Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a pskoda Sr okt 25, 2017 7:21 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Če je malo solzno ni panike. Če te pa moti, potem poglej kacga 1.9 ali pa 2.0 TDI. Tam je več olja na mašini kot v njej :)


Kateri del motorja ti poslikam, ki naj bi bil masten?
Moj 2.0tdi in verjetno še kater ni masten popolnoma nič nikjer
Lp
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Če okt 26, 2017 6:04 am

A dj ga no srt,no... :lol:
Včasih se res čudim, kak tem švabom že 30 let ne uspe zadihtat mašine (to se vleče že od 1.6D naprej).
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Pe okt 27, 2017 7:41 am

pskoda,

me veseli da motor ni masten oz. kakorkoli bi se lahko temu reklo. Nimam proti nobeni znamki, ti pa povem da pri določeni kilometrini lahko začne olje puščat ali pa motor začne olje pit, ne glede na znamko. Hotel sem ugotoviti izvor puščanja olja in po besedeh serviserjev ni to nič kritičnega saj mi do 10.000 km ni treba olja dolit, pa tudi v 40.000km ostaja isto. Pušča mimo vijaka ki drži pokrov verige na robu bloka motorja tako da tesnilo ni krivo, kajti če bilo, bi puščalo na zadnji strani bloka motorja, kjer je oljni kanal. Ko se bo verigo ali zobati jermen menjalo (če se bo), se vijak potisne. To je to.

lp,
Stojan
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a titanius Ne apr 29, 2018 11:57 am

Zivjo.

Tema je sicer o ciscenju injektorjev ampak ce sem zgresil,prestavite v drugo temo.

Avto sem zjutraj vzgal in je zacel delat na 1300rpm,motor je treslo kot da dela na treh cilindrih. Sem ga ugasnil ter cez 10min ponovno prizgal in glej ga,dela bp kot da nic ni bilo. Sem se odpeljal do kolega,ki je avto priklopil na tester. Javilo je napako na tretji sobi ter pedalki za plin. Po izbrisu napak se napaka za sobo zaenkrat se ni pojavila,za stopalko plina pa takoj. Jutri sem narocen pri majstru za elektroniko in sobe. Ko sem ga klical je rekel,ce je soba bi potem avto med voznjo trokiral sem ter tja ne pa da dela bp.

Kaj vi menite? Gre se za Citroen C5 tourer 2009 2.0hdi 100kw.
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a titanius Sr maj 02, 2018 8:18 am

Se komu kaj sanja? Avto medtem 3dni dela povsem normalno. Je lahko krivec nafta?
 
wragec
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So okt 15, 2005 10:07 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a wragec Sr maj 02, 2018 6:25 pm

Mogoče je kakšne smeti potegnilo iz tanka. Koliko si imel goriva notri?
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a titanius Sr maj 02, 2018 7:30 pm

Malo manj kot polovico tanka. Zlil sem liqui moly aditiv ter dolil 25litrov. Bomo videli a bo kaj pomagalo,jutri grem na relacijo 250km.

Elektricar pa baje sumi na ksk slabsi stik sob ali pa nek potenciometer med gasom in sobami. Je komu kaj znanega a to obstaja? XD
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a titanius Če maj 03, 2018 10:09 pm

Relacijo 250km opravil brez težav. Sam sploh več ne sumim na šobo, avto normalno deluje. Kaj storiti? Iskati napako ali pač vozit dokler se spet ne ponovi?
 
Uporabniški avatar
avto fan1308
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 743
Pridružen: So sep 19, 2015 9:54 am
Kraj: Koper-Ljubljana

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a avto fan1308 Pe maj 04, 2018 2:26 pm

Hja nevem imel tudi podoben problem. Kakšen mesec nazaj se mi je avto kar naenkrat ugašal. Grem do prvega mehanika pa reče, da mi je šla šoba. Sem rekel, da pripeljem jutri k njemu .Zjutraj dela vse normalno, grem na pooblaščenca priklop na tester ok potem pa še pregledajo šobe, egr preventivno pa spet vse ok. Reče vodja servisa naj dam vseeno aditiv katerega prodajajo na servisu ga dodam in se veselo vozim naprej (tok tok na les). Nevem če sem ti s temle kaj pomagal ampak vseeno.

lp
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu
Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat)
Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat)
Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat)
Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a titanius Pe maj 04, 2018 6:57 pm

Kateri aditiv si dal notri ter koliko nafte si imel v avtu? Si potem še kaj čez dolival? Ampak vseeno ne vem kakšna vrsta napake bi lahko bila na stopalki za gas ter ta napaka se da izbrisat. Koliko si plačal priklop na pooblaščencu ter pregled šob,egr-ja?

Najbrž si pomagal, kajti jaz sem dolil Liqui Moly aditiv ter opravil relacijo brez problema. Najbrž bo treba večkrat dolit aditiv, nazadnje dolil na 217t km ob velikem servisu, zdaj ima 241t km. Je bil očitno čas :lol:

Lp
 
Uporabniški avatar
avto fan1308
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 743
Pridružen: So sep 19, 2015 9:54 am
Kraj: Koper-Ljubljana

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a avto fan1308 Pe maj 04, 2018 8:26 pm

Jaz sem dal noter Peugeot Citroen PRO Fuel Additive Cleaner Booster katerega kupiš na skoraj vsakem pooblaščenem servisu Citroen ali Peugot. Za vse skupaj sem dal 35€. Sej bi šel skozi zastonj če bi bil samo tester ampak potem, ko tester ni nič pokazal sem naročil naj pregledajo šobe. Po pregledu šobe spet rezultat, da ni napake zato sem rekel, če bi se mogoče dalo, da vse pregldajo. Sem pa prvič bil vesel, da sem dal denar v servis. Sem prav z veseljem plačeval :D :lol: .
Aja pa nafte sem pred dolivanjem malo nad rezervo potem pa sem ga natočil na polovico.
lp
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu
Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat)
Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat)
Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat)
Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
 
grezilo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Če feb 05, 2009 11:15 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a grezilo Ne jul 08, 2018 9:17 am

Zdravo, uporabljam Antigripante 25. Bolj kot preventivo.
Bi imel vprašanje glede injektorjev: glede elektromagneta v injektorjih. Kako pogosto to crkne? Ali crkne takoj, ali se matra? :D
Bolj v smer, da "ko je hin ,je hin" ali še lahko pravlja funkcijo ali sploh ne več? Imel sem težave, pa so ugotovili da je e.magnet fuč. To so ugotovili pri Transmatic-u.

LP
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a limas Ne jul 08, 2018 10:35 am

Aditivi se malenkostno razlikujejo glede kakovosti, ampak noben ni slab.
Nalije se ponavadi ena doza na tank; najprej aditiv nato gorivo.
Priporočljiva je preventivna uporaba aditivov zaradi slabega goriva na naših črpalkah v primerjavi z zahodnimi.
Mene je presenetilo in izučilo dolgoletno tankanje pri "domačem" ponudniku goriv. Avto je občasno zadušilo med 2000 in 2250 rpm.
Zaradi tega sem imel tudi neprijetno izkušnjo s serviserjem, ki sem ga na forumih hvalil. Njegove ugotovitve so bile: zamašen FAP filter, ki se bojda ne da popraviti. Predlaga menjavo z novim za vrednost ene plače ali pa odstranitev in reprogramiranje za pol manj. Slednje ni etično, vprašanje pa če je legalno (TP). Na koncu ugotovim, da se FAP filtri čistijo in obnavljajo, trokiranje pa naj ne bi imelo zveze s fap filtrom.
Enormnih stroškov me je rešil obisk pri pooblaščenem servisu, kjer so mi predlagali uporabo aditiva. Omenijo umazano gorivo, priklopa pa nismo izvedli. Brezplačen nasvet. V kolikor ne bo bolje, je verjetna težava v šobah. Opcija je obnova ali menjava.
Po eni dozi aditiva je trokiranje izginilo.
Poduk: najbolj kakovosten dizel je na MOL-u, sledi OMV...Pri bencinu je vrhunski OMV-jev, sledi MOL.
Opisal sem svojo izkušnjo, o zgornjem stavku ne mislim debatirati.


Glede šob je dobro izbrati uglednega in zaupanja vrednega serviserja. Najprej naj se šobe demontirajo, testirajo in strokovno očistijo. Obnovi se ponavadi okvarjena šoba, ker vse 4 hkrati nikoli ne odpovedo.
Ko je šoba v okvari se jo verjetno tudi sliši, saj postane glasna.
 
Janezek65
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Če apr 20, 2017 7:47 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a Janezek65 Ne jul 08, 2018 1:13 pm

Tudi jaz sem mislil, da ne morejo vse šobe hkrati odpovedati. A žal ni tako. Primer pri nas, Polo 1.6 TDI. Seveda, na servisu niso znali obrazložiti kako se je lahko to zgodilo.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a danci1973 Ne jul 08, 2018 2:52 pm

In kako si predstavljaš, da bi na servisu to lahko obrazložili?

Če lahko crkne ena, lahko crknejo tudi štiri.
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1909
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a nejc1 Ne jul 08, 2018 5:23 pm

Nič posebnega pri 1.6 TDI-ju, na veliko teh motorjih se zamenjuje vse 4 šobe...
 
grezilo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Če feb 05, 2009 11:15 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a grezilo Po jul 09, 2018 8:09 pm

limas,
morda je nekdaj bil med kakovostnejšimi, najbolj kakovosten pa sigurno ne.
Prvi je bil Agip, tako disel kot bencin. Sedaj je njegove pumpe prevzel MOL; vozi pa hrvaško škart nafto. Moram reči ,da sem bil zelo presenečen. Fantje jezni in " raz....kani". Testiral nisem. Vsaj v mojem koncu so prenekateri pričeli tankati na OMV.
Sam tankam na OMV. Serviserji diz in pump ga pohvalijo. Se pa ni obneslo taknanje Maxx Motiona. Ni bilo razlike v porabi!!

Bi še povprašal, glede elektro magneta v injektorju. Kako pogosto se pokvarijo? Injektor VDO. Avto ima 207.000 km.
Ob prebiranju teme sem prebral, da je potrebno injektorje obnavljat. Ko sem povpraševal na uradnem servisu ( opisane težave) mi nihče ni tega omenil!?? :shock:

LP
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum To nov 27, 2018 2:02 pm

Najbolje je šobe kupit fabriško obnovljene. Daš 50 eur več - staro za novo in si lahko brez skrbi. Siemens šobe lahko zrdžijo tudi čez 300.000km. Največkrat odpove piezzo element, vendar v določeni seriji šob izdelanih med letoma 2008 in 2009. Nisem pa 100%. Piezzo element se pa da preverit s posebnim diagnostičim orodjem. Pod napetostjo 100V morajo imeti upornost cca 200k Ohmov.

lp
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a scuba Sr jan 09, 2019 6:36 am

Pozdravljeni,
je mogoče že kdo menjal šobe z oznako 03L 130277B za nove z oznako "S" na koncu.
Oznaka B ni več v prodaji, in cena teh novih ni več minimalna plača -600€ ampak so nekje 305€.(autodoc)
Kake imate izkušnje če ste menjali samo 1 šobo ostale 3 pa so ostale stare.
Avto je audi A3 1,6 - 77kW letnik 2010
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a mihaing Sr jan 09, 2019 7:33 am

Kontaktiraj in nabavi robo pri njemu. Drugi v SLo nimajo pojma

http://www.antigrip.eu/
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov