Stran 1 od 1

Nexen N8000

Objavljeno: Ne feb 24, 2013 10:54 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Tudi jaz sem pred nakupom letnih gum za mojga bavarca v dimenziji 225/45-17.
Letno delam nekje okoli 15.000 kilometrov, letos bo precej avtoceste, seveda pa sem pa tja tudi kakšen hiter ovinek. Trenutno gledam med Yokohama C drive2, ker dve skoraj novi gumi dobim ugodno, dve bi pač kupil novi in bi še vedno zelo ugodno prišel skozi s kompletom, pogledujem tudi za GY Asymetric2 in pa Savo UHP.

Vem, da z Yokohamo in GY res nimam kaj falit, kar se tiče Save, ne dobim nobenega odziva, ker očitno uporabnikov skoraj ni, tako da za tako ceno, kot jo ima, bi spet raje gledal GY, ampak bolj kot brskam za temi gumami, večkrat naletim na več kot pozitivne izkušnje z Nexen. Sicer še s starim N6000 modelom, pa tudi okoli N8000 berem same pohvale.

Na naslednjem linku tudi test omenjene pnevmatike priča o dobrem oprijemu na mokri podlagi, tudi v vseh ostalih testih je zelo dobro ocenjena, zamerijo ji le malo večji hrup in pa večjo porabo (tale s porabo je pomoje res v minimalnih odstopanjih, zato se s tem podatkom nebi pretirano ukvarjal, da pa ni res pretirano preglasna mi je pa vseeno pomembno): http://www.adac.de/_mmm/pdf/Sommerreife ... 163012.pdf

Tudi sam sem skeptičen okoli korejskih in kitajskih izdelkov, vendar po vsem prebranem o omenjeni gumi in seveda ogromni razliki v ceni se čedalje bolj spogledujem z le-to. Kaj menite ostali? Je že kdo dejansko sprobal? Torej, zanimajo me izkušnje in ne pametovanja kar tako brez podlage. Jasno mi je, da na teh zadevah se ne špara, do sedaj sem vedno vozil nek srednji rang gum, pa vendar, zakaj bi plačeval nekam v nedogled, če to ni potreba.

Re: Nexen N8000

Objavljeno: Po feb 25, 2013 1:10 am
Napisal/-a divjak888
zelo je odvisno koliko težek avto imaš, kako hitro voziš in kje.če imaš dobro podvozje lahko daš gor praktično karkoli in ti bo avto držal. če imaš avto težek +1300kg išči bolj trdo gumo z ojačanim robom. če boš fural precej avtoceste ti ne predlagam mehke gume ala toyo. drugače pa ne šparaj na varnosti, razen če veš kaj delaš.

Re: Nexen N8000

Objavljeno: Po feb 25, 2013 12:17 pm
Napisal/-a sdkcus76
Za nexen n8000 si najbrž hotel napisat, da je minus predvsem obraba. So med manj glasnejšimi(nemške ocene, nižja boljša
Kaj ti majhna obraba, če pa imaš potem stare gume in to se na mokri cesti precej pozna tudi pri najboljših/najdražjih gumah

85€
http://www.gume-pnevmatike.com/products ... pid/875219

Re: Nexen N8000

Objavljeno: Po feb 25, 2013 7:51 pm
Napisal/-a C4V4L13R
@divjak888:
No, tale je malo bosa glede podvozja. Če so gume v ku*cu ti ne nuca podvozje nč kej dost. Sicer je poštimano na mojem avtu, to brez skrbi, drži cesto zelo dobro, vseeno pa je guma tista, ki ima stik s podlago in trenje se ustvarja samo tam (tako v grobem gledano), tako da pri civilnem avtu so nastavitve podvozja zanemarljive

Sicer pa ja, kot že takoj rečeno, ne gre za to, da bi šparal na kondomih, vendarle pa jo priporočata ADAC in AutoBild, ki se mi zdita dovolj kredibilna, da jim verjamem. Vseeno pa me zanima vidik uporabnikov, če se seveda sploh kakšen najde tukaj

@sdkcus76:
ja to, zamerijo ji večjo obrabo in porabo goriva,sem narobe napisal pri hrupu. Na gume direkt so celo cenejše...ravno za to gre, če izvzamemo porabo in obrabo (ki nimata nič skupnega z voznimi lasnostmi in varnostjo) se guma praktično kosa z vsemi v višjem razredu. Vprašanje je verjetno res le v tem, kakšne bodo čez 2-3 leta (kar pa po pravici rečeno, tudi GY AS2, ki sem jih imel prejšnjo sezono, so bile po 3 letih že konkretno razpokane, da ne govorim o občutno poslabšanih voznih lastnostih)