Stran 1 od 1
Bula na gumi
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 7:22 am
Napisal/-a pinny
Že naslov use pove

. Včeraj ko sem avto opral in gume mažem, sem na zadni levi gumi opazil manjšo bulo. Ker z tem še nikoli nisme imel izkušenj, hvala bogu, ne vem točen kako pa kaj. Verjetn se z tem ni najbolj varno več voziti. Zdej ker pač avto jutri rabim ker grem v Italijo, me zanima kaj je temu storiti. Sej sicer se verjetn že en čas vozim z tako gumo pa vseeno. Če s eguma preseka sem enkrta bral da se neka filka gor lepi, glede bule pa ne vem neč

. Za kj tazga tud morda obstaja kaka alternativa al rešitev?
Pa moda še kako gumo iz izkušenj priporočate, imam Fiat Bravota t-jet in sedaj gor gume Pirelli P Zero Nero, letnik so pa 0508, prevoženih ene 40.000km. Sj guma kot guma skor

, nabavil jih pač zarad testa ker so ble 1. ampak potem mi jih je spredaj lizal na notranjem robu, zadaj pa malo po zunanjem. Sem optiko rpeveril in bla ok, morda tud zarad tega pobiral gume ker sem jih pumpal na 2.3 sedaj jih pač na 2.7, ker pač je to neka sredina po navodilih avta. Zdj pa ne vem če bi spet iste gor dal če bom menjal al kako.
Torej kaj priporočate, lih nekih čunga lunga gum pa nebi deval gor:).
guma je pa 225/40/18
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 7:50 am
Napisal/-a Patrik_A3
2.7 ?

toliko še jaz na enoprostorcu nisem imel napumpanih, ker ko sem se 1x v to spustil,me je nabijalo kot da se vozim po lojternatem vozu
enako se sorodniku zgodilo, da so gume dobile bule, ko smo se peljali 200km/h konstantno skoraj iz kamnika v mb

ampak tisto je že par let nazaj, pa tudi gume niso ble kake kvalitete in pa manjša cola
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 7:54 am
Napisal/-a pinny
ja v navodilih mi piše manj obremenjen avto 2.6, polno obremenjen pa 2.9, tk da sm se odloču za neko sredino
sem pa v poizvedbi za gumami, tako da malo vem kako reči stojijo, pa če ne prej pa ko se vrnem nazaj domov nabavim zadnji dve gumi novi

Objavljeno: Sr jul 21, 2010 8:18 am
Napisal/-a juhica
pomoje si tole s pritiskom mal zajebu...
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 8:28 am
Napisal/-a pinny
sem se ravnkar vrnu od vulkanizerja, pa prav tip da je to verjetn zarad materiala to pršl, da ni bla guma nabita, sj tud na gumi ni ničesar videt, tk da reku da se lohk kamot vozim. Bom pa zadevo spremlu če se bo kj povečvala, pa bom kuj menju

.
Glede gum je pa tud reku d ami jih verjetn zarad premal napumpanja pobiralo, da nekje normalno bi nej blo 2.5 ali 2.6.
Grem danes na pumpa pa dam use na 2.55

Objavljeno: Sr jul 21, 2010 8:31 am
Napisal/-a Scorp84
Pač nimajo vsi avtomobili enako, treba je upoštevat da je več enoprostorcev z različno težo. Eni imajo 1500kg pa vse tja do 2000 kg. Tko da če mu tako piše, to ne more biti krivo. Pa guma vsekakor se ne sme pri takemu pritisku poškodovat. Prej gre za kako napako pri proizvodnji, kjer je ojačitvena stena (žička) popustila. Če greš v italijo ti priporočam nakup nove, da ne boš imel kakšne probleme.
SIcer boš moral dve novi gumi kupit, da se bo avto enakomerno vozil. Sicer mi smo tudi že večkrat eno novo kupili, pa tri stare imeli gor, pa ni bilo nobenih razlik da bi avto zanašalo na kako stran ali pa ga zanašal v različno smer pri močnejšem zaviranju. Je pa tvoja odločitev kako boš naredil, tukaj bojo močno kritizirali da muraš nujno nov par kupit. Seveda pa glej da bo isti model gume.
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 8:34 am
Napisal/-a Scorp84
Sam jaz se vseeno nebi preveč zanašal na vulkanizerja, kar je rekel. Dve leti nazaj sem imel isti primer da smo imeli bulo na gumi. Italijanske avtoceste nasploh imajo boljši asfalt od nas in je tudi precej bolj grob do gume. In rezultat pri 135 kmh čisto na levem četrtem prehitevalnem pasu, mi je gumo razneslo.
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 11:15 am
Napisal/-a dj_em
če ma guma bulo pomen da je pršlo do deformacije žičk ki so v gumi, katere držijo samo obliko. Na tvojem mestu bi gumo menjal saj se ti lahko v nasprotnem primeru dogodi nesreča da ti spusti al pa še huj raznese .. in ponavadi se to zgodi pri velikih hitrosti - velika temperatura zaradi trenja.
lp
Objavljeno: Sr jul 21, 2010 11:30 am
Napisal/-a pskoda
2,7 bara nimaveze z bulo. Če si jo ruknu ali pa je napaka, uveljavljaj reklamacijo če so jo pred kratkim kupil. Na tvojem mestu bi menjal gumo, če pa ne voziš veliko po avtocesti jo pa prestavi zadaj kjer manj trpi
Objavljeno: Pe jul 23, 2010 5:49 am
Napisal/-a romanll
bula-mehanska poškodba verjetno robnik ali udarna luknja...