Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Ne mar 23, 2014 8:38 pm

Ponavad so vse moje predstavitvene teme bile v sam svoj mojster... Po pravici tud za tega nisem vedel kam ga naj vtaknem ampak naj bo zaenkrat v galeriji :D

Torej Clio 2 ph2 letnik 2003 oktober
Billabong oprema
1390ccm
Do magičnih 98 KM mu pomaga 16 ventilska tehnika.

Pelje se super...nardil preventivnega tehničnega....poraba po BC 6.9. Čeprav je malo smešen za vozit....do 3500 obratov se mi zdi da ima 50 konjev.....potem pa pokaže zobe :D


Iza leđa...
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Kupljen je bil v velenju v družini kot drugi avto oz. blj od žene...Motor in motorni prostor ni bil nikoli opran....ima pa narjene vse servise na 15 tisoč.

Slika

Ker jaz pač ne morem brez....opazi kdo kable od vžigalnih tuljav?

Slika

Vmesna slika...

Slika

Slika

Evo tak ko more bit..

Slika

Evo končno podobo....Tako nekak more zgledat :D
Slika

Če bomo pa temo prestavli pa bomo vidli :D

U glavnem ima par napakic...
Zadnja desna vrata ne zaklepa....motorček trza a ne zaklene. Moram vzet tapeto dol in pogledat ali je samo za podmazat ali pa dobit drugi motorček...
Zavore so sicer super a vendar imajo diski rahle brazde.
Manšeta na levem končniku za zamenjat....počla je na koncu in sem jo samo našpanal prek ter zašpanal z vezico....ne pade dol ampak slej kot prej morem menjat.
Mašneta na levem homokinetičnem kaže znake pokanja....Kot zanimivost obe manšeti (na enaki strani) je imel uničeni tudi srebrn clio...naključje ali serijska?
In pa guma okrog vrat pri sovozniku je natrgana potrebno menjat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
hahehihoh
Uporabnik
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:48 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a hahehihoh Po mar 24, 2014 10:45 am

Tvoje teme mi je vedno zanimivo brati. :) Kaj pa je bilo s cliotom 1.9 dizel, si ga prodal ali ga imaš še vedno? :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a adis Po mar 24, 2014 10:49 am

sm se nasmejal ob branju :lol:

odlično ga "pedenaš" :DDD
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Po mar 24, 2014 3:51 pm

Blasphemer je napisal/-a:Huh, to si kupu avto in pol za "jurja in pol". Kolk kilometrov pa ima?

Srečno!



Men se zdijo za tak avtek realni....170 tisoč....kar znese nekje 15 tisoč letno, kar pa je nekje normalno. Drugače je bil lastnik zadnje tri leta.

hahehihoh: Tist ostane doma....jeep gre od hiše...


adis: reno pač :D Pa preveč elektronike ma :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Sr apr 02, 2014 8:58 pm

Bil v soboto na dnevu odprtih vrat pri renaultu....Kjer je stric povedal da je z avtom vse vredu ( 33 kontrolnih točn), da ima realne kilometre in da motor teče prekleto mirno (baje so znali ti motorji v prostem teku malo potrest...a ta je letel mirno kot pribit). Prav tako sma se menla o parih kaplic olja, ki sem jih najdu v raztezni, ki pa jih sedaj po skoraj dveh tednih več ni opazit. Posodo sem namreč opral in nalil nov antifriz. Če se bo še pojavlo zna bit samo neko tesnilo v oljnem hladilniku. Tesnilo glave je namreč kovinsko.

No opazil pa je da so sicer jermeni bili menjani....kritična pa je bila jermenica alternatorja.

Tako sem šel danes po jermenico in jo dal menjat...

Takole se je jermenica že posluževala alternatorja....

Zelo malo po robih nosilcev...Seveda avtek je bil pri mehaniku tako, da kakih mojihh "dodatkov" ni :D

Slika

Ker je poletje pred vrati....Kaj bolje paše na renault kot renault ? :D
Slika

Slika

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko So apr 05, 2014 8:07 pm

Vedno bolj me mika prestavit temo v sam svoj mojster :D

Sledi olja so se namreč spet pojavle...V zadnjem delu podvozja (okrog zadnjega lonca) je opazit malo površinske rje in pa po prevženih 700km je začel spredaj komaj slišno se oglašat en ležaj.

Drgač pa malo lepega vremena....

Pobrane dol zunanje gume okrog vrat...

Slika
Slika
Slika
Slika

Opran in namazane plastike in gume :P
Slika

Prišel sem tudi na idejo , da bi dal streho in haubo obleč v mat črno folijo. Mnenja? 160 eur vse skupi.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Ne apr 06, 2014 6:05 pm

Upam , da sem najdel težavo....

Slika

In tu se meša voda in olje....vse bi moglo teč lepo po svojih kanalih....že vidite kam pes taco moli ?

Slika

Ta veliki dve luknji sta voda....ostalo je olje. Lepo se vidi preboj med tesnilom.

Slika

Ker ni bilo videt sledi razpok ali karkol podobnega....termostat pa je še tudi vredu....Sem se odločil, da ga olepšam in sestavim s tesnitom dodatno namazanim po obstoječem tesnilo.

Slika

sestavil...

Slika


pustil sušit 4 ure....Prepral sistem, nalil svež antifriz, odzračil in nardil 45km. Po vožnji je antifriz bolj čist kot je bil v kangli :D

Slika

Revčku fali edin cev ki gre iz filtra v zajem zraka. Bila je neka neoriginal in cela strgana. Jutr grem iskat novo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a ojnica Pe apr 11, 2014 11:31 pm

Kak enostavno ima ohišje termostata za demontirat ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Ne apr 13, 2014 8:52 pm

Cel motor je enostavn....več v prihodnje...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
rajc123
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če maj 31, 2012 3:43 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a rajc123 Sr apr 16, 2014 1:24 pm

imam enakega pa mi tudi fali tista cev ki gre iz filtra v zajem zraka pa me zanima ce je to nujno imeti ker mehanik je rekel da ni nujno da jo imam
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1345
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a xsara Sr apr 16, 2014 1:44 pm

rajc123 je napisal/-a:imam enakega pa mi tudi fali tista cev ki gre iz filtra v zajem zraka pa me zanima ce je to nujno imeti ker mehanik je rekel da ni nujno da jo imam


boljš je da jo imaš, ker zdaj ti zajema v filter vroč zrak od hladilnika, tako pa je cev speljana stran od zajema vročega zraka za hladilnikom.......
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
rajc123
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če maj 31, 2012 3:43 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a rajc123 So apr 19, 2014 12:48 pm

mogoče imaš sliko kako mora biti speljana ta cev da jo pravilno namestim
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Ne apr 20, 2014 7:59 am

Zajček bil na obisku :D

Slika

.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Ne apr 20, 2014 11:09 am

No temo sem premaknil v sam svoj mojster...Saj bo očitno za tega cliota potrebno ogromno časa da bo spet "kot iz tovarne". Čeprav je bil videt zanemarjen, je bil videt tehnično vredu...

No ampak pri razdiranju se je pokazalo , da za njega niti malo ni bilo skrbljeno ampak je bil avtek samo za vozit in ni bil deležen niti malo nege....

Kot že znano je kmalu po nakupu začel mešat olje k hladilni... Po mnenju večine mehanikov in tudi original servisa je 99% možnosti , da pušča tesnilo na glavi...Vzrok: morebitno pregretje.

Kmalu po opazovanju delovanja hlajenja motorja mi je postalo jasno....Ob vklopu klime ventilator na hladilniku miruje....Ko mu rata res vroče pa požene na ful....ohladi, vgasne, spet na ful....in to ponavlja. Ok no big dil , če bi hladil samo klimo....Obstaja pa možnost , da se istočasno zgodi, da se ravno v trenutko, ko mora hladit klimo pojavi ukaz iz motorja, da mu je vroče. Seveda v tistem trenutko en ventilator ne zmore ohladit obeh hladilnikov.....in motor se ves čas rahlo pregreva...

Prvo osnovno razdiranje...odbijač,luči, plastike....

Slika

Že tukaj je vidno da je pod plastikami in odbijačem umazanije toliko , kot če bi ga potopil v jezero in pustil v njem eno leto...Da ne govorim, da sem na vezni steni našel kamenje....

Naključje ali taktika? Vijaki izpušnega kolektorja so dejansko bili tako zrjaveni , da sploh ni bilo robov na maticah....Po "naključjo" prideš do vseh treh vijakov z malo fleksarco....
Slika

Pri vsakem nadaljnem razdiranju naletim na težave, katere so posledica zanemarjanja motorja....Določeni vijaki so imeli okrog toliko umazanije , da sem mogu le to prvo odstranit, če sem hotel priti do vijakov...Semeringi mastijo vse povprek, jermen je masten....itd itd.

Slika
Slika
Slika
Slika

Slepo verjel , da so res narjeni servisi....Sicer neki listki so bili....ampak...-vseeno ne verjamem , da bi v štirih letih nardil 10 tisoč km....Letnica na španerju kaže leto 2010...

Slika

Pogled na 16 ventilsko tehniko....Glede na to , da ima hidravlične dročnike in pa potem skoraj sistem klackalic in potem na ventile....Je zanimivo, da niti malo ne kaže sledov obrabe, za primer pri jeepu (sicer res da 150 tisoč km več) so bile več ko 1mm brazde...
Slika

Vidne ožganine tesnila med drugim in tretjim cilindrom....
Slika

Slika

Po vsem tem videnem, gredo ven tudi bati in sledi menjava obročkov in ojničnih ležajev.

In pa še nekaj za renojevce....Ob kontaktu se itak prižge miljon lučk...kasneje ko ugasnejo (pred štartom) ugasne tudi lučka za olje med tem ko za alternator gori....Ne bi mogla ostat prižgana tudi lučka za olje in ugasnit kasneje, ko se ustvari pritisk olja? Ali ima, kot jeep, "pamet" katera prižge lućko 5 sekund po štartu, če v teh petih sekundah ne ustvari dovolj pritiska?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Blasphemer
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr nov 06, 2013 9:45 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a Blasphemer Ne apr 20, 2014 1:12 pm

Pri mojem 1.2 16v se ugasne takoj po vžigu. Če lučka sveti še kako sekundo je slab pritisk olja. Pumpa, ali pa enostavno zmatran motor. (vsaj tako je bilo na mojem starem 1.8 16v cliotu, pa sm mogu pumpo menjat).
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a Ivan36 Ne apr 20, 2014 3:18 pm

NO, zato pa jaz vedno kupim vozilo z veliko km na števcu ;) Je bolj resno, da je imel že veliko servisov kakor pa glih za glih po letnik & prevoženi km :mrgreen: Imam pa eno Felicio 98 GLXi, ki pa je prej postala piškot, kot se je zvozila :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Po apr 21, 2014 6:54 pm

Blasphemer je napisal/-a:Pri mojem 1.2 16v se ugasne takoj po vžigu. Če lučka sveti še kako sekundo je slab pritisk olja. Pumpa, ali pa enostavno zmatran motor. (vsaj tako je bilo na mojem starem 1.8 16v cliotu, pa sm mogu pumpo menjat).


Nisma se razumela....

Naerdim kontakt in prižgejo se lučke..ABS, volan,olje,aku,gorivo,airbag,stop in serv. Če pustim kontakt ugasnejo ostale lučke samo za aku in stop ostane prižgana. Ne bi mogla ostat prižgana še lučka za olje? Na drugem cliotu (ki je starejši) Ostane lučka za olje prižgana....Recimo pri jeepu pa vgasnejo vse lučke in se kasneje prižgejo po potrebi če je kaj narobe...

Govorim SAMO za kontakt brez da prižgeš motor.

Karter mi je uspelo losat in obesit motor.....a je mal bolj zakompliciran kot je bilo pri dizlu....karter se ne umakne dovolj in potrebno je snet kompleten most....Seveda je to pravi podvig pri avtu ki nikoli ni bil opran in se vsaka "integrirana" matica v šasiji zavrti....

Začuda rje ni kje drugje kot malo površinske okrog zadnjega lonca, katera se bo v nasljednjem sklopu odpravila.

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a maniaxxx Po apr 21, 2014 6:59 pm

Sam da Lisku ni dolgčas, me je že skrbelo kaj bo če bo s tem avtom vse OK :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a čare Po apr 21, 2014 7:05 pm

In tukaj je narobe kaj??

Slika

In zdaj boš ti spet vse razmontiral in pomenjal in potem govoril da imaš vsaj mir in da nov avto še vedno ni zate.Svinjarija pod odbijačem?'In kaj potem?'Pričakuješ da bo lastnik dol metal odbijač in to čistil?'Narod ma vozila za vozit,ne pa kedre in odbijače dol vlačit pa čistit nesnago ki je drugače nedostopna iz dolgčasa pa menjat obročke.Praviš da ventilator vrti na ful??Si pogledal zakaj prva stopnja ventilatoja ne deluje??Pa klimo ven vrži,ker omejuje hlajenje motorja.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Po apr 21, 2014 7:22 pm

čare je napisal/-a:In tukaj je narobe kaj??

Slika

In zdaj boš ti spet vse razmontiral in pomenjal in potem govoril da imaš vsaj mir in da nov avto še vedno ni zate.Svinjarija pod odbijačem?'In kaj potem?'Pričakuješ da bo lastnik dol metal odbijač in to čistil?'Narod ma vozila za vozit,ne pa kedre in odbijače dol vlačit pa čistit nesnago ki je drugače nedostopna iz dolgčasa pa menjat obročke.Praviš da ventilator vrti na ful??Si pogledal zakaj prva stopnja ventilatoja ne deluje??Pa klimo ven vrži,ker omejuje hlajenje motorja.



Pizdit zaj po forumu se ti ne treba :D Mi pač gre na živce da je umazanija tam kjer ne rabi bit. Ljudje majo avto za vozit res je....pri meni pačč ni tako. In mislim , da sem na pravem forumu, kjer to predstavljam ali?

In kje bi potem olje prihajalo v hladilno? Oljni hadilnik ni bil....Glavo bom dal preverit...

Jbg jaz bi še novga cliota razjemu :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov