Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
mrkyweed
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Če feb 28, 2013 6:11 pm

Luščenje laka, površinska rja..

Napisal/-a mrkyweed Ne jan 10, 2016 6:38 pm

Pozdravljeni.

Na večjem terencu se lušči lak po havbi in strehi, ima kdo kakšno idejo kako bi to vsaj približno saniral, da bi bilo kakor toliko za pogledat.
Avtomobila se ne splača na novo barvati, oziroma bi bilo predrago. Je kakšen način da bi se ves lak odstranil? Ker zdaj nekje je nekje ga ni.
In pa na bokih ima tu pa tam kakšen flekec površinske rje, to pa verjetno bi moral obrusiti in spodnji del avtomobila prebarvati, kakšna ideja?
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Re: Luščenje laka, površinska rja..

Napisal/-a Black_Racer® Ne jan 10, 2016 8:07 pm

1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Luščenje laka, površinska rja..

Napisal/-a pskoda Ne jan 10, 2016 8:31 pm

Če laka ni več gor ti nobena kermikalija ne pomaga, ampak samo brušenje in nanos barve, laka. Če se to ne sanira bo zaželo še bolj rjaveti
Lp
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: Luščenje laka, površinska rja..

Napisal/-a dzuro.na.izi Ne jan 10, 2016 8:51 pm

Kot je pskoda rekel...če je rja in da barva odstopa s površine ni druge kot da se jo z brušenjem odstrani in na novo pobarva.

Za odstranjevanje barve obstajajo razni odstranjevalci ampak so to hude kemikalije in če ne veš kaj delaš se ne igraj z njimi. Zapelji avto raje h kakšnemu ličarju in naj ti za silo popravi. Cena in postopek bosta temu primerna.

Kar se tiče odstopanja prozornega laka oz. kot si opisal nekje je nekje ga ni...za to bi bilo treba poskrbeti že prej z rednim pranjem in voskanjem...postopek je podoben kot pri rji...ves prozoren lak na panelu je potrebno zbrusiti, zravnati površino in ga na novo nanesti.

Če imaš možnost poglej malo po odpadih če so kje nepoškodovani rezervni deli iste barve (ali pa druge, če te to ne moti) in jih raje zamenjaj, če že ne misliš barvat avta.

@black racer
Mal si zamešu z zračno rjo, ki jo plastelin odstrani, ta prave rje pa ne bo.
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Re: Luščenje laka, površinska rja..

Napisal/-a Black_Racer® Ne jan 10, 2016 9:00 pm

Aja pardon spregledal luščenje laka, videl samo letečo rjo in ker sem ravno za sebe nujno rabil sem dal link kaj kupiti kar super pomaga :D

Za luščenje laka pa ni druge kot na novo zbrusti barvo dol najmanj do zaščite ter barvati na novo...
Ponavadi je vzrok za luščenje laka preveč koncentriran vitrex za stekla in posledica luščenja laka, lahko pa tudi če je bil avto slabo barvan oz prevelika časovna razlika med bazo in lakom in podobno kar se tiče barv in lakov...
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Re: Luščenje laka, površinska rja..

Napisal/-a Black_Racer® Ne jan 10, 2016 9:03 pm

dzuro.na.izi je napisal/-a:
@black racer
Mal si zamešu z zračno rjo, ki jo plastelin odstrani, ta prave rje pa ne bo.


Odgovoril sem na temo leteča rja, glede rje vžrte do kovine pa ni pomoči kot da se drugače porihta
1 3 5
2 4 6 R
 
mrkyweed
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Če feb 28, 2013 6:11 pm

Re: Luščenje laka, površinska rja..

Napisal/-a mrkyweed Če jan 14, 2016 7:17 pm

Hvala za odgovore.
Lak se lušči na strehi in na pokrovu motorja, površinska rja je pa na 2-3 mestih nekaj cca 5 cm2 za zadnjimi vrati. Gre pa za štirivratnega pickupa. Torej ni druge kot pa da kar je rje obrusim in pa dam cel avto pobarvati. Je pa zgornji del avta v drugi barvi kot spodnji. Se nebi dalo odstraniti samo laka, ki je še ostal, barvo pustiti in samo prelakirati streho in pokrov motorja. Za kakšno ceno bi prišel skozi če bi barval celo vozilo. Ne rabim profesionalnega dela. Lp
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Re: Luščenje laka, površinska rja..

Napisal/-a Black_Racer® Ne jan 17, 2016 10:37 am

ČE boš obrusil uporabi tole zadevco od Wurtha rust converter, sam ga uporabljam in sem zelo zadovoljen ker naredi na koncu še zaščitni sloj ;)

Slika
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
Scremer
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe sep 26, 2008 9:58 pm

Re: Luščenje laka, površinska rja..

Napisal/-a Scremer Če dec 01, 2016 9:28 pm

mrkyweed je napisal/-a:Hvala za odgovore.
Lak se lušči na strehi in na pokrovu motorja, površinska rja je pa na 2-3 mestih nekaj cca 5 cm2 za zadnjimi vrati. Gre pa za štirivratnega pickupa. Torej ni druge kot pa da kar je rje obrusim in pa dam cel avto pobarvati. Je pa zgornji del avta v drugi barvi kot spodnji. Se nebi dalo odstraniti samo laka, ki je še ostal, barvo pustiti in samo prelakirati streho in pokrov motorja. Za kakšno ceno bi prišel skozi če bi barval celo vozilo. Ne rabim profesionalnega dela. Lp


Čistila na pločevini, ki rjavi ne bodo pomagala. Rjo je potrebno očistit, običajno to pomeni rezanje pločevine vse dokler ne prideš do zdravega dela, na odrezani del zvarit nov kos pločevine, ustrezno zaščitit, stične dela zapolnit s tesnilno maso, prebarvat.... Obstajajo tudi lepila za pločevino, da se izogneš varjenju.

Samo laka ne moreš odstranit z avtomobila. Če se lotiš laka mehansko ali s kemijo boš načel tudi bazo. Žal tukaj druge rešitve ni kot celostno popravilo (odstranitev stare barve, nov temelj, baza in lak). Cena je odvisna od velikosti površine, od zahtevnosti priprave (oblika površine, odstranjevanje elementov na avtu, zahtevnosti maskiranja), barve (določeni pigmenti so noro dragi, določene barve zahtevajo več različnih slojev) in od delavnice. Ena takšna zelo zelo groba ocena bi bila 300 - 400€ če površina ni zelo velika in je barva bolj standardna.

dzuro.na.izi je napisal/-a:... Kar se tiče odstopanja prozornega laka oz. kot si opisal nekje je nekje ga ni...za to bi bilo treba poskrbeti že prej z rednim pranjem in voskanjem...


Redno pranje in voskanje ne bi rešilo problema. Razlogov za luščenje laka je ogromno. Eden bolj pogostih je premalo suha baza, kjer kemijski proces še ni zaključen in je vse skupaj prehitro zaprto z lakom. Včasih, ampak bolj redko, se bazo pusti predolgo odprto. Velikokrat pride do težav že v tovarni, še posebej ko se "nadgrajujejo / spreminjajo" recepture. Predno se ugotovi kaj točno je narobe, se žal pobarva že kar nekaj vozil.... Skratka ogromno razlogov.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov