Stran 1 od 1

Saxo 1.0 v vsaj 1.1

Objavljeno: Ne jun 22, 2008 3:21 pm
Napisal/-a Bezi
LP!

Ker bom verjetno v kratkem dobil Saxoja 1.0 let. 2000 v dar, me zanima, če je potrebno menjat celotno elektroniko avta, če dam noter 1.1 motor ali 1.4? Torej zanima me, če je iz 1.0 na 1.1 potrebno menjat le motor in računalnik ali tudi celotno inštalacijo? Zanima me tudi kako je, če dam noter 1.4 motor.

Swap sem delal že na AX-u vendar 1.1 na 1.1 in vem da ni težko, zanima me le kako je z elektroniko. Vem da boste rekli, da naj avto prodam in kupim enega z močnješim motorjem ampak nočem, ker je avto tipi top od moje mame, sem tudi mlad voznik in bi bilo ql, če bi v prometni pisalo le 37KW ;)

Prosim pišite le tisti, ki veste za kai se gre. ;)

Objavljeno: Ne jun 22, 2008 6:05 pm
Napisal/-a Mad
... Da moraš zamenjat oziroma oba sklopa ... motor - karoserija prevezat, da deluje vse prav ... jaz imam 1.4 i 100 km če te interesira kompleten z elektroniko in tudi 1.6 i 90 km ... L.p. M.

Objavljeno: Ne jun 22, 2008 7:34 pm
Napisal/-a Bezi
A boma preskočla na PM? ;)

Objavljeno: Ne jun 22, 2008 10:05 pm
Napisal/-a Mad
Bezi je napisal/-a:A boma preskočla na PM? ;)
Yees sem že :D L.p. M.

Objavljeno: Sr sep 03, 2008 7:47 pm
Napisal/-a miha48
lp!
mene pa zanima kaj si dej iz saxojam naredu ker jest mam tud namen menjat mašino na 106 ki je 1.0 pa me zanima kaj je nej bolš da nardim da povečam mojih 37kw

hvala!!

Objavljeno: Sr sep 03, 2008 7:50 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
prodaj pa kup drug avto

Objavljeno: Sr sep 03, 2008 8:13 pm
Napisal/-a mitja22
TUNING_BOY je napisal/-a:prodaj pa kup drug avto


a more res čist u usaki temi tole pisat al ka?? ni to filing da prodaš pa kupiš močnejši avto, filing je da na enem jajcu od avta f*ukneš noter eno odpileno mašina! to je to! kapiraš zej! če še kaj ni jasn takim cepcom s takimi in podobnimi odgovori se naj grejo posvetovat s kakim psihologom ker je velika verjetnost da imate velike težave sami s seboj!

Objavljeno: Če sep 04, 2008 1:51 pm
Napisal/-a Courage™
mitja22 je napisal/-a:
TUNING_BOY je napisal/-a:prodaj pa kup drug avto


a more res čist u usaki temi tole pisat al ka?? ni to filing da prodaš pa kupiš močnejši avto, filing je da na enem jajcu od avta f*ukneš noter eno odpileno mašina! to je to! kapiraš zej! če še kaj ni jasn takim cepcom s takimi in podobnimi odgovori se naj grejo posvetovat s kakim psihologom ker je velika verjetnost da imate velike težave sami s seboj!



malo se umiri ptica.

kaka odpilena masina te je 1.1 ?

Objavljeno: Če sep 04, 2008 2:14 pm
Napisal/-a Primoz_86
Za 1.1 mašino verjetno ne bo treba ničesar menjat, morda edino računalnik, če bo cukal dokler bo mrzel. Pogoj je seveda da obe uporabljata enak injection

Sam ne vem če se ti splača menjavat, če je motor vredu ohranjen in če se večinoma sam voziš.

Objavljeno: Če sep 04, 2008 2:24 pm
Napisal/-a miha48
ma dost je ohranjena ma sam 50000km , sam nejbolj najetra mi gre ko ga zahodš pa mislš da se boš ustavu ne pa pospešu :? pa ko greš prehtavat daš pri 60 v drugo pa ne gre nikamor, zato sprašujem kaj nej nardim da bo to mal bl šlo???

Objavljeno: Če sep 04, 2008 2:35 pm
Napisal/-a oorosh
Menjava motorja potegne za seboj še dodatne stroške, menjavo zavor, vzmetenja....

Na tvojem mestu bi raje zamenjal avto za kakšnega z močnejšim motorjem ali pa bi tankal 100-oktanca, baje se kar malo pozna, da bolj leti. Vsaj pri P205 od kolega je bilo tako.

Objavljeno: Če sep 04, 2008 2:47 pm
Napisal/-a Energetik81
Ja, 100-oktanc ti bo dodal vsaj ene 20kW... :vc

Objavljeno: Če sep 04, 2008 2:51 pm
Napisal/-a Mad
miha48 je napisal/-a:ma dost je ohranjena ma sam 50000km , sam nejbolj najetra mi gre ko ga zahodš pa mislš da se boš ustavu ne pa pospešu :? pa ko greš prehtavat daš pri 60 v drugo pa ne gre nikamor, zato sprašujem kaj nej nardim da bo to mal bl šlo???
... Imaš možnost menjati za 1.1 i , 1.4 i , 1.6 i motorje - vsi 8 v ... nikar ne pozabi pa, da boš z tem potegnil tudi ostalo za seboj - peste boš pri 1.6 moral obvezno menjati, ker ti ne bodo šle več polosi gor in menjalnik pa diske vsaj z tistimi hlajenimi 247 mm pa amortizerje in stabilizator - ker pridejo čisto drugi , elektronika ... kar ti logično pove da če greš v nakup 1.4 ki že ima to gor boš ceneje prišel skozi z nakupom avtomobila kot samo z temi kosi ki smo jih omenjali - ker verjetno če to sprašuješ kaj dosti nisi vešč šravfanja in posledično boš moral še delo vkalkulirat v končno ceno in ... tudi če boš pol plačeval malo cenejšo registracijo na račun kilowatov ne moreš kaj dosti pridobiti ... če bi bila osnova vsaj 1.4 imaš dosti možnosti za predelave, ker je obstajal Peugeotov 1.4 XSi motor že v osnovi z 100 km in pa, ker obstajajo za to mašino in za 1.6i isti menjalniki in polosi ... pri 1.0 pa si v glavnem, na dosti slabši štartni bazi, zato ker je podedoval podvozje in zavorni sistem od AX-a to je razvidno iz tega : ker ima na kolesih tri vijake ... priporočil bi ti - da daš gor 1.1 motor z multipoint injectionom (če že moraš delat swap) in tudi njegovo elektroniko ... tam ne boš rabil praktično menjati ničesar drugega ... torej logičen pristop je, da zamenjaš avto kot so ti že svetovali ...ta nasvet gre sigurno v smeri cenejše rešitve tvojega problema .

Objavljeno: Če sep 04, 2008 2:53 pm
Napisal/-a oorosh
@Energetik81: Samo če voziš Hondo... :P

Pač malo bolje je, ampak ni pretirane razlike, avti z 1.0 motorji so namenjeni za umirjene voznike. Tudi sam vozim P 106 1.0 pa mi je gud, mogoče ga v klanec malo zmanjka... :roll:

Objavljeno: Če sep 04, 2008 6:20 pm
Napisal/-a Mad
oorosh je napisal/-a:@Energetik81: Samo če voziš Hondo... :P

Pač malo bolje je, ampak ni pretirane razlike, avti z 1.0 motorji so namenjeni za umirjene voznike. Tudi sam vozim P 106 1.0 pa mi je gud, mogoče ga v klanec malo zmanjka... :roll:


ja njegovih skromnih 75 Nm navora pač izgubi sapo ... ne srečo je vsaj lahek ...

Objavljeno: To sep 09, 2008 8:34 pm
Napisal/-a Bezi
miha48 je napisal/-a:lp!
mene pa zanima kaj si dej iz saxojam naredu ker jest mam tud namen menjat mašino na 106 ki je 1.0 pa me zanima kaj je nej bolš da nardim da povečam mojih 37kw

hvala!!


Hehe... Nič nisem naredil. Nekako prebavljam teh 50 konjičkov, ki imajo zelo malo porabo in šparam za VTS-a ali pa Pugija 106 GTI ali Rally. Priporočam ti da tudi ti razmišljaš v tej smeri. Če pa se najde kakšen kandidat, ki menja Saxoja za kaj močnejšega pa se naj javi. :P

Off: Moj Saxo nima več treh vijakov na felgah, ker je letnik 2000... Doma tudi imam motor 1.1 od AX-a ki sem ga razbil, vendar kolikor vem to ne klapa skupaj zaradi ajnšprica...

Objavljeno: So sep 13, 2008 8:05 pm
Napisal/-a miha48
aha :D
sej sm jest tud začev ražmišljati v tej smeri, če bi hotu zamenat motor bi moral dat diske na 4 šravfe in se povhn ene pičkarije tko da sm opustu to idejo
lp :D