No, mene sicer zanima konkretno za nove gume.zuzek je napisal/-a:jaz vem, da nikoli ne bom šel kupovat novih gum
leto ali pol leta stare gume z skoraj vsemim profil dobim za 70% ceneje
zuzek je napisal/-a:jaz vem, da nikoli ne bom šel kupovat novih gum
leto ali pol leta stare gume z skoraj vsemim profil dobim za 70% ceneje
sonic je napisal/-a:Na golfu V vozim trenutni komplet letnih pnevmatik letos četrto sezono, naslednje leto bo že peta... čeprav mislim da je profila še več kot dovolj, se mi zdi da bo naslednjo sezono treba počasi že nove, zaradi let. (eni s hudimi avti potem šparajo pri gumah, jaz sem pa obratno nastrojen, hočem čimboljše gume )
Dimenzija 205/55 R16.
Skratka, ali se mi splača že jeseni (tam nekje septembra) kupiti nove letne gume, ker špekuliram da bodo spomladi 2012 dražje?
Ker recimo gledam ceno za Goodyear OptiGrip 205/55 R16 91V (najboljša na ADAC testu iz leta 2009), in stane pri Španu cca 83 EUR. Ko sem ponavadi kupoval gume v tej dimenziji (kar sem počel seveda vedno spomladi), so se cene za komad vedno vrtele okoli 100 EUR pri bolj solidnih znamkah, tudi več - ali so se na splošno v zadnjem obdobju gume pocenile (težko verjemem) ali pa je dejansko na delu 'efekt sezone' ?
Kaj pa dosedanje gume, se mi jih po nakupu novih splača prodajati takoj ali pa je verjetno bolje počakati na naslednjo pomlad, ko bo folk bolj intenzivno iskal letne gume? (imam jih možnost shraniti čez zimo)
Pa bo tistega pol leta res toliko razlike?~toMmy~ je napisal/-a:Če jih ne obrabiš tako dolgo, potem jih na tvojem mestu ne bi nikakor kupoval pol leta prej, ker se ti itak postarajo, preden jih obrabiš, tako se bodo še prej.
OK, Špan omenjam zato ker ima pač spletno stran, kjer hitro vidiš ponudbo in cene za željeno dimenzijo. Pa tudi naj bi bil OK vulkanizer (podvprašanje: ali je res?) in je dokaj blizu Ljubljane. Pa verjetno kot večina vulkanizerjev tudi oni ne računajo premontaže, če gumo kupiš pri njih?Iz finančnega vidika boš več dosegel, če jih v sezoni enostavno ne menjaš pri Španu, ampak poiščeš kakšnega vredu vulkanizerja izven Lj in okolice. Ena možnost je tudi nakup preko spleta.
83€ sem jaz v Vinici v sezoni dal za Bridgestone Turanza ER300 Ecopia istih dimenzij, pa je načeloma dražja guma od OptiGripa, slednje bi dobil za manj kot 80€. Če kupim gume pri tem vulkanizerju, je montaža zastonj.
Pa se stvar pojavi po določenih kiometrih ali po določenem številu menjav? Ker v zadnjem obdobju s tem avtom delam relativno malo kilometrov, vsekakor manj kot 10.000 letno.Delni OFF: OptiGrip je dobra izbira, če ti gume tako dolgo zdržijo, saj ima profil, ki ostaja kljub obrabljenosti dober na mokrem(predvsem aquaplaning), jih je pa bilo letos(tretja sezona) na Passatu nujno potrebno ponovno centrirat, ker so začele trest na AC. Recimo Turanza kljub precej bolj agresivni vožnji ni imela teh težav.
sonic je napisal/-a:Pa se stvar pojavi po določenih kiometrih ali po določenem številu menjav? Ker v zadnjem obdobju s tem avtom delam relativno malo kilometrov, vsekakor manj kot 10.000 letno.Delni OFF: OptiGrip je dobra izbira, če ti gume tako dolgo zdržijo, saj ima profil, ki ostaja kljub obrabljenosti dober na mokrem(predvsem aquaplaning), jih je pa bilo letos(tretja sezona) na Passatu nujno potrebno ponovno centrirat, ker so začele trest na AC. Recimo Turanza kljub precej bolj agresivni vožnji ni imela teh težav.
... 83€ sem jaz v Vinici v sezoni dal za Bridgestone Turanza ER300 Ecopia istih dimenzij, pa je načeloma dražja guma od OptiGripa, slednje bi dobil za manj kot 80€...
Gyga je napisal/-a:zuzek je napisal/-a:jaz vem, da nikoli ne bom šel kupovat novih gum
leto ali pol leta stare gume z skoraj vsemim profil dobim za 70% ceneje
No, jaz pa raje dam še teh 30% za nove in sem 100% siguren v njih. Tu mislim predvsem na brezbrižno vožnjo pri visoki hitrosti.
sorry za OT
INFINITI je napisal/-a:Glede GY Optigrip ti povem le to kar mi je koelga vulkanizer povedal - ogromno primerov je bilo ko so gume postale stopničaste + poznam še enega serviserja ki se mu je enako zgodilo na Civicu pri tej gumi.
Glede reklamacij so se vsi lepo obrisali pod nosom - veliko enih floskul so nametali in oprali roke v Savi Kranj.
Enako pizdarijo imam jaz z njihovo sportmaxx na Superbu, pa še čakam kaj bodo odgovorili, čeprav verjamem da bo en drek.
viewtopic.php?f=6&t=86117
Ne kupuj te gume skratka, tudi če je na testu bila oh in sploh - moj nasvet
~toMmy~ je napisal/-a:No P7 je verjetno itak najboljša izbira v tej dimenziji, edino ne razumem, zakaj nima zaščitnega roba.
Uf, kakšen scenarij.čare je napisal/-a:Kupi jih ko jih boš rabil.kaj če ti decembra plug totalno sesuje avto??Kaj boš potem z gumami??
~toMmy~ je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Glede GY Optigrip ti povem le to kar mi je koelga vulkanizer povedal - ogromno primerov je bilo ko so gume postale stopničaste + poznam še enega serviserja ki se mu je enako zgodilo na Civicu pri tej gumi.
Glede reklamacij so se vsi lepo obrisali pod nosom - veliko enih floskul so nametali in oprali roke v Savi Kranj.
Enako pizdarijo imam jaz z njihovo sportmaxx na Superbu, pa še čakam kaj bodo odgovorili, čeprav verjamem da bo en drek.
viewtopic.php?f=6&t=86117
Ne kupuj te gume skratka, tudi če je na testu bila oh in sploh - moj nasvet
A to samo "kranjske" al tudi ostale? Na Passatu so namreč nemške, je pa nastal problem, ki sem ga opisal. Začele so trest pri cca. 140km/h, po centriranju je spet vredu.
Kako pa to izgleda, da guma rata 'stopničasta'? A je kje kakšna fotka? Si ne znam čisto predstavljat.INFINITI je napisal/-a:
Ja, tudi druge baje - meni sicer nič ne trese so pa platične oz stopničaste ratale. Avto v notranjosti brni kot da bi kolesni ležaji bili hin.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov