No temo sem premaknil v sam svoj mojster...Saj bo očitno za tega cliota potrebno ogromno časa da bo spet "kot iz tovarne". Čeprav je bil videt zanemarjen, je bil videt tehnično vredu...
No ampak pri razdiranju se je pokazalo , da za njega niti malo ni bilo skrbljeno ampak je bil avtek samo za vozit in ni bil deležen niti malo nege....
Kot že znano je kmalu po nakupu začel mešat olje k hladilni... Po mnenju večine mehanikov in tudi original servisa je 99% možnosti , da pušča tesnilo na glavi...Vzrok: morebitno pregretje.
Kmalu po opazovanju delovanja hlajenja motorja mi je postalo jasno....Ob vklopu klime ventilator na hladilniku miruje....Ko mu rata res vroče pa požene na ful....ohladi, vgasne, spet na ful....in to ponavlja. Ok no big dil , če bi hladil samo klimo....Obstaja pa možnost , da se istočasno zgodi, da se ravno v trenutko, ko mora hladit klimo pojavi ukaz iz motorja, da mu je vroče. Seveda v tistem trenutko en ventilator ne zmore ohladit obeh hladilnikov.....in motor se ves čas rahlo pregreva...
Prvo osnovno razdiranje...odbijač,luči, plastike....
Že tukaj je vidno da je pod plastikami in odbijačem umazanije toliko , kot če bi ga potopil v jezero in pustil v njem eno leto...Da ne govorim, da sem na vezni steni našel kamenje....
Naključje ali taktika? Vijaki izpušnega kolektorja so dejansko bili tako zrjaveni , da sploh ni bilo robov na maticah....Po "naključjo" prideš do vseh treh vijakov z malo fleksarco....
Pri vsakem nadaljnem razdiranju naletim na težave, katere so posledica zanemarjanja motorja....Določeni vijaki so imeli okrog toliko umazanije , da sem mogu le to prvo odstranit, če sem hotel priti do vijakov...Semeringi mastijo vse povprek, jermen je masten....itd itd.
Slepo verjel , da so res narjeni servisi....Sicer neki listki so bili....ampak...-vseeno ne verjamem , da bi v štirih letih nardil 10 tisoč km....Letnica na španerju kaže leto 2010...
Pogled na 16 ventilsko tehniko....Glede na to , da ima hidravlične dročnike in pa potem skoraj sistem klackalic in potem na ventile....Je zanimivo, da niti malo ne kaže sledov obrabe, za primer pri jeepu (sicer res da 150 tisoč km več) so bile več ko 1mm brazde...
Vidne ožganine tesnila med drugim in tretjim cilindrom....
Po vsem tem videnem, gredo ven tudi bati in sledi menjava obročkov in ojničnih ležajev.
In pa še nekaj za renojevce....Ob kontaktu se itak prižge miljon lučk...kasneje ko ugasnejo (pred štartom) ugasne tudi lučka za olje med tem ko za alternator gori....Ne bi mogla ostat prižgana tudi lučka za olje in ugasnit kasneje, ko se ustvari pritisk olja? Ali ima, kot jeep, "pamet" katera prižge lućko 5 sekund po štartu, če v teh petih sekundah ne ustvari dovolj pritiska?