Stran 2 od 2

Re: Renault 1.0 TCe B7MT 91HP - Velikost tesnilnega obroča

Objavljeno: Po jan 30, 2023 6:08 pm
Napisal/-a nejc1
motom je napisal/-a:Kamera mi je potrdila, da je serviser pobrisal opozorilo za servis le s kombinacijo tipk, niti slučajno se mu ni ljubilo tester priklopit.


A ti je pisalo na "check listi" priklop testerja ali od kje ideja da bi moral dati gor tester če je vse ok in nisi javil nobene težave? Pri nekaterih vozilih se sploh ne da s testerjem resetirat intervala, ampak je treba ročno oz. ti nekateri testerji izpišejo postopek kako se ročno resetira...

Re: Renault 1.0 TCe B7MT 91HP - Velikost tesnilnega obroča

Objavljeno: To jan 31, 2023 7:52 pm
Napisal/-a void
Ni potrebe po priklopu na tester na običnem servisu, razn če sistem vn vrže nujno posodobitev ko vpišeš VIN. Eni res iščete probleme tam kjer jih ni fak :roll:

Re: Renault 1.0 TCe B7MT 91HP - Velikost tesnilnega obroča

Objavljeno: Sr feb 01, 2023 5:57 pm
Napisal/-a nasamorpheus
Jaz ne kupim avta starega par let ki se ni servisiral v garanciji oz se je servisiral doma in to s pomočjo YouTuba.. me ne zanima. Preveč je možnosti za skrite napake, sploh pri teh novejših motorjih. Vsak po svoje..

Re: Renault 1.0 TCe B7MT 91HP - Velikost tesnilnega obroča

Objavljeno: Če feb 02, 2023 8:56 am
Napisal/-a Edi0748
Tudi starejši motorji izpred 15-20 in več let nazaj so imeli svoje napake, pa itak noben ni nič rekel. Važno je, da so se servisi naredili tako kot treba in na taprav čas, meni servisna knjiga ne pomeni nič, itak se to da use falširat. Sej tudi, ko ga na uradni servis pelješ, včasih sploh ne naredijo tistega, kar se zahteva oz. je vračunano v ceno (anti-potrošništvo). Garancija je pa itak pesek v oči, ker dosti delov sploh ni v garanciji.

Re: Renault 1.0 TCe B7MT 91HP - Velikost tesnilnega obroča

Objavljeno: Če feb 02, 2023 5:05 pm
Napisal/-a motom
nasamorpheus je napisal/-a:Jaz ne kupim avta starega par let ki se ni servisiral v garanciji oz se je servisiral doma in to s pomočjo YouTuba.. me ne zanima. Preveč je možnosti za skrite napake, sploh pri teh novejših motorjih. Vsak po svoje..


Kot praviš vsak po svoje... in po moje noben serviser ne bi tako natančno postavil motor v fazo kot sem ga sam.
Gre se za to, da ko sta pina zaklenjena v obeh zgornjih zobnikih, gre spodnji pin v ležišče tudi če je spodnji +/- 0.5mm levo ali desno. Toliko se spodnji pin lahko giblje poševno preden se zaklene. Postavil sem ga točno na sredino. Tudi kazalec napenjalca je točno na sredini. Jermen je bil dan gor po pravilnem postopku z losanima zobnikoma za odmično in vt pumpo. Po moje jih 3/4 serviserjev jermen da gor brez losanja jermenic in se potem niti ne ukvarjajo s pravilno fazo. Ne zavedajo se, da jermena niso v piko enako dolga. Nekateri celo uporabijo sveder 5.5mm, namesto originalni 6mm pin. Vsi vijaki so zategnjeni po specifikaciji in tudi zamenjani na rolicah. Komplet je Gates in zamenjan je bil tudi antifriz. Motor je bil odzračen skoraj 100% preden je bil zagnan, s stiskanjem cevi. Potem je bil še odzračen s testerjem VCDS, ki samodejno opravi postopek.
20221223_125731.jpg