Stran 7 od 12

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če mar 24, 2016 9:22 pm
Napisal/-a hp6715s
Res je, pasat jim začne tam nad 1500 oz. še bolje od 1750 rpm naprej. Pa tudi za vztrajnik ni najbolš na polno pohodit že pri 1250 rpm. Govorim za mk1 Focusa mk2 s tem motorjem še nisem vozil, ampak dvomim da je kaj bistveno drugače.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Pe mar 25, 2016 8:36 am
Napisal/-a TrijoAdijo
stohum je napisal/-a:Se pravi ni nič narobe. Takega je pač mati narava izdelala:) Sej problem nastane samo kjer je 50 omejitev in malo hriba ker 3 brzini je 50 pri 1750-1800 kar mu pa ne preveč ustreza. Dodatek k temu naredijo še jajčaste gume in avto lepo pri 50 na uro veselo ziba:)

lp



Ja,nimaš kaj, razn če bi ga malo programsko "obdelal".

hp6715s je napisal/-a:Res je, pasat jim začne tam nad 1500 oz. še bolje od 1750 rpm naprej. Pa tudi za vztrajnik ni najbolš na polno pohodit že pri 1250 rpm. Govorim za mk1 Focusa mk2 s tem motorjem še nisem vozil, ampak dvomim da je kaj bistveno drugače.



Jest mojga vozim v četrti pri že 45km/h,kar je tko...od oka nekje 1200 rpm al pa še kak rpm manj in če treba pospešit,mu pač dam gas,če treba tut polnega.. Avto ma 277kkm, od tega sem jih jest naklepal 207kkm in ima original vztrajnik.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Pe mar 25, 2016 11:33 am
Napisal/-a stohum
Blagor tebi:) Pr meni je to 3 brzina. S tem da najlepše teče na oko rečeno od 1800obr/min dalje. Saj ne rečem, tudi pod 1800 ampak le v dolino:) Glej pač drugačen motor, predvidevam da zaradi Siemens sistema in elektronike. Pol pa od 1800 kar povleče. Tudi pedal za gas se ne takoj odziva in ko se začne, je bistveno bolj zvezno (linearno) kor pa pri mondeotu mk3, 2.0 tdci. Tisti avto je bil skoraj nemogoč za speljat z mesta da nebi mel obratov čez 2000.

lp

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Pe apr 01, 2016 9:21 am
Napisal/-a ven0m
Pozdravljeni vsi skupaj, eno vprašanje.

Je kje v Mariboru ali okolici podjetje, ki se ukvarja z meritvijo pretoka, obnovo in izenačevanjem toka injektorjev (flow matching)?

V mojem primeru gre za HITACHI 079906036D injektorje. http://www.ebay.de/itm/Audi-RS4-2007-2008-Set-of-8-Fuel-Injectors-OEM-HITACHI-079-906-036-D-/151232287965


Meritve (čiščenje in flow-matching)

Slika

Slika

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: So apr 09, 2016 2:01 pm
Napisal/-a ven0m
Če bo koga zanimalo sem našel 3 kompetentne servise, ki se ukvarjajo z ultrazvočnim čiščenjem in umerjanjem šob. Sam jih bom kontaktiral v kratkem in bom vrnil informacijo pred/po čiščenju, ko se bo zadeva čistla.

Andrej Puconja s.p. - http://www.puconja.si/
Miha Arčon s.p. - http://www.avtomehanika-arcon.si
Alfa klub: Fish - sigi.elect@gmail.com

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Pe okt 14, 2016 9:41 am
Napisal/-a stohum
Dober servis za diesel šobe je mehanika Vinder, Gotovlje. Cena obnove šobe je nekje do 90€ z DDV, če je električen del delujoč. V ceni je všteto delo, ventil(Delphi) ali (plošča-Siemens), špica, matica ter 4 bakrene podložke.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Pe okt 14, 2016 9:56 am
Napisal/-a stohum
Imam še vprašanje če kdo ve na koliko kil oz Nm se zatisne matico pri siemens šobi? Za delphi vem da je 55Nm.

lp

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Po okt 17, 2016 7:50 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Pa so pri vinderju deli original?
Meni je rekel tkole:

Cca. 85€ z vsemi testi in novo kodo,seveda pod pogojem,da je električni del delujoč. V tej ceni je od materiala le nova špica,matica in podložka. Ko sem ga povprašu še za ventile, je reku,da ventili redko spustijo,če pa jih je treba menjat, pa je cena 110-120€ za vse komplet (1x ventil,1xšpica,testi + koda). Gre se pa za delphi zadevo. Ampak to je že ene dve leti nazaj blo. Sem ga pa dva meseca nazaj klicu za ventile, pa je reku da ima in je cena 55€ komad. Jelen na Gomilskem pa od 80 - 105€/kom.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Po okt 17, 2016 10:50 pm
Napisal/-a stohum
lej, tega ti ne znam povedat. Lahko rečem samo da dela in mi je dal tudi izpis. Pri siemensu se največkrat menja samo špica (če se ti ne odlomijo pini). Plošča oz plunger lahko če ni poškodovan ostane isti ker je samo vmesni del med špico in vodilom, ki špico odpira. Zato je tudi popravilo dokaj hitro in poceni. Če si malo maček lahko tudi sam to narediš ker ni potrebno generirat nove kode. Ravno danes sem skončal čiščenje take šobe in vizualni pregled pod mikroskopom (43 kratna povečava). Muči me samo to, da ne vem če sem dovolj zatisnil matico - 56Nm. Mogoče ti veš kje bi se dalo zbrskat podatke?

lp,
Stojan

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: To okt 18, 2016 6:12 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Za siemensa nimam pojma...:S :S Če ne ščije,pol je že vredi :D

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: To okt 18, 2016 7:39 am
Napisal/-a stohum
Samo slabo razprši zaradi saj okoli luknjic. In saje udarijo mimo podložke. Trenutno sem zatisnil na 55Nm. To je minimalna vrednost in je velja za delphi, denso in bosh šobe.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: To okt 18, 2016 1:46 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ja ob predpostavki da daš nove matice gor :) Ker pr delphiju bi po pravem mogo matice zarezat,odšraufat in likvidirat v smeti.Jest nisem še nobene...ne zarezal ne zamenjal.Sem samo stare previdno odtegnu,potem pa opral,pa nazaj zmontiral.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: To okt 18, 2016 2:37 pm
Napisal/-a stohum
Se strinjam s tabo. In na koliko si jih potem ponovno zategnil. Material se deformira in zato sklepam da je potrebno nove matice dat gor. Bojim se samo, da če preveč zategnem gre šoba na dolgi rok u franže. Sicer do 5,2 kila mislim da nebi smelo bit problema. Za vse šobe so, za siemensove pa tega ne informacije ne najdem.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: To okt 18, 2016 8:16 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ma ne,stare matice je treba pred demontažo zarezat,da navoj odpusti,ker je zalepljen. In ker je matica zarezana,je zanič.Zato je treba dat nove gor. jest nisem zarezal še nobene,ampak sam z občutkom odtegno. Drgač pa stegno sem jih tko,kot je predpis: 55Nm. S tem,da sem delu po delphijevem p.s-u in naležno površino med matico in špico namazal,pa pljunu dve kapljici lepila na navoj.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: To okt 18, 2016 9:45 pm
Napisal/-a stohum
Lej, jst matic nism rezal in mi je uspelo šobo uspešno demontirat brez poškodb. Za demontažo sem upošteval navodila siemens proizvajalca. Špico sem tiščal dol (proti ventilu) da se nebi zasukala in počasi odtisnil matico. Še prej sem špico dal v ultrazvočno posodo in temeljito očistil saje, ki se naberejo med matico in podložko. V mislih imam, da bi eno tako šobo najprej poskušal malo odtisnit in nato z moment ključem ponovno zatisnit na prvotno stanje. Na matici in steblu bi nekako zarisal eno črtico. Glede na to, da je bila tako zapacana, jo bom še razdrl in očistil komponente.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če okt 20, 2016 6:05 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Ja ja,sej se zastopma :) Sam pravim,da je pri delphiju pri navodilih proizvajalca tako,da je treba matico zarezat. In ko je zarezana več ni uporabna za ponovno uporabo in je treba dat gor novo. Tudi meni je ratalo vse delphi šobe odvit brez rezanja in poškodb in s starimi maticami skup zašraufat.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če okt 20, 2016 8:00 am
Napisal/-a stohum
Se opravičujem. Sem jaz malo narobe razumel. Glede na to, da imaš enak motor, mi lahko kako si očistil ležišče? Si ga spoliral ali samo spihal oz nekako s kako krpo očistil? Ko podložko prepiha je tudi kompresija najbrž slabše ne?

lp

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če okt 20, 2016 9:23 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Ni panike :)

Samo krpa,brake cleaner in spihat s kompresorjem. Polirat al pa kakorkol rihtat ni blo treba,ker so bila ležišča ok :) Sam malo umazana,osedlin pa na njih ni bilo.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če okt 20, 2016 10:39 am
Napisal/-a bunny01
Vinder je dober serviser za šobe.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če okt 20, 2016 11:48 am
Napisal/-a stohum
Še enkrat ti hvala za pomoč in nasvete. Včeraj zvečer sem zmontiral, danes pa palim avto. Malo me je zmotilo samo to, da sta bila šoba in ležišče mastna, samo mislim da je to od wd spreja, ker sem pošteno našprical okrog nastavka za šobe da bi jih lažje izvelekel. Pa tudi olje je kdaj steklo mimo po bloku motorja. Za kontrolo luknjic na šobi si pomagam še z lupo (43 kratna povečava). Na prejšnji sliki je zgledalo, da so vse luknjice čiste, pod lupo pa sta bili 2 še delno zapacani.

lp