juhica je napisal/-a:a je razlika med testiranimi Michelin energy E3A in Michelin Pilot Sport PS2 samo v sirini ali gre tudi za razlicno mesanico gum in za razlicne profile?
bi bolj verjel testu kjer bi testirali enak tip gume (ne samo istega proizvajalca)...
edit: glih pogledal, energy so ekonomicne gume, povdarek na prihranku goriva in udobju, pilot sport pa ultimate performance tyre kot pise... ja, ful iste gume, res je samo zaradi sirine razlika ...
k*** pa tak test.
alanq4 je napisal/-a:In zakaj ne bi obstajala ista guma v več dimenzijah??? Seveda neka normalna guma.
Je pa res da so visokozmogljive gume v večjih colažah. Ravno zato ta test ni čisto merodajen, itak da boljša guma boljše drži in zavira.
grizli je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Aha torej v realnosti se bo na avtu našel lahko isti tip gume 185 ter 225 ?
OK pa jo najdi 185/65-R15 in 225/40 R18
Goodyear Excellence.
INFINITI je napisal/-a:grizli je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Aha torej v realnosti se bo na avtu našel lahko isti tip gume 185 ter 225 ?
OK pa jo najdi 185/65-R15 in 225/40 R18
Goodyear Excellence.
-Bravo - je kak test med eno in drugo dimenzijo kot v zgornjem testu?
INFINITI je napisal/-a:grizli je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Aha torej v realnosti se bo na avtu našel lahko isti tip gume 185 ter 225 ?
OK pa jo najdi 185/65-R15 in 225/40 R18
Goodyear Excellence.
-Bravo - je kak test med eno in drugo dimenzijo kot v zgornjem testu, pa da ga izpodbija z drugačnimi rezultati?
INFINITI je napisal/-a:alanq4 je napisal/-a:In zakaj ne bi obstajala ista guma v več dimenzijah??? Seveda neka normalna guma.
Je pa res da so visokozmogljive gume v večjih colažah. Ravno zato ta test ni čisto merodajen, itak da boljša guma boljše drži in zavira.
Aha torej v realnosti se bo na avtu našel lahko isti tip gume 185 ter 225 ?
OK pa jo najdi 185/65-R15 in 225/40 R18
Pa še nekaj - tudi če bi teoretično našel enake gume po proizvajalcu in tipu - a to pomeni da bi potem test pokazal enake ali pa celo kontra rezultate al kako?
-A zato ni "merodajen"?
No OK - poišči nam teste, ki pa po tvojem so "merodajni" oz izpodbijajo ta test
Širina bistveno ne vpliva na površino oprijema
Najprej razčistimo, širša guma se ceste ne dotika na dosti večji površini. Razlike so minimalne, pri zelo širokih pnevmatikah je prečnega oprijema resda več, je pa zato vzdolžni oprijem krajši. Nekako tako, kot bi dlan o kateri smo govorili, obrnili za devetdeset stopinj. Širša guma na suhi podlagi seveda ima določene prednosti. Ker se bočno manj zvija, je oprijem v zavoju boljši, ima pa tudi slabosti, ki se zlasti rade pokažejo pozimi oziroma na slabo oprijemljivih podlagah.
alanq4 je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:alanq4 je napisal/-a:In zakaj ne bi obstajala ista guma v več dimenzijah??? Seveda neka normalna guma.
Je pa res da so visokozmogljive gume v večjih colažah. Ravno zato ta test ni čisto merodajen, itak da boljša guma boljše drži in zavira.
Aha torej v realnosti se bo na avtu našel lahko isti tip gume 185 ter 225 ?
OK pa jo najdi 185/65-R15 in 225/40 R18
Pa še nekaj - tudi če bi teoretično našel enake gume po proizvajalcu in tipu - a to pomeni da bi potem test pokazal enake ali pa celo kontra rezultate al kako?
-A zato ni "merodajen"?
No OK - poišči nam teste, ki pa po tvojem so "merodajni" oz izpodbijajo ta test
Oprosti pa naj se bere kakor se, se delaš neumnega?
Kako lahko dve gume različne širine in še različnega razreda primerjaš in iz tega potegneš zaključek da je širša in višjerazredna guma boljša? Seveda je višji razred gume boljši! Ampak tak test nima nobene veljave in ne more 100% potrditi da je širša guma boljša.
Primerjat je treba isti razred gume (pa če to ne gre pa čimbolj podoben razred. Ne pa eco gume proti športni gumi.
No sej to že tudi drugi pišejo...
cr33p je napisal/-a:Širina bistveno ne vpliva na površino oprijema
Najprej razčistimo, širša guma se ceste ne dotika na dosti večji površini. Razlike so minimalne, pri zelo širokih pnevmatikah je prečnega oprijema resda več, je pa zato vzdolžni oprijem krajši. Nekako tako, kot bi dlan o kateri smo govorili, obrnili za devetdeset stopinj. Širša guma na suhi podlagi seveda ima določene prednosti. Ker se bočno manj zvija, je oprijem v zavoju boljši, ima pa tudi slabosti, ki se zlasti rade pokažejo pozimi oziroma na slabo oprijemljivih podlagah.
http://www.siol.net/Avtomoto/Tehnika/20 ... _2009.aspx
INFINITI je napisal/-a:To pa zaradi nosilnosti ter razlike v hitrostnem indexu. Namreč ta 185 bi se pri določeni obremenitvi in hitrosti lahko že luščila ter topila, med tem ko bi se 225 šele dobro segrela in opravljala svojo nalogo. Širša guma istega proizvajalca in tipa ima vedno mehkejšo zmes, ker je njena hladilna površina večja in si potem lahko to privoščijo brez prevelike obrabe in pregrevanja pnevmatike - zato pa tudi je posledično višji kotalni upor pri takšnih gumah.
Energetik81 je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:To pa zaradi nosilnosti ter razlike v hitrostnem indexu. Namreč ta 185 bi se pri določeni obremenitvi in hitrosti lahko že luščila ter topila, med tem ko bi se 225 šele dobro segrela in opravljala svojo nalogo. Širša guma istega proizvajalca in tipa ima vedno mehkejšo zmes, ker je njena hladilna površina večja in si potem lahko to privoščijo brez prevelike obrabe in pregrevanja pnevmatike - zato pa tudi je posledično višji kotalni upor pri takšnih gumah.
Tole imaš prav. Ampak še vedno pa velja, da če bi bila zmes in profil enaka, bi bila komaj kakšna razlika med večjo in manjšo šrino. Sem ogromno prebral o tem in mislim, da je bila splošna ugotovitev, da obstaja nek razpon širine gume, kjer je oprijem optimalen (pri določenem avtu seveda). Vse kar je širše/ožje od tistega razpona dimenzij, je slabše.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov