Golf 6: Menjava cevi za pranje zadnjega stekla
Objavljeno: Ne feb 01, 2015 6:26 pm
Ker sem eden tistih, ki mu je pod manšeto prtljažnih vrat zlomilo plastično rebrasto cev za pranje zadnjega stekla, sem se odločil, da predstavim moj način popravila.
Cev je počila že pred zimo in, ker zadnjega brisalca praktično niti ne rabim, sem se takrat odločil, da popravilo prestavim v prihodnost in sem zlomljeno cev samo blindiral. Ker se je med tem našel nekdo, ki je nujno potreboval tretjo zavorno luč je padla odločitev, da ob montaži luči, porihtam še cev.
Slovenska verzija "How to", ki bo morebiti v pomoč še kateremu srečnežu, ki se mu bo pripetila enaka situacija
Pa začnimo...
Cev je počila pod manšeto med karoserijo in prtljažnimi vrati - se pravi na pregibu, ki predstavlja največji stres za material, ki po mojem mnenju nima na tem mestu kaj iskati, pa ga proizvajalec "tlači" v vrsto modelov.


Zlomljeno cev bi lahko saniral z gumirano, ki ima notranji premer nekoliko manjši od zunanjega zlomljene cevi in čez zategnil še plastično vezico. Druga možnost bi bila nakup reperaturnega kita - spojk...
Ker sem prepričan, da bi ob "štukanju" plastična cev ponovno počila in poleg tega ne maram polovično narejenega dela, sem se odločil, da si priskrbim ustrezen nadomestni del in menjam komplet cev, ki sega od integrirane šobe v tretji zavorni luči, do spojke na koloteku - nekje dobrega 1.2m dolžine... kar pomeni odstranjevanje komplet obloge na prtljažnih vratih, desne obloge na C stebričku, nosilni del zadnje police in delni odmik obloge vezne stene prtljažnika
Misel, da bi kupil povsem enako originalno cev, ki se dobi na servisu pod kat.št.: 1J0 955 751 D (6x0.75, dolžine 10m), sem gladko opustil in namesto tega kupil originalno vw gumirano >EPDM< cev za pranje stekel v dimenziji 3.8x2.1 in dolžine 1.3m, s kataloško številko: 2D0 955 962. Ker je v originalu cev delno ovita, sem kupil še Coroplastov tekstilni trak za ovijanje kablovja (kat.št.: 000 979 950), tako da bo izvedba čim bolj podobna tovarniški
Cev in trak (skupna polna cena 12.24€ + ddv):

Primerjava stare in nove (gumirane cevi):

Nova cev ovita s trakom in vgrajenima spojkama, ki sem ju predhodno izrezal iz stare cevi. Bolj kot iz potrebe, sem preventivno dodal še plastični vezici:

Da se cev menja je potrebno najprej odstraniti nekaj plastike in vse orodje, ki sem ga potreboval je na sliki, manjkata le manjši izvijač in klešče:

Po Manualu, ki vsebuje spodnje slike, sledi demontaža plastik...
Obloga vezne stene (delni odmik, da se lahko odvijači vijak nosilca police):

Nosilec zadnje police- plastična obloga:

Zadnja obloga strehe:

Obloga >C< stebrička (po manualu je na sliki leva stran, desna se demontira po enakem postopku):

Prtljažna vrata:


-------------------------------
Nadaljevanje sledi....
Cev je počila že pred zimo in, ker zadnjega brisalca praktično niti ne rabim, sem se takrat odločil, da popravilo prestavim v prihodnost in sem zlomljeno cev samo blindiral. Ker se je med tem našel nekdo, ki je nujno potreboval tretjo zavorno luč je padla odločitev, da ob montaži luči, porihtam še cev.
Slovenska verzija "How to", ki bo morebiti v pomoč še kateremu srečnežu, ki se mu bo pripetila enaka situacija


Pa začnimo...
Cev je počila pod manšeto med karoserijo in prtljažnimi vrati - se pravi na pregibu, ki predstavlja največji stres za material, ki po mojem mnenju nima na tem mestu kaj iskati, pa ga proizvajalec "tlači" v vrsto modelov.


Zlomljeno cev bi lahko saniral z gumirano, ki ima notranji premer nekoliko manjši od zunanjega zlomljene cevi in čez zategnil še plastično vezico. Druga možnost bi bila nakup reperaturnega kita - spojk...
Ker sem prepričan, da bi ob "štukanju" plastična cev ponovno počila in poleg tega ne maram polovično narejenega dela, sem se odločil, da si priskrbim ustrezen nadomestni del in menjam komplet cev, ki sega od integrirane šobe v tretji zavorni luči, do spojke na koloteku - nekje dobrega 1.2m dolžine... kar pomeni odstranjevanje komplet obloge na prtljažnih vratih, desne obloge na C stebričku, nosilni del zadnje police in delni odmik obloge vezne stene prtljažnika

Misel, da bi kupil povsem enako originalno cev, ki se dobi na servisu pod kat.št.: 1J0 955 751 D (6x0.75, dolžine 10m), sem gladko opustil in namesto tega kupil originalno vw gumirano >EPDM< cev za pranje stekel v dimenziji 3.8x2.1 in dolžine 1.3m, s kataloško številko: 2D0 955 962. Ker je v originalu cev delno ovita, sem kupil še Coroplastov tekstilni trak za ovijanje kablovja (kat.št.: 000 979 950), tako da bo izvedba čim bolj podobna tovarniški

Cev in trak (skupna polna cena 12.24€ + ddv):

Primerjava stare in nove (gumirane cevi):

Nova cev ovita s trakom in vgrajenima spojkama, ki sem ju predhodno izrezal iz stare cevi. Bolj kot iz potrebe, sem preventivno dodal še plastični vezici:

Da se cev menja je potrebno najprej odstraniti nekaj plastike in vse orodje, ki sem ga potreboval je na sliki, manjkata le manjši izvijač in klešče:

Po Manualu, ki vsebuje spodnje slike, sledi demontaža plastik...
Obloga vezne stene (delni odmik, da se lahko odvijači vijak nosilca police):

Nosilec zadnje police- plastična obloga:

Zadnja obloga strehe:

Obloga >C< stebrička (po manualu je na sliki leva stran, desna se demontira po enakem postopku):

Prtljažna vrata:


-------------------------------
Nadaljevanje sledi....