Stran 1 od 1

Razlika med pnevmatikama Continental?

Objavljeno: Če mar 03, 2011 2:42 pm
Napisal/-a Stefi
Ob iskanju letnih pnevmatik Continental ContiPremiumContact 2 dimenzije 175/65 R14T sem naletel tudi na model Continental ContiPremiumContact 2 E.
Morda kdo ve, v čem je razlika.

Sem iskal kakega uradnega/generalnega zastopnika pri nas, pa brez uspeha.

Lp, Stefi

Re: Razlika med pnevmatikama Continental?

Objavljeno: Pe mar 04, 2011 7:10 pm
Napisal/-a aygo
Na strani od Continentala je prikazana brez oznake E, razen, če gre za kakšno evolucijo modela te gume.

Re: Razlika med pnevmatikama Continental?

Objavljeno: Pe mar 04, 2011 8:47 pm
Napisal/-a sašo5
eco....... :arrow: "špara" gorivo, kao......

Re: Razlika med pnevmatikama Continental?

Objavljeno: Pe mar 04, 2011 9:18 pm
Napisal/-a aygo
če imaš "lahko nogo" :mrgreen:

Re: Razlika med pnevmatikama Continental?

Objavljeno: Ne mar 06, 2011 12:01 am
Napisal/-a Stefi
Sem končno našel. Je pa zadeva precej "skrita".

Na slovenski Continentalovi strani http://www.conti-online.com/generator/www/si/si/continental/pnevmatike/hlavni/home/index_si.html je treba odpreti zavihek pnevmatike za osebna vozila, nato poletne, nato tip, nato asortima, i nato na dnu strani v legendi kratic piše:

E = pnevmatika z optimiziranim kotalečim uporom (pravilno kotalnim uporom, slab prevod :roll: )

V angleščini: E = optimised rolling resistance tyres according to the original equipment requirements.

Torej ima sašo5 prav, zadeva je povezana s porabo goriva.

Na slovenski strani pa ni dodatnega prevoda za "according to the original equipment requirements". Kaj naj bi to sploh pomenilo?

Lp, Stefi

Re: Razlika med pnevmatikama Continental?

Objavljeno: Ne mar 06, 2011 1:27 am
Napisal/-a esem
Original equipment = prvovgradnja, se pravi to, kar dobiš na avtu, ko kupiš novega. Nekateri avti (točno določen model nekega avta - npr VW Golf BlueMotion) imajo dodatno nekaj nižjo porabo (in (lahko tudi precej) višjo začetno ceno) - običajno malo preprogramiran ECU, izboljšana aerodinamika, drugačne gume (E v tvojem primeru), ki so lahko tudi malo ožje, bolj napumpane, morda je avto malo lažji, daljše prestave, morda start/stop sistem, el. servo itd, vse to pa je za doseganje nižje porabe dodatno optimizirano (usklajeno), kar v tvojem primeru pomeni, da so te E gume narejene po zahtevah (requirements) proizvajalca vozila, torej v bistvu prilagojene čisto določenemu vozilu. Kar pomeni, da ni nujno, da bo pri tebi kak večji oz sploh opazen efekt.

Recimo za VW http://www.volkswagen.co.uk/technology/ ... chnologies
The outside of this range is equally as crafted as the inside: from the low rolling resistant tyres which reduce road friction to the specifically designed aerodynamic styling, BlueMotion means less fuel consumption, lower emissions and a better driving experience.


Direktne razlike med gumama je težko ugotovit, verjetno gumarji to tudi skrivajo. Lahko je glasnejša (ni nujno), gotovo je malo manj udobna (že zaradi večjega tlaka), ima malo manjše trenje (manjši kotalni upor), a zato se morda malernkost slabše drži ceste (kar "šparovcem pri porabi" itak ni toliko pomembno, oni običajno ne "polagajo" ovinkov), morda zdrži manj (verjetno prej obratno) itd. Kakorkoli, razlike so verjetno precej majhne.

Re: Razlika med pnevmatikama Continental?

Objavljeno: Ne mar 06, 2011 8:55 am
Napisal/-a JureV
mene za zanima, če smo že pri continentalkah mer 175/65/14 katera se boljše obnese med premiumcontact2 in ecocontakt3 glede na to da so podobnih cen, vožnja pa je umirjena

Re: Razlika med pnevmatikama Continental?

Objavljeno: Ne mar 06, 2011 11:40 am
Napisal/-a simply
Sam bi vzel Premium Contact 2.

Ecocontact 3 je osnovna izvedba pri Continentalu.

Lp

Re: Razlika med pnevmatikama Continental?

Objavljeno: Ne mar 06, 2011 12:51 pm
Napisal/-a Stefi
esem je napisal/-a:Original equipment = prvovgradnja, se pravi to, kar dobiš na avtu, ko kupiš novega. Nekateri avti (točno določen model nekega avta - npr VW Golf BlueMotion) imajo dodatno nekaj nižjo porabo (in (lahko tudi precej) višjo začetno ceno) - običajno malo preprogramiran ECU, izboljšana aerodinamika, drugačne gume (E v tvojem primeru), ki so lahko tudi malo ožje, bolj napumpane, morda je avto malo lažji, daljše prestave, morda start/stop sistem, el. servo itd, vse to pa je za doseganje nižje porabe dodatno optimizirano (usklajeno), kar v tvojem primeru pomeni, da so te E gume narejene po zahtevah (requirements) proizvajalca vozila, torej v bistvu prilagojene čisto določenemu vozilu. Kar pomeni, da ni nujno, da bo pri tebi kak večji oz sploh opazen efekt.

Recimo za VW http://www.volkswagen.co.uk/technology/ ... chnologies
The outside of this range is equally as crafted as the inside: from the low rolling resistant tyres which reduce road friction to the specifically designed aerodynamic styling, BlueMotion means less fuel consumption, lower emissions and a better driving experience.


Direktne razlike med gumama je težko ugotovit, verjetno gumarji to tudi skrivajo. Lahko je glasnejša (ni nujno), gotovo je malo manj udobna (že zaradi večjega tlaka), ima malo manjše trenje (manjši kotalni upor), a zato se morda malernkost slabše drži ceste (kar "šparovcem pri porabi" itak ni toliko pomembno, oni običajno ne "polagajo" ovinkov), morda zdrži manj (verjetno prej obratno) itd. Kakorkoli, razlike so verjetno precej majhne.


Esem, hvala za izčrpno in razumljivo razlago.

Glede na to, da bodo pnevmatike na P206 letnik 2001, bo vejetno povsem primeren model brez E.

Lp, Stefi