Stran 1 od 1

Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: Po dec 30, 2019 7:39 pm
Napisal/-a simnov
Zašteka mi tist vijak z gumo v zavorni čeljusti in ti uničuje nov disk in zavorne https://i.ebayimg.com/images/g/ggsAAOSw ... -l1600.jpg in pol hočem kupit samo tist del čeljusti ki sta ta dva vijaka notri in potem ti rečejo , da se dobi samo vse skupaj cela čeljust 412€ :o :o

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: Po dec 30, 2019 9:28 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Najprej se nauči lepo napisat kaj želiš, ker nima ne glave ne repa.

Drugič pa zapelji se do trgovine z rezervni deli in boš sigurno kaj dobil.

evo par primerov:
https://potokar.si/
https://www.avtodeli.com/
http://vargalant.si/index.php/avtodeli-trgovina

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: Po dec 30, 2019 10:04 pm
Napisal/-a Cefizelj
Čeljusti so skoraj vse obnovljene.

Lahko si kupiš kit za obnovitev na autodoc in si sam porihtaš, če se čutiš dovolj sposobnega.

Se pa da dobit čeljust tudi za manjši denar.

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/okvir-kolutne-zavore-10907/hyundai/i40/i40-cw-vf/10623-1-7-crdi

Par primerov. Morš pa vedeti da je treba vplačati tudi kavcijo za čeljust in potem staro čeljust na lastne stroške poslati v spletno trgovino, nato ti vrnejo kavcijo. Dobi nekje popoldanca z nekim normalnim popustom v kakšni naši trgovini z avto deli in boš prišel za 200€ skos.

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: To dec 31, 2019 6:26 am
Napisal/-a Fan
Obnova zavornega cilindra je nekje med 30 in 50€, vodila zavornega cilindra so 14€ za en cilinder. Torej max. strošek za eno os spredaj je 128€ ( Ate tesnila, zavorni batek, prezračevalni vijak, vodila zavornega cilindra ).

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: To dec 31, 2019 9:21 am
Napisal/-a Ivan36
simnov je napisal/-a:Zašteka mi tist vijak z gumo v zavorni čeljusti in ti uničuje nov disk in zavorne https://i.ebayimg.com/images/g/ggsAAOSw ... -l1600.jpg in pol hočem kupit samo tist del čeljusti ki sta ta dva vijaka notri in potem ti rečejo , da se dobi samo vse skupaj cela čeljust 412€ :o :o

In zato i40 konča na deponijj zaradi predragih ORIGINAL rezevrnih delov! Vrednost vozila pa okrog 6500€ prvi letniki do 10000€ :DDD

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: To dec 31, 2019 9:39 am
Napisal/-a simnov
Jaz bi potreboval samo tole novo pa nikjer ne dobim https://bego.bildelsbasen.se/image/900/ ... 3638_1.jpg

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: To dec 31, 2019 1:33 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Avtoodpad, če je kakšen po delih.

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: To dec 31, 2019 1:39 pm
Napisal/-a nejc1

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: To dec 31, 2019 1:57 pm
Napisal/-a simnov
spredaj to rabim nova vodila že imam in ni nič kaj bolje.

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: To dec 31, 2019 5:28 pm
Napisal/-a pinny
Jaz imam podoben problem na bravotu .... šla je sicer zajla za ročno, potem pa mi mehanik reče, ker sme šel nazaj da ročna ne prime dovolj, ga dvigne pa mi pokaže da desni zavorni cilinder malo šteka, se ne vrne nazaj do konca, in če mi gre ročno pritegnit, lahko da bo pol na eni strani že bremzalo. Pol pa pravi da bo potrebno menjat cilinder. O.K. rečem, pol se pa še menva, pa mi kaže da ni samo cilinder, ampak da se menja komplet vse, torej z zavornimi kleščami vred? Malo mi čudno sicer, da treba to kar vse menat ...... predvidema pa, da je to bolj zaradi tega. ker mu je laže vse skup zamenat, kot pa z menjavo samo določenim majnših delov jebat. Se motim? Verjetno je pa modro, da če se menja na eni strani, da se menja tudi na drugi?

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: Pe jan 03, 2020 2:08 pm
Napisal/-a simnov
Sem vse sčistil namazal zdaj po 200km spet na polno ploščice drgnejo ob disk in spet nov disk ko bo pregret pa nove ploščice.

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: Pe jan 03, 2020 9:10 pm
Napisal/-a Fan
Ni vse v čistoči in mazanju, potrebno je imeti tudi prave tolerance.

Re: Hyundai i40 štekanje zavor

Objavljeno: So jan 04, 2020 4:46 pm
Napisal/-a MartinSLO
Kot je že Fan omenil, ti priporočam, da vodila čeljusti (tista "vijaka z gumo", ki jih omenjaš v prvem postu) vzameš ven, malo pobrusiš s "šmirgl" papirjem do čistega in namažeš s "Plastilube" mastjo ter sestaviš nazaj - pri tem pazi seveda na gumice, da bodo nameščene pravilno. Ponavadi pride zaradi vlage do nastajanja rje v pušah z vodili in posledično oteženega hoda.

Če vse ostalo funkcionira, kot treba, si s tem rešil problem do naslednje menjave ploščic. ;)