Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Po okt 24, 2016 10:39 pm

Sam to je tko smešno polepu. Je pa res, da je material res poceni dobu. Sam akustične plošče, dat na mesta, kjer pride voda nevem če je najboljša ideja, ker ne prenašajo vode najbolje vsaj večina, ker so primarno namenjene za izolacijo sten v studiih.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a sonic Po okt 31, 2016 8:14 pm

A to misliš ko je lepil majhne koščke Silentcoat-a? Mogoče mu je tako ostalo, mogoče pa tudi ni treba prekriti 100% površine s Silentcoat, ki naj predvsem preprečuje odzvanjanje kovine.
Recimo tudi v tisti epizodi Wheeler Dealers, ko sta obnavljala star Chevy pickup, sta dodala tudi zvočno izolacijo kabine, menda že nek namensko pripravljen set za ta avto. Glej okoli 35. minute:

https://youtu.be/AhRf-cpwG44?t=2062
(na YT nisem našel te epizode z original zvokom, žal je tu čez neka poljska 'sinhronizacija')


Sicer sem pa v petek našel ta Sika multiseal tesnilni trak v Merkurju, tisti s tvojega linka. Ne vem, zdi se mi nekoliko tanek, pa tudi lahek je. Sem prosil če ga lahko stehtam in je pokazalo 1,7 kg/m2. SIlentcoat ima skoraj dvakrat toliko kg/m2, kar je pomojem za sound deadener dokaj pomembno... ?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Po okt 31, 2016 9:43 pm

Pokriti moraš vsaj 80% površine z enim slojem, da opaziš razliko. Ampak če se že spravljaš v to potem se pokrije 99% površine na kritična mesta pa se da še dodaten sloj. Recimo zunanja stena voznikovih vrat je kar velika površina tko, da tu čim več pokriti in potem čez prvi sloj še vsaj 1 sloj s katerim pa ni potrebno pokriti ponovno cele površine ampak rečmo nek 50%. Medtem, ko recimo na vratih prtljažnika pa je dosti če pokriješ samo z enim slojem.

Predvidevam, da je razlika v teži zaradi folije. Če udariš po vratih potem vibracije potujejo od izvora pač do neke točke kjer ponikneje oz. dokler jih nekaj ne razbije. Bolj prožen kot je pleh in večjo površino kot ima dlje vibracije potujejo posledično več hrupa itd..

Pomembno je, da pokriješ čim več površine, velike površine dobro utrdiš na sredini z dvojnim slojem in nato še z deadnerjem. Razlike med 2mm in 4mm izolatorjem neboš opazil. Poleg tega pa itak devaš sloj izolacije nanj pa še deadner, ki je po mojem mnenju bolj pomemben. Jaz lahko rečem, da sem zelo zadovoljen z uporabljenim materialom. Za malo denarja sem, dobil dokaj veliko. Nebi pa mogel izbrati, kateri material je boljši, kajti vsi so dosegli željen rezultat.

Ko končno kupim 508 takrat bom investiral 500 EUR in se lotil izolacije z Silentcoat isolator in Silentcoat deadner. Medtem, ko za i30 pa sem želel nekaj ugodnejšega. Morem pa rečit, da me je kombinacija uporabljenih materialov zelo zelo presenetila. Hrup v avtu se je občutno zmanjšal in se zelo opazi pri splošni vožnji še posebej pa pri AC. Kar pa je po moje najboljša zadeva je toliko boljši zvok odpiranja in zapiranja vrat.

Z nobenim od materialov ne boš zgrešil. Preračunaj si površino, ki jo moraš pokriti poleg tega računaj, da na nekaterih delih boš želel dati dodaten sloj vsakega materiala in nato primerjaj ceno. Tako se boš še najbolje odločil kaj ti vstreza. Ne pozabi, da potrebuješ dva materiala in pa da pokriješ čim večjo površino.

P.S. Nevem če si opazil z prejšnje strani posnetek: http://sendvid.com/iqsdk3l0

Na sprednjih vratih sem dal prvi sloj izolacije na zadnjih pa ni še nič. Razlika je očitna še toliko bolj, ko je dodan še en sloj izolacije in nato še sloj deadnerja.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov