Stran 1 od 3

Vprašanja glede barvanja doma

Objavljeno: To jun 10, 2008 3:02 pm
Napisal/-a Štrubelj
Živjo majstri,
zadnjič sem barval en motor doma in sem za vzorec za vsak slučaj pobarval še en pokrovček od ene kreme (razmaščen itd). Obdelava plastik in pokrovčka je bila identična, zanima pa me zakaj mi je nastala barva taka kot je na spodnji sliki? Na barvi se namreč pojavijo nekakšne izbočene pikice in pomaranča, moram pa povedat, da je bila barva nova, trdilec nov, lak tudi nov. Kaj so vsi možni vzroki za takšno barvo? Pištola je bila po mojem mnenju čista (ko je bila po prejšnjem barvanju usrana, sem skozi njo šprical razredčilo dokler ni bila čista). Prav bi mi prišel tudi kakšen nasvet kako temeljito sčistiti pištolo.

Nanosi so si sledili tako:
1. šprickit
2. rumena barva
3. brezbarvni lak

Slika
Pa še velika slika, da se vidi bolj podrobno:
Slika

Objavljeno: To jun 10, 2008 3:18 pm
Napisal/-a _primy_
zgleda kukr kšna umazanija al pa premal zmešana barva ? :roll:

drgač pa najbolje da stopiš do ličarja s tem pokrovčkom pa ti bo najlaze odgovoril ;)

Objavljeno: To jun 10, 2008 3:19 pm
Napisal/-a myster
razpoke, ki so podobne kot rapokam na dlani človeka, so posledica, da se spodnja plast ni popolnoma posušila.mehurčki so lahko posledica (če delaš na kompresor brez zbiralca oljnih kaplic), da se zaradi tega mahurčki. ali pa barva ni dovolj premešana, ali pa je ni ustrezna viskoznost.tiste pištole iz hoferja so tut niso nevem ka...(mal dnara mal muske)...še s piksno bi lepše nanesel barvo

Objavljeno: To jun 10, 2008 3:45 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Pa če še nisi zdaj pol precedi barvo predn aliješ u pištolo z mrežastim filtrom,drugače pa kašni mamini štumfi tut veljajo :D

Objavljeno: To jun 10, 2008 5:55 pm
Napisal/-a golftuning
pa tukaj je lahko tudi premalo obrušen sprickit, prah v zraku in seveda veter ker predvidevam da si imel vrata odprta ce seveda nisi strihal zunaj
Lp

Objavljeno: To jun 10, 2008 6:00 pm
Napisal/-a Štrubelj
aja, pozabu sem povedat da imam na kompresor prklopljen zbiralec vlage (en lonček, nista dva) je pa res da pištola ni nobena profesjonalna stvar, je pa od firma GAV record 2200 eco s šobo 1.5mm, je pa bil problem, če sem barvo malenkost razredčil, ker mi je potem vse poteklo. Spodnja plast je bila suha, ni nobenih razpok na barvi, samo rahla pomaranča.

No tisti lovilec vlage je takšen, mislim pa da lovi tudi ostalo svinjarijo.
Slika

Objavljeno: To jun 10, 2008 6:04 pm
Napisal/-a Štrubelj
golftuning je napisal/-a:pa tukaj je lahko tudi premalo obrušen sprickit, prah v zraku in seveda veter ker predvidevam da si imel vrata odprta ce seveda nisi strihal zunaj
Lp


odprto sem mel okno, na lifter, v garaži je bilo 20°C prah je možno da je prišel zraven, ampak teško, saj je bil zunaj sneg, garažo sem pa tudi pomil prej, skoraj celo (polic nisem, ker nisem mogel)

Zunaj pa nebi štrihal, ker je potem vse skupaj eno sranje :D

Objavljeno: To jun 10, 2008 6:22 pm
Napisal/-a Dr_S
Slaba pištola oz namesto da bi lepo pršilo na površino je "pljuvalo"

pa preveč razredčena barva je

Objavljeno: To jun 10, 2008 7:08 pm
Napisal/-a Drager
Smeti so prišle vmes. Po vsej verjetnosti iz pištole. Razpoke pa so verjetno povezane z nepravilno temperature ali preveč/premalo razredčila. Nevem meni se to še ni zgodilo.
Čiščenje gravitacijske pištole:
- Najprej je najbolje da sprazniš barvo iz pištole ter jo preplakneš z razredčilom.
- Potem odstranikš predšobo (una zunanja ki ima ušesca za razpršitev zraka). Očistiš jo v čistem razredčilu z pomočjo čopiča. Razpršilni kanali morajo bit čisti.
- Potem odstraniš šobo. Prav tako jo očisti z razredčilom in z pomočjo čopiča.
- Potem na zadnji strani odviješ vijak s katerim je privita igla. Notri je še en feder in ne ga zgubit. Na igli je še en distančnik in če je pištola starejša ga fiksira zeger obroček. Bog nedaj zgubit vse to. Potem je pištola za stran. Vse te dele očistiš z razredčilom.
- Potem še kompletno pištolo operi v razredčilu. Vsi kanali morajo bit popolnoma čisti. Če je kje strjena barvo je spraskaj stran z kako iglo. V glavnem delaj z občutkom. Prav tako temeljito spucaj lonček in pokrov.
Potem vse skupaj zloži nazaj o obratnem vrstnem redu. Vse dele namaži z oljem za pištole ali z oljem za šivalne stroje. Nikar z wd40. Pred naslednjo uporabo spusti kak deci razredčila v zrak da se mazivo spuca.
To je to.
Če boš priden ti bom še slike postopka prilepil poleg da ti bo lažje. :D
SaM sicer uporabljam profi pištole (2x Sata, 1x Optima in 1x Graco) in jih dnevno čistim po tem postopku in večinoma delajo BP.
L.P.

Objavljeno: To jun 10, 2008 8:33 pm
Napisal/-a Štrubelj
Ahaa, tle sem jest naredu napako - nisem spucal 2. šobe - notranje, tiste katere luknjo zapira igla - je pa za odšraufat s ključom 15 - tam zadaj je bilo malenkost umazanije.

Hvala vam za vse odgovore, ko bom naslednjič barval, bom pa poročal o rezultatu. Ali imate še kakšen nasvet kako ne barvati oz. česa se izogibati?

LP

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 4:04 pm
Napisal/-a Štrubelj
No pa imam še eno vprašanje: Kako se dela prehode na avtu - barvanje (recimo da hočem barati samo robove blatnikov) tako da se nebi opazilo? Tako pač, da bi barva postopoma prehajala iz nove nazaj na staro - pa da pri tem nebi ratala meglica, al pa kakšne pikice od barva.

Upam da veste kaj hočem izvedeti.

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 5:40 pm
Napisal/-a Robi_M
No ti bom jzt napisal za blatnik npr.,upam da bom napisal vse prov če ne me naj pa kakšen ličar popravi če bo kj narobe.
Npr. da imaš poškodbo na začetku blatnika pri lučeh.No brušenje pa kitanje veš,nato daš špric kit na mesto poškodbe in ko se posuši ga zbrusiš.
-nato zbrusiš oz zmatiraš preostanek blatnika (ni treba celega ampak recimo tm ene 30 cm od poškodbe,najbolje pa več)
-nato lakiraš z bazo (če imaš avto pobarvan baza + prozorni lak),barvaš pa od luči proti vratom ene 5 ali 10 cm čez mejo šprickita,proti koncu pištolo obrneš stran tako da samo malo megliš in končas korak,nato spet od luči proti vratom,pri barvanju na prehod ne greš barvati npr. od leve proti desni pa nazaj,ampak samo v eno smer.Kajti če bi barval v obe smeri na mesto kjer naj bi bil prehod naneseš preveč baze.
-nato počakaš da se baza posuši in naneseš prozorni lak.Nanasaš isto kot bazo od leve proti desni vendar zdaj greš z lakom ene 5 ali 10 cm čez mejo baze ki si jo nanesel na novo
-nato preostanku laka ki ga imaš v pištoli dodaš ene 10 procentu redčila za prehod in zamegliš del kjer se stikata novi pa stari lak
-na koncu ko je vse suho še zbrusiš kake ostanke smeti in mesteo prehoda in pa poliraš ceu del

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 6:25 pm
Napisal/-a myster
tukaj maš malo napotkov iz ene knjige...je v zvezi z lesarstvom...ampak napake pri lakiranju so si zelo podobne...tk da naj te ne motijo zveze z lesom...

SlikaSlikaSlikaSlika

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 8:18 pm
Napisal/-a Štrubelj
Hvala, take odgovore mam rad, še rajš pa uporabnike k si uzamejo čas za moje probleme :D

Zvedu sm use k sm rabu zvedt, hvala še 1x

Objavljeno: Če jun 19, 2008 3:10 pm
Napisal/-a myster
Štrubelj je napisal/-a:Hvala, take odgovore mam rad, še rajš pa uporabnike k si uzamejo čas za moje probleme :D

Zvedu sm use k sm rabu zvedt, hvala še 1x


zato pa so forumi :pivo

Objavljeno: Če jun 19, 2008 5:25 pm
Napisal/-a Štrubelj
Aja, še to, kakšno polirpasto naj uporabim za poliranje 'meglice' na mestu kjer se plast nove barve konča?

Objavljeno: Če jun 19, 2008 5:26 pm
Napisal/-a hribko
prvo eno bolj grobo,potem pa še z fino čez

Objavljeno: Če jun 19, 2008 6:01 pm
Napisal/-a Robi_M
Verjetno boš moral tudi na koncu z vodo pa z brusnim papirjem granulacije 2000 prvo zbrusit kar si polakiral da dobiš lepo ravno površino in brez smetk,nato pa spolirač ceu konc.

Objavljeno: Če jun 19, 2008 6:26 pm
Napisal/-a Štrubelj
Aha, to razumem, ampak ali mora biti za to kakšna specjalna polirpasta al je dobra navadna polirpasta za poliranje avta? Pa a lahko to na roko spoliram, al morem z mašinco?

Objavljeno: Če jun 19, 2008 6:44 pm
Napisal/-a Robi_M
Ne vem kakšne polir paste si mislu od sonaxa ali katere?Jzt uporabljam paste od Menzerne in od 3M.Najboljše rezultate boš dosegel če boš spoliral z mašino.Jzt spoliram najprej z grobo nato pa še z fino.Probaj pač s tistimi ki jih imaš če si ne misliš dodatnik stroškov delat.Pa ne pozabi prelepit plastike tam kjer boš poliral.