Stran 10 od 12

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Sr okt 25, 2017 7:21 pm
Napisal/-a pskoda
TrijoAdijo je napisal/-a:Če je malo solzno ni panike. Če te pa moti, potem poglej kacga 1.9 ali pa 2.0 TDI. Tam je več olja na mašini kot v njej :)


Kateri del motorja ti poslikam, ki naj bi bil masten?
Moj 2.0tdi in verjetno še kater ni masten popolnoma nič nikjer

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če okt 26, 2017 6:04 am
Napisal/-a TrijoAdijo
A dj ga no srt,no... :lol:
Včasih se res čudim, kak tem švabom že 30 let ne uspe zadihtat mašine (to se vleče že od 1.6D naprej).

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Pe okt 27, 2017 7:41 am
Napisal/-a stohum
pskoda,

me veseli da motor ni masten oz. kakorkoli bi se lahko temu reklo. Nimam proti nobeni znamki, ti pa povem da pri določeni kilometrini lahko začne olje puščat ali pa motor začne olje pit, ne glede na znamko. Hotel sem ugotoviti izvor puščanja olja in po besedeh serviserjev ni to nič kritičnega saj mi do 10.000 km ni treba olja dolit, pa tudi v 40.000km ostaja isto. Pušča mimo vijaka ki drži pokrov verige na robu bloka motorja tako da tesnilo ni krivo, kajti če bilo, bi puščalo na zadnji strani bloka motorja, kjer je oljni kanal. Ko se bo verigo ali zobati jermen menjalo (če se bo), se vijak potisne. To je to.

lp,
Stojan

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Ne apr 29, 2018 11:57 am
Napisal/-a titanius
Zivjo.

Tema je sicer o ciscenju injektorjev ampak ce sem zgresil,prestavite v drugo temo.

Avto sem zjutraj vzgal in je zacel delat na 1300rpm,motor je treslo kot da dela na treh cilindrih. Sem ga ugasnil ter cez 10min ponovno prizgal in glej ga,dela bp kot da nic ni bilo. Sem se odpeljal do kolega,ki je avto priklopil na tester. Javilo je napako na tretji sobi ter pedalki za plin. Po izbrisu napak se napaka za sobo zaenkrat se ni pojavila,za stopalko plina pa takoj. Jutri sem narocen pri majstru za elektroniko in sobe. Ko sem ga klical je rekel,ce je soba bi potem avto med voznjo trokiral sem ter tja ne pa da dela bp.

Kaj vi menite? Gre se za Citroen C5 tourer 2009 2.0hdi 100kw.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Sr maj 02, 2018 8:18 am
Napisal/-a titanius
Se komu kaj sanja? Avto medtem 3dni dela povsem normalno. Je lahko krivec nafta?

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Sr maj 02, 2018 6:25 pm
Napisal/-a wragec
Mogoče je kakšne smeti potegnilo iz tanka. Koliko si imel goriva notri?

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Sr maj 02, 2018 7:30 pm
Napisal/-a titanius
Malo manj kot polovico tanka. Zlil sem liqui moly aditiv ter dolil 25litrov. Bomo videli a bo kaj pomagalo,jutri grem na relacijo 250km.

Elektricar pa baje sumi na ksk slabsi stik sob ali pa nek potenciometer med gasom in sobami. Je komu kaj znanega a to obstaja? XD

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Če maj 03, 2018 10:09 pm
Napisal/-a titanius
Relacijo 250km opravil brez težav. Sam sploh več ne sumim na šobo, avto normalno deluje. Kaj storiti? Iskati napako ali pač vozit dokler se spet ne ponovi?

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Pe maj 04, 2018 2:26 pm
Napisal/-a avto fan1308
Hja nevem imel tudi podoben problem. Kakšen mesec nazaj se mi je avto kar naenkrat ugašal. Grem do prvega mehanika pa reče, da mi je šla šoba. Sem rekel, da pripeljem jutri k njemu .Zjutraj dela vse normalno, grem na pooblaščenca priklop na tester ok potem pa še pregledajo šobe, egr preventivno pa spet vse ok. Reče vodja servisa naj dam vseeno aditiv katerega prodajajo na servisu ga dodam in se veselo vozim naprej (tok tok na les). Nevem če sem ti s temle kaj pomagal ampak vseeno.

lp

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Pe maj 04, 2018 6:57 pm
Napisal/-a titanius
Kateri aditiv si dal notri ter koliko nafte si imel v avtu? Si potem še kaj čez dolival? Ampak vseeno ne vem kakšna vrsta napake bi lahko bila na stopalki za gas ter ta napaka se da izbrisat. Koliko si plačal priklop na pooblaščencu ter pregled šob,egr-ja?

Najbrž si pomagal, kajti jaz sem dolil Liqui Moly aditiv ter opravil relacijo brez problema. Najbrž bo treba večkrat dolit aditiv, nazadnje dolil na 217t km ob velikem servisu, zdaj ima 241t km. Je bil očitno čas :lol:

Lp

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Pe maj 04, 2018 8:26 pm
Napisal/-a avto fan1308
Jaz sem dal noter Peugeot Citroen PRO Fuel Additive Cleaner Booster katerega kupiš na skoraj vsakem pooblaščenem servisu Citroen ali Peugot. Za vse skupaj sem dal 35€. Sej bi šel skozi zastonj če bi bil samo tester ampak potem, ko tester ni nič pokazal sem naročil naj pregledajo šobe. Po pregledu šobe spet rezultat, da ni napake zato sem rekel, če bi se mogoče dalo, da vse pregldajo. Sem pa prvič bil vesel, da sem dal denar v servis. Sem prav z veseljem plačeval :D :lol: .
Aja pa nafte sem pred dolivanjem malo nad rezervo potem pa sem ga natočil na polovico.
lp

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Ne jul 08, 2018 9:17 am
Napisal/-a grezilo
Zdravo, uporabljam Antigripante 25. Bolj kot preventivo.
Bi imel vprašanje glede injektorjev: glede elektromagneta v injektorjih. Kako pogosto to crkne? Ali crkne takoj, ali se matra? :D
Bolj v smer, da "ko je hin ,je hin" ali še lahko pravlja funkcijo ali sploh ne več? Imel sem težave, pa so ugotovili da je e.magnet fuč. To so ugotovili pri Transmatic-u.

LP

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Ne jul 08, 2018 10:35 am
Napisal/-a limas
Aditivi se malenkostno razlikujejo glede kakovosti, ampak noben ni slab.
Nalije se ponavadi ena doza na tank; najprej aditiv nato gorivo.
Priporočljiva je preventivna uporaba aditivov zaradi slabega goriva na naših črpalkah v primerjavi z zahodnimi.
Mene je presenetilo in izučilo dolgoletno tankanje pri "domačem" ponudniku goriv. Avto je občasno zadušilo med 2000 in 2250 rpm.
Zaradi tega sem imel tudi neprijetno izkušnjo s serviserjem, ki sem ga na forumih hvalil. Njegove ugotovitve so bile: zamašen FAP filter, ki se bojda ne da popraviti. Predlaga menjavo z novim za vrednost ene plače ali pa odstranitev in reprogramiranje za pol manj. Slednje ni etično, vprašanje pa če je legalno (TP). Na koncu ugotovim, da se FAP filtri čistijo in obnavljajo, trokiranje pa naj ne bi imelo zveze s fap filtrom.
Enormnih stroškov me je rešil obisk pri pooblaščenem servisu, kjer so mi predlagali uporabo aditiva. Omenijo umazano gorivo, priklopa pa nismo izvedli. Brezplačen nasvet. V kolikor ne bo bolje, je verjetna težava v šobah. Opcija je obnova ali menjava.
Po eni dozi aditiva je trokiranje izginilo.
Poduk: najbolj kakovosten dizel je na MOL-u, sledi OMV...Pri bencinu je vrhunski OMV-jev, sledi MOL.
Opisal sem svojo izkušnjo, o zgornjem stavku ne mislim debatirati.


Glede šob je dobro izbrati uglednega in zaupanja vrednega serviserja. Najprej naj se šobe demontirajo, testirajo in strokovno očistijo. Obnovi se ponavadi okvarjena šoba, ker vse 4 hkrati nikoli ne odpovedo.
Ko je šoba v okvari se jo verjetno tudi sliši, saj postane glasna.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Ne jul 08, 2018 1:13 pm
Napisal/-a Janezek65
Tudi jaz sem mislil, da ne morejo vse šobe hkrati odpovedati. A žal ni tako. Primer pri nas, Polo 1.6 TDI. Seveda, na servisu niso znali obrazložiti kako se je lahko to zgodilo.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Ne jul 08, 2018 2:52 pm
Napisal/-a danci1973
In kako si predstavljaš, da bi na servisu to lahko obrazložili?

Če lahko crkne ena, lahko crknejo tudi štiri.

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Ne jul 08, 2018 5:23 pm
Napisal/-a nejc1
Nič posebnega pri 1.6 TDI-ju, na veliko teh motorjih se zamenjuje vse 4 šobe...

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Po jul 09, 2018 8:09 pm
Napisal/-a grezilo
limas,
morda je nekdaj bil med kakovostnejšimi, najbolj kakovosten pa sigurno ne.
Prvi je bil Agip, tako disel kot bencin. Sedaj je njegove pumpe prevzel MOL; vozi pa hrvaško škart nafto. Moram reči ,da sem bil zelo presenečen. Fantje jezni in " raz....kani". Testiral nisem. Vsaj v mojem koncu so prenekateri pričeli tankati na OMV.
Sam tankam na OMV. Serviserji diz in pump ga pohvalijo. Se pa ni obneslo taknanje Maxx Motiona. Ni bilo razlike v porabi!!

Bi še povprašal, glede elektro magneta v injektorju. Kako pogosto se pokvarijo? Injektor VDO. Avto ima 207.000 km.
Ob prebiranju teme sem prebral, da je potrebno injektorje obnavljat. Ko sem povpraševal na uradnem servisu ( opisane težave) mi nihče ni tega omenil!?? :shock:

LP

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: To nov 27, 2018 2:02 pm
Napisal/-a stohum
Najbolje je šobe kupit fabriško obnovljene. Daš 50 eur več - staro za novo in si lahko brez skrbi. Siemens šobe lahko zrdžijo tudi čez 300.000km. Največkrat odpove piezzo element, vendar v določeni seriji šob izdelanih med letoma 2008 in 2009. Nisem pa 100%. Piezzo element se pa da preverit s posebnim diagnostičim orodjem. Pod napetostjo 100V morajo imeti upornost cca 200k Ohmov.

lp

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Sr jan 09, 2019 6:36 am
Napisal/-a scuba
Pozdravljeni,
je mogoče že kdo menjal šobe z oznako 03L 130277B za nove z oznako "S" na koncu.
Oznaka B ni več v prodaji, in cena teh novih ni več minimalna plača -600€ ampak so nekje 305€.(autodoc)
Kake imate izkušnje če ste menjali samo 1 šobo ostale 3 pa so ostale stare.
Avto je audi A3 1,6 - 77kW letnik 2010

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Objavljeno: Sr jan 09, 2019 7:33 am
Napisal/-a mihaing
Kontaktiraj in nabavi robo pri njemu. Drugi v SLo nimajo pojma

http://www.antigrip.eu/