Stran 6 od 12

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Sr jun 10, 2015 10:28 pm
Napisal/-a stohum
Fora je v tem ker kao ne upam dokazat, da je blo od tega, ker na tej bencinski niso zabeležli nobenga problema. No, to sranje me je kar stalo. Vse cevi prečistit, injektorje in pumpo dol in v servis. Prvo so provali samo s pumpe potegnt vn nafto, prečistli tank in cevi, samo se ni obneslo. Ni mi jasno kako lahko tako veliki delci pridejo v rezervar če pa majo na bencinskih kao filtre. Je možno, da bi kaka fina stvar udarla čez filtr in bi notr v pumpi delalo to štalo in ustvarjalo tako debele delce?

lp,
Stojan

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če jun 11, 2015 11:22 am
Napisal/-a xalfist
Nekaj glede omv in goriv. Glede distrulibucije goriv je tako da omv svojih cistern nima ampak ima podizvajalce kateri vozijo gorivo. Kak ma petrol nevem ampak sklepam da je slika petrolove cisterna posledica nakupa nekoga ki vozi gorivo in niso pobrali napisov. Glede umazanije pa je tako, da preden tebi stece gorivo v rezervar gre skozi filter in nebi smelo biti umazanije. Je tak tak da je najboljse gorivo na tisti bencinski kjer je velika pretočnost goriv , saj potem tankaš vedno novo gorivo. Saj vemo da gorivo če dolgo stoji zgubi na svoji vrednosti.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če jun 11, 2015 12:49 pm
Napisal/-a stohum
Vem da so sita-oziroma naj bi bila! Ni mi pa jasno od kje to sranje. 2 x čiščen sistem. Nekaj je blo govora o algah. Vem samo to, da največ tankam na OMV. Možno je, da se mi je to več časa ustvarjalo v rezervarju v avtu in je zdej udarlo vn.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: So jun 13, 2015 9:39 am
Napisal/-a xalfist
Filtri 100% so in taki delci kot si jij ti imel not ne morejo priit skozi. Tak da tankajne pomoje ni vzrok za to.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Po jun 15, 2015 8:47 am
Napisal/-a stohum
Ne rečem nič. Zna bit, da se je ta stvar dolgo nabirala al pa mi je kdo kaj usipal notr:) Vem da ni ne plastika in niti kovina.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Po jun 15, 2015 12:23 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Če ni plastika niti kovina (probaj z magnetom, da res ni kovina), potem je ali iz pumpe, ali pa iz tvojega avta.Pa se bolj nagibam k temu, da iz pumpe.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Po jun 15, 2015 12:45 pm
Napisal/-a stohum
100%. Če bi blo vse tisto kovina, bi avto že bil na dinosu! Črpalka je še zmer dajala pritiska 1600 bar. Jo pa malo načelo. Rotor je vredu, ležaj je malo glasn, rolce so tudi OK. Tudi jst mislm da je iz črpalke. Meni je mehanik rekel, da so alge. Na netu sm tudi zasledil to. Samo kako alge v pumpi mi pa ni jasno. Tega je blo cel kup, od majhnih do velikih koščkov.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če jul 23, 2015 8:34 am
Napisal/-a stohum
TrijoAdijo. Ti maš še vedno focusa z 1.8 tdci motorjem? Kako se ti motorji obnesejo v avtih od 2007 naprej. Imajo že siemens sistem in če se ne motim jermen v olju za pogon črpalke goriva. Na kaj je treba pri teh motorjih pazit? Kakšni semeringi pri jermenih mogoče? Hvala.

lp,
Stojan

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Po jul 27, 2015 3:23 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Pri teh paziš isto kot pri ostalih 1.8 tdci-jih. Torej, na nič :) Ko je glavni servis, se preveri ali je notri ketna ali jermen v olju in če je jerman v olju, ga menjaš.Semeringov se pa nimaš kaj bat.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Ne avg 02, 2015 6:24 pm
Napisal/-a stohum
Mam enga na ogledu z možnostjo zamenjave. Avto je res presenetljivo tih tudi med vožnjo. Če maš radio volumen na 4 več niti motorja ne slišiš. Zvok med vožnjo kot pri novih pasatih. Ma pa ketno in jermen za pogon vodne in diesel črpalke. Kaj pa turbine? Je res da so to eni izmed bujših motorjev, ki jih majo fordi? Tudi siemens injektorji in črpalka so baje boljše kvalitete od delphi. Je 300.000 za tak avto dosti če je redno servisiran. Glavni servis in sklopka sta bla zamenjana.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Ne avg 02, 2015 6:46 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Turbine niso problematične pri teh motorjih.Glede siemensa pa: Hja, redki so primeri, da je kaj prdnlo. Redkejši kot pri delphiju. 300kkm ni panike, če je le bilo olje redno menjano in če so bili delani redni servisi.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Po avg 03, 2015 7:58 pm
Napisal/-a stohum
Hvala ti za informacije. Servisi so bili redno delani. So listki priloženi. Verjetno se odločim za zamenjavo.

Lp,
Stojan

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Po sep 07, 2015 8:32 am
Napisal/-a stohum
Pozdravljeni po dolgem času.

Morm rečt samo nekej. Kapo dol avtu. Sm presenečen nad kvaliteto izdelave kot tudi nad motorjem. V nižjih obratih je sicer zelooo neodziven, pol pa ko potegne, potegne za dobro. Me en par stvari seveda malo moti, samo mu je glede na kilometre in leta opravičljivo. V primerjavi s 16V je tako, da ko pride na obrate kar naenkrt malo cukne in pol gre ko puščica. Predvsem se pozna v prvih treh brzinah. In malo motor malo masti pri tesnilu med železnim in alu delom motorja. Del tega je bil rešen s termalno pasto, delno pa še študiram kako rešit ker je zadeva ravno pri nosilcu alternatorja in klime.

No skratka, na splošno zadovoljen nad avtom.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Ne sep 13, 2015 3:41 pm
Napisal/-a stohum
TrioAdijo; kako se pa pri tem avtu očisti EGR in vsisni kolektor? Je potrebno kolektor demontirat al obstaja kaka druga rešitev?

lp,
Stojan

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če sep 24, 2015 8:59 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Glede mastnega dela:

Verjetno je mastno okoli tesnila pokrova verige / zobatega jermena. Po mojih izkušnjah ni napaka na tem delu, ampak melce višje in sicer okoli tesnila VT pumpe. Tesnilo oz. semering je skupaj s kovinskim ohišjem in je prišraufano na pleh s parimi M6 vijaki. Zaslužkarji to tesnilo menjajo, jaz ga ponavadi le malce pritegnem in zadeva dihta naprej.

Glede sesalnega kolektorja:
Al se znajdi in ga nekako očisti z egr cleanerjem ipd. ali pa demontiraj izpušni kolektor s turbino dol in sesalni kolektor dol in ga spucaj.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če sep 24, 2015 10:05 am
Napisal/-a stohum
Hvala za odgovor. Bo kar lepo ta EGR ventil gor in ga ne bomo nič čistili:) Dokler je turbina dobra ne bom nič jemal dol. Samo motorček lahko spiham, če ima saje. Glede semeringa, ki si mi ga omenil- je bil zamenjan pod garancijo, kjer je bil avto kupljen. Motor masti nekje med spojem oz. tesnilu med železnim in alu delom motorja, natanko pod nosilcem alternatorja in kompresorja klime. Z roko ne prideš zraven. Mogoče veš, če so še kake druge stvari npr. kaki senzorji, ki lahko zatajijo? Senzor odmične, LMM?

lp,
Stojan

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: To sep 29, 2015 6:20 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Senzor odmične ni neki hud strošek, pa tudi na teh letnikih niso poznati po tem, da bi bili defektni. LMM je pa verjetno že zrel za menjavo, ni pa mus.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Ne feb 28, 2016 11:04 pm
Napisal/-a monaco
V railu in na bencinskih injektorjih se je nabralo polno usedlin. Kot neki kristalčki.

Ali lahko te injektorje dam v UZ banjico ali se bo kaj na elektroniki uničilo? Kakšno pa čistilo? To za čiščenje uplinjačev?

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Sr mar 16, 2016 9:16 am
Napisal/-a stohum
Injektorje bi bilo potrebno elektronsko krmilit, drugače ne bo efekta. Lahko pa kontakte zaščitiš in daš cele v banjo. Jaz bi npr. obesil injektorje na vrvico in potopil samo spodnji del v tekočino. A si imel kake simptome zamašenih šob?

TrijoAdijo: ma tile 1.8 tdci se najbolje vozijo pri cca 2000obr/min ? Kar je pod temi obrati in sploh kaki klanec se vidi da mu ne paše. (npr. 50 na uro, pa malo pod 1800 obr/min in malo klanca)

lp,
Stojan

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Po mar 21, 2016 8:18 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ja,to sem opazu,da novejšim 1.8 tdci-jem ne paše vožnja pod 2krpm v klanec. Moj recimo kr uspešno deluje v četrti pri 50km/h v klanec (okoli 1200rpm),je pa res,da je moj bolj živ od večine 1.8 tdci-jev med 1krpm in 2krpm (pa ni čipan).