm
Napisal/-a lisko
combe je napisal/-a:Mene pa zanima, kaj se vam zdi, ali je policaj ustavljal na pravilnem mestu ker je moral voznik zapeljati čez polno črto?
lp
Žal lahko.....saj imajo za nemoteno kontrolo vsa pooblastila. Mene je recimo ustavil prek polne črte z dokaj nevarnim zaviranjem v križišču.....odgovor....če ne bi divjal te ne bi ustavil

Objavljeno: Po apr 19, 2010 5:13 pm
Napisal/-a ~toMmy~
lisko je napisal/-a:combe je napisal/-a:Mene pa zanima, kaj se vam zdi, ali je policaj ustavljal na pravilnem mestu ker je moral voznik zapeljati čez polno črto?
lp
Žal lahko.....saj imajo za nemoteno kontrolo vsa pooblastila. Mene je recimo ustavil prek polne črte z dokaj nevarnim zaviranjem v križišču.....odgovor....če ne bi divjal te ne bi ustavil

Ne vem koliko imajo pooblastil, ustavljajo pa kjerkoli se jim zazdi. Tudi iz druge strani ceste in pričakujejo, da zapelješ na nespluženo busno. V Beli krajni je izredno popularno tudi stat v popolni temi z ugasnjenimi lučmi, brez odsevnega jopiča in po možnosti še s skritim avtom!

Če me pa na take in podobne načine ustavljajo, lepo zapeljem čisto ob rob ceste, pa naj frajer ponoči neosvetljen na cesti stoji, če že izigrava kavboja! Čedalje bolj nemogoče je, kaj vse si privoščijo!

Objavljeno: Po apr 19, 2010 5:45 pm
Napisal/-a rnisan
Sem videl ravno na tem poligonu Porscheje, ki so imeli dobre gume in vsa možna pomagala, pa so se obračali. Sem pa videl tudi porscheje brez el. pomagal pa so lepo zvozili. Skratka, zelo pomembna je tudi reakcija voznika. In tukaj je voznik s slabimi gumami ob tem, ko mu je avto začelo zanašati stopil na zavoro in naredil usodno napako, saj je kolesa zablokiralo in avto je postal nevodljiv. Po možnosti je imel še izklopljen ABS in ESP.
Se pa strinjam, da so gume zelo pomembne v vsakem primeru...
Objavljeno: Po apr 19, 2010 7:32 pm
Napisal/-a R 26
Kar se gum tiče, sem še posebej dobro občutil na skuterju, ko sem imel manj kot 1 mm profila in mi je zadek v vsakem ovinku odnašalo. Sedaj z novimi polagam kot Rossi.
off:V tistem krožnem na posnetku, kjer stojijo policaji ni 20 ljudi v mestu, ki bi ga znali pravilno zvoziti.
Objavljeno: Po apr 19, 2010 7:47 pm
Napisal/-a MateSLO
X-Hair je napisal/-a:Sej če bi avtu z dobrimi gumami tako spodnesli zadek kot avtu z slabimi, ga tudi nebi ulovil. Ma dobro, so hoteli povedat bistvo, kar je prav. In vse pohvale, ko so končno omenili tudi starost pnevmatik in ne samo globino. Res presenečen. In kako je policaj na posnetku lepo na sredini meril profil.
Zakaj imam občutek, ko ne bo kamer zraven, da bo rinil s tistim indikatorjem proti robu gume 
Ah jaa....
In točno tako bo...potem ti pa pametuje nekaj ... škoda besed. Sem samo čakal kdaj bo kamera pokazala ko gume pregledujejo ... joj vse bi dal da bi na robu gledal profil
Sicer pa tale prispevek je malo napihnjen in to ne samo malo, ampak če napihnejo vse ostalo zakaj še ne to, mogoče se pa kakšen človek odloči za nakup novih gum ko je videl kaj se ti lahko naredi. Večina slovencev tako ali tako verjame vsemu kar povejo na televiziji, pa tudi če bi povedali da se bomo jutri lansirali na mars bi verjetli. Bi že zastave izobešali...
Objavljeno: To apr 20, 2010 9:05 am
Napisal/-a Pipita
Meni je bilo najbolj zgrešeno, ker so imeli za primerjalni test 2 različni pnevmatiki...eno zimsko in eno letno.... to res ni smiselno....ob isti temperaturi ti dve pnevmatiki delujeta različno pa četudi sta obe popolnoma novi....kaj šele, da je ena bolj izrabljena kot druga....
Mi pa je všeč, da vsaj malo bolj propagirajo pomembnost pnevmatik. Starost gumje še kako pomemben faktor...tega se ljudje (večina) premalo zavedajo. Po moji oceni bi moral vsak na en hitri tečaj osnovnih lastnosti pnevmatik.
1. Kaj je zimska in kaj letna guma.
2. Kaj za božjo voljo pomeni M+S na gumah. To še danes ne ve polovica ljudi in misli, da je to zimsko-letna guma.
3. Kaj pomeni, če imaš npr. 7 mm profila in je guma stara npr. 8 let....
4.Kaj pomeni na zavorni poti (nujni), če se z zimsko gumo voziš poleti in z letno po zimi.