Ma, jaz bi rekel da 3/4 Slovenije vozi k lokalnim vulkanizerjem predvsem preprosto zato, ker so jim pač v čisto geografskem smislu bolj pri roki...TrijoAdijo je napisal/-a:@sonic:
In ja...Take ideje zagovarjajo lokani vulkanizerji...veš, to so tisti,h katerim se vozi 3/4 vesoljne slovenije...pa ne samo zaradi tega, ker so cenovno ugodni,ampak tudi zaradi tega, ker znajo strankam svetovat in ker znajo gume celo namontirat .
Sicer pa, v tej konkretni debati ne sodelujem zato ker bi se hotel kregat, ampak me iskreno stvar zanima.
Ne vem kaj pomeni 'diglaj', ampak OK, razumem kaj hočeš povedat.najprej nabavi in zmontiraj dva dni stare gume, jih diglaj, pa si jih oglej. Potem pa to isto naredi z gumami novimi gumami, ki so odležale kako leto.
Ampak pri takih eksperimentih bi bilo treba imeti pri roki dva kompleta gum istega proizvajalca, točno isti model itd. le da so ene čisto frišne, druge pa dve leti stare. Rahlo dvomim da je kdo delal tak eskperiment tako natančno in nadziral vse spremenjljivke - in če ni, potem težko kaj uporabnega ven potegneš. Pa itak bi moral to ponoviti v velikem številu primerov, z različnimi modeli gum, da bi bilo statistično značilno. In se mi nekako zdi, da nobena ni tega na tak način delal, ampak je to najverjetneje bolj stvar augenmasa ter mitov in legend, o katerih se možuje v lokalnih pivskih napajališčih...
In se mi zdi, da če bi ta teorija veljala, bi to že v tujini kje ugotovili in bi kdo nalimal kak link, ali pa bi že prej našli kaj po Googlu. Pa se to pač še ni zgodilo..