Stran 1 od 1

Kilometer vozil s prazno gumo - sem jo uničil?

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 9:19 am
Napisal/-a ris
Danes sem se odpeljal z avtom, že takoj se mi je zdelo rahlo čudno. Po kilometru in pol sem se ustavil in videl, da je guma dejansko na tleh (razlog je vijak, zapičen v gumo) in jo zamenjal z rezervno. Sicer bom šel k vulkanizerju, ampak da se vem pripraviti, me zanima, kako hitro se guma uniči med vožnjo, če je prazna. No, v bistvu je bil notri še en dober bar pritiska, ampak je guma puščala rahlo sled - ker je bilo več pritiska na robu, guma je na notranjem boku malenkost zdrajsana. Gre za letno Continentalovo premium contact 2, 205/55/16, na litem platišču. Mislite, da sem jo uničil? (ima kdo kakšen rabljen kos take gume? :))

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 9:50 am
Napisal/-a bugy1
Iz varnostnih razlogov ti priporočam nakup nove pnevmatike. Odločitev je tvoja.

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 9:57 am
Napisal/-a vepar
če je imela še bar pritiska in nimaš 2 toni težko kravo potem ji nima kaj bit ;)

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 11:14 am
Napisal/-a Vido85
To ti bo pa najlazje pa najbol tocn povedov vulkanizer, bi blo pa najbols kupt obe novi, zarad tvoje varnosti.

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 1:30 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Vido85 je napisal/-a:To ti bo pa najlazje pa najbol tocn povedov vulkanizer, bi blo pa najbols kupt obe novi, zarad tvoje varnosti.

Pretiravat pa ni potreba ... zakaj obe?!

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 2:18 pm
Napisal/-a pskoda
Popravi, napumpaj in se vozi

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 4:26 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Strokovnjak je napisal/-a:
Vido85 je napisal/-a:To ti bo pa najlazje pa najbol tocn povedov vulkanizer, bi blo pa najbols kupt obe novi, zarad tvoje varnosti.

Pretiravat pa ni potreba ... zakaj obe?!



Zato da so na isti osi identične pnevmatike (razlika bo v starosti in obrabljenosti). Nepoškodovano imaš za rezervno gumo ;)

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 6:16 pm
Napisal/-a Strokovnjak
@LinuxFuter
Ko bi le vsi bili vsaj približno tako pedantni, žal pa vsakič pri vulkanizerju opažam na kupu odsluženih gum veliko takih primerkov, ki so gladke kot dojenčkova ritka, pri nekaterih pa celo žice ven gledajo ... in folk se z njimi vozi.

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 6:47 pm
Napisal/-a Vido85
STROKOVNJAK, ce mas eno gumo vozeno recimo 3-4 leta in ima zelo malo profila, potem pa eno unicis in zamenjas z novo, se mi zdi da mal pa le bo razlike pri voznji-oprijem in ostale lastnosti. Ni res ?!!?

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 6:49 pm
Napisal/-a Vido85
LinuxFuter tocno tako!

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 7:38 pm
Napisal/-a martk
LinuxFuter je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:
Vido85 je napisal/-a:To ti bo pa najlazje pa najbol tocn povedov vulkanizer, bi blo pa najbols kupt obe novi, zarad tvoje varnosti.

Pretiravat pa ni potreba ... zakaj obe?!



Zato da so na isti osi identične pnevmatike (razlika bo v starosti in obrabljenosti). Nepoškodovano imaš za rezervno gumo ;)

1: Poslušaj vulkanizerja, če on podvomi v rešitev te, ki si jo predrl, zamenjaj obe
2: Nikjer ne piše, da so gume nove, tako da tisto z rezervno gumo je lahko brca v temo. V vsakem primeru menjaš dve gumi, če sploh ima normalno rezervno kolo in ne tistega za karjolo.
LP
Martin

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 8:20 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Vido85 je napisal/-a:STROKOVNJAK, ce mas eno gumo vozeno recimo 3-4 leta in ima zelo malo profila, potem pa eno unicis in zamenjas z novo, se mi zdi da mal pa le bo razlike pri voznji-oprijem in ostale lastnosti. Ni res ?!!?


Ja, razlika vsekakor bo in to izključno pri oprijemu in to na boljše, torej res ne razumem zakaj svetujete naj menja 2 pnevmatiki. Da bi to pri normalni vožnji lahko izzvalo nesrečo je nemogoče.

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 8:32 pm
Napisal/-a martk
off topic:
LOL, "kilometer vozíl s prazno gumo" :D Koliko vozil s prazno gumo je to?
Ker v hitrem iskanju pol naslova teme manjka...

LP
Martin

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 8:34 pm
Napisal/-a domi
Strokovnjak je napisal/-a:
Vido85 je napisal/-a:STROKOVNJAK, ce mas eno gumo vozeno recimo 3-4 leta in ima zelo malo profila, potem pa eno unicis in zamenjas z novo, se mi zdi da mal pa le bo razlike pri voznji-oprijem in ostale lastnosti. Ni res ?!!?


Ja, razlika vsekakor bo in to izključno pri oprijemu in to na boljše, torej res ne razumem zakaj svetujete naj menja 2 pnevmatiki. Da bi to pri normalni vožnji lahko izzvalo nesrečo je nemogoče.


Zakaj si pa ti kupiš dva nova čevlja če na enem še ni luknje v podplatu?

Seveda je razlika če gumi nista enaki, ja oprijem bo boljši na novi gumi. Sem pred leti imel nezgodico pa mi je mehanik začasno dal na eni strani neko savino gumo, na drugi pa je ostala gor original firestonka. pri zaviranju še posebej na mokrem sem se skoraj obrnil na cesti ker savina ni prijela.
Če je razlika v profilu več kot 1.5 mm in starost več kot eno leto zamenjaj obe gumi in ce varno vozi naprej.

LP

Objavljeno: Sr jul 28, 2010 6:37 pm
Napisal/-a ris
Še epilog - sem šel k vulkanizerju, ki je gumo pregledal in povedal, da je guma gotovo OK. Tako da jo je potem samo zakrpal (injekcija) in scentriral. Zaenkrat je vse v redu. K sreči, ker bi mi bilo škoda kupovat 2 novi gumi, ko imajo te še 6 mm in niso stare...
Hvala vsem za odgovore!

Objavljeno: Sr jul 28, 2010 8:03 pm
Napisal/-a seicento 2
ko ti bo to razneslo pa boš nekje pristal neodpiraj nove teme

moje mnenje je da je guma zanič

poglej kak je guma narejena pol pa boš videl zakaj ti to pišem

Objavljeno: Sr jul 28, 2010 10:05 pm
Napisal/-a ris
Glede na to, da je mojster pri vulkanizerju, ki ima ogromno prometa (in običajno ne išče bližnjic in poceni variant) takoj ocenil, da je guma v redu in da ne bo nič narobe, si mislim, da bi mi glede na izkušnje odsvetoval, če bi se to dogajalo.

Objavljeno: Če jul 29, 2010 3:06 pm
Napisal/-a BBoss
seicento 2 je napisal/-a:ko ti bo to razneslo pa boš nekje pristal neodpiraj nove teme

moje mnenje je da je guma zanič

poglej kak je guma narejena pol pa boš videl zakaj ti to pišem


Nikar ne pretiravaj... prvič sploh ne veš kakšna je poškodba, kot drugo so pa veliko bolj problematični osebki z nekimi čungalunga kitajskimi gumami, ki razpadajo pri višji hitrosti, da ne govorim o nalitih gumah.

Zarad enga vijaka, gumo stran metat, če ni strukturne poškodbe al pa bule je čisti nesmisel. Je pa dobro v naslednjem mesecu malo opazovat tole gume.

Objavljeno: Če jul 29, 2010 4:22 pm
Napisal/-a pskoda
Če ga denar tišči, naj menja, jaz je ne bi