Stran 1 od 2
Clio obnova karterja
Objavljeno: Po maj 12, 2008 3:31 pm
Napisal/-a ta_pravi
Lep pozdrav
Pri Cliotu letnik 97 je karter olja ze tako nacela rja, da se pocasi iz njega ze cedi olje, zato sem se odlocil, da kupim rabljenega. Tudi ta rabljen je ze kar nekaj nacet od rje ampak se ni skozi.
Dal sem ga speskat. Če bo slučajno kje prišlo skozi me zanima a je vredu potemtakem karter kjer bi nastala morebitna luknja(e), zalotat in dodat košček novega zdravega pleha?
Pa še me zanima s kakšno barvo naj ga prebarvam. Ali more bit temperaturna?
V mislih sem imel temeljno barvo in čez antirombo.
LP
Objavljeno: Po maj 12, 2008 3:38 pm
Napisal/-a AXioN
Kolko pa stane nov karter? 50? Se ti splaca sploh to smirglat?? ko bos zabil 2x vec denarja, da zivcev ne omenjam.
Objavljeno: Po maj 12, 2008 3:46 pm
Napisal/-a ta_pravi
in kje naj bi dobil nov karter za 50 eurou??
Objavljeno: Po maj 12, 2008 3:51 pm
Napisal/-a hribko
v avtotrgovini vprašaj če se da kupit ponaredek,kar dvomim.
na servisu pa orginala ne dobiš za tak denar,lahko pa vprašaš za vsak slučaj,al pa najdi rabljenega takega da je še cel.
tega se ne splača lotati,ker ti bo pa čez mal časa drugje začel spuščat
Objavljeno: Po maj 12, 2008 3:56 pm
Napisal/-a ta_pravi
zakaj bi drugje puščal če vse dobro prebarvaš in speskaš tako da ni več nikjer rje?
Objavljeno: Po maj 12, 2008 4:03 pm
Napisal/-a hribko
ponavadi ni samo na enem koncu tako dotrajan da bi točil,ampak ga rja poje na več koncih.
po peskanju boš tak videl v kakem stanju je,potem se pa odloči kaj boš.
a lotal boš sam?
Objavljeno: Po maj 12, 2008 4:16 pm
Napisal/-a ta_pravi
lotal bo kolega. Tko kot sm js vidu k sm ga mal zdrsu je kr lepo načet...pa se bojim da bo po peskanju v več krajih pršlo skozi.
Sam me pa zanima če je lotanje sigurno, se pravi da če fajn pa prow zalota da ne bo kej puščalo..?
Pa nevem če bi blo treba kako temperaturno barvo al lhk kr navadne barve?
Objavljeno: Po maj 12, 2008 4:22 pm
Napisal/-a hribko
najdi raje drugega,drugače bo kolega znorel ko ti bo lotal.
navadna barva se ti lahko odlušči in ti potem lahko zapaca sito od pumpe za olje-kaj pa pol sledi pa tk vrjetno veš.
Objavljeno: Po maj 12, 2008 4:30 pm
Napisal/-a ta_pravi
ja pa sej ga nebi barvau notri a:) barvau bi ga sam zunej...sej pravim da je na notranji strani zdrav pleh. Rjav je sam na zunanji strani površinsko...
Objavljeno: Po maj 12, 2008 5:38 pm
Napisal/-a hribko
če je res samo površinsko pol pa tk ni panike(nimaš kaj lotat),speskaj in pobarvaj,pa pobarvaj z toplotoodpornim sprejem
Objavljeno: Po maj 12, 2008 6:07 pm
Napisal/-a monster_d
Najboljse da gres na odpad pa po drugega. Drugac pa se da popravit/zalit tudi s tekoco kovino (dvokomponentna zadeva). Proporocam. Sem s to zadevo zadihtal kovinski tank za gorivo pa se po enem letu zmerom drzi.
lp
Objavljeno: Po maj 12, 2008 6:15 pm
Napisal/-a ta_pravi
problem na odpadu je ta da nočejo sam karterja prodat ker pol je mašina neuporabna...hočejo prodat sam mašino celo.
karter sem pa itak že kupu tko da bom kr tga popravu.
Morda bo pršlo kej skozi ker kjer sem brusil z fleksom je ratal zdej kr tank pleh...
...glede spreja pa mam z njim slabe izkušnje ker ko sm auspuh od motorja barvau pa še prej sem ga speskal je po nekej cajtu s5 vse zarjevelo...
Objavljeno: Po maj 12, 2008 7:29 pm
Napisal/-a ta_pravi
evo... karter je speskan in ni ratalo nič lukenj skozi...
zdej pa me zanima če mi lahko kdo priporoli kako barvo uporabit za to pobarvat?
pa če more bit toplotna al kaj tazga??
Objavljeno: Po maj 12, 2008 8:14 pm
Napisal/-a hribko
karter pa nima takšnih temparatur kot pa avspuh,tk da če daš spodaj temeljno pa tist sprej čez,mora držati
Objavljeno: Po maj 12, 2008 8:23 pm
Napisal/-a Žiiga
iz olja se preko karterja prenaša toplota v okolico. Tako da karter dosega tudi kakšnih 120 stopinj. Tut s toplotno ne boš sfalil

Objavljeno: Po maj 12, 2008 9:47 pm
Napisal/-a ta_pravi
ma kaj se sme dat prvo gor temeljno navadno in pol čez toplotno al bo zjebalo temeljno?
Objavljeno: To maj 13, 2008 10:45 am
Napisal/-a AgitatoR
Temeljna mora biti una za žlebove. K čist tanek sloj nardi pa temperaturno obstojna je.
Objavljeno: To maj 13, 2008 2:31 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
poglej v trgovini, zraven navadne temeljne imaš tudi temperaturno obstojno (enako pakiranje)

Objavljeno: To maj 13, 2008 6:35 pm
Napisal/-a ta_pravi
evo dobil sem neko barvo in sicer termostabil(toplotno obstojna barva do 500 stopinj)
zanima me če bo to uredu za barvat na živo speskano železo...da ne bo čez eno zimo s5 rjavelo?:)
Objavljeno: To maj 13, 2008 7:40 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
temperaturno obstojna temeljna ne bi škodila, pa saj ni spet tako draga
