Napisal/-a slemarko Pe mar 07, 2025 1:21 pm
Zaključek
Uporabljeno orodje:
-Moment ključ 5-25 Nm, 20-100 Nm
-ključ E10, E12
-natični ključ E10, E12
-Dolgi torx 45 (z drugim ne prideš zraven, kre mora priti z vrha turbine do bloka motorja, zelo ozek prostor)
ostalo je vse več ali manj splošno orodje, razen en zaviti obročast/obročast ključ 17 sem riskiral in ga spredaj prerezal, da je za injektorje, mi je bilo brez veze kupovat namenskega, ravno tako opravi svoje delo in se ne zlomi, tudi če je spredaj prerezan v širini cevke do injektorja.
-podatki o momentih in vrstnim redom zategovanja
-dobro si je pomagati z izsesavanjem kakršnih koli tekočin, ni polivanja in ugotavljanja, če je kaj steklo, kamor ne bi smelo (hladilna v cilinder, hladilna iz oljnega hladilnika v oljni kanal. Na posnetkih sem videl, ko dvignejo oljni hladilnik, se polije hladilna in steče tudi v oljni kanal, če pa na spodnjem izpustu hladilne iz bloka motorja s sesalcem posesaš ven in ustvariš vakum, pri odpiranju oljnega hladilnika ni notri nič več, brez polivanja). Tako malo truda in je takoj boljše delo.
-zaželjeno 3/8 natično orodje (podaljški, kardan, račna, E10, E12, 13mm) za lažje delo na izpuhu / turbini.
-malo potrpežljivosti (preklinjanje pomaga) in malo smisla za vse skupaj.
Stroški:
-Menjave olja in filtrov ne računam, ker bi itak naredil redni oljni servis na 10.000 km
-komplet original Mercedes tesnil z vsemi vijaki, clipi, o-ringi, tesnilo vstopa sesalne cevi v turbino itn. - 150€ (v Nemčiji)
-swirl actuator Pierburg - 140€
-hladilna tekočina Ravenol HCT protect MB 325.0 13l - 37€
-namensko čistilo za hladilni sistem - 8€
-4 kos Bref owen cleaner - 16€
-delo - en kup ur - đabe.
1994 Fiat Tipo 1,8 i.e.-prodano, 1996 Bmw 318 ti compact-prodano, 1999 Bmw 323 ti compact-prodano, 2002 Citroen Berlingo 1.6 16v-prodano
1996 MB C200 aut, 2000 MB C180, 2002 Dodge Durango 5.9 R/T, 2007 Jeep GC 3.0 CRD, 2008 Peugeot Partner 1.6 16V