Stran 2 od 3

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: Pe mar 06, 2015 10:11 pm
Napisal/-a lisko
Dashboard at the night :)
(armatura, srednja in stropna konzola)

Slika
Slika
Slika

Par stvari me proti staremu ( in tudi cliotu) hudo moti...Nima osvetljene ročice za izbiro pogona ( stari je imel), nima ostveljenega predala (stari je imel) , nima osvetlitve pepelnika, vžigalnika, nobenih stikal ( višina snopa luči, volanske komande, pomik ogledal...). Nima posebej osvetljenega prtljažnega dela...

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: To mar 17, 2015 8:55 am
Napisal/-a J.McLane
A mi lahko nekdo (Lisko :D) razloži kaj je tako posebnega z oljem v diferencialu terencev, da bi ga moral redno menjat na nek interval? Oziroma ali je samo Toyota taka?

Predpisano imam olje 75W-90, bi kaj škodilo če bi ga menjal s 75W-80 (cenejši, bolj dostopen, bolj "tekoč")?

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: To mar 17, 2015 1:17 pm
Napisal/-a čare
75 W 90 je 10€/liter...

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: To mar 17, 2015 1:23 pm
Napisal/-a nebivedu
J.McLane je napisal/-a:A mi lahko nekdo (Lisko :D) razloži kaj je tako posebnega z oljem v diferencialu terencev, da bi ga moral redno menjat na nek interval? Oziroma ali je samo Toyota taka?


Vsi avtomobili imajo predpisano menjavo olja v menjalniku, vendar to malokdo počne. Vsi terenci in še nekateri 4wd avtomobili pa imajo večje obremenitve, zadeve so ponavadi težke in olje mora mazat.

Recimo subaru ima prednji in sredinski dif ter menjalnik namočeno v isto olje. Zato je olje prej izgubi viskoznost in ga je treba prej menjat. Predpisana je menjava na 60.000km.

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: To mar 17, 2015 2:16 pm
Napisal/-a J.McLane
No, vsi avtomobili nimajo predpisane menjave olja v menjalniku ali diferencialu, je pa vprašanje kaj si proizvajalec predstavlja pod življensko dobo vozila.

Če sem prav prebral je pri Hiluxu predvidena menajva v obeh diferencialih na vsakih 30k km :shock: v oba skupaj pa gre 5 l olja, olje v menjalniku in prenosu pa sploh ni predvideno za menjavo, je omenjeno kot samo kontrola.

Saj vem da naj se nebi šlo iz specificirane gradacije, ampak vseeno vprašam ker 75W-90 nisem videl ene normalen firme olja ceneje kot 12 €/l (Mobil), da o kakšnem Motulu ne govorim, 75W-80 pa je samo 6,8-7,5 €/l (Elf/Total).

No ampak če gledam specifikacije za Total ima:
-75W-90 viskoznost pri 40°: 106 mm²/s
-75W-80 viskoznost pri 40°: 49 mm²/s

Razlika je kar velika, s tem se pa verjetno ni za igrat :)

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: Če mar 19, 2015 12:37 am
Napisal/-a lisko
J.McLane je napisal/-a:No, vsi avtomobili nimajo predpisane menjave olja v menjalniku ali diferencialu, je pa vprašanje kaj si proizvajalec predstavlja pod življensko dobo vozila.

Če sem prav prebral je pri Hiluxu predvidena menajva v obeh diferencialih na vsakih 30k km :shock: v oba skupaj pa gre 5 l olja, olje v menjalniku in prenosu pa sploh ni predvideno za menjavo, je omenjeno kot samo kontrola.

Saj vem da naj se nebi šlo iz specificirane gradacije, ampak vseeno vprašam ker 75W-90 nisem videl ene normalen firme olja ceneje kot 12 €/l (Mobil), da o kakšnem Motulu ne govorim, 75W-80 pa je samo 6,8-7,5 €/l (Elf/Total).

No ampak če gledam specifikacije za Total ima:
-75W-90 viskoznost pri 40°: 106 mm²/s
-75W-80 viskoznost pri 40°: 49 mm²/s

Razlika je kar velika, s tem se pa verjetno ni za igrat :)


Prvi zadetek....

http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... olje+75+90

Bodi srečen....75-90 je klasika olje...Jaz imam v zadnjem diffu 75-140 olje.... + dodatek za LSD špero....

