Stran 1 od 40

Lisko in Jeep

Objavljeno: Ne mar 16, 2008 7:12 pm
Napisal/-a lisko
Torej kot je že Ivan36 v eni temi ugotovil da imam vedno več vprašanj v zvezi z drugim avtom....se bo počas začelo premikat dalje. :)

Torej jeepa bo doletela enaka usoda kot je petko pred enim letom...s tem da ima jeep popolnoma zdrav in nerjaveč pleh. Pri petki se je obnovil pleh, podvozje in motor, tu pa bo povdarek nasplošno.
Je sicer od prvega lastnika z redno poštemplano servisno knjižico ampak ima pa 330.000 prevoženih in pa mal velik emšo :) Sicer pogoni in motor ter menjalnik delujeta brezhibno ampak počas ga pač kaj načenja.....
Mam ga dobre 9 mescev in v tem času nardil z njim 20.000km od tega tudi dosti po terenu....kopanje,ritje v blatu ( tako da se je naslonil na trebuh) driftanje po makdamskih cestah ( RWD ruls) premgovanje vzponov tako da se z vlečno kluko vleče po tleh ( zadnje kole dvigne in drsi sam po kluki :shock: ) in podobno mu ni tuje.....Nikoli pustil na cesti nikol odpovedal čeprav ima zavidljivo kilometrino. No počas pa bomo to kilometrino zbijali ( v smislu novih nadomestnih delov).
In ker je lih ta vikend spustil kiler ( v bistvu sem opazil da solzi....je pa okrog že vse zečeno tako da solzi že verjetno en čas) in ker nama je pač to hobi....je šlo kr nekaj delov z avta bodisi na čiščenje bodisi na obnovo.

Sama slika iz katere je razvidno kje se sploh skriva kiler...Pred časom sem mu že menjal termostat in če tega avta ne šravfaš z glavo lahko popizdiš poleg....sestavljen je kot lego kocke....za termostat moraš najprej vzet dol skupni vod ki je prišravfan na glavo in potem vse skupaj v primežu odtegnit in termostat je zunaj....vse skupaj je kinderspiel.
Slika

Pri kilerju je zadeve podobna..... odstranit moraš masko,zgornji nosilc blende pred kilerjem in zgornjo vezno. Kiler pa je zgoraj pritrjen na vezno z dvema vijakoma.
Slika

Ko to storiš samo še snameš cevi in kiler potegneš ven....
Slika

Plastika ki je za kilerjem tako imenovan usmerjevalec zraka je pritrjen samo zgoraj ampak ko ga hočeš odstranit se zatakne..... nikakor ne gre mimo ventilatorja... spet mal kleješ in popizdevaš in hitro ugotoviš da moraš sneti interkuler če hočeš odstranit plastiko..... ko ugotoviš kje je pritrjen ( za odbijačem dva vijaka in eden pod kilerjem) in odstranit moraš še stabilizator in potem se začne razmišljanje kako sploh gre dol..... ameriška ( primitvna tehnika)....pritjen je tako da moraš si malo pomagat z izvijačem da dejansk nosilc zbezgaš iz ležišča in interkuler ti pade v roko..... potem gre plastika z zgornje strani ven kot da je sploh ni not.
Slika

No ko pa sem ga prinesel na svetlo...... temu bi lahk rekli po moje kr intergrelec....
Slika

No ker pa lisica pomaga kot vedno tudi danes ni bla praznih rok.... barvala je namreč zadnje fedre ki so v planu menjave nasljednji vikend. Te fedre ki so sedaj gor so tako zjahane da so dejansk že zvite v obratni smeri kot pa bi mogle bit....oz. v kuferam naložim 50-70 kg in dejansk avto že sedi....
Barvane zaenkrat s samo osnovno.....se še odločam ali bi jih kr z izolir maso prebarval ali pa bodo šle v kako "divjo " barvo....
Slika

In pa nove puše v fedrah pri nobenem avtu še nisem tako enostavno menjal puš kot pri tem.....v preši so brez problemov kot po maslu se speljale noter....za informacijo pa...nove na original serviso pridejo 250 evrov (4 puše in pa dve nihajni roki za vpetje)

Slika

Šravfan pa tale avtek še sploh ni bil.....vsi vijaki katere sem do sedaj že šravfal na tem avto so še original zaliti z barvo....

No za danes vse....se nadaljuje :D

Objavljeno: Ne mar 16, 2008 7:21 pm
Napisal/-a adis
joie: za napotke :tomidelej:

Objavljeno: Ne mar 16, 2008 7:57 pm
Napisal/-a Ivan36
BRAVO :clapclap :tomidelej: pa sploh nisem resno tisto napisal sam je pa res vsake 10 dni nekaj fali grr , ker sta pridna ga lepo obnovita in bo šel BP ;) kar tudi zasluži :D . Bo vsaj en dober primerek pol na cesti 8)

Objavljeno: Ne mar 16, 2008 8:11 pm
Napisal/-a lisko
Ivan36 je napisal/-a:BRAVO :clapclap :tomidelej: pa sploh nisem resno tisto napisal sam je pa res vsake 10 dni nekaj fali grr , ker sta pridna ga lepo obnovita in bo šel BP ;) kar tudi zasluži :D . Bo vsaj en dober primerek pol na cesti 8)


DO sedaj je šel brez problema...... vžgi in pelji.... je pa res da je pokal zadaj v pušah ( pokanje ko si pelu prek lukne) in pa da je pred zimo izdihnil termostat:) in pa nesreča , ki jo je doživel :)

Objavljeno: Ne mar 16, 2008 10:34 pm
Napisal/-a Energetik81
Spet en fin projekt, bom spremljal!:bow
Pa čimveč slikc naredita.. :pop:

Objavljeno: Ne mar 16, 2008 11:07 pm
Napisal/-a bam88
uh tole bomo pa spremljali :D

Objavljeno: Po mar 17, 2008 12:29 am
Napisal/-a žajfa
Lisko and Lisica, kar tako naprej. Bom redno spremljal debato.

Objavljeno: Po mar 17, 2008 10:41 am
Napisal/-a Rjuhar
Jeepov se drži ena pregovorna pokvarljivost in velika poraba. Pa ne vem zakaj. Poraba je primerljiva z ostalimi terenci, kvarijo se pa tudi nič bolj. Edina stvar, ki mene moti mogoče so materiali, ki so uporabljeni, predvsem v notranjosti.

Objavljeno: Po mar 17, 2008 5:51 pm
Napisal/-a Ivan36
Rjuhar je napisal/-a:Jeepov se drži ena pregovorna pokvarljivost in velika poraba. Pa ne vem zakaj. Poraba je primerljiva z ostalimi terenci, kvarijo se pa tudi nič bolj. Edina stvar, ki mene moti mogoče so materiali, ki so uporabljeni, predvsem v notranjosti.


Tukaj imaš odgovor v temi je ih je pa še več ;)

Jap za 11000€ ali pa Limited za 14000€ +$1600 Ni pol čudno če veliko crkava saj je skoraj cenjši od našega Clio Storija Dci
Menjalniška tečajna lista za datum 01.03.2008: 16.000,00 USD = 10.450,69 EUR
Menjalniška tečajna lista za datum 01.03.2008: 21.000,00 USD = 13.716,53 EUR

Menjalniška tečajna lista za datum 01.03.2008: 1.600,00 USD = 1.045,07 EUR

To je cena v US za Patriot 4x2 samo za okus zakaj je tak materijal v notranjosti :?: :!:

Objavljeno: Po mar 17, 2008 5:55 pm
Napisal/-a Ivan36
Pa še to sem hotel napisati ko bosta vse očistila in na novo skupaj dala bo tudi manj pil in lepše predel beri zadihal bo s polnimi pluči :D in kar je pomebno spet bo VAREN :!: ker če pleše zadaj hehe nisi glih gvišn :D

Objavljeno: Po mar 17, 2008 6:13 pm
Napisal/-a Rjuhar
Meni je več ali manj jasno to, kar si napisal, vendar to ni razlog, da so materiali slabi v ameriških avtih. Slabi so tudi v avtih višjega razreda. Tu gre enostavno za razliko v mentaliteti. Kar se pa cene tiče pa ne pomeni, da so avti tam toliko cenejši ampak, da so v Evropi toliko precenjeni. Pomisli, kakšni morajo biti zaslužki avtomobilske industrije v Evropi, da ti dajo lahko ob dejstvu, da avto vzameš na lizing kar 20% popusta, pri tem, da mora kljub popustu zaslužit trgovec, uvoznik ter distributer za regijo. Seveda Morajo zaslužit tudi tovarna, država in vsi, ki izdelujejo dele za te avtomobile. Po moji grobi oceni je proizvodni strošek evropskega avtomobila okoli 20-25% končne cene avta, če sploh.
Vedeti je treba, da američani prodajajo cenejše avte čisto malo nad "brake-even" točko, sploh, če ga kupiš z gotovino, vendar pa hkrati vso ponujajo financiranje, na katerem potem služijo 50, 60 in več odstotne zaslužke.

Objavljeno: Po mar 17, 2008 7:29 pm
Napisal/-a martk
Rjuhar je napisal/-a: Po moji grobi oceni je proizvodni strošek evropskega avtomobila okoli 20-25% končne cene avta, če sploh.

Pred leti, ko so bile 206-ke še zanimive in so se recimo 1.6 16V prodajale po cca 2.4MIO SIT, je bil proizvodni strošek ( z razvojem, proizvodnjo, surovinami, plačami in transportom....) cca 600 jurjev. Potem te pa gnjavijo v salonu za doplačilo kovinske barve :bonk Reveži...

Objavljeno: Po mar 17, 2008 7:39 pm
Napisal/-a nebivedu
Proizvodna cena cliota storia 1.2 je tam okoli 1500 evrov, vse ostalo so zaslužki.

Objavljeno: Po mar 17, 2008 9:42 pm
Napisal/-a zupi13
nebivedu je napisal/-a:Proizvodna cena cliota storia 1.2 je tam okoli 1500 evrov, vse ostalo so zaslužki.

Iz prve roke ti lahko povem, da je zaslužek srednje velikega trgovca v CE za prodanga Clia Storio okoli 400-450 EUR! Kje je razlika?

Objavljeno: Po mar 17, 2008 10:36 pm
Napisal/-a kolesar
zupi13 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Proizvodna cena cliota storia 1.2 je tam okoli 1500 evrov, vse ostalo so zaslužki.

Iz prve roke ti lahko povem, da je zaslužek srednje velikega trgovca v CE za prodanga Clia Storio okoli 400-450 EUR! Kje je razlika?

če dobiš popust je sam še 200€ ;)

Objavljeno: To mar 18, 2008 1:19 am
Napisal/-a monster_d
1/3 cene izdelka naj bi slo za reklame oz oglasevanje.

Objavljeno: To mar 18, 2008 4:13 am
Napisal/-a bizgec
Zdej se pa odločte(čeprav se tema že oddaljuje od bistva),ali so omenjeni stroški pri izdelavi avta Z ali BREZ omenjenih storitev:
-razvoj
-marketing
-prevoz
-skladiščenje in podobno. Bizgec

Objavljeno: To mar 18, 2008 9:22 am
Napisal/-a bam88
matr no drzte se teme... kle ni debata o zasluzku ampak o projektu liskota in liskotike.

Objavljeno: To mar 18, 2008 2:45 pm
Napisal/-a lisko
Hehe naj se razgovorijo :) Men osebno ne moti dokler je tam na nivoju :)
Koliko so avti ( in servisi ) precenjeni se dobro zavedami tudi midva z lisico.... Mala generalka na petki je prišla ( reci piši) 80 evrov..... menjan pa zobati jermen,šponar,dihtunga na glavi,komplet tesni,tefloni...... s tem da ima zdaj še večje kanale...in lažje se vrteči se motor. (se pozna kot na porabi kot na končni)
Tist kak je pa jeep skupi narjen....
Vsi vijaki s kateri je pritrjena armaturka ( in vsa krama) na pleh nimajo predhodnih lukenj......ampak je kr samorezni vijak s svedrom spredaj.....seveda ne cinkan ( lepo kleješ ko vzameš 12 let star šravf ven in ga odlomiš) ....pod armaturko ni barvan ampak je goli pleh... prav tako vse lopute v notranjosti.......pod letvo na robu strehe ni barvan.....v notranjosti je jugo plastika.....luči so stare 12 let pa nimajo več odbojne parabole ( zluščena), ko recimo na 17 let stari petki je ko nova...... zadnja prema je obešena samo na listnatih vzmeteh ( brez vseh vodil in vsega) ....polžast volan...... Vsa plastika pri motorju je po 12tih letih tako preperela da je ne rabiš primit pa se zlama....

Ne bi se pa mogu strinjat z rjuharjem, kao o porabi (nasploh) in pa pokvarljivosti..... mam servisno knjigo in not zabeleže vse servise..... nič ni blo menjano izredno ampak samo redni servisi, tako imenovana potrošna roba..... pa ima 330.000km.

No če se pa vrnemo k temi.....jutri grem po hladilnik. Nesu sem ga k mojstru u mb in ga bo porihtal za 120 evrov. S tem da bo menjavl komplet desni del hladilnika. Se pravi tisti del, ki je sedaj plastičen bo nardil kovinski in zagotavlja da je pol mir za vedno.