slatki11 je napisal/-a:
V glavnem sem danes premontiral nazaj kolesa kot so bila namontirana v prvi sezoni vožnje in ni hrupa.
sašo5 je napisal/-a:slatki11 je napisal/-a:
V glavnem sem danes premontiral nazaj kolesa kot so bila namontirana v prvi sezoni vožnje in ni hrupa.
...to ti je lep dokaz/primer, da gume ni za obračat, sploh pa ne križno - katastrofa, trese "kot p*****a" razen, če koga to ne moti..........če je prva desna_prva desna od začetka, naj tam tudi ostane.....
Resda GYin ostale firme priporočajo menjavo spredaj/zadaj po 10.000 km, češ da vse obnucaš enako, vendar smiselnost tega početja je vprašljiva, kajti določeni avti (sploh bencinski motor) skoraj enako obrabljajo gume spredaj, kot zadaj - zanemarljiva razlika oz. na koncu po treh sezonah je milimeter razlike....
speedfreak je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:slatki11 je napisal/-a:
V glavnem sem danes premontiral nazaj kolesa kot so bila namontirana v prvi sezoni vožnje in ni hrupa.
...to ti je lep dokaz/primer, da gume ni za obračat, sploh pa ne križno - katastrofa, trese "kot p*****a" razen, če koga to ne moti..........če je prva desna_prva desna od začetka, naj tam tudi ostane.....
Resda GYin ostale firme priporočajo menjavo spredaj/zadaj po 10.000 km, češ da vse obnucaš enako, vendar smiselnost tega početja je vprašljiva, kajti določeni avti (sploh bencinski motor) skoraj enako obrabljajo gume spredaj, kot zadaj - zanemarljiva razlika oz. na koncu po treh sezonah je milimeter razlike....
O rotaciji se s tabo strinjam, o enakomerni obrabi pa nikakor ne, ker men je še vsak avto do zdaj skuril sprednje gume po 1 sezoni, zadnje so pa zdrzale vsaj 2....
crxdelsol je napisal/-a:baroax je napisal/-a:207sport je napisal/-a:Če si pameten si dej plin v pnevmatike! pa boš mel v večini rešen problem z obrabo!...ker plin je bol konstanten na temperaturo kot zrak in s tem se tudi guma drugač obnaša...
aja cena je pa skoraj zaston ne vem če je 20€
Ja to vem da je plin bolj konstanten na temp. Imam v saxo vts plin v gumah, prijatu mi servisira saxoja pa zdnjič ko mi je montiral nove gume je napumpal z plinom ma nisem videl kako to zgleda, zdaj me pa to zanima kje se dobi in kako se s tim pumpa. Imaš kakšen link da vidim kako zgleda?? Al prključim pištolo za pumpat na plinsko bombolo
lp
Optimisti, prodali so vam meglo (plin) zdaj pa ste jezni in jo prodajate naprej, da bi še drugi metail vstran denar
Ja teh 0.0001% se zelo opazi razlike med plinom in navadnim zrakom...jeeAH! Vsak ta plin se z povečevanjem temperature širi/razteza (Dušik, kisik, argon, helij, vodik, neon, zrak,..).
Bolj mislim na to večja budelavščina se mi zdi. V zraku je že itak 80% dušika, pa tud če ti vulkanizer nafila dušik iz jeklenke ti vrjetno ne sprazni prej zraka in naredi vakuuma v gumi in potem nafila z dušikom tak da...Al prključim pištolo za pumpat na plinsko bombolo
v zaprti garaži na butan propan, avto more laufat pa skrajni levi vžigalni kabl odklopi.
svetilnik je napisal/-a:Že leta pumpam plin v pnevmatike, takoj, ko kupim nov avto, zato sem prepričan v korist plina. Gume se počasneje obrabljajo, tlak je konstanten, gumo mi ni nikoli razneslo, pa še na bencinsko črpalko ne rabim zavijati dvakrat na mesec in si mazati rok Ja, na začetku boš dal 20€, nato pa enkrat ali dvakrat na leto največ 5€.
svetilnik je napisal/-a:Esem, tlak v mojih pnevmatikah je konstanten in le zakaj bi počel stvari, ki niso potrebne... za 20€
Za tistih par € ne odstopam od plina in posledično konstantnega pritiska v gumi... lepo in komot
svetilnik je napisal/-a:Ko fila sem zmeraj zraven, filam na 2.5, večkrat mi pa sploh ne zaračuna, saj je filanje tako minimalno... Recima, da dam 5 € na leto.
Ko se zamenja nova guma, je plin takoj v vsej notranjosti pnevmatike, ko pa fila takšno, ki je imela noter zrak je pa malo bolj "nečisto". Napolni in nekajkrat delno spusti in spet napolni...
Npr. tudi pri menjavi olja sem zmeraj zraven...
svetilnik je napisal/-a:Nateg je za tiste, ki si vrtajo luknjo v koleno za 20€.
svetilnik je napisal/-a:Nateg je za tiste, ki si vrtajo luknjo v koleno za 20€.
Esem, tlak v mojih pnevmatikah je konstanten in le zakaj bi počel stvari, ki niso potrebne... za 20€
Da pa voziš Dunlopke 55k k km!! Katastrofa! Le kako to zmoreš? Imam Michelinke HP 30 km in že razmišljam o menjavi. Vozim normalno. In pa... na prvem mestu sem JAZ!
Ko sem zamenjal malo rabljene Michelinke Energy na peugeotu za B Turanzo, ki sem jo nafilal s plinom, in so zdržale dosti časa z globokim profilom, celo tiste štrleče ježke so še imele, se je vulkanizel čudil koliko časa zdržijo kot nove... Avto sem prodal ženski, pozimi je dala gor zimske pnevmatike, marca pa nazaj to Turanzo z zrakom, se je guma zelo, zelo hitro obrabljala... O tem sva imela kar nekaj debat, sam sem se kar čudil, da je to možno... profil je bil nizek, delovale so plastično in to v zelo kratkem času... Zaradi varnosti, posebaj na mokrem jih je morala hitro zamenjati.
Za tistih par € ne odstopam od plina in posledično konstantnega pritiska v gumi... lepo in komot
Aja, kupite cenejše avtomobile...
svetilnik je napisal/-a:...Esem, tlak v mojih pnevmatikah je konstanten in le zakaj bi počel stvari, ki niso potrebne... ...
Esem, zakaj potem, ko grem 2x na leto na kontrolo plina, mi ni potrebno skoraj nič filat, pa še zaračuna mi ne... Prosim razlago, glede tvojega mnenja o nategu
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov