Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Če avg 11, 2011 10:38 am

Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a mardy Sr jul 01, 2020 8:55 am

Pozdrav,

Na passatu B8, 1.6 tdi sem menjaval olje, in opazil, da ima vijak (čep) na karterju že vključeno "dihtungo", ki pa ne gre dol. Mislim da je aluminijasta.

Ker po navadi sem do zdaj vedno kupil bakreno dihtungo, tudi tokrat, ampak nisem je mogel menjati.

Vijak sem nato zavijačil nazaj, dihta OK, tako da je to to.

A se morda treba celi vijak z dihtungo kupiti?

Lp!
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2360
Pridružen: Pe mar 23, 2012 2:45 pm

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a yashica Sr jul 01, 2020 9:12 am

Tesnilka je prešana na čep vijak in kot takega kupiš aftermarket ali original na servisu, ter ga praviloma menjaš ob vsaki menjavi olja.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
motom
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Po jan 04, 2016 6:04 pm

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a motom Sr jul 01, 2020 9:40 pm

35 let menjam olje sam pa še nikoli nisem menjal alu podlozke, niti mi nikoli ni puscalo.
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Če avg 11, 2011 10:38 am

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a mardy Če jul 09, 2020 12:48 pm

Če imaš 35 let eno in isto podložko, potem pa imaš res občutek v roki....ali pa si tako hudo šparoven da ne kupiš nove. :lol:

Hec...

Ja... načeloma nima kaj biti narobe, le če si pri tem pameten. Sem pa tudi že eenkrat doživel, da sem po menjavi olja doma peljal avto na menjavo zavor, in je bila ena kapljica na čepu. Torej, morda 1/8 obrata in bi bilo OK. Pa se tip spravi razkoračno z ključem zraven in zategne na moč kolikor gre. K sreči sem ga še pravočasno ustavil. In valda da je bakreno podložko sprešal do amena.
 
motom
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Po jan 04, 2016 6:04 pm

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Napisal/-a motom Če jul 09, 2020 8:58 pm

35 let verjetno res ne bi zdržala... je bilo več podložk, g1, g2, passat2, g3, passat4, g5,g7,g7. So bile podložke pa stare tudi 12 let.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov