Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a mardy Sr jul 01, 2020 7:55 am

Pozdrav,

Na passatu B8, 1.6 tdi sem menjaval olje, in opazil, da ima vijak (čep) na karterju že vključeno "dihtungo", ki pa ne gre dol. Mislim da je aluminijasta.

Ker po navadi sem do zdaj vedno kupil bakreno dihtungo, tudi tokrat, ampak nisem je mogel menjati.

Vijak sem nato zavijačil nazaj, dihta OK, tako da je to to.

A se morda treba celi vijak z dihtungo kupiti?

Lp!
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a yashica Sr jul 01, 2020 8:12 am

Tesnilka je prešana na čep vijak in kot takega kupiš aftermarket ali original na servisu, ter ga praviloma menjaš ob vsaki menjavi olja.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a motom Sr jul 01, 2020 8:40 pm

35 let menjam olje sam pa še nikoli nisem menjal alu podlozke, niti mi nikoli ni puscalo.
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a mardy Če jul 09, 2020 11:48 am

Če imaš 35 let eno in isto podložko, potem pa imaš res občutek v roki....ali pa si tako hudo šparoven da ne kupiš nove. :lol:

Hec...

Ja... načeloma nima kaj biti narobe, le če si pri tem pameten. Sem pa tudi že eenkrat doživel, da sem po menjavi olja doma peljal avto na menjavo zavor, in je bila ena kapljica na čepu. Torej, morda 1/8 obrata in bi bilo OK. Pa se tip spravi razkoračno z ključem zraven in zategne na moč kolikor gre. K sreči sem ga še pravočasno ustavil. In valda da je bakreno podložko sprešal do amena.
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a motom Če jul 09, 2020 7:58 pm

35 let verjetno res ne bi zdržala... je bilo več podložk, g1, g2, passat2, g3, passat4, g5,g7,g7. So bile podložke pa stare tudi 12 let.
 
boxerbimer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe okt 23, 2020 7:47 pm

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a boxerbimer Če dec 15, 2022 8:38 pm

Pozdravljeni, sicer ni Passat, gre pa za enak motor - Škoda Octavia 2017 2.0 TDI z aluminijastim odlitim oljnim koritom in oljnim čepom, ki se menja skupaj s tesnilom. Zanima me, ali morda kdo ve, na koliko Nm je potrebno zategniti vijak? Delal sem že ogromno krat menjavo olja, vendar pa večinoma na plehnatih oljnih koritih. Pri aluminijastih imam pa vedno čuden občutek pri zategovanju, ravno zato raje ne bi zategoval po občutku, ampak na moment. Če ima kdo točno informacijo o priteznem momentu in jo deli bom zelo hvaležen.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2189
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a limas Pe dec 16, 2022 4:54 pm

30 Nm.
 
boxerbimer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe okt 23, 2020 7:47 pm

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a boxerbimer Ne dec 18, 2022 12:22 am

Hvala!
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov