Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
jst3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr jan 27, 2016 8:52 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a jst3 To nov 01, 2016 2:53 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Ja,to sem opazu,da novejšim 1.8 tdci-jem ne paše vožnja pod 2krpm v klanec. Moj recimo kr uspešno deluje v četrti pri 50km/h v klanec (okoli 1200rpm),je pa res,da je moj bolj živ od večine 1.8 tdci-jev med 1krpm in 2krpm (pa ni čipan).

ej trijo ko si govoril zadnjič, da ima 1.8 tdci najraje original rezervne dele, za kaj npr. si to mislil vse?
tut filtre itd.?

kje pa potem dobiš te dele, pri slo prodajnikih fordov mi nekako ni volja kupovat.
a enkrat, ko se ti avto mal zgreje, ostane na 90 al gre mal gor dol?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Po nov 07, 2016 8:55 pm

Do nedavnih zapletov sem zagovarjal le original filtre - tiste ki jih kupiš pri pooblaščencu. Za mojga tdci-ja se po novem original več ne dobi delphi filtra za gorivo,ampak samo bosch, ki pa NE ustreza,saj nekje vleče zrak v filter oz. se ne ajnlifta (nekje ostaja nek zračni žep) in so potem sami problemi. Sedaj imam notri coppersfiamm in deluje b.p. V naslednji rundi pa bom vgradil original Delphi filter....mi ga je ratalo dobit v lokalni štacuni.
Kar pa se tiče ostalih delov,kot so sklopke,vztrajniki,jermenice,jermeni...pa samo preverjan roba: Luk, conti,ina..kolesni ležaji le skf,so sicer dražji,ampak ni problemov.
Na mojem temperatura varira pri mestni vožnji...zdej ko je hladno redko prileze do sredine,razen če ga naguzim na 3krpm :twisted: in ko mu spustim obrate,pa temp pade. Drgač pa na AC stoji cager čist navpično in ne mrdne :)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Ne nov 13, 2016 6:11 pm

Novo trgovino z avtodeli so odprli na goriškem (Nova Gorica). Mislim, da je trgovini ime Inter Cars. Baje dobavljajo material tudi eurotonu. Glede kvalitete pa ne znam kaj dosti povedat ker nimam izkušenj z njimi.

TrijoAdijo:mogoče uporabljaš diagnostično orodje forscan?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Po nov 14, 2016 8:48 am

Pri intercarsu jaz po novem nabavljam. Enkrat za spremembo od ostalih lenuhov v tej branži imam dobre izkušnje z njimi.Hiter dobavni rok imajo..in ugodne cene.

Ja, forscana uporabljam...pa focom tut...pa autocom tut...
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Po nov 14, 2016 9:43 am

Se še učim na forscanu in ugotavljam, da je kar koristen. Celo napako za pregorele luči zadnje tablice je prikazal in pa preveliko napetost senzorja temperature vstopnega zraka na maf senzorju (v bistvu je bil samo zapacan). Me pa zanima če mogoče veš kaj točno pomeni cylinder balances. Siemens sistem nima funkcije corection factors da bi počekiral približno delovanje šob - čeprav tudi tista zadeva ni ravno mirodajna.

lp,
Stojan
 
jst3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr jan 27, 2016 8:52 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a jst3 Po nov 21, 2016 11:23 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Do nedavnih zapletov sem zagovarjal le original filtre - tiste ki jih kupiš pri pooblaščencu. Za mojga tdci-ja se po novem original več ne dobi delphi filtra za gorivo,ampak samo bosch, ki pa NE ustreza,saj nekje vleče zrak v filter oz. se ne ajnlifta (nekje ostaja nek zračni žep) in so potem sami problemi. Sedaj imam notri coppersfiamm in deluje b.p. V naslednji rundi pa bom vgradil original Delphi filter....mi ga je ratalo dobit v lokalni štacuni.
Kar pa se tiče ostalih delov,kot so sklopke,vztrajniki,jermenice,jermeni...pa samo preverjan roba: Luk, conti,ina..kolesni ležaji le skf,so sicer dražji,ampak ni problemov.
Na mojem temperatura varira pri mestni vožnji...zdej ko je hladno redko prileze do sredine,razen če ga naguzim na 3krpm :twisted: in ko mu spustim obrate,pa temp pade. Drgač pa na AC stoji cager čist navpično in ne mrdne :)

kje si pa dobu delphi filter, pls povej še meni :)
kaj pa mahle? (na autoteilemann recimo sta samo ta dva)
alpa mann....

kaj pa za eno olje uporabljaš?

stojan kje si dobil tisti elm s stikalom?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Sr nov 23, 2016 7:34 am

Intercars ima delphi filter....pa verjetno še kateri,samo ker se lenobam ne lušta iskat...
Olje pa samo Ford Formula F 5w-30.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a ven0m To dec 06, 2016 12:38 am

Jaz sem zaključil pri nabavi 8ih novih FSI Hitachi injektorjev...
Kot kaže pri nas in tudi v okolišnih državah nima noben testne mize za FSI šobe, da bi lahko testiral na delovnem pritisku 180-200bar. Vsi lokalni, ki sem jih kontaktiral lahko testirajo zgolj na port-injection pritisku, se pravi 6-8bar, kar meni ne koristi.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a _Dejan_ To dec 06, 2016 1:13 pm

Da bi jih pa poslal v UK, jih stestirajo in pošljejo nazaj pa ni opcija? Kaj pa Audi Slovenija ti ne morejo zagotoviti testa in čiščenja injektorjev? Verjetno nič od obojega ni cenovno ugodno in verjetno za zelo podoben denar dobiš v tujini druge injektorje z opravljenim testom :)
Sam pretok injektorja pomoje ni težko stestirati, da vidiš če kateri ne deluje dovolj dobro, težje je če razprši pod pravilnim kotom...
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a ven0m Sr dec 07, 2016 8:21 pm

Tudi sam pretok je problem, ker noben nima mizice za 180bar. Klasične port injection testne mize so do 8bar. Karkoli za dizle pa je vse 1.000bar ali več.

Sej lahko jo obesiš na 8 bar in vidiš kako šprica ampak nebo se isto obnašala pri 8 bar kot pri 180bar. To so že potrdili lastniki istih vozil v US, kjer je bila ista praksa testiranja šob, dokler ni en imel taževa tudi po testiranju in kalibraciji šob (s certifikatom) in je na težji način ugotovil, da naših FSI šob nemoreš testirat na običajni mizi.

Pošljem jih radevolje kamorkoli, če opravijo čiščenje/kalibracijo profesionalno in na delovnem tlaku. Pomoje me pride ceneje kot 8*80€ za nove šobe + poštnina.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Pe dec 09, 2016 10:34 am

TrijoAdijo : mogoče veš kako poteka meritve plinov pri dizlu in kakšno vlogo ima sploh ta meritev? Je možno da bi mel vrednost 0.0? Maksimalna je 1.4 če se ne motim.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Pe dec 09, 2016 10:52 am

Eh,tist je samo dimnost....Ja, je možno da je 0.0...Zdej al meritev ni pravilna, al pa je dejansko tuk čist izpuh,ker je z motorjem vse b.p.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Pe dec 09, 2016 1:45 pm

Vprašam ker sem včeraj imel tehnični in mi je pisalo 0.0. Pol sem vprašal gospoda in je rekel da so meritve prave. Sam to je verjetno tisti siv dim al kašn?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Po dec 12, 2016 8:17 am

Ja,nasplošno dimnost iz auspuha. Nižja kot je,boljše je :)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a _Dejan_ Pe dec 16, 2016 6:11 pm

ven0m je napisal/-a:Tudi sam pretok je problem, ker noben nima mizice za 180bar. Klasične port injection testne mize so do 8bar. Karkoli za dizle pa je vse 1.000bar ali več.

Sej lahko jo obesiš na 8 bar in vidiš kako šprica ampak nebo se isto obnašala pri 8 bar kot pri 180bar. To so že potrdili lastniki istih vozil v US, kjer je bila ista praksa testiranja šob, dokler ni en imel taževa tudi po testiranju in kalibraciji šob (s certifikatom) in je na težji način ugotovil, da naših FSI šob nemoreš testirat na običajni mizi.

Pošljem jih radevolje kamorkoli, če opravijo čiščenje/kalibracijo profesionalno in na delovnem tlaku. Pomoje me pride ceneje kot 8*80€ za nove šobe + poštnina.


V UK jih je kar nekaj mogoče Mr injector... Mogoče celo Audi Slovenija ima kak kontakt, si poizkusil vprašati na servisu? Ali imaš kakšne težave, da je potrebno čiščenje/umerjanje/menjava?
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a ven0m So dec 17, 2016 12:04 am

Pri Audi Slovenija še nisem vprašal. Predlog je zanimiv, bom kontaktiral njih kaj pravijo.

Težav nimam nobenih, preventivno. Avto ima aluminijast blok, vse ostale interne komponente so kovane in so znani primerki iz preteklosti, kjer se zažgejo stene cilindrov zaradi sekundarnega vžiga ali nepopolnega izgorevanja, zalivanja, itd. Vse skupaj se konča pri istem zaključku... skrbi za injektorje, zrak in lambdo pa bo motor vesel. :)

Drugo leto se ponovno lotim čiščenja ogljika iz sesalnih ventilov s peskanjem in ker je obsežna procedura spravit dol sesalni kolektor bom še mimogrede potegnil ven injektorje in jih zamenjal (ali očistil/kalibriral, če najdem kako opcijo do takrat), ko sem že na dostopnem mestu.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a _Dejan_ So dec 17, 2016 10:50 am

Če imaš VCDS ali kakšen PolarFIS(Mislim da je samo za 2.0 motorje) ali FIS-Control(Ta vem da je za RS4 B7 samo je vseeno treba preveriti kompatibilnost ker imajo omejitve) ali katero koli drugo zadevo ki ima dostop do ECU podatkov in ti jih nekako prikazuje, lahko spremljaš parameter "misfire", ko se ti tukaj začne višati številka je nekaj narobe(svečke, tuljave, injektorji ali celo obročki/bati ...) ...
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a ven0m So dec 17, 2016 12:23 pm

Imam VCDS za računalnik in Vfiz-modul integriran v FIS display na števcu. Redno spremljam sledeče podatke iz obeh ECUjev:
- STFT - Short term fuel trim (indikator za stanje injektorjev)
- LTFT - Long term fuel trim (indikator za stanje injektorjev IN uporabljeno gorivo)
- Fuel rail pressure - Pritisk na obeh visokotlačnih črpalkah in na nizkotlačni črpalki v rezervoarju
- Ignition-timing - zakasnitev ali napredovanje vžiga
- Missfire-indicator (cylinders 1-8) - sekundarni vžig oz. knock za vseh 8 cilindrov posamično

Avto ima trenutno malo manj kot 130k km in se bi spodoblo, da se injektorji vsaj na 100k zamenjajo ali vsaj obnovijo/očistijo/kalibrirajo. Bolje preventiva kot kurativa, raje dam 200-400€ zdaj, kot pa 5k€ + ogromno dela, da menjam blok, ko bo prepozno.

"Nimam dovolj denarja, da bi šparal." ali tako nekako je šel rek. :lol:
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Pe mar 31, 2017 2:47 pm

TrijoAdijo,

ne vem če si prejel moje zasebno sporočilo. Če si mi prosim odgovori ali pošlji zasebni kontakt na humar.stojan@gmail.com. Hvala ti.

lp,
Stojan
 
jst3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr jan 27, 2016 8:52 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a jst3 Ne jun 04, 2017 11:25 am

a je normalno, da imam ze pri 135kkm na 2 injektorjih tiste offsete na ~1.4? baje je normalno, če so cimblizje 1....
je pa ford focus 1.8 tdci 09.

kakšen nasvet?
a so uni diesel cleanerji res bolj tko tko?
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov