R 5 GTT (obujanje legende:-)
Objavljeno: To dec 04, 2007 11:48 pm
Že davno je tega, ko sem bil lastnik tega lepega in hitrega avtomobilčka
No že dolgo je tudi od takrat, ko sem si ga zaželel spet in se odločil, da bi enega popolnoma obnovil..
Pred kratkim pa se mi je ta želja končno uresničila. No še ne popolnoma kajti do izvedbe "projekta" bo še veliko truda, časa in denarja
Zahvala gre tudi prijatelju, ki mi je bolide zvohal
Hvala Gianni
Ok, pa začnimo
Sem ponosen
lastnik dveh Renaultov Super5 GT Turbo Phase2. Ena 88 in ena 91 letnik. Začudeno je karoserija 88desetke neverjetno dobro ohranjena in tudi močnejših trkov ni nikoli prestala. Zahvala gre temu, da je bila enkrat prebarvana in da je veliko let počivala na eni njivi
Ok, zdaj prilepim malo slik, kdaj drugič pa še kaj povem. Moram pa pohvalit lastnike ostalih dveh turbic tukaj na forumu, vsaka jim čast, kako sta jih poštimala
Tako, tukaj se je začelo piljenje
pa malo prajmerja na golo...
pa šprickit...
še vedno čiščenje
pa spet prajmer
moj oče se mantra s kitanjem
podvozje temeljito končano
V drugi garaži pa si črnom roke s 17 let starim oljem mešeanim z mastjo, blatom, umazanijo in kaj še vem kaj
Motor zunaj;
čiščenje dragocenih delov;
operacijska soba :P
To bi bilo zaenkrat vse- še bo muk
V glavnem, turbica mora bit kot iz fabrike, oziroma boljše
LP do naslednjič

No že dolgo je tudi od takrat, ko sem si ga zaželel spet in se odločil, da bi enega popolnoma obnovil..
Pred kratkim pa se mi je ta želja končno uresničila. No še ne popolnoma kajti do izvedbe "projekta" bo še veliko truda, časa in denarja


Zahvala gre tudi prijatelju, ki mi je bolide zvohal


Ok, pa začnimo




Ok, zdaj prilepim malo slik, kdaj drugič pa še kaj povem. Moram pa pohvalit lastnike ostalih dveh turbic tukaj na forumu, vsaka jim čast, kako sta jih poštimala

Tako, tukaj se je začelo piljenje




pa malo prajmerja na golo...

pa šprickit...



še vedno čiščenje


pa spet prajmer

moj oče se mantra s kitanjem


podvozje temeljito končano




V drugi garaži pa si črnom roke s 17 let starim oljem mešeanim z mastjo, blatom, umazanijo in kaj še vem kaj

Motor zunaj;


čiščenje dragocenih delov;

operacijska soba :P

To bi bilo zaenkrat vse- še bo muk


V glavnem, turbica mora bit kot iz fabrike, oziroma boljše

LP do naslednjič
