Stran 1 od 1

Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Objavljeno: Sr jul 01, 2020 7:55 am
Napisal/-a mardy
Pozdrav,

Na passatu B8, 1.6 tdi sem menjaval olje, in opazil, da ima vijak (čep) na karterju že vključeno "dihtungo", ki pa ne gre dol. Mislim da je aluminijasta.

Ker po navadi sem do zdaj vedno kupil bakreno dihtungo, tudi tokrat, ampak nisem je mogel menjati.

Vijak sem nato zavijačil nazaj, dihta OK, tako da je to to.

A se morda treba celi vijak z dihtungo kupiti?

Lp!

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Objavljeno: Sr jul 01, 2020 8:12 am
Napisal/-a yashica
Tesnilka je prešana na čep vijak in kot takega kupiš aftermarket ali original na servisu, ter ga praviloma menjaš ob vsaki menjavi olja.

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Objavljeno: Sr jul 01, 2020 8:40 pm
Napisal/-a motom
35 let menjam olje sam pa še nikoli nisem menjal alu podlozke, niti mi nikoli ni puscalo.

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Objavljeno: Če jul 09, 2020 11:48 am
Napisal/-a mardy
Če imaš 35 let eno in isto podložko, potem pa imaš res občutek v roki....ali pa si tako hudo šparoven da ne kupiš nove. :lol:

Hec...

Ja... načeloma nima kaj biti narobe, le če si pri tem pameten. Sem pa tudi že eenkrat doživel, da sem po menjavi olja doma peljal avto na menjavo zavor, in je bila ena kapljica na čepu. Torej, morda 1/8 obrata in bi bilo OK. Pa se tip spravi razkoračno z ključem zraven in zategne na moč kolikor gre. K sreči sem ga še pravočasno ustavil. In valda da je bakreno podložko sprešal do amena.

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Objavljeno: Če jul 09, 2020 7:58 pm
Napisal/-a motom
35 let verjetno res ne bi zdržala... je bilo več podložk, g1, g2, passat2, g3, passat4, g5,g7,g7. So bile podložke pa stare tudi 12 let.

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Objavljeno: Če dec 15, 2022 8:38 pm
Napisal/-a boxerbimer
Pozdravljeni, sicer ni Passat, gre pa za enak motor - Škoda Octavia 2017 2.0 TDI z aluminijastim odlitim oljnim koritom in oljnim čepom, ki se menja skupaj s tesnilom. Zanima me, ali morda kdo ve, na koliko Nm je potrebno zategniti vijak? Delal sem že ogromno krat menjavo olja, vendar pa večinoma na plehnatih oljnih koritih. Pri aluminijastih imam pa vedno čuden občutek pri zategovanju, ravno zato raje ne bi zategoval po občutku, ampak na moment. Če ima kdo točno informacijo o priteznem momentu in jo deli bom zelo hvaležen.

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Objavljeno: Pe dec 16, 2022 4:54 pm
Napisal/-a limas
30 Nm.

Re: Passat B8, menjava olja, vijak na karterju

Objavljeno: Ne dec 18, 2022 12:22 am
Napisal/-a boxerbimer
Hvala!