Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
mropc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 603
Pridružen: So feb 06, 2010 3:36 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a mropc To sep 09, 2014 7:00 pm

Nikola_Tesla je napisal/-a:
myster je napisal/-a:
Ultrazvonično kopel lahko sami naredite: rabite eno plastično posodo, gor čvrsto pritrdite vibracijski brusilnik za les (v trgovini jager jih imajo po 12 eur)-samo pustit je treba 2x-3x dlje kot v pravi ultrazvnonični kopeli :)


Še ena potencialno uporabna: vibro od odsluženega mobilca -- kr dobro trese ... samo treba naštudirati
kako ga dobro pritrditi na posodo :)

Lp.


al pa kupš vibrator. a?
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Sr sep 10, 2014 5:19 pm

Lep pozdrav
Se opravičujem ampak nisem bil neki časa nič na forumu. Kar se čistila tiče sem uporabu eno zadevo iz neke avtopralnice reče se ji aladin in je res močno. Kar se pa tiče doma narejenih "ultrazvočnih kopeli" z vibratorji in podobno pa ne deluje niti približno tako. Sprobal preden sem kupu UZ kopel. Je na youtube tega ogromno. Pri UZ posodi valov skoraj ni ko pa daš not prst je pa občutek k da te igle narahlo bodejo plus tega da moraš vodo najprej segret v UZ posodi na cca 80 stopinj potem šele res čisti. Sem probal pri mrzli in pa mlačni vodi pa ni to to.
Je pa zadeva tudi zelo uporabna za EGR ventile. Sem jih očistu kar neki pa res spuca u nulo in delajo B.P. (čeprav so jih na servisu že odpisali)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a čare Sr sep 10, 2014 7:05 pm

Na servisu odpišejo marsikaj,spucajo in ti prodajo za novega...
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Če sep 11, 2014 8:25 am

To mi je jasno ampak enemu so se se neki trudli pa ga pucali na servisu ter namakali cez noc u nevem cem pa ni slo. Z UZ kopeljo sem ga sicer res cistu 2uri pa na 10min vodo menjal, ker je bla takoj cist črna ampak po dveh urah je bil k nov in dela B.P. Hočem sam povedat da je ta kopel res zelo uporabna in vredna svojga denarja. Vsaj meni
 
bunny01
Uporabnik
 
Prispevkov: 970
Pridružen: Sr dec 28, 2005 10:48 am
Kraj: Nazarje Zadrečka cesta 9

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a bunny01 Po sep 15, 2014 12:40 pm

Katera kopel pa, ker jih je v liknu več?
www.obnovi-volan.si
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo To sep 16, 2014 6:29 am

Verjetno una z ogrevanjem
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt To sep 16, 2014 1:57 pm

Jst sm vzel 2 litrsko in je stala 150eur. Je pa za šobe in kakšn egr čist ok. Te 2 litrske sicer ni na strani gor. Je 1.3 pa pol 3 litrska. Če bi še enkrt zdej kupoval bi to 3 litra. Delajo pa vse na 40 hertzih pa segrejejo na 80 stopinj. Večja k je posoda je edino grelec močnejši. Da segreje tolk več vode.
Gledu sem pa samo te iz inoxa seveda. Ne unih plastičnih
 
bunny01
Uporabnik
 
Prispevkov: 970
Pridružen: Sr dec 28, 2005 10:48 am
Kraj: Nazarje Zadrečka cesta 9

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a bunny01 So sep 20, 2014 8:45 pm

sbt je napisal/-a:Jst sm vzel 2 litrsko in je stala 150eur. Je pa za šobe in kakšn egr čist ok. Te 2 litrske sicer ni na strani gor. Je 1.3 pa pol 3 litrska. Če bi še enkrt zdej kupoval bi to 3 litra. Delajo pa vse na 40 hertzih pa segrejejo na 80 stopinj. Večja k je posoda je edino grelec močnejši. Da segreje tolk več vode.
Gledu sem pa samo te iz inoxa seveda. Ne unih plastičnih



Od kod pa si ti?
In koliko pa bi zaračunal če bi očistil 6 šob za bmw e39 3.0d?
www.obnovi-volan.si
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a Nikola_Tesla Ne sep 21, 2014 9:20 am

*
Malo sem gledal na eBay in res pod "ultrasonic cleaner" najdeš ogromno zadetkov.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo To sep 30, 2014 6:39 am

No,evo. zdej se pa še jest javljam :) Zadnje čase sem opažal neko močnejše kajenje ob pritisku na gas :? in hladen je malce hecno vžigal ampak vedno v prvo. Po branju te teme sem se odloču, da probam, pa kar bo bo.Kupu sem taprvo najcenejšo ultrazvočno posodo in čistilo. Najprej sem za test očistil en star bat od 2T motorja, ki je bil poln gareža. Po slabi uri mantranja v posodi je bil bat čist in kot nov. Potem pa sem se spravu k avtu. Šobe sem potegnu iz motorja in eno po eno lepo počasi razdrl, previdno razstavil in očistil v posodi. Ajoooj, kak je to blo vsrano :S Vglavnem, po čiščenju, sušenju, spihavanju in pregledovanju pod mikroskopom, da ja ni kje kaka smet ostala, sem šobe sestavu, zmontiral nova tesnila, vstavil v motor in zaštartal :) Potem sem naredu še vsemogoče teste, ki jih lahko narediš sam doma (visokotlačni test, test po 1 minuti, po 4 minutah, po eni minuti na leru in potem 30 sek. na 3000 rpm, po dveh minutah na leru in 3-krat zaporedoma gas do podna). Vedno je bil povrat iz šob na vseh šobah enak. Rezultat med vožnjo pa je, da avto 2x manj kadi, bolj je živ ob pritisku na gas, poraba je padla za cca. 3 deci, hladen pa lepo vžge. Torej, zdej bom pa vidu kaj bo. Al se bo kakšna diza vscala al pa bo ok. Zaenkrat zgleda vse v redu.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Sr nov 26, 2014 9:12 pm

Evo pa še jst da osvežim tole.......U glavnem zdej po parih mesecih odkar sem scistu sobe sem zopet stestiral povratni vod in je na dveh zopet kr fino puscalo. Sem pa vse skupaj se enkrat raztavu spucal in na teh dveh zamenu ventil in zdej zadeva zopet laufa tko kot mora. Sem jih pa dobil kar ugodno (po moje vsaj) 55eur kom. original delphijeve.
Sem se pa spravu vse skupaj zopet testirat zaradi enega problema k se je pojavu in sicer ce avto dolgo stoji (npr.cez noc) zjutraj vzge iz prve b.p. ampak mi laufa nekje 100-150 obratov nizje od prostega teka in to nekje 15-20 sec. v tem casu gas ne prime cisto nic. Potem avto dobi normalne obrate in laufa cist normalno, pelje odlicno skratka k da ni nic in tudi potem topel cel dan uziga normalno.
Ima kdo mogoce kaksno idejo? Sem pa zamenjal senzor temp.goriva na pumpi in ni razlike. Edino odkar sem zopet sobe ustimal se obcasno normalno vzge. Kar se prej ni

L.P.
Roman
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Sr nov 26, 2014 9:21 pm

Keri del si menjal? Ventil v injektorju al špico?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Pe nov 28, 2014 1:25 pm

Ventil v injektorju
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo So nov 29, 2014 5:55 pm

Pošteni diesel mojstri* povejo, da pri teh injektorjih največkrat prdne špica,ker iglo stepe, ventil v injektorjih pa zelo redko menjajo. Torej nabavit nove špice in jih zamenjat. Aja, pa sprogramirat jih bo tut treba tak da dej to nekomu porihtat, pa le glej, da boš z očmi zraven svetu, ko bo mojster delal. Pa ne pozabit na izpis testa injektorjev pred in po rihtanju.

*Pošteni diesel mojstri so tisti, ki pri obnovi menjajo komplet špico injektorja, vsi ostali poštenjakoviči jih samo spucajo in igle malce zarotirajo,da je špica spet diht, kasirajo pa nove komplet špice.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Po dec 01, 2014 2:58 pm

Sam a kej ves mogoce ce jst sam menjam spice, a mi bo pol kaksn mojstr hotu mi nove kode vn spisat?
Pa a nebi pol kej kadil pa to ce nebi na spici dihtal? K potem bi prevec u cilinder slo. Men je pa ful prevec slo u povratni vod. Pa po ciscenju zlo kmal spet. Zdej je pa obcutno manj nafte na povratnem pa vse 4 šobe majo isto kolicino
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Po dec 01, 2014 2:59 pm

Sam a kej ves mogoce ce jst sam menjam spice, a mi bo pol kaksn mojstr hotu mi nove kode vn spisat?
Pa a nebi pol kej kadil pa to ce nebi na spici dihtal? K potem bi prevec u cilinder slo. Men je pa ful prevec slo u povratni vod. Pa po ciscenju zlo kmal spet. Zdej je pa obcutno manj nafte na povratnem pa vse 4 šobe majo isto kolicino
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Po dec 01, 2014 6:57 pm

Hmmm...zakaj sem jaz razumel, da je teb puščalo v motor in ne na povratni vod? :huh: Dvomim, da bo ker majster hotu to nardit,lahk pa jih povprašaš :) Sam se mi kr zdi, kaj bo, če jih boš kermu prinesel (običajno pametovanje v stilu: Ja, pa ni OK, pa je to zjebano,pa ono,pa tretje,...pa ti bom dal jest nove elemente, pa bo OK,....).

A si ti to kej na tester priklopu in spremljal parameter pritiska goriva od verglanja pa dokler motor začne delovat normalno?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum To dec 02, 2014 9:32 am

Zdravo vsem. Glede čiščenja šob je takole. Če deli ni obrabljeni ni problema, zadeva pol deluje. Lahko vse šobe enako povračajo, samo vprašanje je ali povračajo znotraj toleranc. Glede na to da so tri 3 ena manj je itak vidno katera dela kolikor toliko normalno. Zdaj pa imam jaz za vas strokovnjake eno vprašanje ravno glede vbrizga goriva, oziroma občasnega cukanja. Recimo 4, pri 1500. Zadeva včasih cuka, včasih ne. Od 2000 obr je vse ok. Meritve šob na povratni vod so pod štandgasom in obrati cca 2000 povsod enake. Mi pa izpiše nek čudn opis napake "tokogrog obratov motorja". Koda je itak v nasprotju z avtodata in pa Texo. Pred par dnevi mi je avto prvič crknil tam pri nekje 2500-3000 obr ko sem želel menjati v višjo prestavo npr iz 2 v 4 (špirala in motorni računalnik). Pol se mi to ni več zgodilo. Pred tem sem zamenja senzor na glavni gredi, sam je isto sranje, s tem da še nastavka nima pravega za privijačit. Max tlak črpalke je 1600 bar, v filtru kot tudi povratnem vodu ni sledi kakih kovinskih opilkov. Prosim za nasvet. Hvala.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo To dec 02, 2014 10:27 am

Dej napiš kodo napake in za ker avto se gre.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Če dec 04, 2014 12:02 pm

Mondeo TDCi, 130KM, letnik 2004. Hvala smo rešili. Šlo je za senzor odmične gredi, ki pa ni delal 100%. Senzor je zdej nov in avto dela tako kot mora. Texa tester je pokazal kodo, ki v je autodata bila pod drugim opisom (ne vem več točno). Šele drugi tester je pokazal malo bol podrobne opise napak. Zaradi takega opisa napake je mehanik zamenjal senzor obratov na glavni gredi, ki ni bil pravi in je metalo cel kup napak od pritiska turbine do odmične gredi, glavne gredi itd. Še enkrat hvala za prijaznost. Sedaj je senzor odmične nov, glavne pa original prejšnji in je ok. Rad bi povedal še to v vednost vsem ostalim. Če komu javi napako na senzorju tlaka goriva - na "rampi" govorim, so po vsej verjetnosti samo
konektorji treh žic, ki se nataknejo na senzor zanič. To mi je povedal mehanik, ki te konektorje pogosto menja.

lep pozdrav vsem soforumašom,
Stojan
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov