Bil sem v Filc Mengšu in kupil 2 vrsti zvočne izolacije. Prva je tanjša in samolepilna. S tem sem izoliral vsa 4 vrata. Upam, da bo držalo, čeprav se vidi, da ni ravno kvaliteta. Druga izolacija je debelejša, kot kakšen tepih. Z njim sem obložil prtljažnik - pod in vse ob straneh. Malo težko se lepi, ker ni ravno upogljiva, tako da sem jo na nekaterih delih le položil. Itak pride čez vse še tapison prtljažnika, ki vse skupaj bolj kot ne drži na mestu. Ali prtljažnik povzroča hrup zaradi lastnih vibracij? V tem primeru se mi splača izolirati prav vse dele prtljažnika.
Za oboje skupaj sem plačal 10€! Sem pa takoj opazil razliko. Seveda ni velika, a je že sedaj. Ko bom kupil dodaten material, bom izoliral še tla in koloteke, koliko se bo le dalo. Streho bom najbrž pustil za na konec (koliko sploh vpliva na zmanjašnje hrupa iz ceste ali hrupa vetra) ali pa je sploh ne bom izoliral (težko podiranje). Pod tlemi bom verjetno položil debeljšo izolacijo - isto kot v prtljažniku.
Za izolacijo motornega prostora pa sem našel le tole -
http://www.zvocnaizolacija.com/shop/silent-coat-noise-bufler-20-izolacija-pokrova-motorja/.
V Filcu niso imeli negorljivih materialov. Z izdelkom iz zgornjega linka bi izoliral pokrov motorja (ena plošča 100x100mm = 36€) in požarno steno (ena plošča 100x100mm = 36€) iz strani motorja. Drugi del ne bi bil idealen, ker je malo prostora, a bi se dalo.
Pri tem pa me zanima, ali bi lahko podrl armaturno ploščo in izoliral iz notranje strani? Tako bi lahko uporabil tudi negorljiv material, ki je precej cenejši?