Stran 1 od 2

Biti ali ne biti (Golf I)

Objavljeno: Sr mar 19, 2008 10:09 am
Napisal/-a TakelowG
Pozdrav.

Doma mi stoji Über ohranjen Golf I. 8)

Pa me zanima če se da oziroma splača menjat menjalnik.... sedaj so 4 brzine, z zmernimi obrati doseže 80-90... :? ( dobro, če pohodiš gas gre tud 130 in več, ampak nebi rad skoz tako teral dizla....). Kaj pa glede motorja? paše kaj močnejšega not? sanjam o kakem TDi...

Aja, pa še to... Zdaj se avto smatra kot oldtimer... ali se ta status ob takšnem posegu ohrani?

L.P; Miha

Objavljeno: Sr mar 19, 2008 10:20 am
Napisal/-a ManIAK
Kupim, če je res tako ohranjen kot praviš....

Re: Biti ali ne biti (Golf I)

Objavljeno: Sr mar 19, 2008 10:26 am
Napisal/-a Skull23
TakelowG je napisal/-a:Pozdrav.

Doma mi stoji Über ohranjen Golf I. 8)

Pa me zanima če se da oziroma splača menjat menjalnik.... sedaj so 4 brzine, z zmernimi obrati doseže 80-90... :? ( dobro, če pohodiš gas gre tud 130 in več, ampak nebi rad skoz tako teral dizla....). Kaj pa glede motorja? paše kaj močnejšega not? sanjam o kakem TDi...

Aja, pa še to... Zdaj se avto smatra kot oldtimer... ali se ta status ob takšnem posegu ohrani?

L.P; Miha


vprašaj na www.favdl.com, imaš temo vprašanja in odgovori

Objavljeno: Sr mar 19, 2008 10:28 am
Napisal/-a TakelowG
ManIAK je napisal/-a:Kupim, če je res tako ohranjen kot praviš....


Haha ne prodam, žal. Ta mrcina bo živela pri meni. 8)

Skull23 hvala.

Objavljeno: Sr mar 19, 2008 10:48 am
Napisal/-a dms
Za pridobitev certifikata starodobnika mora biti avto v originalnem stanju.Drgac se da z enkicami marsikaj narest,samo je potrebno dinarja dost pa cajta pa zivcev. ;)

Objavljeno: Pe mar 21, 2008 10:52 pm
Napisal/-a tristan01
Za predelavo enkice ne rabiš dosti denarja, delov leži kolikor hočeš. Menjalnik ti paše gor od dvojke (dizel, ali bencin 1.6, 1.8) , najbolje da dobiš takega od dizla, zaradi daljših prestavnih razmerij. Odličen bi bil od kakega GTD. Če si se namenil stroj predelat predlagam da poiščeš menjalnik z zaporo diferenciala. Ni takšna kot dirkalna, ampak precej pomaga v snegu pri majhnih hitrostih. Kar se tiče zunanjosti brez večjih predelav lahko zamenjaš masko za GII, široke odbijače od GTI, odlično mu pašejo tudi 14" platišča.....


LP Tristan01

Objavljeno: So mar 22, 2008 12:57 am
Napisal/-a žajfa
Pa golf 2 je tud že starodobnik. Zlasti prvi modeli. L.1983 je prišel prvi vw golf 2.
Se pravi, da mam jaz oldia. Samo, da je moj malo novejši letnik.
To je brezveze dajet not drug motor z turbino, ker maš samo stroške. Raje si kup avto z turbino. Pusti to enko v orginalnem stanju. Jaz pa bom pustil dvojko v orginalnem stanju. Celo orginalnih 230 tkm ima. Motor je pa robusten.
Golf Mk1

Main article: Volkswagen Golf Mk1

VW Golf Mk1
VW Golf Mk1

In May, 1974[2] Volkswagen presented the first-generation Golf as a modern front wheel drive long-range replacement of the Beetle. Later Golf variations included the Golf GTI (introduced in June, 1976), a Diesel-powered version (from September, 1976), a notchback saloon version called Jetta (from October, 1979), the Cabriolet (from January, 1980) and a Golf-based pickup, the VW Caddy.

In North America the Golf Mk1 was sold as the Volkswagen Rabbit.

As of 2008, the Golf Mk1 is still being produced in South Africa as the Volkswagen Citi Golf.


[edit] Golf Mk2

Main article: Volkswagen Golf Mk2

VW Golf Mk2
VW Golf Mk2

August, 1983 saw the introduction of the second-generation Golf Mk2 that slightly grew in terms of wheelbase, exterior and interior dimensions while retaining in somewhat more rounded form the Mk1's overall look. In 1986, the first Golfs with four wheel drive (called Golf Syncro) appeared.

A Mk2 based second-generation Jetta was unveiled in January, 1984. There was no Mk2-based Cabriolet model; instead, the Mk1 Cabriolet was continued over the Mk2's entire production run.

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf#Golf_Mk2
Volkswagen Golf - Wikipedia, the free encyclopedia

Objavljeno: To apr 22, 2008 10:15 pm
Napisal/-a roberto-82
samo ne ga preveč krinčlat rez z okusom samo široke odbijače pa 13-14col malo širše pa je to to :lol:

Objavljeno: To apr 22, 2008 10:26 pm
Napisal/-a Slicker
not. golf 1 mora met feltne 13, max 14col s robom, po možnosti ats classic ali borbet T, ozke krom odbijače spredaj in zadaj, od gti-ja sprednji podaljšek, od gti-ja lajšte po boku, tamale luči zadj pa lepo znižan. in to je to. problem pa je ko so odbijači, lajšte in podaljšek rariteta in če že dobiš, je drago ko žafran, sploh odbijači.

Objavljeno: So apr 26, 2008 9:19 am
Napisal/-a caboose
Slika

Re: Biti ali ne biti (Golf I)

Objavljeno: So apr 26, 2008 2:27 pm
Napisal/-a Matjazy
TakelowG je napisal/-a:Pozdrav.

Doma mi stoji Über ohranjen Golf I. 8)

Pa me zanima če se da oziroma splača menjat menjalnik.... sedaj so 4 brzine, z zmernimi obrati doseže 80-90... :? ( dobro, če pohodiš gas gre tud 130 in več, ampak nebi rad skoz tako teral dizla....). Kaj pa glede motorja? paše kaj močnejšega not? sanjam o kakem TDi...

Aja, pa še to... Zdaj se avto smatra kot oldtimer... ali se ta status ob takšnem posegu ohrani?

L.P; Miha

Jst bi avto, če je lep, pustil originalen.
Pelješ se pa komot 130, tudi več. Pač je glasen, vendar ne boj se, te mašine so zelo trdožive, imam v svojem avtu enako im mora vsak dan preživet okrog 200 kilometrov, pogosto pod polnim gasom, tudi v visokih vrtljajih. Pa ne kaže, da bo izdahnila.

Objavljeno: So apr 26, 2008 5:56 pm
Napisal/-a _primy_
tako legendo ohranjaj pri original videzu saj je tak najlepši ...

pa če ga boš registriral kot starodobnik imaš potem mislim da samo 10% registracije za plačat ;)

Objavljeno: So apr 26, 2008 6:44 pm
Napisal/-a AVX
Slika

Če si car naredi tole iz njega ;) moje mnenje :D

Objavljeno: Če maj 08, 2008 8:40 pm
Napisal/-a kr3mn1
caboose je napisal/-a:Slika


yeah. bi svojo enko GTI tko naredu če ne bi bla rdeča.

Objavljeno: Če maj 08, 2008 10:03 pm
Napisal/-a pery
krema sej rdeča taka tud neb bla švoh spljoh 8)

Objavljeno: Po maj 12, 2008 12:03 pm
Napisal/-a AXioN
sanja svinja kukuruz, spet sami tjunerji, o boh kr kocine mi grejo po konc ko tole bere, in ti skull takim ljudem dajes se link do favdla..

Na golfu 1 dizlu, bos menjalnik menjalnik zakaj? brez kurca, na morje se bos peljal s 5prestavo, nazaj pa s 3. in 4.

Naj mi eden ze koncno pove kaj so siroki odbijaci na golfu 1 in na golfu 2? Jst prisezem jih se nikoli v zivljenju nisem videl, ko jih ravno vsi omenjate. razen rieger/rally bodykit.

Pa nevem od kdaj maska od golfa mk2 pase na enko??

Soncka ne bom komentiral so je kar sam izbirsal (nevem zakaj se je sploh prijavil, ), drugace pa soncek prejmi pozdrave, ko tole beres..

Tjuning in stajlink zgoraj napopanih holfov pa se zacne nekje pri 20.000e in krepko navzgor, da ne omenjam tega, da je avtorju teme najbrz tezko dat 50e za 5stopenjski menjalnik...

Objavljeno: Po maj 12, 2008 12:57 pm
Napisal/-a croma_man
AXION :clapclap

mi se ravno zdej spravljamo obujat enga golfa 1 isto v nemški stil, samo motor da deluje kot treba in par drugih stvari, zavore, avspuh je kolegu požrl 1000€. Pa še začeli nismo ne z notranjostjo, ne z gewindami,...

Objavljeno: Po maj 12, 2008 1:44 pm
Napisal/-a AXioN
Evo en hiter izracun tko "od oka":

WOB je napisal/-a:Morm malo prstavt lonc! 8)

Se pravi zrihtat golfa na ''Dojče'' pa pejmo na njihove ''dojče'' standarde
Nakup avta ki si ga izbral 350€
Ličarsko kleparska dela, se pravi špegu: cca 2000€ (al pa me poprav samurai)
Zunanjost avtomobila (original odbijači, obrobe, lajštice nalepke vse novo brez praskic) cca 800€
ene ''dojče'' feltne min. 8J (Schmidt, WRD, BBS..) od 1600€ do 2500€
Notranjost: obvezno Recaro zici po možnosti na štrom cca 700€
Notranjost po želji tapicirat usnje+alcantara cca 1000€
Vzmetenje nujno gewinde in ne slabše kot KW V2 od 800€ do inox line 1200€
pol je tukaj še malo audio-video, prprav kar ene 1500€ pa še nebo nevam kaj

Evo tako na hiro se lahko znebiš 10.000€ :D
Toliko o tem ''dojče'' sanjarjenju

Pol pa šek popedenan motor, pa malo kroma, pa kje kaka pozlatitev pa si na 15.000€.
In pol sem se čudu zakaj se ni hotu pred leti mož na WSee-ju za G2 G60 pogovarjat izpod 3.500.000 starih SIT.

LP Dejan


Drugace imam v planu v kratkem it v nemcijo po enko, ki vem da me bo samo nakup srednje ohranjenega avto stal min.2000e, potem da je avto za na cesto je takoj se 300-500e, potem pa nekaj stajlinka ki bo nanesel upam da samo do 400e (samo trije manjsi dodatki), pa recimo ene low budget feltne, racunam tam nekje do 150e, plus ene kulkrtolk dobre nove gume 200e..
S tem da bo avto vsaj nekako zgledal na zunaj, licarije ali pokrova od havbe sploh odpiral nisem.. Da ne pristejem se uvoza, homologacije, in ostalih sranj, plus certifikat odltimerja..
Je pa nekaj, pri teh gajbah pa mi nihce ne more rect, da se ene stvari ne da narest. Vse se da samo voljo je treba met, ponavadi pa se ta volja konca pri denarju, ceprav tudi to ni problem, samo znajdt se moras.

Objavljeno: Sr maj 14, 2008 8:16 pm
Napisal/-a Matjazy
AXioN je napisal/-a:Na golfu 1 dizlu, bos menjalnik menjalnik zakaj? brez kurca, na morje se bos peljal s 5prestavo, nazaj pa s 3. in 4.
.


Glede na tole izjavo verjetno golfa 1 D še nisi vozil. Precej težji avto polno naložen se z enakim motorjem ves čas iz SLO obale pelje v peti... (tudi sicer daleč najbolj uporabna prestava pri vsakdanji vožnji. Golf s 4 prestavami je precej pogojno uporaben kjerkoli izven naselja.

Objavljeno: Sr maj 14, 2008 10:33 pm
Napisal/-a AXioN
Sem vozil, brezskrbi in ne samo enega, in lahko ti povem da na poti iz slovenske obale, na postojnskem klancu, sem samo prosil gajbo s frisno predihtanem motorjem(ki je po mnjenju lastnika sel 3x bolje kot prej), da mi ne bo treba dat v drugo prestavo....
Samo sreco sem imel da me ni policija ustavla zarad prepocasne voznje... Jebemti dizla v 3pm, dva sva bla v avtu, in en nahrbtnik.

Sicer pa ce bi prebral kot en normalen uporabnik in ne nekdo ki ima slogan "dizel majka" seveda na cvicek, bi mogoce utegnil prebrat da je hotel gor tiscat menjalnik od gtd-ja, ki ima se bolj ocutno daljsa razmerja...