Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Ne feb 22, 2015 11:26 am

@hp6715s:

ja, zdej se spomenim ja...kako leto nazaj je to bilo :)

Neki sem študiro okol tega ugašanja, pa mislim, da ne bi bilo slabo, če bi najprej zaganjač razkopal/supcal/namazal. Če to ne bo, pa ti svetujem, da pojd na resen pooblaščeni servis, pa nej s testerejm preverijo, če obstaja kakšen fabriški popravek SW-ja.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a hp6715s Ne feb 22, 2015 4:12 pm

Bil sem na 2. pooblaščencih (Klemenčič in Čepin), čeprav jih sicer sovražim in tja nikoli ne vozim. Pri Klemenčiču sem zahteval nadgradnjo SW, pa so nadgradili modul za hladni vžig in rekli, da sta v osnovi zanič aku in štarter. Pri Čepinu so mi priporočili močnejši aku. (80Ah) in pregled štarterja. Bom začel pri tem...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Ne feb 22, 2015 4:23 pm

Kulk je zdajšnji aku star? Sicer ni potrebe po 80Ah...tudi 74Ah bo svoje delo opravljal, čeprav sam prisegam na 80Ah in 700A zagonskega toka. Tale aku nafilaj, medtem ko se fila razdri štarter in ga porihtaj. Zanič sigurno ni, še krtačk ti ne bo treba menjat, le zapacan je.Pol pa vseskupi nazaj sestavi in probaj, pa boš videl kje si.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
HONDAsek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So mar 03, 2012 9:57 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a HONDAsek Ne mar 01, 2015 1:57 pm

HONDAsek je napisal/-a:Bom uporabil kar to temo, če ni vredu, jo naj prosim moderator razbije in naredi novo/prestavi.
Včeraj sem imel na voljo novi delphi "računalnik" s katerim sem se malce igral in gledal kar vse mojemu avtu "ne paše", začuda nisem ugotovil skoraj nič kaj bi naj šlo narobe - HVALA BOGU :!:, me pa je zmotila opazka da sem imel na injektorih 1,2,3 0,3mg na 4tem pa -1,0mg v prostem teku, tudi ob dodajanju gasa (na mestu) se ne spremeni kaj dosti. Zdaj me samo zanima kaj pomenijo te številke oz. kaj je razlog za takšno odstopanje na 4tem injektoru :?:


Noben neve tega :?: :shock:
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum To mar 03, 2015 8:59 am

Zdravo HONDASek.

To pomeni koliko morajo injektorji popravljat količino vbrizga za čimbolj enakomeren prosti tek. Pri EURO4 se korekcije izvajajo stalno, pri EURO3 pa samo do cca 1500 obr./min. Višja številka pomeni, da je šoba oz. drsni element izrabljen, ampak to je če gre številka proti 2. Skratka seštevek vsek popravkov mora bit čim bliže 0. Pomembno je tudi, da se med tekom motorja tiste vrednosti ne bistveno spreminjajo. Tako so meni razložili. Če želiš šobe na hitro preverit pa na lončke. Je bolj kavbojska meritev, ker na tak način ne vidiš kako šoba gorivo razprši, ampak samo obrabljenost/nesnago znotraj šobe (konjica). Upam, da sem prav povedal.

lp,
Stojan
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a abbe To mar 03, 2015 9:31 am

stohum je napisal/-a:Zdravo HONDASek.

To pomeni koliko morajo injektorji popravljat količino vbrizga za čimbolj enakomeren prosti tek. Pri EURO4 se korekcije izvajajo stalno, pri EURO3 pa samo do cca 1500 obr./min. Višja številka pomeni, da je šoba oz. drsni element izrabljen, ampak to je če gre številka proti 2. Skratka seštevek vsek popravkov mora bit čim bliže 0. Pomembno je tudi, da se med tekom motorja tiste vrednosti ne bistveno spreminjajo. Tako so meni razložili. Če želiš šobe na hitro preverit pa na lončke. Je bolj kavbojska meritev, ker na tak način ne vidiš kako šoba gorivo razprši, ampak samo obrabljenost/nesnago znotraj šobe (konjica). Upam, da sem prav povedal.

lp,
Stojan

dodal bi samo še to da v - gredo šobe lahko,ker popravljajo tisto ki je v +.
no sj tut v + gredo lahko sam bolj k gredo v + bol je šoba slaba,če gre pa ful v - pa ne pomen da je slaba ampak popravja mirno delovanje motorja ker je pač vsaj ena šoba v +.
Ni vse res kar napišem
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum To mar 03, 2015 2:09 pm

Abbe,

Hvala za popravek. Kdaj pa je najbolje gledat korekcije? Pri toplem ali mrzlem motorju? Najbrž pri ogretem ne?
 
HONDAsek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So mar 03, 2012 9:57 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a HONDAsek So mar 07, 2015 6:26 pm

Potem takem če sedaj prav razumem; mi je brezveze da zganjam kakšno paniko, pa razmišljam o kakšnem čiščenju ipd. ali kako :?:
Gre pa se za EURO4 motor s 200.000KM.
Ali kaj mi svetujete :?: vozilo imam imeti namen še vsaj 2,3 leta, oz. nekje 100.000KM.

LP
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Po mar 09, 2015 10:43 am

Jst bi najprej preveril povratni vod na lončke. Če bi kateri odstopal, bi poskusil ultrazvočno očistit. V kolikor gre za Delphi šobe so te drugačne od prvih ki so bile problematične. Se vse te zadeve dobi na ebay-u. Lahko kupiš original DELPHI ventil in špico ali pa konkurenčne FIRAD za polovično ceno DELPHI-ja. BOSH IN SIEMENS imata drugo logiko. Tam ne vem če se menja kak ventil. Po moje če avto lepo teče, in nima visoke porabe, se nimaš kej sekirat. Jst sm svoje očistil ker je bil pri enemu ventil totalno zabit (zakaj ne vem) in že 30.000 km dela uredu. Edino ko je zunaj mrzlo se vidi da prvih 500 -1000m ne preveč rad teče (na izi do 2000 obr/min), pol pa gre uredu.

lp,
Stojan
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Pe apr 24, 2015 12:23 pm

Pozdravljen TrijoAdijo.

Glede na to, da si specialist za forde, bi te prosil za eno pomoč oz. nasvet glede EGR ventila. Opažam sicer da, če je malo bol mrzlo, vendar ne od ničlo (okoli 10°C) avto na začetku ne tako lepo teče kot če je toplo (20°C) in sicer ko motor še ni ogret. Če je mrzlo malo tudi zaklenka kot da bi gorivo slabo zgorelo. Če je pod ničlo je uredu ker svečke tolko segrejejo komoro. Ko sm naredu luknjo skozi ploščico za EGR ventil, se je zadeva bistveno izboljšala, zato sklepam da plini tudi grejejo komoro. Zanima me kaj je bolje glede EGR ventila. Ali blokiran, da ne grejo saje v motor in preslišim tisto rahko klenkanje ko grejo obrati prvič čez 1500 al da se odblokira ventil in je potem uredu. Malo sm v dilemi, ker roko na srce nikoli nism vozu pod visokimi obrati. Trenutno je zvrtana luknja skozi ploščico v velikosti cca 1/3 cevi za povratne izpušne pline.

lp,
Stojan
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo To apr 28, 2015 10:06 pm

Če je tako bolje sedaj, potem vzami ploščico stran, EGR ventil očisti in vozi nad 2k rpm. Pa na AC ga ne šparat in mu daj dihat.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Po maj 18, 2015 9:06 am

Hvala za nasvet.

A ve mogoče kdo, če se da kje kupit dele za črpalko delphi. Neki lahko baje tudi preko ebay-a kupiš. Če si mehanik, lahko sam zamenjaš kose (pravočasno), neseš do bosh servisa, da pregleda tlak in kar pač je treba. Če je vse Ok sam prečistiš sistem in zmontiraš.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Po maj 18, 2015 9:35 am

Tu ni kaj nest do servisa. dele kupiš, pumpo vržeš narazen, vse spucaš in zamenjaš kar je za zamenjat in sestaviš nazaj.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Po maj 18, 2015 12:40 pm

Sej te črpalke so enostavne izvedbe. Samo kje dobit dele. Neki sm vidu, da ima agrocenter na spletnem katalogu, nekej na ebay-u. Seta rolerjev z batki pa ne najdem, razen v eni firmi v Bolognii.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Če maj 28, 2015 2:03 pm

Zdravo,

Ali mi lahko kdo od vas pove, če je že kdaj imel kako slabo izkušnjo z gorivom OMV?
Priponke
Fotografija0274.jpg
Sediment. Rezervar in vse BAJE prečiščeno.
Fotografija0251.jpg
Drobna zrnca kot prah.
Fotografija0257.jpg
Slika od znotraj
Fotografija0255.jpg
Filter po cca 500 km.
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a AssKicker So maj 30, 2015 1:04 pm

Sediment. Rezervar in vse BAJE prečiščeno.

Jaz tankam samo na omw, in zaenkrat nimam nobenih problemov.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Ne maj 31, 2015 3:32 pm

Ja sej jst tudi 6 let, skupno skoraj 200.000 km, do 21.4.2015, ko sm zadnjič toču. Zdej ko je avto na servisu sm že pozabu kako je it na bencinsko. Skratka bomo po vsej verjetnosti vložili odškodninski zahtevek, pol pa vidli kaj bo, ker se ne upa tako zabit filtr goriva pa je bil sredi aprila menjan. Sej je tudi serviser potrdil, da je gorivo slabo.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a pskoda Ne maj 31, 2015 4:50 pm

Z OMV bencinom po moje ni nič narobe, ampak je z bencinsko na kateri tankaš

ps.: ena slikica ko na OMV-ju polnijo cisterne ;)
Priponke
1459723_557339824355893_356850933_n.jpg
Lp
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Sr jun 10, 2015 9:49 am

10 let nazaj sem imel negativno izkušnjo z OMV-jem.Namesto goriva sem v tank vlil neko mleko. In imel zato en kup sranja.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a INFINITI Sr jun 10, 2015 8:50 pm

stohum je napisal/-a:Ja sej jst tudi 6 let, skupno skoraj 200.000 km, do 21.4.2015, ko sm zadnjič toču. Zdej ko je avto na servisu sm že pozabu kako je it na bencinsko. Skratka bomo po vsej verjetnosti vložili odškodninski zahtevek, pol pa vidli kaj bo, ker se ne upa tako zabit filtr goriva pa je bil sredi aprila menjan. Sej je tudi serviser potrdil, da je gorivo slabo.


Jaz bi tudi na tvojem mestu kaj ukrenil, ker tole je katastrofa
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov