Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered To okt 18, 2016 1:52 pm

Lahko ti dam, le približni podatek, ker se točno ne spomnim koliko rol sem uporabil. Mislim da je nekje v temu rangu 10KG na mojem i30. Če računaš (koloteki, motorni prostor, pokrov motorja, vrata, vrata prtljažnika, pod, pod zadnje klopi, pod prtljažnika). Odvisno je tudi kaj vse izoliraš, največ gre v vrata tu imaš zunanjo steno, notranjo steno, steno za plastiko in plastiko.

No vsekakor teža nima nekega pomena. Ti želiš preprečiti oz. minimizirati vibracije in absorbirati preostalo količino zvoka od. vibracij. En sloj folije + pene zelo dobro poskrbi za to vsak naslednji sloj ima približno 70% manj učinka, tko da nek 2 sloja obeh materialov je več kot dovolj.

Sicer imaš 3 materiale. Deadner (za preprečevanje-zmanjševanje vibracij) to bo alu trak, folija ali plošča, Isolator (za preprečevanje zvoka vibracij) to bo izolacijska pena, avkustični trak. To je več kot dovolj. No potem imaš pa še tretjo zadevo Absorber (za preprečevanje resonance) to pa je ponavadi mesh (iz odpadnega blaga) ali zvočna absorpcijska plošča z patternom ponavadi okrogle bunke, piramide ali vdolbine na eni strani. Kolikor sem jaz bral, ko sem se prvič spuščal v to je, da je slednji bolj kot ne nepotreben če nimaš v avtu vgrajenega nekega res konkretnega zvočnega sistema.
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1378
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a Godward To okt 18, 2016 10:31 pm

No to bi me zanimalo, da vidim, kako si uspel bolje izolirat i30 kot je a6...
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered To okt 18, 2016 11:18 pm

Na prvi strani je napisano kako:

- Pokrov motorja: Folija/mesh + pena + org. pokrov
- Koloteki: 3x Folija/mesh
- Vrata: 1x Folija/mesh na zunanjo in notranjo sento + pena
- Pod: 1x Folija/mesh + pena ( nisem celi pod sam tisto kar je bilo direktno dosegljivo se mi ni dal ven devat ven sedezev )
- Motorni prostor pri steni od kabine: 2x Folija/mesh + pena
- Strop: 3x Folija/mesh + zlo tanek sloj pene


Pri večini največ hrupa povzročajo koloteki za njimi pa vrata. Pri meni je motor že tako bolj tih, tako, da je bilo skoraj nepotrebno izolirati pa sem vseeno. Ampak vrata je najlažje izolirati, recimo moja vrata imajo 3 stene zunanjo, sredinsko in notranjo (plastika) folija + pena +/ali mesh.

Pokrov motorja že ima večina avtov malo izoliran, dodaš folijo + peno + obstoječa izolacija. Koloteke oviješ z folijo lahko dodaš tudi peno ampak je ponavadi folija dosti. Pod daš folija + pena, zadnja klop in prtljažnik daš folijo + peno + tepih. To bolj pomembni deli potem pa se lahko še špilaš z tistim kar ti ostane pa polimaš z folijo motorni prostor oz steno motor-kabina, pregrade, trikot za ogledala..

Kakor koli, ko ti nakitaš vrata z vso to izolacijo jih tudi malo utežiš tako, da se tudi malenkost bolje vsedejo. Dobiš občutek kvalitete ko odpiraš in zapiraš vrata.

Kakor koli lahko le tko rečem vozim se 130 in se lahko povsem normalno menim. Zunanjosti skoraj ne slišiš moram prtisniti konkretno na 160+, da se čuje tko kot se je prej. Sploh pa po regionalnih cestah in makadamih ali slabih mestnih cestah.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a sonic Pe okt 21, 2016 10:39 am

Hm, sem bil prejšnje dni v Bauhausu (LJ-Rudnik) in v Merkurju (LJ-Šentvid) in nisem nikjer našel teh materialov, ki jih je omenjal @nered ali česarkoli podobnega...zdaj pa ne vem

Ko sem že tukaj, da malo podrobneje povem, kaj potrebujem: v mojemu avtu je dokaj glasen motor oziroma izpuh (ne, ne pušča, sem dal preveriti, tak pač je), poleg tega avto (oldskool ameriški SUV z velikim V8 motorjem) je tudi konstrukcije body-on-frame - velika karoserija, poveznjena na šasijo. Nad 2000 obrati je kar opazno glasen, v bistvu pa ravno pri 1600-1700 obratih včasih posebno zobrno bobni v kabini, očitno se dela neka resonanca. Zdi se, kot da hrup prihaja od povsod, ne direktno od motorja. Zato bi rad udušil hrup v notranjosti, skratka obložiti moram dno karoserije in vrata ter stranske stene in koloteke, verjetno ne bi bilo slabo tudi pleh od stropa. Prva stvar je torej zmanjšati hrup.
Kakovost zvoka iz radia je zame drugotnega pomena, čeprav je tudi tukaj bolj švoh (vzrok predvsem iztrošeni original zvočniki, tisti v voznikovih vratih ima tudi vidno počeno membrano in sploh ne dela, skratka zvočniki za zamenjat), pričakujem da se bo kot stranski produkt dušenja splošnega hrupa tudi glede kakovosti radio zvoka kaj izboljšalo, avdiofilskih zahtev pa nimam.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Pe okt 21, 2016 11:56 am

Oi, ce na hiter pogledam na strani od merkurja imas na zalogi sam majo search mal cuden: Recimo velika rola.

http://www.merkur.si/gradnja/lepila-in- ... -2135e-alu

Predvidevam, da je avto gol vznotraj pod tepihi in armaturko. Večja kot je površina bolj in močneje vibrira, zate bo dosti dampener in isolator. Najbolj pomembno ti bo pokriti koloteke, pokrov motorja in vrata. Potem pa še prtljažnik, vrata prtljažnika, boke, tla. In če ti na koncu še ostane kaj materiala pa še steno motorja.

Jaz sem z 2x alu 2x pena v prtljazniku sel z 75 dB pri mestni voznji dol na 48 dB. Kar je zelo občutna razlika, razmišljam pa da bi še dal mesh ali peno nad koloteke. Razlika je zelo občutna še posebej na slabši cesti zadnjega dela avta sploh ne slišiš.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a evilfury Pe okt 21, 2016 3:22 pm

Se pravi to iz linka ni dovolj?
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Pe okt 21, 2016 6:08 pm

To je odvisno od tega koliko slojev mislis uporabiti. Recimo meni je 1x rola butilnega traka, 1x rola avkusticnega traka bila dovolj za:

- Cel prtljaznik (1x alu, 2x pena)
- Zadnji koloteki iz notranjosti ( 2x alu, 3x pena)
- Vrata prtljaznika (2x alu, 3x pena)

1 sloj alu, 1 slon pene je dosti za obcutno zmanjsanje hrupa (cca. 10-15dB). Za maksimum jaz dam 2x sloj alu, 2x sloj pene.

No na vrata dam 3x sloj pene da jih se mal bolj utezi. In pa z tem 2x alu, 3x pena dobis tist perfekt "kvaliteten" zvok odpiranja in zapiranja vrat jaz sem si za referenco vzel 2016 Audi A6. Pri mestni in AC voznji je moj tisji. Govorim na pamet ampa kolikor se spomnem na AC z A6 pri 130 je blo povprecje 65 dB z i30 pa 50 dB.

Vem da se 15 dB slisi mal ampak je kr velik.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a danci1973 Pe okt 21, 2016 6:31 pm

nered je napisal/-a:Vem da se 15 dB slisi mal ampak je kr velik.

10 dB pomeni 2x glasneje... Torej je 15 dB ogromno.

http://www.noisehelp.com/decibel-scale.html
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a evilfury So okt 22, 2016 5:28 pm

Kje pa si dobil rolo avkustičnega traku?

Mislim a to si vse v bauhausu nabavu?
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered So okt 22, 2016 6:45 pm

Oboje v Merkurju. Imajo oboje tudi v Bauhausu in Inpos.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a sonic So okt 22, 2016 9:32 pm

Kaj je pa akustični trak? A ni to tista zadeva, ko si dal link iz Merkurja? Ali to misliš peno - a je to tista rumenkasto bela pena, ki jo dobiš v debelini 2cm, 3cm itd...
Vem da veliko sprašujem, ampak res težko razvozlam, kaj točno misliš. Tudi ko si pisal o 'meshu', sem šele iz slik ugotovil, da je to v bistvu filc?

No tisti Sika tesnilni trak v Merkurju z linka bom poskusil najti, da vidim kako izgleda. Ampak cena pa ni dosti nižja kot SIlent coat - ena rola je dobrih 22 EUR, dobiš pa 1 m2 - Silent Coat je pa (če kupiš večjo pakungo) dobrih 27 EUR za m2. OK, pri moji potrebni količini je to še vedno par deset EUR prihranka, ampak me skrbi če je res enake kvalitete... Kakšna je pa debelina Sika tesnilnega traku, a je kaj debelejši od Silent coata (2mm)?


BTW, ja, če si res zmanjšal hrup za 15dB, je to kar veliko.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Ne okt 23, 2016 11:13 am

Oi. Se opravičujem jaz sem za razlage kekec, kr menjam izraze, bom ti probu tule čim bolj podrobno opisat:

1. MATERIAL

Imamo 3 vrste materiala (Isolator, Deadner, Absorber) stem, da v primeru, da če ne vgrajuješ kvalitetnejšega avdio sistema Absorberja ne potrebuješ. Tu bom pisal samo glede Isolatorja in Deadnerja.

1.a) Isolator
Se uporablja za zmanjševanje vibracij. Tega dobiš v več različnih oblikah, proizvajalci avtov ponavadi uporabijo tanko samolepilno aluminijasto folijo, material, ki deluje podoben cementu (za tega nisem prepričan, kako se imenuje) in potem imaš še materiale kot so Dynamat, Fatmat in Silentcoat ti so ponavadi sestavljeni iz 0.5-1mm debele alu folije na hrbtni strani in gumi ali plastelin mase z lepilom na drugi strani.

V mojem primeru je to: Silka Multiseal BT (iz druge slike)

1.b) Deadner
Nekateri ga oglašujejo tudi kot isolator. Se uporablja za zvočno izolacijo to je tisto pika na I za izničenje vseh preostalih zvokov. Ta je odporen vodo in se uporablja za isolatorjem.
V mojem primeru je to: Akustični Trak (iz prve slike) prodaja se pa še kot Silentcoat isolator mat, Dynapad, Fatmat deadner..

1.c) Absorber
Absorber je ponavadi 2-3cm debela pena z posebnim vzorcem (piramide, vdolbine, luknje..). Pride tudi v obliki "odpadne" tkanine, čemur jaz rečem mesh, tko ga najdeš na ebayu. Se uporabi, da vpije zvok iz notranjosti. Tile ponavadi, niso odporni na vodo in umazanijo tko, da so bolj namenjeni notranjosti.

1.d) Primerjava

Razlika je v ceni, enostavnosti nanosa in odpadnem materialu.

Stari avto:
[*] pokrov motorja: 6 plošč isolatorja, 4 plošč deadnerja
[*] motorni prostor (stena): 4 plošč isolatorja
[*] koloteki (vsi zunaj): 12 plošč isolatorja
[*] koloteki (vsi znotraj): 8 plošč isolatorja, 3 plošče deadnerja
[*] prednja vrata (L+D): 8 plošč isolatorja, 3 plošče deadnerja
[*] zadnja vrata (L+D): 6 plošč isolatorja, 3 plošč deadnerja
[*] vrata prtljažnika: 2 plošče isolatorja, 2 plošči deadnerja
[*] prtljažnik: 8 plošč isolatorja, 4 plošče deadnerja
[*] tla spredaj in zadaj: 12 plošč isolatorja, 8 plošč deadnerja
[*] zadnja klop: 4 plošč isolatorja, 2 plošči deadnerja

Skupaj: 70 plošč isolatorja, 27 plošč deadnerja.
Cena (približno): 320-350 EUR

Orangeaudio ima trenutno popust na Silentcoat (31% za paket 20 plošč) tko, da skupaj računaj ene 150-170 EUR za isolator + najcenejši deadner je 12 EUR na ploščo stem, da so plošče malo večje računaj recimo 10 plošč 120 EUR . Se pravi skupaj prideš nekje na 250-300 EUR. Kar bo zadostovalo, za večinoma 1 sloj vsakega.

Za novi avto pa sem porabil:
4x rola akustičnega traka (deadner)
4x rola butilnega traka (isolator)
1x plošča absorberja (mesh)

Malo bom kontradiktoren prvemu postu, ker takrat sem pisal na pamet kolikor sem se spomnil, sedaj pa sem preveril po slikah in gre takole:

1x rola akustičnega traka = 8.99 EUR (z popustom), sedaj je 14 EUR v merkurju, 12 EUR v bauhausu, 18 EUR v inpos
1x rola butilnega traka = 16 EUR (z popustom), sedaj je 22 EUR v merkurju, 20 EUR v bauhausu, 29 EUR v inpos
1x plošča absorberja (mesh, oz tkanina) tega sem imel že od prej. V merkurju in bauhausu nisem tega zasledil v inposu je okoli 30 EUR se pa bolj splača kupiti tisto peno z patternom je namenska in približno iste cene prodaja se pa večinoma v avdio trgovinah. Rečeš, da potrebuješ izolacijo za studio.

Cena (tedaj): 100 EUR
Cena (sedaj): 130 EUR

[*] pokrov motorja: 1x sloj isolatorja, 2x sloj deadnerja
[*] motorni prostor (stena): 1x sloj isolatorja, 1x sloj deadnerja
[*] koloteki (zunaj): 1x sloj isolatorja, 2x sloj deadnerja
[*] koloteki (znotraj): 2x sloj isolatorja, 3x sloj deadnerja
[*] voznikova vrata: 3x sloj isolatorja, 2x sloj deadnerja (tu sem ugotovil, da je to nesmiselno-prevec)
[*] ostala vrata: 2x sloj isolatorja, 2x sloj deadnerja
[*] notranje stene vrat: 1x sloj isolatorja, 2x sloj deadnerja
[*] tla spredaj: 1x sloj isolatorja, 2x sloj deadnerja
[*] tla zadaj: 1x sloj deadnerja
[*] klop: 1x sloj deadnerja
[*] vrata prtljažnika: 2x sloj isolatorja, 2x sloj deadnerja
[*] tla prtljažnika: 2x sloj isolatorja, 2x sloj deadnerja

Extra:
[*] debelina isolatorja: 3mm (butilni trak) - 3mm (silentcoat, dynamat, fatmat)
[*] debelina deadnerja: 4mm (akustični trak) - 4mm (silentcoat deadner), 3,1mm (dynaliner)
[*] pri silentcoat sem imel dosti odpadnega materiala pri rezanju za vrata, pod in pokrov motorja, ki ga potem nisem imel kjer za uporabit razen kar tko za nalepit, kar nima nobenega učinka
[*] butilni in akustični trak sem izkoristil popolnoma brez odpadnega materiala, ker ga skoraj ni bilo potrebno rezati-oblikovati
[*] pri butilnem in akustičnem traku, nisem potreboval heatguna. Čeprav ga tudi pri silentcoat skoraj nebi potreboval ampak, ker so plošče malo trše in jih je malo nadležno oblikovati okoli mest kjer maš bunke, vdolbine, nosilce in luknje za vijake. Heatgun sem potreboval le za prtljažnik.

Vsekakor pa ne zanemarjam Orangeaudio ali Silentcoat, CTK, Dynamat, Fatmat, SLY produkte. Jaz sem sprobal Silentcoat in Dynamat in morem rečit, da so definitivno vredni svojega denarja. Če bi ovijal nov avto bi, definitivno investiral 300-400 EUR za Silentcoat-Dynamat itd. Medtem, ko za i30 pa se mi ne zdi smiselno toliko vlagati. Avto je pod plehom skoraj povsem nag in sem želel vsaj malo utišati hrup pri vožnji po AC in malo polepšati zvok pri odpiranju-zapiranju vrat xD. Z tem materialom sem bil lepo presenečen.

2. SLIKE

Imam nekaj posnetkov in slik ampak se mi trenutno ne da vsega nalagat. Tole ti bo dalo dober primer, koliko in kako:

2. a) Vrata prtljažnika
Na sliki je samo 1 sloj ampak ti pokaže približno kakšno površino moraš pokriti. Tu sem šele začel.
Slika

2. b) Tla prtljažnika
Ta so bila skoraj povsem gola.
Slika

Dal sem 2x sloj isolatorja (na sliki viden prvi sloj z drugim sem pokril še preostale vidne površine)
Slika

Nanj sem dal 2x sloj deadnerja (v koritu za gumo 2x deadner sem bil malo bolj radodaren, okoli 1x sloj deadnerja)
Slika

Na koncu se gumjasto prevleko (tu še ni zategjena, dal sem pa zato, ker bil površen pri isolatorju-deadnerju in sem želel prekriti)
Slika

Prtljaznik koncan:
Slika

2. c) Zadnja desna stena - koloteki-amortizer-blaznik

Kar je bilo v orginalu, ce bi dali vec obloge bi verjetno bankrotirali : P
Slika

Koncano (tu sem dal po vrhu se mesh)
Slika

2. d) Voznikova vrata

Tu se vidi prvi sloj isolatorja. Malo sem pretiraval in dodal še dva sloja isolatorja in dva sloja deadnerja. Brezvezna poraba materiala.
Slika

Voznikova vrata notranja stena. Tu nisem investiral preveč materiala večje površine sem polepil z enim slojem isolatorja in deadnerja. En sloj deadnerja sem dodal še na plastiko. Tole sem se odločil, da bom enkrat v prihodnjih dneh povsem prekril z isolatorjem.

Slika

2. e) Sovoznikova vrata

Vrata so skoraj povsem gola, to kar proizvajalec,da je smešno.
Slika

Prvi sloj isolatorja.
Slika

Drugi sloj isolatorja.
Slika

Prvi sloj deadnerja:
Slika

Drugi sloj deadnerja:
Slika

Prvi sloj isolatorja na notranji steni. Tu sem se odločil, da bom v prihodnje pokril celotno površino z isolatorjem.
Slika

Dodan sloj deadnerja na notranji steni (se nedokoncano)
Slika

Dodan sloj deadnerja na plastiki (tu mislim, da sem dal dva sloja)
Slika

Imam še posnetek, razlike zvoka med sprednjimi in zadnjimi vrati. Naložim malo kasneje.
Zadnjič spremenil nered, dne Ne okt 23, 2016 11:30 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nejc1 Ne okt 23, 2016 11:28 am

Če bo kdo kupoval je že nekaj časa na voljo nova CTK izolacija, precej podobna in primerljiva zadeva s silent coatom, ampak za bistveno nižjo ceno:
http://www.orangeaudio.si/ctk-m-bulk
http://www.orangeaudio.si/ctk-xl-bulk
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Ne okt 23, 2016 11:39 am

Uff to pa je poceni, a si uporabil že kakšna je kej kvaliteta. Recimo 3je paketi bi bili dost za celi avto + deadner povrhu.
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Ne okt 23, 2016 2:20 pm

http://sendvid.com/iqsdk3l0

Vrata z 1 slojem izolacije in vrata brez izolacije. Imel sem posnetek cisto izoliranih vrat + vrata brez pa ga ne najdem. Ampak razlika je zelo ocitna, pazit pa mores, da:

- Cim bolj pokrijes plocevino
- Vzames roller ali kos lesa al pac kar mas pri roki in fajn zravnas izolator in deadner, da ni lufta vspodi, ker ce sam nalepis nebo nic od tega more se fajn prijet.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a evilfury Ne okt 23, 2016 9:27 pm

nejc1 je napisal/-a:Če bo kdo kupoval je že nekaj časa na voljo nova CTK izolacija, precej podobna in primerljiva zadeva s silent coatom, ampak za bistveno nižjo ceno:
http://www.orangeaudio.si/ctk-m-bulk
http://www.orangeaudio.si/ctk-xl-bulk


Debelina 2mm

A ni to malo tenko?
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nejc1 Ne okt 23, 2016 10:17 pm

Tudi silent coat in tudi ostale "alu" izolacije so podobne debeline, če je potreba se pa lahko uporabi več plasti za še boljšo utrditev pleha... Pa da še enkrat napišem to je protivibracijska izolacija in če boš samo s tem izoliral avto ne bo velike razlike v zmanjševanju hrupa, vsaj takšne so moje izkušnje.. Tako kot je napisal nered to lahko uporabiš kot prvi sloj za zmanjševanje vibracij, čez pa daš recimo od silent coata noise isolator (čim debelejšega) ali kakšno drugo protihrupno izolacijo, torej "peno", potem pa bi se moralo precej poznati vse skupaj...

Sam še tega CTK-ja nisem uspel sprobat, spremljam pa malo stvari okoli avtoakustike in ga kar nekaj uporabljajo in hvalijo, tudi uvoznik pravi da je zadeva povsem primerljiva s silent coatom in da je sigurno best buy glede na ceno med temi izolacijami (uvažajo več vrst, tudi silent coat)..
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Ne okt 23, 2016 11:14 pm

Jaz sem naročil dva paketa pa bom probal na Astri, pa da vidim. Med 2mm in 3mm nebo take velike razlike itak pa je to samo izolacija za preprečevanje vibracij to samo po sebi ni dovolj na to mora pridet se deadner.

Porocam rezultat.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a yashica Po okt 24, 2016 4:15 am

nejc1 je napisal/-a:Če bo kdo kupoval je že nekaj časa na voljo nova CTK izolacija, precej podobna in primerljiva zadeva s silent coatom, ampak za bistveno nižjo ceno


Res je precej cenejša, a mene ni ravno prepričala pa naj bo to na ravni lepljenja ali sposobnosti dušenja, ko npr. potrkaš po pločevini. Na koncu sem pristal na dražjem silent coatu ( za koloteke, požarno steno je večplastna 5mm bomba, cena pa zasoljena. Edino, če se s prodajalcem zmeniš za "prijateljsko"ceno :mrgreen: )

Še to. Sam sem dal za CTK paket 5, 25 m2 (70x50 cm) 40€, tako da ta z linka niti ni poceni ;)
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a sonic Po okt 24, 2016 9:44 pm

Za CTK sem zadnjič enkrat spraševal prav v Orangeaudio po telefonu, je njihov prodajalec rekel da je stvar bolj švoh. Sicer imajo mogoče več profita od prodaje SIlentCoata, lahko da je pa res.

SIcer je pa tukaj en prispevek kako je en VW transporterja zvočno izoliral, meni je ta prispevek zanimiv, ker ima podobne probleme kot jaz (veliko pleha in glasen motor, ki ga je treba udušiti:
http://vwcampers.si/forum/viewtopic.php?f=4&t=2247

(je pa precej poceni dobil SilentCoat...)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov