Obnova - Poliranje ALU platišč RH Classic 15"
Objavljeno: Če maj 01, 2014 8:26 am
Tudi sam sem se lotil manjšega projekta obnove ALU platišč iz leta '90.
Gre za platišča RH Classic 7Jx15H2, ET25, 4x100
Najprej so šla na centrirko, ugotovilo se je, da so tri rahlo zvita.
Šla so na ravnanje k majstru iz okolice Otočca, Novo mesto. Če kdo potrebuje kontakt naj mi piše ZS!
Za ravnanje treh platišč sem odštel 60€.
Plan je bil, da se sredina pobarva na srebrno, rob pa spolira. Recimo, da je ratalo...
Platišča so bila od daleč videti uredu, ko si pa pogledal od blizu, pa si opazil, da je na njih velik sloj barve.
Robovi malo popraskani, ni bilo pa krize.



Mogoče sem naredil narobe - najprej barvanje nato poliranje... Ampak vseeno se je dalo vse normalno naredit.
Najprej so šla na peskanje, nato pa na barvanje sredine.
Pobarvana sredina


Potem je bilo treba zaščititi rob platišča med barvano in bodočo polirano površino.
Čisto pri robu sem uporabil 5mm krep lepilni trak. Nato pa še tistega 20mm, da sem zaščitil še 'šprikle'.

Poliranje je potekalo kar na avtu, en konc v luft, v prestavo in poliraj

Uporabljal sem brusni papir.
Na suho: 120, 220/240
Vodno brušenje oziroma z WD-40: 320, 500, 800, 1000, 1500, 2000
Zbrušena s 320 brusnim papirjem

Ko je šel skozi ves postopek z brusnim papirjem, sem na koncu uporabil še polirno pasto Purol

Ter fino pasto za kovinske površine

Pranje

...in finiš! Lahko bi bilo tubi boljše. Ampak, če bi še 1h na koncu držal šmirgel papir bi enga ubu!



Še nekaj 'zanimivih' podatkov.
Za zaščito platišč s tesa krep lepilnim trakom sem porabil dobro uro.
Poliranje je trajalo 5dni, pribižno 30ur, mogoče še kaj več.
Števec za nafto se je premaknil za eno dobro črtico, od oka ocenjeno max 8L.
Kdor je že sam probal polirati od peskane površine in do finiša, sam ve, da to ni malo dela in zahteva kar dosti časa in potrpljenja.
Jaz vem, oziroma upam, da bi ne bo treba to še kdaj početi, ker raje ne bi.
Platišča bodo šla na Fiat Bravo, letnik 2001. ET25 je ravno pravi.
Priložim fotko, ko bodo gor.
Gre za platišča RH Classic 7Jx15H2, ET25, 4x100
Najprej so šla na centrirko, ugotovilo se je, da so tri rahlo zvita.
Šla so na ravnanje k majstru iz okolice Otočca, Novo mesto. Če kdo potrebuje kontakt naj mi piše ZS!
Za ravnanje treh platišč sem odštel 60€.
Plan je bil, da se sredina pobarva na srebrno, rob pa spolira. Recimo, da je ratalo...
Platišča so bila od daleč videti uredu, ko si pa pogledal od blizu, pa si opazil, da je na njih velik sloj barve.
Robovi malo popraskani, ni bilo pa krize.



Mogoče sem naredil narobe - najprej barvanje nato poliranje... Ampak vseeno se je dalo vse normalno naredit.
Najprej so šla na peskanje, nato pa na barvanje sredine.
Pobarvana sredina


Potem je bilo treba zaščititi rob platišča med barvano in bodočo polirano površino.
Čisto pri robu sem uporabil 5mm krep lepilni trak. Nato pa še tistega 20mm, da sem zaščitil še 'šprikle'.

Poliranje je potekalo kar na avtu, en konc v luft, v prestavo in poliraj


Uporabljal sem brusni papir.
Na suho: 120, 220/240
Vodno brušenje oziroma z WD-40: 320, 500, 800, 1000, 1500, 2000
Zbrušena s 320 brusnim papirjem

Ko je šel skozi ves postopek z brusnim papirjem, sem na koncu uporabil še polirno pasto Purol

Ter fino pasto za kovinske površine

Pranje

...in finiš! Lahko bi bilo tubi boljše. Ampak, če bi še 1h na koncu držal šmirgel papir bi enga ubu!




Še nekaj 'zanimivih' podatkov.
Za zaščito platišč s tesa krep lepilnim trakom sem porabil dobro uro.
Poliranje je trajalo 5dni, pribižno 30ur, mogoče še kaj več.
Števec za nafto se je premaknil za eno dobro črtico, od oka ocenjeno max 8L.
Kdor je že sam probal polirati od peskane površine in do finiša, sam ve, da to ni malo dela in zahteva kar dosti časa in potrpljenja.
Jaz vem, oziroma upam, da bi ne bo treba to še kdaj početi, ker raje ne bi.

Platišča bodo šla na Fiat Bravo, letnik 2001. ET25 je ravno pravi.

Priložim fotko, ko bodo gor.
