Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
ta_pravi
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 03, 2006 7:33 am

Clio obnova karterja

Napisal/-a ta_pravi Po maj 12, 2008 3:31 pm

Lep pozdrav

Pri Cliotu letnik 97 je karter olja ze tako nacela rja, da se pocasi iz njega ze cedi olje, zato sem se odlocil, da kupim rabljenega. Tudi ta rabljen je ze kar nekaj nacet od rje ampak se ni skozi.

Dal sem ga speskat. Če bo slučajno kje prišlo skozi me zanima a je vredu potemtakem karter kjer bi nastala morebitna luknja(e), zalotat in dodat košček novega zdravega pleha?

Pa še me zanima s kakšno barvo naj ga prebarvam. Ali more bit temperaturna?
V mislih sem imel temeljno barvo in čez antirombo.

LP
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Po maj 12, 2008 3:38 pm

Kolko pa stane nov karter? 50? Se ti splaca sploh to smirglat?? ko bos zabil 2x vec denarja, da zivcev ne omenjam.
 
ta_pravi
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 03, 2006 7:33 am

Napisal/-a ta_pravi Po maj 12, 2008 3:46 pm

in kje naj bi dobil nov karter za 50 eurou??
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po maj 12, 2008 3:51 pm

v avtotrgovini vprašaj če se da kupit ponaredek,kar dvomim.
na servisu pa orginala ne dobiš za tak denar,lahko pa vprašaš za vsak slučaj,al pa najdi rabljenega takega da je še cel.
tega se ne splača lotati,ker ti bo pa čez mal časa drugje začel spuščat
 
ta_pravi
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 03, 2006 7:33 am

Napisal/-a ta_pravi Po maj 12, 2008 3:56 pm

zakaj bi drugje puščal če vse dobro prebarvaš in speskaš tako da ni več nikjer rje?
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po maj 12, 2008 4:03 pm

ponavadi ni samo na enem koncu tako dotrajan da bi točil,ampak ga rja poje na več koncih.
po peskanju boš tak videl v kakem stanju je,potem se pa odloči kaj boš.
a lotal boš sam?
 
ta_pravi
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 03, 2006 7:33 am

Napisal/-a ta_pravi Po maj 12, 2008 4:16 pm

lotal bo kolega. Tko kot sm js vidu k sm ga mal zdrsu je kr lepo načet...pa se bojim da bo po peskanju v več krajih pršlo skozi.

Sam me pa zanima če je lotanje sigurno, se pravi da če fajn pa prow zalota da ne bo kej puščalo..?

Pa nevem če bi blo treba kako temperaturno barvo al lhk kr navadne barve?
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po maj 12, 2008 4:22 pm

najdi raje drugega,drugače bo kolega znorel ko ti bo lotal.
navadna barva se ti lahko odlušči in ti potem lahko zapaca sito od pumpe za olje-kaj pa pol sledi pa tk vrjetno veš.
 
ta_pravi
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 03, 2006 7:33 am

Napisal/-a ta_pravi Po maj 12, 2008 4:30 pm

ja pa sej ga nebi barvau notri a:) barvau bi ga sam zunej...sej pravim da je na notranji strani zdrav pleh. Rjav je sam na zunanji strani površinsko...
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po maj 12, 2008 5:38 pm

če je res samo površinsko pol pa tk ni panike(nimaš kaj lotat),speskaj in pobarvaj,pa pobarvaj z toplotoodpornim sprejem
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 12, 2008 6:07 pm

Najboljse da gres na odpad pa po drugega. Drugac pa se da popravit/zalit tudi s tekoco kovino (dvokomponentna zadeva). Proporocam. Sem s to zadevo zadihtal kovinski tank za gorivo pa se po enem letu zmerom drzi.
lp
 
ta_pravi
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 03, 2006 7:33 am

Napisal/-a ta_pravi Po maj 12, 2008 6:15 pm

problem na odpadu je ta da nočejo sam karterja prodat ker pol je mašina neuporabna...hočejo prodat sam mašino celo.
karter sem pa itak že kupu tko da bom kr tga popravu.

Morda bo pršlo kej skozi ker kjer sem brusil z fleksom je ratal zdej kr tank pleh...

...glede spreja pa mam z njim slabe izkušnje ker ko sm auspuh od motorja barvau pa še prej sem ga speskal je po nekej cajtu s5 vse zarjevelo...
 
ta_pravi
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 03, 2006 7:33 am

Napisal/-a ta_pravi Po maj 12, 2008 7:29 pm

evo... karter je speskan in ni ratalo nič lukenj skozi...

zdej pa me zanima če mi lahko kdo priporoli kako barvo uporabit za to pobarvat?
pa če more bit toplotna al kaj tazga??
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po maj 12, 2008 8:14 pm

karter pa nima takšnih temparatur kot pa avspuh,tk da če daš spodaj temeljno pa tist sprej čez,mora držati
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po maj 12, 2008 8:23 pm

iz olja se preko karterja prenaša toplota v okolico. Tako da karter dosega tudi kakšnih 120 stopinj. Tut s toplotno ne boš sfalil ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
ta_pravi
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 03, 2006 7:33 am

Napisal/-a ta_pravi Po maj 12, 2008 9:47 pm

ma kaj se sme dat prvo gor temeljno navadno in pol čez toplotno al bo zjebalo temeljno?
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To maj 13, 2008 10:45 am

Temeljna mora biti una za žlebove. K čist tanek sloj nardi pa temperaturno obstojna je.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ To maj 13, 2008 2:31 pm

poglej v trgovini, zraven navadne temeljne imaš tudi temperaturno obstojno (enako pakiranje) ;)
litr bencina, litr olja ;)
 
ta_pravi
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 03, 2006 7:33 am

Napisal/-a ta_pravi To maj 13, 2008 6:35 pm

evo dobil sem neko barvo in sicer termostabil(toplotno obstojna barva do 500 stopinj)
zanima me če bo to uredu za barvat na živo speskano železo...da ne bo čez eno zimo s5 rjavelo?:)
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ To maj 13, 2008 7:40 pm

temperaturno obstojna temeljna ne bi škodila, pa saj ni spet tako draga ;)
litr bencina, litr olja ;)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov