Stran 1 od 1
Toyota hilux 2.4t
Objavljeno: So feb 09, 2008 1:06 am
Napisal/-a zax
Živijo! Zaribal mi je motor (navaden dizel) toyota hilux 2.4d letnik 1993.Iz Avstralije sem dobil drug motor,ki pa je isto 2.4d,vendar je turbo dizel letnik 1998.Prosil bi če kdo ve kako in kam se priklopijo vakumske cevi in elektrika turbine (4x konektorji) ker avto teh priključkov nima.Prosim za kakšno shemo ali pa naslov koga ki se razume v turbine.
Objavljeno: So feb 09, 2008 2:39 am
Napisal/-a nebivedu
Elektrika turbine? Turbina je mehanska!
Povej oznako mašine, mogoče ti kej najdem med mojimi manuali, ker za hiluxa jih nimam, imam pa za ostale toyote in 70-ka je imela enako TD mašino, tako da ti bom lažje pomagal, če mi daš cifro motorja.
A prodaš avto? Lahko tut brez mašine?
Objavljeno: So feb 09, 2008 11:01 am
Napisal/-a lisko
nebivedu je napisal/-a:Elektrika turbine? Turbina je mehanska!
Povej oznako mašine, mogoče ti kej najdem med mojimi manuali, ker za hiluxa jih nimam, imam pa za ostale toyote in 70-ka je imela enako TD mašino, tako da ti bom lažje pomagal, če mi daš cifro motorja.
A prodaš avto? Lahko tut brez mašine?
Si sigurn da je mehanska? Delovanje turbine že....kaj pa odpiranje bay pas ali kerga ventila že ki nastavlja tlak turbine? Ker sem tudi sam hotu na jeepu menjat turbino z novejšo..... pe je tudi mela te ventile elektronske...... in bi mogu na pumpo delat potencijometer in nardit vezje ki bi kontroliralo turbino.
Mislim da o tej elektroniki gorvori on. Ne poznam pa motorja.... to pa je res.
toyota
Objavljeno: So feb 09, 2008 11:14 am
Napisal/-a zax
Avto je imel original motor 2.4 d tip 2L in mislim da avto nima računalnika.Ta motor ki sem ga dobil pa je isto 2.4 d tip 2L samo da ima še turbinski polnilnik.Elektični konektorji za pritisk olja,temperaturo motorja,odpiranje boosch pumpe,alternator in štarter so isti.Na motorju pa so dodatno še trije konektorji na cevovodih-vakumskih cevkah turbinskega polnjenja in še eden ki je na boosch pumpi (tam kjer je gas).Zanima me če lahko turbo dela brez elektro regulacije? Bom poskusil še poslikat in spravit tu sem da se bo videlo.Prodajal ga za zdaj še ne bom.
Objavljeno: So feb 09, 2008 11:29 am
Napisal/-a lisko
Če se ne motim si zdaj opisal sistem EGR ventila....... imaš tako:
Na bosch črpalki (tam kjer dodajaš plin) imaš gor neko črno "škatlo" s konektorjem...potem imaš na eni vakumski cevki še en konektor (v bistvu ventil) katera gre na turbino in na turbini imaš en prilkuček za vakumsko cev? Če je tkole potem je to vodenje EGR ventila......
In če je to,potem lahko motor brez težav dela brez tega...... enostavno samo vakumsko cev, ki gre na turbino oz. EGR ventil, blindiraj ( notri v cev daš nek čep) ostalo pa pustiš....tako imam jaz in motor deluje brez problemov.
Objavljeno: So feb 09, 2008 8:46 pm
Napisal/-a zax
Sem zablokiral vse 4 vakumske cevke in motor vžgal in turbo res dela brez vse električne krame.Še motor dam v avto da vidim kako bo vlekel.
Objavljeno: Pe sep 12, 2008 11:45 am
Napisal/-a Voith
oglej si kako je to narejeno na turbodizlih brez elektronike, in poizkusi replicirati zadevo. verjetno nebo najlazje opravilo, sam izvedljivo je pa 100%