Stran 1 od 2

KOMPLETNO NIŽANJE R5

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 3:59 pm
Napisal/-a zore
Zdravo zanima me kompletno nižanje R5-ke. Spredaj bi fedre požagal za 1 obrat. Zanima me kaj je lahko narobe če so fedri požagani-posledice. Zadej bom pa spustil torzijo za 1 al pa 2 zoba pa me zanima če je že kdo delal to k js še nisem če je težko , pa č mi lohk kdo opiše postopk po vrsti kaj j treba nardit da naum use zaj...
lp

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 4:03 pm
Napisal/-a Slicker
jz nebi feder žagal. pa kako boš to policajem obrazložil? dj raje 100€ za fedre pa boš homologiral pa je. ker če te ustavijo pa pošljejo na izrednega tehničnga boš plačal skor dvokratno vrednost avta.

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 4:08 pm
Napisal/-a zore
Reku bom da čakam na homologacijske papirje , al pa da sm tak auto kupu:D :D

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 4:11 pm
Napisal/-a cossy
zore je napisal/-a:Reku bom da čakam na homologacijske papirje , al pa da sm tak auto kupu:D :D


na te fore policisti ne nasedajo več

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 4:12 pm
Napisal/-a zore
Pa sj zrd policaju se še najmanj sekiram bom že nekak zrihtu homologacijo al pa kj k mi itq frend lohk zrihta.Mene sam zanima če so lohk kake druge polsedice kj utrga ...ipd.
lp

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 5:23 pm
Napisal/-a im nobody
ko te bo šlenc ustavu ti ni spasa ;) ja lahka ti odtrga feder ja pa letiš s ceste...100 evrov dej pa si zihr in glede vožnje in glede policaju ;)

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 6:46 pm
Napisal/-a lisko
Spredaj odrezane fedre za obrat in pol...... zadaj spuščena torzija za en zob......... tko že 100.000km oz. 4 leta..... z nobenim policajem ne s tehničnim ni težav. Prav tako s čim drugim ne.

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 7:22 pm
Napisal/-a zore
Evo končn pride en k me mal potolaž :D a si mogoč kj sliku k si to predelval? Pa kako se ti pa pol usede če si obrat pa pol udrezu? pa prosu bi če maš kje opisan kak si torzijo spustil če maš kje na forumu k nism nč najdu al pa če bi mi lohk mal bol podrobno opisu.lp

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 7:33 pm
Napisal/-a lisko
Kaj bi te sliku to? Fedro vzameš ven jo odrežeš pa daš nazaj...... kaj je to blem zaj :D Pač jo moraš tako odrezat da sede nazaj not tko kot je bla prej. Na žalost pač original apexa ne morm met..... ker se je avto vsedo čist skupaj ( pretežak ker je dizl) že ko sem samo fedre nardil noter....

S torzijo se pa nisem ukvarjal ker pride premik torzije 5 jurjo oz. 22 evrov in za 5 jurjov se pa ne mislim zabavat :D

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 7:38 pm
Napisal/-a zore
Aha vredi pol. Ja mislu sm da lahk sam za en obrat al pa dva tri ne pa da za pol tut :D sj za torzijo pa jst tut enga poznam k to dela se bom kr do njega zapelu.
hvala ti pa lp

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 10:35 pm
Napisal/-a Zodd
ce bos rezal in dajal fedre dol glej da bos uporabil pravo orodje za stiskanje... poznam nekoga ki ga je feder skoraj ubil

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 11:45 pm
Napisal/-a TOMI 269
se mi zdi da tebe pa poznam... :lol: :lol:
ja js pa mihc sma mojo 5ko spuščala, sam js sm dau apex takrat notr... drgač pa lohk uprašam mogoč se bi dal kake fedre dobit...
drgač pa mene so 4krat z spuščeno ustaul pa z 185/14col pa me noben tut uprašu ni za homologacijo(u hrasnki)

Objavljeno: Sr feb 20, 2008 11:51 pm
Napisal/-a trafo66
če bi to bilo dobro bi jih že v tovarni odžagali. ne delaj mrtvaške krste za na cesto. tudi tisti ki jih kupiš za predelavo ti ne prinesejo nič dobrega na avtu. razen drugačnega izgleda

Objavljeno: Če feb 21, 2008 9:56 am
Napisal/-a Žiiga
To spet večina govori na principu slišano - povedano. Zakaj pa de nep fedrou žagu? Seveda de jih loh, sam je priporočlivo če spodn del segrejš on mal zakriviš de se sprav v neko čimbolj vodoravno lego ;)

Objavljeno: Če feb 21, 2008 1:25 pm
Napisal/-a Mikki
Če se že žaga fedre je potem zelo dobro da se dajo amortizerji tršat in krajšat, drugače jih bo zabijalo, pa se zna naredit, ker amortizer, če ne bo krajšan da se bo na kakšnem rukerju raztegnil in fedro ne bo več skupaj držalo, posledic verjetno ni treba naštevat. Zelo zna biti zanimivo, če se ti to zgodi v kakšnem ovinku.

Objavljeno: Če feb 21, 2008 3:46 pm
Napisal/-a Eazy-O
trafo66 je napisal/-a:če bi to bilo dobro bi jih že v tovarni odžagali.


Pustimo zdaj kvaliteto izvedbe in tako dalje, ampak v tovarni ne bi delali krajših že zato ker marsikomu pride prav višji avto. Lega pa je seveda boljša z nižjim.

Objavljeno: Če feb 21, 2008 3:58 pm
Napisal/-a zore
ja tomy js tut tebe poznam.Mah js bom zle u kratkm med počitncam to uštimu pa jebeš še škife.

Objavljeno: Če feb 21, 2008 4:20 pm
Napisal/-a lisko
Mikki je napisal/-a:Če se že žaga fedre je potem zelo dobro da se dajo amortizerji tršat in krajšat, drugače jih bo zabijalo, pa se zna naredit, ker amortizer, če ne bo krajšan da se bo na kakšnem rukerju raztegnil in fedro ne bo več skupaj držalo, posledic verjetno ni treba naštevat. Zelo zna biti zanimivo, če se ti to zgodi v kakšnem ovinku.


Spet videno slišano povedano naprej.... Original fedra je tok dolga da če jo odrežeš za navoj ali dva še vedno drži amortizer napet narazen..... ni varjante da bi jo vrglo ven... seveda če ne pretiravaš....na jugoto se je dal iz ene fedre nardit dve pa je še vedno bla trda not.... pri petki ko sem jo odrezal uza navoj in pol sem se ornk namučo da sem jo spravu skupi nazaj.....Glede lomljenja pa...... isto se lahk zlomi original kot odrezana... na zeleni petki mi je že 3 zlomlo fedro ( zaj so nove not) ker jih je polomlo že tko daleč da je avto visel...... pa nisem opazu (med vožnjo tak ni varjante, ker se skoz avto premika) prej kot pa na parkingu da avto čudno stoji..... Katra ima recimo vse 4 torzijo... in so včasih pokale kot po maslu ( mam še ene par spokanih doma) in če ti je počla med vožnjo... se je pač avto mal obesu pa si se pelu dalje brez posledic ali kompliciranja....

Objavljeno: Če feb 21, 2008 5:00 pm
Napisal/-a im nobody
zore je napisal/-a:ja tomy js tut tebe poznam.Mah js bom zle u kratkm med počitncam to uštimu pa j**eš še škife.


ja a mene pa ne poznaš? :D ;)

Objavljeno: Če feb 21, 2008 5:46 pm
Napisal/-a zore
Nevem kir si č maš tak čudn nick :D hehe