Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1909
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Renault 1.0 TCe B7MT 91HP - Velikost tesnilnega obroča

Napisal/-a nejc1 Po jan 30, 2023 6:08 pm

motom je napisal/-a:Kamera mi je potrdila, da je serviser pobrisal opozorilo za servis le s kombinacijo tipk, niti slučajno se mu ni ljubilo tester priklopit.


A ti je pisalo na "check listi" priklop testerja ali od kje ideja da bi moral dati gor tester če je vse ok in nisi javil nobene težave? Pri nekaterih vozilih se sploh ne da s testerjem resetirat intervala, ampak je treba ročno oz. ti nekateri testerji izpišejo postopek kako se ročno resetira...
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Renault 1.0 TCe B7MT 91HP - Velikost tesnilnega obroča

Napisal/-a void To jan 31, 2023 7:52 pm

Ni potrebe po priklopu na tester na običnem servisu, razn če sistem vn vrže nujno posodobitev ko vpišeš VIN. Eni res iščete probleme tam kjer jih ni fak :roll:
 
nasamorpheus
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: Sr nov 04, 2020 2:36 pm

Re: Renault 1.0 TCe B7MT 91HP - Velikost tesnilnega obroča

Napisal/-a nasamorpheus Sr feb 01, 2023 5:57 pm

Jaz ne kupim avta starega par let ki se ni servisiral v garanciji oz se je servisiral doma in to s pomočjo YouTuba.. me ne zanima. Preveč je možnosti za skrite napake, sploh pri teh novejših motorjih. Vsak po svoje..
 
Edi0748
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne mar 06, 2022 11:22 am

Re: Renault 1.0 TCe B7MT 91HP - Velikost tesnilnega obroča

Napisal/-a Edi0748 Če feb 02, 2023 8:56 am

Tudi starejši motorji izpred 15-20 in več let nazaj so imeli svoje napake, pa itak noben ni nič rekel. Važno je, da so se servisi naredili tako kot treba in na taprav čas, meni servisna knjiga ne pomeni nič, itak se to da use falširat. Sej tudi, ko ga na uradni servis pelješ, včasih sploh ne naredijo tistega, kar se zahteva oz. je vračunano v ceno (anti-potrošništvo). Garancija je pa itak pesek v oči, ker dosti delov sploh ni v garanciji.
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Renault 1.0 TCe B7MT 91HP - Velikost tesnilnega obroča

Napisal/-a motom Če feb 02, 2023 5:05 pm

nasamorpheus je napisal/-a:Jaz ne kupim avta starega par let ki se ni servisiral v garanciji oz se je servisiral doma in to s pomočjo YouTuba.. me ne zanima. Preveč je možnosti za skrite napake, sploh pri teh novejših motorjih. Vsak po svoje..


Kot praviš vsak po svoje... in po moje noben serviser ne bi tako natančno postavil motor v fazo kot sem ga sam.
Gre se za to, da ko sta pina zaklenjena v obeh zgornjih zobnikih, gre spodnji pin v ležišče tudi če je spodnji +/- 0.5mm levo ali desno. Toliko se spodnji pin lahko giblje poševno preden se zaklene. Postavil sem ga točno na sredino. Tudi kazalec napenjalca je točno na sredini. Jermen je bil dan gor po pravilnem postopku z losanima zobnikoma za odmično in vt pumpo. Po moje jih 3/4 serviserjev jermen da gor brez losanja jermenic in se potem niti ne ukvarjajo s pravilno fazo. Ne zavedajo se, da jermena niso v piko enako dolga. Nekateri celo uporabijo sveder 5.5mm, namesto originalni 6mm pin. Vsi vijaki so zategnjeni po specifikaciji in tudi zamenjani na rolicah. Komplet je Gates in zamenjan je bil tudi antifriz. Motor je bil odzračen skoraj 100% preden je bil zagnan, s stiskanjem cevi. Potem je bil še odzračen s testerjem VCDS, ki samodejno opravi postopek.
20221223_125731.jpg
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov