Stran 1 od 2

Predelava klimatske naprave iz ročne v avtomatsko

Objavljeno: Po okt 22, 2007 8:01 am
Napisal/-a Dakar007
Lp vsem forumovcem!

Na svoji Hyundai lantri bi rad predelal klimo iz ročne v avtomatsko, pa me zanima, če ima kdo s tem izkušnje!? Baje se dobi modul, ki potem vklaplja in izklaplja kompresor, oziroma gretje. Tudi na conradu je termometer z termostatsko funkcijo (Št. izdelka: 854714) pa ne vem, če poleg tega potrebujem še kak rele? In kako najlažje predelam vklapljanje gretja (sedaj je na zajle)?

Skratka vse izkušnje so zelo dobrodošle![/url]

Re: Predelava klimatske naprave iz ročne v avtomatsko

Objavljeno: Če okt 25, 2007 2:22 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Dakar007 je napisal/-a:Lp vsem forumovcem!

Na svoji Hyundai lantri bi rad predelal klimo iz ročne v avtomatsko, pa me zanima, če ima kdo s tem izkušnje!? Baje se dobi modul, ki potem vklaplja in izklaplja kompresor, oziroma gretje. Tudi na conradu je termometer z termostatsko funkcijo (Št. izdelka: 854714) pa ne vem, če poleg tega potrebujem še kak rele? In kako najlažje predelam vklapljanje gretja (sedaj je na zajle)?

Skratka vse izkušnje so zelo dobrodošle![/url]


To je tolk dela da se ti zmeša pa kolk enih stvari rabiš.Rabiš par motorčkov;za lopute usmerjanja zraka(noge,šipa)in pa za pretok zraka med pečko in hladilnim delom notranji senzor temperature ter računalnik ki ti bo vse to fural.Pol avta boš razdrl pol ti pa še kej ne bo delal.Odsvetujem. :ne :jao:

Objavljeno: Če okt 25, 2007 2:25 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Aja pa še ventilator ne bo ta vredu ker ma na avtomatski klimi več pozicij. :ne

Objavljeno: Če nov 01, 2007 11:29 am
Napisal/-a schaky
se ti ta stvar ne splača. ker te lahko pridejo deli skoraj več ko da bi kupo avtomatsko klimo. poleg tega kolko sem seznanjen je pri ročni klimi navadn kompresor pri avtomatski pa inverterski.

Objavljeno: Če nov 01, 2007 11:39 am
Napisal/-a tomzzi
Tako kot so že drugi rekli raje se ne spravljaj delat tega. Boš zapravil preveč časa kot tudi € za vse skupaj.

Objavljeno: Po jan 07, 2008 9:53 pm
Napisal/-a Jerac
Z nekim termostatom in stikalom bi se dalo vklapljati in izkljapljati ventilator in klimo na nastavljeni temperaturi. Se motim? Res pa bi to bila potem polavtomatska klima.

Objavljeno: Po jan 07, 2008 10:35 pm
Napisal/-a čare
ja če si zmontiraš tisto stikalo oz. display ki ima možnost nastavitve temperature ti potem ob željeni temperaturi sam prižge /ugasne klimo ostalo maš pa še zmer kot prej na zajle... tist display pa samo na obstoječ šalter zvežeš ker deluje kot termostat oz. je termostat

Objavljeno: Po jan 07, 2008 11:19 pm
Napisal/-a Zois
takle šalter z displejom sem na conradu zasedil
http://www.conrad.si/

še točen link
Termometer s termostatsko funkcijo Check Temp ll


edit mactron: krajsanje linka da bo zivljenje lazje...

Objavljeno: Po jan 07, 2008 11:32 pm
Napisal/-a čare
ja to je to ampak to se dobi cenej 100€ je mal drago za tole,se bom jutr če se spomnim na šihtu pozanimal kje mi tole kupujemo za buse pa javim

Objavljeno: Po jan 07, 2008 11:50 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Uf zanimiva zadeva za vse nas siromake,ki pač nimamo avtomatske klime. :idea:

Objavljeno: To jan 08, 2008 12:00 am
Napisal/-a Skalaš
Jaz sem to zadevo nabavil pred nekaj meseci, zato avtomatske klime zaradi mraza še ni bilo mogoče preizkusiti. Deluje pa tako. Tipka za klimo je vseskozi prižgana, v tej napravici pa se nastavi temperaturno območje delovanja klime. Klima se vključi oz. izključi po navodilu tega termostata, ko senzor notranje temperature zabeleži odstop od nastavljenega temperaturnega območja.
Kako zvezati vse skupaj sem se mučil kar nekaj časa, potem pa delo prepustil mojstrom, ki so ga za nekaj € kvalitetno opravili. :idea: Mimogrede, ta termostatek se lahko "skuri" kot bi rekel keks, ravno poceni pa tudi ni...
Pa še nekaj, ta termostat ni univerzalen in ga ni možno vgraditi v vsako odprtino. Mojstri, ki radi improvizirajo bodo našli v tem svoje zadovoljstvo. Jaz ga imam v golfu IV in "paše v nulo". ;) V golfe serije III se ga tudi da montirati.

Slika
Brez zamere za veliko besed, dejanj pa bolj malo :twisted:
Lp

Objavljeno: Ne feb 03, 2008 9:25 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Vse lepo in prav, a da ti vklaplja in sklaplja kompresor na avtocesti, kjer so veliki vrtljaji motorja, potem bo sklopka kmalu šla rakom žvižgat. Kar vem, imajo avtomatske klime to rešeno drugače (variabilni hod batkov v kompresorju, ki jo zaradi tega lahko stalno vključen).

Objavljeno: Ne feb 03, 2008 10:18 pm
Napisal/-a Kloner
kaj pa na to si mogoče že pomislil, da bi preprosto poiskal kak avto, ki je enak kot tvoj vendar je bil karamboliran in ima avtomatsko klimo.....in da bi preprosto kupil in zmontiral tisto?

Objavljeno: Ne feb 03, 2008 10:27 pm
Napisal/-a čare
Strokovnjak je napisal/-a:Vse lepo in prav, a da ti vklaplja in sklaplja kompresor na avtocesti, kjer so veliki vrtljaji motorja, potem bo sklopka kmalu šla rakom žvižgat. Kar vem, imajo avtomatske klime to rešeno drugače (variabilni hod batkov v kompresorju, ki jo zaradi tega lahko stalno vključen).
pa kakor sem jaz poučen pri avtomatski klimi glih tko med vožnjo vklaplja in izklaplja kompresor in ja zaradi tega pač sklopka trpi

Objavljeno: Ne feb 03, 2008 11:17 pm
Napisal/-a sašo5
čare je napisal/-a:]pa kakor sem jaz poučen pri avtomatski klimi glih tko med vožnjo vklaplja in izklaplja kompresor in ja zaradi tega pač sklopka trpi

....vem za vw/audi: avtomatika ne izklaplja kompresorja (tudi ko je na "econ" kompresor ni izklopljen, dela recimo 1%) ampak uravnava njegovo delovanje, nekaj takega kot klime doma, ki so inverter sistem - ko doseže željeno temperaturo, pač kompresor dela z zmanjšano močjo, neglede ali jo uporabljamo za gretje ali hlajenje..........nekoč, je pa avtomatika enostavno vroč zrak dodajala(uravnavala loputo za vroč/hladen zrak) kar si ti tudi mimogrede lahko počel na navadni(ročni) klimi z gumbom

P.S sistem klim, kompresorjev, uparjalnikov je vedno enak, le krmiljenje je drugačno, predelovanje le tega iz navadnega v avtomatsko(da bi bilo tako kot tovarniško) je praktično skoraj samo možno, če iz enega avta preneseš kompleten kabinski sistem, s celim kupom senzorjev in motorčkov, loput na drugega, pa še tu je verjetno potreben poseg v računalnik - dela, da se ti zmeša

P.S 1 navadni klimi(ročni) nič ne manjka, le bolj z "glavo" jo treba uporabljat...

Objavljeno: Po feb 04, 2008 3:47 pm
Napisal/-a schaky
sašo5 po eni strani maš prav vse klime delujejo enako in imajo enak freonski krog. ampak razlika v avtomatski klimi ni samo elektronika ampak tudi kompresor, ker ne moreš ti nardit iz navadnega kompresorja inverterskega.

Objavljeno: To feb 05, 2008 10:37 am
Napisal/-a JerdnaL
Jaz sem tko za hec vprašal na Porscheju za Audija...
Sej je prodajal en ful lep A3 vreden svojga dnarja, sam ročna klima...

3K ojrov

Objavljeno: To feb 05, 2008 11:54 am
Napisal/-a GoGo
Lantra mk2 (1995-2000) ni bila dobavljiva z avtomatsko klimo (mislim da na nobenmu trgu), če pa govoriš slučajno o zadnjem modelu (2001-), pa so imele tudi avtomatske klime...

Objavljeno: To feb 05, 2008 1:03 pm
Napisal/-a ivanetich
Skalaš je napisal/-a:Jaz sem to zadevo nabavil pred nekaj meseci, zato avtomatske klime zaradi mraza še ni bilo mogoče preizkusiti. Deluje pa tako. Tipka za klimo je vseskozi prižgana, v tej napravici pa se nastavi temperaturno območje delovanja klime. Klima se vključi oz. izključi po navodilu tega termostata, ko senzor notranje temperature zabeleži odstop od nastavljenega temperaturnega območja.
Kako zvezati vse skupaj sem se mučil kar nekaj časa, potem pa delo prepustil mojstrom, ki so ga za nekaj € kvalitetno opravili. :idea: Mimogrede, ta termostatek se lahko "skuri" kot bi rekel keks, ravno poceni pa tudi ni...
Pa še nekaj, ta termostat ni univerzalen in ga ni možno vgraditi v vsako odprtino. Mojstri, ki radi improvizirajo bodo našli v tem svoje zadovoljstvo. Jaz ga imam v golfu IV in "paše v nulo". ;) V golfe serije III se ga tudi da montirati.

Lp


ja fajn zgleda ta stvarca:) kje si to nabavu kolk je pa kj cena??