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: Če mar 19, 2015 8:10 am
Napisal/-a J.McLane
Hm, do sedaj sem olja vedno iskal na ebay.de in tam je najcenejši Total 75W90 9,9 €/l, drugače pa najceneje kar sem dobil je Mannol za 4,38 €/l, ampak če je za Total res ta cena potem ne bom več razmišlajl o alternativah.

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: Če mar 19, 2015 10:37 am
Napisal/-a mavrica
lisko je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:No, vsi avtomobili nimajo predpisane menjave olja v menjalniku ali diferencialu, je pa vprašanje kaj si proizvajalec predstavlja pod življensko dobo vozila.

Če sem prav prebral je pri Hiluxu predvidena menajva v obeh diferencialih na vsakih 30k km :shock: v oba skupaj pa gre 5 l olja, olje v menjalniku in prenosu pa sploh ni predvideno za menjavo, je omenjeno kot samo kontrola.

Saj vem da naj se nebi šlo iz specificirane gradacije, ampak vseeno vprašam ker 75W-90 nisem videl ene normalen firme olja ceneje kot 12 €/l (Mobil), da o kakšnem Motulu ne govorim, 75W-80 pa je samo 6,8-7,5 €/l (Elf/Total).

No ampak če gledam specifikacije za Total ima:
-75W-90 viskoznost pri 40°: 106 mm²/s
-75W-80 viskoznost pri 40°: 49 mm²/s

Razlika je kar velika, s tem se pa verjetno ni za igrat :)


Prvi zadetek....

http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... olje+75+90

Bodi srečen....75-90 je klasika olje...Jaz imam v zadnjem diffu 75-140 olje.... + dodatek za LSD špero....



Pri tem sem jaz kupil olje za menjalnik in sva se zmenila, da mi olje izroči v mestu, da mi ni bilo potrebno do Šmarne gore hodit. Fajn dec, pa še račun sem dobil.

Drugače pa Lisko, dobro si kupil, a ne vem zakaj si mislil na X5 :-)

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: Po mar 30, 2015 11:07 pm
Napisal/-a lisko
Čist slućajno sem se igral nekaj s plastičnimi obrobami okrog avta....ti hudič je samo natakjen gor?!?! in to je celo ružlo in škripalo...

Slika

Bulbar mi ni všeč zato je odletel dol... ( se prodaja)

Slika

In prišel do prvega problema :D Od kar ga imam je nekaj klokalo v podvozju....Čeprav na tehničnem ni bilo sledu o kaki zračnosti..
Zgornja roka...

Slika


Že sneta...

Slika

Na "svetlem" se je pokazalo da zračnost več ni bila nedolžna...

Slika

In skok do kolega....in nova je doma :D

Slika

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: To mar 31, 2015 6:24 am
Napisal/-a pinny
Teb pa res zgleda nikol ne more bit dolgčas, pa da ga jebeš tudi če ni, ko boš tok časa isku, da boš najdu nekej za pošravfat :mrgreen:

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: To mar 31, 2015 6:26 am
Napisal/-a nebivedu
Lisko, a se boš ti tudi kaj vozil naokoli, al boš avtomobile samo šraufal?

Sej vem, da ti je šraufanje v veselje, ampak avtomobili so namenjeni drugim stvarem. :twisted:

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: To mar 31, 2015 3:53 pm
Napisal/-a lisko
nebivedu: Če lahko eni na skoraj novih avtih rjo okol pantov rihtajo....lahk še pa jaz na 12 let starem kako roko menjam :D

Drugač pa....je reno doma :D S tisto "raketo" si sedaj lahko dam bolj duška kot pa s tem :)

So pa naročeni že tud novi diski in ploščice...Razmišljam o naročilo lift kita ( 2") in pa distančnikov.

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: To mar 31, 2015 4:41 pm
Napisal/-a Ivan36
A si pogledal letnico izdelave na rokah ??? Prve ali že 123 ?

A bi men zrihtal nepopravljiv motor, če ga kupim ? Rajca me 2.2dci ali 3.0 dci :lol: Resno bi ga razstavila in ugotovla zakaj se 3.0 pregreva ?! Drugače bo tale spet BP in odličen za dolga leta 8)

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: To mar 31, 2015 8:19 pm
Napisal/-a lisko
Ivan prve so. TRW prvovgradnja ,zavore so TRW....Enako ima Renault....ni čudn da je crknilo :D
7 let tko kot je bil prejšni :) Potem pride KK na vrsto :)

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: Po apr 06, 2015 9:39 pm
Napisal/-a lisko
Evo zajček prnesel... :D

Slika

Stari sicer tak hudo slabi še niso bili....a predali se niso zlahka...

Slika

Glavni vzrok zakaj je treslo....šalabajzarsko montirani ( zanimivo....original so debeli 27mm...najmanjša mera je 26... tile kaj so bili gor so 26.9mm) Torej očitno zmontirani pred kratkim...a šalabajzersko....ker so na pestih bile prave kraste rje....disk se ni mogel lepo naslonit in je treslo...

Slika

In lepo očiščeno....

Slika

Pobarvano in namazano z bakreno mastjo..

Slika

Očiščene klešče in mazanje vodil s grafitno mastjo ( tam ni take vročine in do sedaj sem vedno mazal z grafitno mastjo in ni bilo nikoli težav)
Slika

Očiščena vodila ploščic...

Slika

Namazana z bakreno mastjo...

Slika

Tudi batek je bil deležen posebne nege, a vendar je batek iz bakelita in ne more "zarustat" in ga je bilo potrebno samo očistit in namazat z bakreno mastjo...

In sesatvljeno..

Slika

Slika

Zavore ne tresejo niti malo več. :)

To je to do nasljednjega podviga :D

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: Če apr 09, 2015 11:19 am
Napisal/-a Energetik81
Zgleda super :tomidelej:

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: Če apr 09, 2015 11:32 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
ti to poleg službe ? če tako vsaka čast

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: Če apr 09, 2015 4:06 pm
Napisal/-a lisko
mrtwelvetrees je napisal/-a:ti to poleg službe ? če tako vsaka čast


Vsi moji projekti do sedaj so poleg službe...kako pa bi drugač? :) Večinoma sicer za vikende nekaj malega pa tudi med tednom.

Energetik81 : saj tud zavira sedaj super :D Brez vsakega tresenja , cukanja, rukanja....kaj vem kaj vse je bilo še prej :) Je pa še vedno prisotno zatohlo klokanje v podvozju. Poleg tega ga tudi "zategne" ob res močnem pospeševanju ( avto hoče pobegnit iz smeri) , na sumu imam zadnje roke.

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: Če apr 09, 2015 4:41 pm
Napisal/-a nebivedu
Seleni zadaj, lahko pa tudi slabi zadnji amortizerji, kak zvit panhardov drog,... Za to da avto zvije ob pospeševanju je lahko kr dost stvari.

Sam bi preveril selene in panhard, pa mogoče še stestiral amortizerje.

Re: Ko lisko ne more brez JEEP-a

Objavljeno: Pe apr 10, 2015 6:13 pm
Napisal/-a lisko
nebivedu je napisal/-a:Seleni zadaj, lahko pa tudi slabi zadnji amortizerji, kak zvit panhardov drog,... Za to da avto zvije ob pospeševanju je lahko kr dost stvari.

Sam bi preveril selene in panhard, pa mogoče še stestiral amortizerje.


Panharda nima. Po vsej verjetnosti so VSI seleni na podvozju po malem zanič. Pri sprednjih rokah je videt da same roke med vožnjo tako zvije da pošobajo po uhah selena.
Zadaj ima na vsaki strani eno roko vzdožno na os in pa zgoraj trikotno vodilo in to je to. Kaj več kot pa os iz smeri se ne more premaknit....za to pa skrbita samo vzdolžni roki.
Je pa zanimivo...ta star ni imel NOBENIH vodil....samo listnate vzmeti na selenih in to je bilo to....pa se lahko recimo vzmet zvije čisto po svoje....pa pri 350 tisoč ( koliko je imel pred obnovo) ni kazal nobenih znakov pobega iz smeri....

To je že čist tipičen primer novodobnega avtka...kao udobje...pri katerem lahko crkne miljon stvari...ampak ok...počas in vstrajno ga bomo porihtal :D


Btw za vse ki opevate CRD dizla, da MORA vžgat brez grelnih....zakaj pri hudičo , če ga štartnem čez dan ( recimo danes....20 stopinj in sonce) vžge popolnoma normalno...kak se temp. spusti pod 10 stopinj pa kašla? tudi ko je stal v garaži en teden skupaj je pri 20tih stopinjah vžgal normalno....? Ne bi lih slabe šobe ali pumpa pokazalo zobe lih takrat ko bi dlje časa stal?