slatki11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr feb 11, 2009 9:43 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a slatki11 Pe apr 22, 2011 2:20 pm

Anjci-svaka čast za razlago.Bom vedel za v prihodnje.
V glavnem sem danes premontiral nazaj kolesa kot so bila namontirana v prvi sezoni vožnje in ni hrupa.
So glasnejše kot navadne gume-to sem prebral na netu o runflat gumah, ampak sedaj sem popolnoma zadovoljen.
Sem še enkrat danes pregledal od blizu če bi bila rebrasta in ni nič takšnega.

Hvala za vsem za nasvete in upam, da bo moja izkušnja komu v pomoč.

Lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a sašo5 Pe apr 22, 2011 7:39 pm

slatki11 je napisal/-a:
V glavnem sem danes premontiral nazaj kolesa kot so bila namontirana v prvi sezoni vožnje in ni hrupa.

...to ti je lep dokaz/primer, da gume ni za obračat, sploh pa ne križno - katastrofa, trese "kot p*****a" razen, če koga to ne moti..........če je prva desna_prva desna od začetka, naj tam tudi ostane.....

Resda GYin ostale firme priporočajo menjavo spredaj/zadaj po 10.000 km, češ da vse obnucaš enako, vendar smiselnost tega početja je vprašljiva, kajti določeni avti (sploh bencinski motor) skoraj enako obrabljajo gume spredaj, kot zadaj - zanemarljiva razlika oz. na koncu po treh sezonah je milimeter razlike....
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a maniaxxx So apr 23, 2011 12:06 am

sašo5 je napisal/-a:
slatki11 je napisal/-a:
V glavnem sem danes premontiral nazaj kolesa kot so bila namontirana v prvi sezoni vožnje in ni hrupa.

...to ti je lep dokaz/primer, da gume ni za obračat, sploh pa ne križno - katastrofa, trese "kot p*****a" razen, če koga to ne moti..........če je prva desna_prva desna od začetka, naj tam tudi ostane.....

Resda GYin ostale firme priporočajo menjavo spredaj/zadaj po 10.000 km, češ da vse obnucaš enako, vendar smiselnost tega početja je vprašljiva, kajti določeni avti (sploh bencinski motor) skoraj enako obrabljajo gume spredaj, kot zadaj - zanemarljiva razlika oz. na koncu po treh sezonah je milimeter razlike....


O rotaciji se s tabo strinjam, o enakomerni obrabi pa nikakor ne, ker men je še vsak avto do zdaj skuril sprednje gume po 1 sezoni, zadnje so pa zdrzale vsaj 2....
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a roberto-82 So apr 23, 2011 7:13 am

speedfreak je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
slatki11 je napisal/-a:
V glavnem sem danes premontiral nazaj kolesa kot so bila namontirana v prvi sezoni vožnje in ni hrupa.

...to ti je lep dokaz/primer, da gume ni za obračat, sploh pa ne križno - katastrofa, trese "kot p*****a" razen, če koga to ne moti..........če je prva desna_prva desna od začetka, naj tam tudi ostane.....

Resda GYin ostale firme priporočajo menjavo spredaj/zadaj po 10.000 km, češ da vse obnucaš enako, vendar smiselnost tega početja je vprašljiva, kajti določeni avti (sploh bencinski motor) skoraj enako obrabljajo gume spredaj, kot zadaj - zanemarljiva razlika oz. na koncu po treh sezonah je milimeter razlike....


O rotaciji se s tabo strinjam, o enakomerni obrabi pa nikakor ne, ker men je še vsak avto do zdaj skuril sprednje gume po 1 sezoni, zadnje so pa zdrzale vsaj 2....


isto pri meni :D :D
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1053
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a svetilnik So apr 23, 2011 8:59 am

crxdelsol je napisal/-a:
baroax je napisal/-a:
207sport je napisal/-a:Če si pameten si dej plin v pnevmatike! pa boš mel v večini rešen problem z obrabo!...ker plin je bol konstanten na temperaturo kot zrak in s tem se tudi guma drugač obnaša...
aja cena je pa skoraj zaston :D ne vem če je 20€


Ja to vem da je plin bolj konstanten na temp. Imam v saxo vts plin v gumah, prijatu mi servisira saxoja pa zdnjič ko mi je montiral nove gume je napumpal z plinom ma nisem videl kako to zgleda, zdaj me pa to zanima kje se dobi in kako se s tim pumpa. Imaš kakšen link da vidim kako zgleda?? Al prključim pištolo za pumpat na plinsko bombolo :D oops

lp


Optimisti, prodali so vam meglo (plin) zdaj pa ste jezni in jo prodajate naprej, da bi še drugi metail vstran denar :lol:

Ja teh 0.0001% se zelo opazi razlike med plinom in navadnim zrakom...jeeAH! Vsak ta plin se z povečevanjem temperature širi/razteza (Dušik, kisik, argon, helij, vodik, neon, zrak,..).

Bolj mislim na to večja budelavščina se mi zdi. V zraku je že itak 80% dušika, pa tud če ti vulkanizer nafila dušik iz jeklenke ti vrjetno ne sprazni prej zraka in naredi vakuuma v gumi in potem nafila z dušikom tak da...

Al prključim pištolo za pumpat na plinsko bombolo


v zaprti garaži na butan propan, avto more laufat pa skrajni levi vžigalni kabl odklopi.


Že leta pumpam plin v pnevmatike, takoj, ko kupim nov avto, zato sem prepričan v korist plina. Gume se počasneje obrabljajo, tlak je konstanten, gumo mi ni nikoli razneslo, pa še na bencinsko črpalko ne rabim zavijati dvakrat na mesec in si mazati rok ;) Ja, na začetku boš dal 20€, nato pa enkrat ali dvakrat na leto največ 5€. :D
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a BBoss Ne apr 24, 2011 4:58 pm

svetilnik je napisal/-a:Že leta pumpam plin v pnevmatike, takoj, ko kupim nov avto, zato sem prepričan v korist plina. Gume se počasneje obrabljajo, tlak je konstanten, gumo mi ni nikoli razneslo, pa še na bencinsko črpalko ne rabim zavijati dvakrat na mesec in si mazati rok ;) Ja, na začetku boš dal 20€, nato pa enkrat ali dvakrat na leto največ 5€. :D


A res? Od kod ti tako neomajno prepričanje kot ga navajaš? Zakaj bi se guma manj obrabjala, če je notri plin?

Nobene veze nima s čim je pnevmatika napolnjena na samo obrabo gume. Veza je edino v tem, da so lahko gume po navadi premalo napolnjene to pa zato, ker se ljudje držijo tistih napisov na vratih, kot pijanc plota. Ker večinoma pumpajo gume, ko so prej naredili že nekaj kilometrov in so le te do neke mere že ogrete je pač to treba vkalkulirat tako, da napolniš 0,2-0,3 bara več kot je navedeno in z nepravilno obrabo ne bo težav.

Koliko ljudem tukaj na forumu pa misliš, da je že razneslo gume? To, da plin to preprečuje je buča vseh buč o superiornosti plina.

Ta z obiskovanjem črpalke 2x na mesec in kontrolirat tlak je pa tudi močna, če maš notri zrak. Če ti guma pušča ti pušča z zrakom al pa s plinom in oboje moraš kontrolirat tako, da si uboge ročice pač malčice umažeš, kar verjemi res ni nobena katastrofa. Obstajajo voda, milo, čistilni robčki ipd.

Res ne vem zakaj bi letno vrgel stran 30€, če jih resnično ni treba, Dunlopove gume napolnjene z zrakom pa imajo tudi že 55kkm za sabo pa je še vedno 3,5mm enakomerno obrabljenega profila.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a esem Ne apr 24, 2011 5:07 pm

X 2

Če pa si ročice umažeš malčice več, npr s šmirom od ojesa, imaš na bencinski tudi bencin za umit šmir z ročic. :EE
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a lizard Ne apr 24, 2011 5:30 pm

V ozračju je slabih 80% dušika (tistih 20% v ozračju pa predstavlja kisik, nekaj malega pa je še CO2), tako imenovani plin s katerim se polnijo pnevmatike je pa skoraj 100% dušik. Glavna prednost dušika pred kisikom je da je precej bolj inerten oz. z drugimi besedami je manj reaktiven, predvsem na račune trojne vezi med dvema atomoma dušika. Dušik je namreč v obliki N2, tudi kisik je sicer v oboliki O2 (razen v ozonu), a dva kisika povezuje dvojna vez. Kakorkoli že, za vžig je potreben kisik, in od tu pridejo natolčevanje o ekslopiziji gume - da do tega pride pa je verjetnost tako prekleto majhna, da je vsaka razprava brezpredmetna, saj bi v notranjosti gume potreboval neko snov kar bi dejansko povzročila eksplozijo (kisik eksplozijo zgolj omogoči NE pa povzroči).

Če vas zanima kako se tlak spreminja v gumi glede na temperaturo, se to izračuna po splošni plinski enačbi za idealne pline, pV = nRT. Lahko predpostavimo da je volumen konstanten, čeprav se v resnici malenkost spremeni (p=tlak, V=volumen, n=število molov, R=plinska konstanta, T=temperatura) .

Enačba za število molov pa je n=m/M, kjer je m masa in M molska masa; molska masa zraka v ozračju je približno 29 g/mol, molska masa dušika (N2) pa je 28 g/mol, iz tega torej vidimo da se bo pri določeni spremembi temeprature tlak v gumi ne glede na to ali je notri dušik ali zrak spremenil za približno enako vrednost. Torej ne vzdrži tudi natolčevanje o tem da se tlak pri uporabi dušika ne spreminja.

Zaključek - plin je nateg, in to ve vsak ki je bil pozoren pri kemiji v OŠ, kdorkoli pa je imel kemijo tudi v SŠ pa bi to kar sem napisal zgorja moral izrestilit ven, ko ga zbudiš sredi noči.
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a crxdelsol Ne apr 24, 2011 7:09 pm

x2, to še naj samo razložijo tisti ki filajo plin, kak hudiča ti nafila samo plin-pol bi moral v vakuumsko stisnjeno gumo napumpat plin?
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1053
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a svetilnik Po apr 25, 2011 4:25 pm

Nateg je za tiste, ki si vrtajo luknjo v koleno za 20€.
Esem, tlak v mojih pnevmatikah je konstanten in le zakaj bi počel stvari, ki niso potrebne... za 20€ :lol: :lol: :lol:
Da pa voziš Dunlopke 55k k km!! Katastrofa! Le kako to zmoreš? Imam Michelinke HP 30 km in že razmišljam o menjavi. Vozim normalno. In pa... na prvem mestu sem JAZ! ;)

Ko sem zamenjal malo rabljene Michelinke Energy na peugeotu za B Turanzo, ki sem jo nafilal s plinom, in so zdržale dosti časa z globokim profilom, celo tiste štrleče ježke so še imele, se je vulkanizel čudil koliko časa zdržijo kot nove... Avto sem prodal ženski, pozimi je dala gor zimske pnevmatike, marca pa nazaj to Turanzo z zrakom, se je guma zelo, zelo hitro obrabljala... O tem sva imela kar nekaj debat, sam sem se kar čudil, da je to možno... profil je bil nizek, delovale so plastično in to v zelo kratkem času... Zaradi varnosti, posebaj na mokrem jih je morala hitro zamenjati.

Za tistih par € ne odstopam od plina in posledično konstantnega pritiska v gumi... lepo in komot :D

Aja, kupite cenejše avtomobile... :lol:
Zadnjič spremenil svetilnik, dne Po apr 25, 2011 4:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a lizard Po apr 25, 2011 4:38 pm

svetilnik je napisal/-a:Esem, tlak v mojih pnevmatikah je konstanten in le zakaj bi počel stvari, ki niso potrebne... za 20€ :lol: :lol: :lol:


In kako veš da je konstanten (o kakšni konstantosti sploh pišeš - da je konstanten ne glede na temperaturo?)? Preberi moj post še 1x, da ti bo jasno kako se obnašajo idelani plini, če že v OŠ pri fizki in kemiji nisi poslušal.
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a crxdelsol Po apr 25, 2011 4:51 pm

Za tistih par € ne odstopam od plina in posledično konstantnega pritiska v gumi... lepo in komot :D

kako pa ti nafila gumo že sprašujem drugič če si zraven sluačajno da je noter samo plin...? če že ne vrjameš mojim bivšim postom.
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1053
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a svetilnik Po apr 25, 2011 4:58 pm

Ko fila sem zmeraj zraven, filam na 2.5, večkrat mi pa sploh ne zaračuna, saj je filanje tako minimalno... Recima, da dam 5 € na leto.
Ko se zamenja nova guma, je plin takoj v vsej notranjosti pnevmatike, ko pa fila takšno, ki je imela noter zrak je pa malo bolj "nečisto". Napolni in nekajkrat delno spusti in spet napolni...
Npr. tudi pri menjavi olja sem zmeraj zraven... ;)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a sašo5 Po apr 25, 2011 7:02 pm

svetilnik je napisal/-a:Ko fila sem zmeraj zraven, filam na 2.5, večkrat mi pa sploh ne zaračuna, saj je filanje tako minimalno... Recima, da dam 5 € na leto.
Ko se zamenja nova guma, je plin takoj v vsej notranjosti pnevmatike, ko pa fila takšno, ki je imela noter zrak je pa malo bolj "nečisto". Napolni in nekajkrat delno spusti in spet napolni...
Npr. tudi pri menjavi olja sem zmeraj zraven... ;)

pusti pri miru_prepričane prepričevat je bolj težko.....


svetilnik je napisal/-a:Nateg je za tiste, ki si vrtajo luknjo v koleno za 20€.


saj itak 20 eur daš pri prvi montaži potem, dokler traja guma (rec. tri sezone) imaš mir........

kdo pač misli, da je nateg, naj pač tako misli, vsak ima pravico na svoje mišljenje - v vseh mojih gumah je plin že desetletje.....
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a lizard Po apr 25, 2011 7:53 pm

sašo5; ne gre se za mišljenje ali prepričanje (kvečjemu iz tvoje in svetilnikove strani) ampak za dejstva, podkrepljena tokrat iz moje strani tudi strokovno. Mimo teh osnovnih zakonov fizike in kemije ne moreš it, sploh pa ne z 20€ v žepu.
Tudi sam imam v letnih gumah notri plin, ker so mi pri vulkanizerju kjer sem jih kupil rekli, da z drugim ne polnijo - in me res boli za tistih 20 €.

Ampak še vedno je plin nateg oz. reklamne trditve, ki jih uporabljajo so anvadne laži (podobno kot Top Shop reklame), ker:
- je trditev o konstantnosti tlaka ne glede na temperaturo poplnoma neresnična in se krega z zakoni o plinih
- ker je modrovanje o nekih eksplozijah pravtako popolnoma butasto, saj guma ne more kar tako eksplodirat

Za obe trditivi imaš strokovno razlago v mojem zgornjem postu, in dvomim, da ti osnovno množenje in deljenje povzročata težave, da ne bi razumel kako se spreminja tlak pri spremembi temperature ob konstantem volumnu. Idealne pline smo v OŠ vzemali nekje v 7. ali 8. razredu simultano pri fiziki in kemiji, tako da bi to znanje morali imeti vsi.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a BBoss Po apr 25, 2011 11:25 pm

svetilnik je napisal/-a:Nateg je za tiste, ki si vrtajo luknjo v koleno za 20€.
Esem, tlak v mojih pnevmatikah je konstanten in le zakaj bi počel stvari, ki niso potrebne... za 20€ :lol: :lol: :lol:
Da pa voziš Dunlopke 55k k km!! Katastrofa! Le kako to zmoreš? Imam Michelinke HP 30 km in že razmišljam o menjavi. Vozim normalno. In pa... na prvem mestu sem JAZ! ;)

Ko sem zamenjal malo rabljene Michelinke Energy na peugeotu za B Turanzo, ki sem jo nafilal s plinom, in so zdržale dosti časa z globokim profilom, celo tiste štrleče ježke so še imele, se je vulkanizel čudil koliko časa zdržijo kot nove... Avto sem prodal ženski, pozimi je dala gor zimske pnevmatike, marca pa nazaj to Turanzo z zrakom, se je guma zelo, zelo hitro obrabljala... O tem sva imela kar nekaj debat, sam sem se kar čudil, da je to možno... profil je bil nizek, delovale so plastično in to v zelo kratkem času... Zaradi varnosti, posebaj na mokrem jih je morala hitro zamenjati.

Za tistih par € ne odstopam od plina in posledično konstantnega pritiska v gumi... lepo in komot :D

Aja, kupite cenejše avtomobile... :lol:


Sem mislil, da si prodal že vse buče pa vidim, da jih maš na zalogi še kar precej. A ti sploh veš kaj je guma in kakšna je zgradba le te, zakaj se obrablja in kdaj. Delovale so plastično - ma prosim lepo kje take jemlješ pa ne da ti gumo pogledaš na "uč" pa kr ugotoviš v kakem je stanju. Sej vem zdej se boš pač izmotal z izgovorom da si jih sprobal in da si nato še polil po cesti vodo, da si videl kako se obnašajo v mokrem :roll:

Verjetno ti ni čist jasno kaj vse vpliva na obrabo in da enake gume na istem avtomobilu lahko nekdo vozi 50-60kkm pri drugem pa bodo zdržale le 15kkm. A zakaj? Vzroki so način vožnje, konfiguracija ceste (klanci, ovinki, grob asfalt, itd itd) in geometrija podvozja, ki lahko drastično spremenijo trajanje določenih pnevmatik. To da si mel "ježke" gor je samo lep in edini dokaz, da zelo lepo pelješ in da ovinke nikoli ne radiraš. Očitno večino časa naravnost, ovinke pa zelo počasi zato ti pa tudi guma "ostaja". Vprašanje pa je kaj počne tista ženska, ki si ji prodal avto.

Čudiš se kako sem prevozil 55kkm in še vsaj 10kkm bi jih lahko do zakonskega minimuma (pa jih bom menjal prej) pa držijo tako v suhem kot v mokrem le na AC-jih v dežju preventivno zmanjšam hitrost, da ne bi prišlo do kakšnega aquaplaninga. Aja gume so stare 2,5 leti tako, da tudi starost nima vpliva. Sploh starost gum je veliko večji problem kot pa sama globina profila. Ljudje vozijo tudi po 10let in več stare pnevmatike in so prepričani, da je vse OK, saj je profila še skoraj tol kot pri novi. :?

Po tvoji razlagi torej je z mano nekaj narobe, ker se vozim na "zraku" in mi pnevmatike (vedno kupujem najboljše znamke gum) zdržijo 50-60kkm predno je profila manj kot 3mm in gredo v menjavo. Res bi rad slišal tvojo razlago zakaj je tako in zakaj mi še nikoli ni nobene gume razneslo?

Drugač pa fantje zresnite se malo pa še enkrat preberite lizardov zelo lepo argumentiran post. Pričakujem od zagovornikov plina v gumah, da podajo ARGUMENTIRANO razlago s fizikalno podprtimi dokazi in ne samo povzemanje vulkanizerske mantre o plinu, ki jim služi le za dodaten zaslužek poleg tega pa še stranko vežejo nase, da mora prihajat prav k njim na dofilavanje. Vmes se še malo držijo za glavo kolk ima stranka obrabljene in plastične gume in če so jo nategnili za plin jo pa z lahkoto še za nove gume, čeprav s starimi še ni bilo nič narobe.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a esem To apr 26, 2011 12:13 am

svetilnik je napisal/-a:...Esem, tlak v mojih pnevmatikah je konstanten in le zakaj bi počel stvari, ki niso potrebne... ... :lol:


Kako veš, da je tlak konstanten? Se ustavljaš tako kot ostali na pumpi in preverjaš? Torej "počneš stvari, ki niso potrebne"? Je v reklami pisalo, da zdržijo vsaj dve sezoni brez pumpanja? Ali enostavno verjameš vulkanizerju, jih ne kontroliraš in se morda nevede voziš s polpraznimi gumami? Vse za varnost! :roll:

Morda pa imaš avto z nadzorom tlaka v pnevmatikah (obvezno s cagerjem na armaturi!), kar pa jako močno dvomim.

--------------------------------------------------

Pa še eno strokovno vprašanje
Velja isto (da je tlak konstanten, če je namesto 80 % notri 97 % dušika) tudi za blazine za na morje (tiste sindikalne in ostale)? Ker potem bi jaz dal eno blazino napumpat z dušikom pri vulkanizerju (priporočate koga?), da ne bom zgubljal časa in sape na morju... :idea: oops
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1053
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a svetilnik To apr 26, 2011 6:40 am

Bboss, tega peugeota vozim še danes in ta oseba je moja znanka, prijateljica, tako, da... enostavno, jaz potegnem po AC in ovinkih, mislim pa, da tvoja mati ne... to je to. Upam, da razumeš ;)
Če tega ne veš, da guma postane sčasoma "plastična", ni več kot "radirka", žal mi je... malo blesavo napisano, toda upam, da tudi to razumeš... ;)
Esem, zakaj potem, ko grem 2x na leto na kontrolo plina, mi ni potrebno skoraj nič filat, pa še zaračuna mi ne... Prosim razlago, glede tvojega mnenja o nategu ;)
Mesec nazaj je sodelavčemu očetu razneslo gumo, dobesedno... zato, zakaj bi jaz to reskiral? Za enkrat plačanih 20€ :lol:

Ps. peugeota prodaja ;)
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a crxdelsol To apr 26, 2011 8:50 am

Esem, zakaj potem, ko grem 2x na leto na kontrolo plina, mi ni potrebno skoraj nič filat, pa še zaračuna mi ne... Prosim razlago, glede tvojega mnenja o nategu ;)


Hm jaz tudi nisem rabo dofilat nič zdaj pa še mam vedno zimske gor ki so ble montirane pred cca. pol leta. Ti vrjetno sploh pomislil nebi pač da je vse ok ampak bi pomoje trdil da mam SUPER PLIN v gumah ?
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a lizard To apr 26, 2011 3:09 pm

Svetilnik ti sploh več kaj pomeni konstanten tlak?

P.S. Moje gume, polnjene s plinom je treba vedno dopolnit; ampak o tem sploh nismo govorili, ampak je bilo govora o konstantnosti tlaka. Človek več res ne ve, na koliko načinov ti naj fiz-kem razloži da nimaš prav, pa boš še kar naprej silil s svojim neznanjem.
Vrni se na Aktualno področje: Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov